Nuntă cu bucluc

Pentru mulți dintre bărbați, nunta nu e chiar cel mai fericit moment al vieții lor; cel puțin, privit retrospectiv. Iată însă și unul care se bucură din tot sufletul. Ce-i drept, îl ajută și cavalerul de onoare, care nici în sfânta biserică nu-și poate ține nădragii pe el.😀

Posted on Februarie 12, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date. Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Pai astia o sa tina minte mai vartos despre nunta lor !!!
    Ha ha ha !!! ( ca basescu ) mai stii cum fu ? Ha ha ha !

    Dar nici astia nu vor uita !!! Ha ha ha ! ( ca basescu)

  2. 😆 vaaaaaaaaaaaaaiiiiiii, saracii aia!

  3. @Mișu
    Și nuntă, și botez, deodată. :))))
    Cred că majoritatea cavalerilor de onoare-s gata ”luați” când se prezintă la altar. Parcă ei s-ar însura și au nevoie de anestezie.😀

  4. Asta a lui Mishulake e si mai tare.

  5. I-auzi, Mishulake !

  6. ( se vede? se vede?) !!!

  7. Asta e nuntă sau concurs de tricouri ude? Ha?

  8. Păi dacă tot vorbim de nuntă, hai şi cu un dans… de data asta tatăl cu fiica (mireasa)😀

  9. Dansul cu cearceful nu-l are nimeni?😆

  10. @Carmen: Ce dădea din mâini socru’ mic, parcă era un ventilator…

  11. si asta e tare!

  12. Sailor, salutare!!! Tutto a posto acolo la tine la Dubai, mei?
    ai strans vreun ban pana acu?:mrgreen:

  13. @mishulake:

    Buna asta! Buna!

  14. Mi-ati facut ziua ,cu clipurile astea…Nu sunteti pa treaba voastra…!!!!!!!!! :)) :))

  15. Viruse, lasa ca nici cu tine nu mi’e rusine!😀

  16. Da bre, astia-s ai nostri, au fost pe la tv.

  17. viruse, mda… am mai discutat pe aici despre filmuletul asta si am sa repet, si-am sa zic aceeasi chestie pe care’am spus’o si atunci: ii dadeam aluia un cap in gura de n’apuca sa’si dea seama de unde vine si cine l’a pocnit!

  18. Ma, da stiu ca m-am distrat pe cinste, no ma duc sa fac nani zambind🙂 Multam fain, buimacilor!

  1. Pingback: Vorbesc şi eu despre ziua despre care vorbesc toţi acum « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

