La recoltat

Scris de Virusverbalis

Fusei si io, prin programul iniţiat de Guvern, să-mi fac analizele (sânge, urină). Documentat fiind de la fiu-meu, care fusese mai înainte la acelaşi laborator, referitor la cele trebuincioase, cu sufletu-mpăcat, poposii la prima oră la policlinică … Îmi dădură un bon de ordine şi, într-un final, ajunsei în sala de recoltări.

Faza 1:

– Sărut mâna, ştiţi, pentru analize…
– Urina aţi adus?
– N-am adus, că am aflat că aveţi recipiente sterile, aici, în laborator…
– Păi trebuia s-aduceţi, că s-au terminat ieri…
– Doamnă, dacă ştiam, spălam un borcan de castraveţi din debara şi veneam cu el aici…
– Nu fiţi agitat, că se rezolvă!
– Păi văd că dumneavoastră sunteţi agitată!
Mai bine tăceam. Mă privi cu nişte ochi mustrători şi-mi făcu semn să trec pe scaun să-mi ia sânge. “Am pus-o – îmi zic – asta ori îmi strânge garoul pe braţ până-mi ies ochii ca la melc, ori îmi ia dublu din venă.” Mă aşez pe scaun, nu înainte de a-l trage mai hacana decât era.
– Nu sunteţi ascultator! Aţi făcut armata?
– Am făcut-o, da’ de ce mă-ntrebaţi?
– Trebuia să lăsaţi scaunul cum l-am pus io!
Nu i-am mai dat replica, cu gândul că nu am sânge destul…

Faza 2:

– Cum rezolvăm cu urina?
– Luaţi parharu’ ăsta şi ieşiţi prima la dreapta, e o toaletă.
Iau io paharu’ (de unică folosinţă), ajung la toaletă; acolo, întuneric. În fine, până la urmă rezolv şi revin cu paharul în cabinet. Se uită la mine şi-ncepe să completeze un formular. Stau io ce stau, de parc-aş fi fost la o recepţie cu paharul de şampanie în mână  şi, până la urmă, nu mă las şi-i zic:
– Doamnă, cu cine trebuie să ciocnesc?
Mă fulgeră iar cu privirea şi-mi spuse s-o pun (proba) pe tăviţă la numarul 27. O las si plec, duce-m-aş… Ptiu!

Posted on februarie 12, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date and tagged , , . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. Dragul meu, sau draga mea , ca nush de care sex apartii (da’ o sa aflu eu!), pe mine m-au pus sa dau urina intr-o sticla de jumate taiata la varf. Daca esti mascul e mai simplu sa faci in pahar, in sticla, in toi …in orice Da’ la noi, la fomei e mai greu sa pui o sticluta …acolo si sa faci cu precizie…ma intelegi… Iar dupa ce ai facut juma’ in sticla, juma’ pe alaturi si constati ca nu ai sapun sa te speli pe maini …e si mai naspa. Cunosc si faza cu statul cu sticla in mana si asteptat ca la inchinat.
    Oricum faza e tare! Si preabine cunoscuta.

  2. Daaa…te-am aflat. Esti mascul! Ar fi trebuit sa-mi dau seama dupa nume.

  3. Astea par a fi probe simple. Ma intreb cum rezolva donatorii de „samanta”. Dar mai ales, cine da certificatul de conformitate…

  4. Deci te cred pe cuvant!
    Am avut si am ocazia sa vad cum se comporta doamnele la locul de munca zi de zi…
    Ce este surprinzator este altceva: am plecat sa iau tensiunile in vreo 3 saloane,la bolnavi.
    Cand glumeam si interactionam cu ei..se uitau la mine chioras…
    I-am intrebat de ce sunt asa de crispati si mi-au spus ca acolo toata lumea tipa si nu stiu daca eu fac misto de ei sau nu.
    Trist!

  5. Punctul culminant al chicotelilor slobozite-n hohote de ras il declar ca fiind acesta:
    „- Doamnă, cu cine trebuie să ciocnesc?” 😛

  6. @Gabriela Elena
    Cu mine!
    Hai, noroc! 😀

  7. Salutări maxime Buimacii! Transmit în direct din Dubai.Din cauză de net cu probleme nu mă pot băga în discuţii prelungite.
    Oricum, citesc in continuare cu plăcere articolele voastre.

    Pentru Papa: Sunt cu ochii pe turnul ăla! E incredibil de inalt faţă de clădirile din jur.

    Laura: E tîrgul plin de fulare!

    Giana: Colcăie oraşul de dolari!

    Traian: E raiul pescarilor!

    O seara bună!

  8. Bine că la mine nu te gândești deloc! 😦

  9. nici la mine 😦
    auzi, sefa? hai sa ne gandim noi singure la noi. ce bem?

  10. M-am lăsat purtat de vîntul deşertului şi am uitat să vă trimit salutări şi vouă dar vă spun acum ” Salam aleicum”! Ca prin partea locului.

  11. Sailor, salutamos !
    O fi raiul pescarilor, dar eu am ramas pe Dimbovita !
    Ps. cirlige de crap, nr. 6…

  12. Kid,ii baga-n separeu si le da borcan…

  13. Sailor, pune dolarii la caciula! 😀 Daca se umple caciula, pune intr’un sac, da???
    acum am vazut c’ai scris si aici :P, eu te salutasem la cealalta postare.
    Hai sa fii sanatos! take care of you!

  14. Minoki, la voi sunt o gramada de probleme cu proba. aia..Daca e cascada Zuruitoarea, dati desteptarea la salon..Acu,depinde si de unghiu de lovire,razant sau nu…

  15. Viruse, hahahaha! sa vezi ce misto se aude la mine cum urineaza vecina…… are un jet frateeeee!

  16. si cred ca se pisa fix pe centrul veceului!
    Viruse, e mai binisor, da! multumesc 🙂

  1. Pingback: Dexign. Ilustrație de carte « Mirela Pete. Blog

  2. Pingback: Iubim « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu