Scurt tratat de ”mecanica fluidelor”

Personajul din postarea următoare ne aduce aminte de un cântec al celor de la Pasărea Colibri: ”Mă lustruisem, mă lustruisem, mă lustruisem pe bombeu,/ Pășeam atent, pășeam atent, pășeam atent să nu mă sfarm;/ Mișcându-mă, mișcându-mă, mișcându-mă destul de greu;/ Înfipt în blugi, înfipt în blugi, înfipt în blugii bleu-jandarm.” Să-l urmărim, pășind tiptil pe urmele-i, că musai o să vedem ceva interesant!

Scris deSburătorul: Povestea o gasiti pe lonly4ever.

Posted on Ianuarie 12, 2011, in Artă cu tendițe... artistice. Bookmark the permalink. 108 comentarii.

  1. Si intre timp s-a schimbat si telefonul, deci … ghinion!

  2. Dacă îi porţi amintirea, zboară la ea… ai aripi.. 😀

  3. Si totusi, macar ai retinut ce carte citea fata? Era un tratat despre florile de camp?

  4. Gregorie Casă

    Cred că de la Teatrul Dramatic vi s-a tras.

  5. Gregorie Casă

    Se mai întâmplă. De exemplu, când citeam ”Idiotul” de Dostoevski, mă trezeam cu degetul în nas sau în ureche, fără vreun motiv sau explicație.

  6. Empatizai cumva, colega? =))

  7. Chimia a fost prea puternica se pare 😀

  8. Acid şi bază… se neutralizează… clar chimia 😀

  9. Gregorie Casă

    @silavaracald: ah, bună seara colegă dragă. Ce mai faci? Știi cumva, azi mai vine doamna aceea simpatică să dea cu clor? Mâine am oră cu studenții de la stomatologie și vroiam să vorbesc cu dânsa să vină ca să le arăt la copiii ăia dantura dumneaei. La capitolul ”așa nu”, bineînțeles!

  10. @Domnu doctoru
    Tie legi de dințiii mei?!
    Adecă cum așa nu! C-ăi dau cu bicarbonat dimineața și cu sare sara. Dupe care-i bag în borcan, cu o pastilă de Colega aia. Ar vrea ei să-i albă așa de curați ca ai mei!

  11. Didino, ia vezi fata ce-i slvc, ca nu-i mere bloaga 😀 Pune mopu’ pe ea 😉

  12. Dacă ai fi ajuns să bei ceaiul, uitai întâmplarea 😉

  13. Gregorie Casă

    @Didina: m-ați înțeles greșit. Capitolul respectiv se cheamă ”Așa de frumoși nu mai vedeți”. Scuzați prescurtarea, o folosesc doar în ciornă.

  14. De unde se vede ce folositor e blog cu două camere!!!

  15. Bună seara la toată lumea!
    Sburătorule! spune drept, n-ai sunat-o pentru că-i în altă reţea şi nu vrei să faci cost suplimentar, aşa-i c-am ghicit?

  16. Domnule Sailorman, dumneavoastră sunteţi în confuzie gravă! Acesta este un blog independent de cel al lui slvc. Sper că v-am lămurit.

  17. Am avut un curs de Mecanica Fluidelor in anul 2 de facultate dar doamna profesoară nu a amintit nimic de efectul petelor de culoare roşie asupra ceaiului de iasomie. O părere medicală avizată ar fi binevenită. Doctore Casă ?

  18. Gregorie Casă

    @Pamela: iar mi-ai făcut ordine pe birou. Unde mi-ai pus analgezicele?

  19. Pamela ,iţi mulţumesc că m-ai extras din această gravă eroare!
    Eram un pic buimac după plecarea musafirilor avuţi la cină.

  20. Sburatorule, daca taceai… nu nu erai folozof, dar cre ca apucai sa bei ceaiul 😀

  21. Gregorie Casă

    Mă iertați, marinare. Nu vreau să fiu nepoliticos, dar încă mă mai doare capu de la povestirea dumneavoastră cu măgaru-n barcă.

  22. Doc, bine ca mi-ai amintit ca si io vroiam sa intreb de sensul ascund al magarului in barca 😀

  23. Pam, sara buna :-*

  24. Doctore, sper că durerea nu ţi-a fost provocată de cineva de pe aici?
    Vezi că le-am pus în sertarul în care ţii cătuşele 🙂

  25. Didinaaa ! s-a furat bulinaaaa ! Ai’ rosie di tat !

  26. Bună seara, Laura dragă. Ai rezolvat problema cu oglinda, c-am uitat să te întreb!

  27. Laura, e un mesaj subliminal cu trimitere la viciile dar si calitaţile oamenilor mării.

  28. Mishulake, daaaaaaaa, ala care o furat si bloaga sefei o fuart si bulina aici :(( :(( :((

  29. Didina spală perdelele, nu mai strigaţi atâta după ea! Atâta a dat cu clor, c-a şters naibii bulina aia!! În schimb, am pus eu sus de tot un avertisment!

  30. Pam, oho, de cand… 😀

  31. hai cu buna seara!
    va salut rapid ca-mi pica ochii complet in gura! curat ghinion pe un zburator lustruit. dar banuiesc ca daca tot era asa ferchezuit a plecat la cules alta floricica. am o intrebare de final: se luase vopseaua de pe banca? sau bause cineva un fel de spirtoasa de-a sailorului? 😀
    va pupez si fug la somn ca s-au impartit deja pijamalele!

  32. Domnişoara Laura, blogul şefei a dispărut din cauză că soţia lui tetris a scos iar murături din borcan. Borcanul e în balcon. Lângă borcan e serverul. The end.

  33. Gregorie Casă

    Apropo de catastrofe naturale: Helga vă transmite salutări.

  34. Pam, apoi io cu Traian ne-am adunat la bloaga aleia de-si zice Georgiana 😀
    M-o trimis Traian sa dau adunarea, iar eu cuminte ma supun 😉

  35. Noapte buna, red! Pe maine cand ai sa vii aici fresh, da?

  36. A dracului bulina rosie, s-a lipit pe rochia alba a fetei, ca sa-i strice ploile sburatorului 😀

  37. Laura =)) =)) =))

  38. Doc, Helga e in Australia, la surf amu ;)) ?

  39. Pe Doc cred ca l-a rapus durerea de cap!

  40. Oare daca rochiţa fetei era roşie, sburatorul avea altă soartă?

  41. Si oare domnul acela cu masline ce părere are in chestiune?

  42. Sailore, pai un bun marinar ar trebui sa se descurce in orice mari. chiar si in Marea Rosie …

  43. Voi vă plângeţi că nu-l înţelegeţi pe măgaru’ lu’ Sailor… io nu am preceput ce treabă are don’şoara Pogany cu garçoniera lu nenea Mishu.
    Şi puneţi bulina aia la loc că mie îmi cam plăcea de ea. Cristoşii lor de ţigări, că nu pot să dorm. Mă duc să-mi prăjesc nişte seminţe. 😦

  44. Victore, adica te lasi de ele?

  45. Laura, încerc. Să văd ce-o să iasă.

  46. No, apoi nu pot sa-ti urez decat „tarie la ispite” 😀 Bine ca viciul asta nu ma tenteaza. In schimb altele 😉

  47. Victor, te superi daca o pun sub comentarii? Mi se pare mai normal sa se vada ultimele comentarii…. Şi mai e ceva! Copiii oricum ar fi intrat, habar n-au ei ce-i cu bulina aia! Nu prea isi avea rostul….

  48. Mersi. Chiar am nevoie. Şi nu a trecut decât juma’ de zi. 😦

  49. Victor
    Simbolul falic.

  50. Unde-i simbolul falic? nu vad nimic!

  51. Laura. pot sa te intreb ceva?

  52. Victore, e foarte-foarte greu sa scapi de o dependenta. Chiar iti trebe tarie, dar mai ales motivatie buna, altfel nu rezisti. Care-i motivatia ta?

  53. Giana, era chestiune de amuzament măi… Aţi fost geniale când i-aţi dat titlul ăla. Nu era neapărat scopul în sine de a avertiza, cât mai mult spiritul Buimacilor. 😀

  54. Sailor, poti, numai depinde de intrebare daca iti raspund.

  55. SI mie mi.a placut bulina 🙂

  56. Laura, o fată 😀

  57. Gata cu bulina. Adio! :mrgreen:

  58. Ne poţi dezvălui măcar un viciu?

  59. Victore, apoi ai sanse mari sa te lasi. Iubeste-o! Si iubirea chiar te va ajuta sa scapi de ele 🙂 Si io am fost odata o motivatie pentru cineva, deci zic din proprie experienta 🙂 (nu e atat de important daca ea te iubeste, tu trebuie sa o iubesti si sa o faci pentru ea, atunci reusesti! Sper sa tina relatia pana apuci cat de cat sa devii „independent” de tigari 🙂 )

  60. Sailor, adica 😕 ?

  61. Giana
    Vorbeam de don’soara Pogany.

  62. Laura, ce te-ai aprins, soro… Hmmm… a vibrat cumva o coardă de romanticism pe-acolo? N-aş putea să zic că am ajuns până acolo. Dar sigur nu-mi ie indiferentă. Gata, mai mult nu mai zic.

  63. sburatorul
    Interesant! Aceeasi imagine mi-a fluturat prun fata ochilor cind am vazut la televizor o sportiva nipona infasurata in drapelul lor national. 😀

  64. Traiane, o fi ea cheală ca o sulă, dar nu ştiam să fie asociată în mod express cu una. plm… aveţi nişte minţi ciudate voi…

  65. Victore, daca e un sentiment care ne ajuta sa scapam de o dependenta sau vorba aia „sa stabatem marile”, „sa mutam muntii” apoi e IUBIREA. Iar tigarile e o dependenta imensa ce are nevoie de o motivatie foarte-foarte mare.
    Sper pentru tine ca tipa sa priceapa si sa te ajute pana scapi. De fapt ea nu prea tra sa faca nimic, doar sa-ti arate ca te iubeste 🙂 Restul greului si chunul il suporti singur.

    E minunat sa iubesti si sa fii iubit, Victore.

  66. Laura, spuneai mai sus ca ai alte atracţii.

  67. Sailor, nu stiu ce viciu sa spun, caci deocamdata nu imi vine nici unul in minte 😉

  68. Laura, romanticul din mine, „ăla care străbate mările”, a rămas mut de admiraţie la pledoaria ta.

  69. Laura, ştiu. Şi-ţi dau perfectă dreptate. Doar că în cazul de faţă e cam devreme ca să vorbim de aşa ceva. Hmmm… cum mă faci tu să zic mai multe decât vreau… 😛

  70. Băi, io fac protest ca ăştia la benzinărie. Nu mai comentez până nu apare bulina roşie di tăt. 😦

  71. Victor, eşti tu puţin nervos… Acum c-am aflat şi de ce, ne-am mai liniştit! :mrgreen:

  72. Victore, NU INCETA SA SPERI! Deocamdata ai nevoie de sentimenul asta ca sa scapi de dependenta asta tampita! Si mai ales NU GRABI lucrurile, ca poate iesi prost. STIU ca e al dracului de greu, dar asta e din pacate 😦

  73. Sailor, hai mai, ca nu-i nimic chiar asa sa ramai mut. E doar ceea ce cred io 😛

  74. Victore, bulina a fost luată de fata sburătorului. Se pare că definitiv si irevocabil.

  75. Pfff… mă duc să-mi vărs nervii în fotoşop. M-am supărat pe voi. 😛

  76. Buimacilor, puneti bulina, ca nu mai comenteaza Victor! Si acum e si furios! Unde naiba sa lase si el naduful? Offf… bulina aia… puneti alta coloare de exemplu portocaliu ca poate asa mere 😉

  77. Victore, pai io ti-am luat apararea vezi?

  78. Victor !
    Cum / ce protesteaza astia la benzinarie? Nu mai cumpara benzina ?
    Te sustin la protestu’ cu bulina !!!!!
    Era o emblema !

  79. Si ” bulina rosie di tat” ce frumos erea !

  80. Mai ! da’ dac’or fi probleme de mecanica io zic sa intelegem !

  81. Aşa… Să vină fata lu Sburătoru să ne aducă bulina înapoi.

    Vreau bulina înapoi
    Fără ea să comentez nu pot
    Nu pot să mă exprim pe aceste căi
    Fără bulina roşie de tot

    Pfff… îmi prieşte sevraju’ =))

  82. Doar sburatorul e de vina 😉

    Noapte buna tuturor!

