Minte de inginer

Fetele? Sunteţi pe recepeţie? 🙂

Posted on Februarie 11, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date. Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Beton!
    Daca ar vedea toti barbatii filmul asta inainte sa merga la starea civila, cred ca nu ar mai investi decat in masina de spalat (chestie pe care oricum o face) si intr-un banal fier de calcat.

  2. Aș fi curioasă să văd cum ar arăta un dispozitiv de îmbrăcat copiii, dacă tot e pe așa! 😀

  3. hai că devine interesantă discuţia 😀

  4. e deja in productie de serie??

  5. Uite si cu o minte de muncitor necalificat

  6. Bietii de ei. E asa de simplu.

  7. As dori si eu vreo doi- trei ingineri. Se poate?

  8. @papagiglio
    Excelent punctat!
    Inginerul a creat un ”device” de-l folosește oricine cu același rezultat garantat, iar prea ” muncitoarea” a reușit să mă facă să-mi încalec și ochii, nu numai să-mi înnod mâinile 😀

  9. Misto injineru’! Si io vreau asa un carton 🙂

  10. Ba, ce-mi place ..Ordine si disciplina Cre ca-mi fac unu, da parc vad ca nu-mi iese fest

  11. Al meu soţ este inginer, da-l trimit la reciclare ! Unde se ţin cursurile?

  12. Viruse, imi faci si mie una, te roooooog!

  13. @Stropi
    Să nu sărim peste etape. Prima dată trebuie să învețe să le spele, apoi să le calce. Mă ofer drept gazda cursului. Abia după aceea e faza cu împachetatul. 😀

  14. Silavaracald, ha-ha-ha… nici nu ştii ce te aşteaptă! iţi asumi un risc mult prea mare! Am totuşi o nelămurirte: îmăpachetatul cui ? Că nu cred că vei mai avea ce împacheta…. ha-ha-ha !

  15. @silavaracald:
    Imediat o sa ne convingi ca avem nevoie si de un curs de purtat….
    Ce-ar fi sa trecem in echipa nudistilor? Dispar toate aceste probleme…

  16. bestial … tot de pe net am prins si „faza” cu nodul de la cravata 😆

Lasă un răspuns