  83. Noapte buna, Laurica!

  84. Victor, dă-mi putin timp sa fac alta mai mica… Ocupa prea mult spatiu. O pun la loc, doar c-o sa aiba faţă nouă! 🙂

  85. Noapte bună Laura! Vezi ca sburatorii umblă noaptea.

  86. Aşe… mi-am tras gravatar nou, la asortè cu blogu’ 😀
    Vrei s-o fac io? 😀 Bulina, zic.

  87. Măi, serios acum. Dacă s-a hotărât în plenuri mai înalte că bulina aia nu-şi are rostul, las-o în plata Domnului de bulină. Nu vreau să pun pe nimeni la muncă inutil, zău. Se poate şi fără ea.

  88. Victor, merci frumos dar e aproape gata! 😉
    Gravatarul e misto ca si header-ul! Buna treaba ai facut si la tine pe blog! Placut la mine!

  89. Giana, mulţumesc. Mă reinventez. Din chel -> creţ. :))

  90. Da! ne dai şocuri! Să nu care cumva să ne plictisim 😛

  91. Oare Galatiul e intr-o zona desertica?
    Pe-acolo nu cresc flori?

  92. Victor, ţi-am pus bulina! Acum te poţi culca liniştit. Şi eu. Noapte bună a tutti!

  93. Fosile (Alexandru), Multumim de vizită! Te aşteptăm aici zilnic. Postăm de 3 ori pe zi şi sperăm că-ţi va plăcea ce vei găsi.
    O noapte liniştită-ţi dorim!

  94. Off, bine c-a reaparut bulina aia rosie, care se pare ca-i in topicul postului. O fi avind aceeasi provenienta? 😆 Dar nu de asta ma bucur, ci pentru ca tocmai am ajuns la concluzia ca Maria Tanase avea dreptate cind spunea ca vinul ghiurghiuliu e bun. 😉
    Va doresc o noapte plina de tenebre sexoase si cearceafuri patate, dar nu in rosu! 😉

  95. @Victor:
    Fata aia nu vine pentru ca se teme sa nu iti bagi tu clik-ul in pata ei. Ceai nu mai bea de multa vreme. Vorba lu’ Soric: cazul este cam inchis!

  96. @Domnu Virtualu
    Cin-ei Șoric ăsta, că am avut un coleg de Cantemir pe care îl chiema la fel. Un nesimit nesmintit nesimțit (pfoai, căm-i ieși până la urmă!). Da nu cred că îi iel, că ăsta n-avea vorbe desștepte în vocabular. Numa aere. Și nici elea nu și le dădea pe unde trebe.

  97. Mai, toate ca toate pana la toalele domnisoarei, ca de, rabda baba la frumusete, daramite o fata?

  98. @Didina:
    Soric este unul care face arestari pe la Piatra Neamt.

  99. Bine, bine. Avem o problemă 🙂 Sus scrie că minorii n-au voie 😆
    Hm, glumesc. Mersi de link, nu aș fi ajuns pe aici dacă nu apărea în lista mea de comentarii.
    Păcat că nu ați mai vorbit. Adică, situația chiar e penibilă, dar… Hm, probabil aș fi reacționat la fel. Dar nu puteai tu să suni? Așa, ar vedea că ai putea trece peste asta.
    Știu că e doar o povestire, dar era ciudat să vorbesc despre un „el” 🙂

  100. @Domnu Virtualu
    Ce nu săși așea! Păi, cu iel am fo io colegă! Cine crezi că l-o învățat să zică cu dicție: cheisizclouzd?
    Puteți să ziceți că aț avut noroc că la teveu nu sau simțit aerele alea de care zisăi…

  101. Ada, bine-ai venit la noi! 🙂

  1. Pingback: Smooth jazz, un saxofon şi o femeie în rochie verde – prima parte «

  2. Pingback: Ce să-i facem vrăjitoarei celei rele? « Un blog cu năbădăi

  3. Pingback: Uşile mele « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Simona « Ioan Usca

  5. Pingback: Vis de petală « Cristian Dima

  6. Pingback: O poză şi o frază « Cristian Dima

  7. Pingback: Melteanul de asfalt « Buimacii

Lasă un răspuns

