Simțul umorului la români

Haideți că ne-am câștigat liniștea pentru un timp cu colegele noastre. Le-am dat satisfacție adică; le-am recunoscut meritele. E timpul să ne redobândim simțul umorului. 😀

Scris de Zaqk

Discuție surprinsă zilele trecute între două persoane.

– E destul de important să ai simțul umorului. Te ajută să treci mai ușor peste anumite probleme.

– Când eram mică, aveam un vecin care era așa de sărac încât nu avea decât două bluze. Și îmi zicea că le poartă într-o zi pe una; în alta, pe cealaltă; iar dacă le purta pe amândouă, că ii era frig, lumea credea că se mută.

– Hmmm, poate că totuși nu e chiar așa de bine să iei totul în râs. Adică, am doar două bluze, ce dracu fac?

– Păi pe una o vinzi și cumperi băutură!

Hahahahahahahahahah, au râs amândoi.

Da, cred că asta e problema: avem prea mult simț al umorului!

Posted on ianuarie 28, 2011, in Ăștia suntem, cu ăștia defilăm! and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 27 comentarii.

  1. Daaaaaa. De-aia ne merge așa de bine! 😀

  2. Apoi daca nici nu am mai rade ce dracu am mai face in tara asta „minunata”?

  3. noi radem numai cand e cazul…adica tot timpul 😀

  4. Doar suntem urmașii dacilor… 😀

  5. minoki, poate am pune osul la treaba si am face din ea o tara decenta!

  6. Minoki, una peste alta eu’s de părere că ţara chiar e minunată!

  7. G
    Ce pacat ca-i populata! 😆

  8. In orice caz, eu am ajuns la concluzia ca romanul stie sa-si traiasca viata mai frumos decit alte natii, cu atit mai mult cu cit conditiile sunt mult mai precare.

  9. asta era un ras amar. La tara multi fac asa.

  10. Zaqk, iti dai seama sa punem osul la munca si sa mai si radem in timp ce muncim? Mooaaaama, ne-ar invidia pana si danezii !!

  11. Georgiana, intr-adevar, avem o tara frumoasa. Dar vorba lui Papa, pacat ca e locuita.
    Iar ce spunea Papa cu traitul frumos…asta a fost odata ca-n povesti.

  12. Minoki, nu trebe generalizat… eu aş stârpi mârlanii :mrgreen:

  13. La coano Joargeano că nici alte ţări nu-s de lepădat, ce la austrieci munţii nu-s nu-s tot verzi ( ba chiar mai verzi decât ai noştri, că pe ai noştri i-a lovit alopecia ), apele nu-s albastre ( şi fără flacoane de bere la baraje ) şi aerul nu-i curat ( că industria poluantă au mutat-o în ţările lumii a treia ) ?
    Şi mai au avantajul că poţi să şi ajungi să vezi frumuseţile ( că au autostrăzi ).
    O fi Rumunia cea mai bogată şi frumoasă ţară din lume cum ne zicea tătuca ceauşescu – că ce folos ?

  14. minoki
    mai e si astazi, dar poate la o scara mai restrinsa
    Influentele climei. Cu cit coboli spre ecuator, cu atit mentalitatea lui miserupe devine mai predominanta si ceful de petrecareala mai acut. Romanul sacrifica viitorul pentru a-si trai clipa, nordamericanul sacrifica prezentul pentru a-si asigura viitorul.

  15. Stelu, ai dreptate, nu te contrazic însă ce să fac dacă-s naţionalistă? 😛 Aşa de căcat cum e ţara asta dar eu tot o iubesc. ‘oi fi bătută-n cap, nu zic nu! 😀

  16. Neaţa la buimaci. :d
    Zaqk, să ştii că poţi să râzi şi în timp ce munceşti. Chiar şi atunci când munceşti singur. 🙂 Important e să munceşti în condiţii decente şi să-ţi placă ceea ce faci. Două condiţii mai rar întâlnite pe la noi.
    Revenind la dialogul din text. Eu nu cred că situaţia pe seama căreia se făcea caz m-a făcut să strâmb din nas, ci calitatea umorului. Am râs cu lacrimi la poante pe care în mod normal nu le-ai face nici mort, pe situaţii mult mai grave. Apropo de umor şi de conjuncturi în care să nu faci sub nici o formă umor, ştiţi care-i diferenţa între un camion cu bebeluşi şi un camion cu bile de fier?

  17. asta cam așa-i. avem darul de a găsi umorul în multe lucruri amare. eu încă nu m-am decis dacă să considder asta un dar sau un blestem al poporului asta. este clar că te ajută uneori să înfrunți vremurile dificile, dar alteori parcă mi-aș dori să văd mai multă seriozitate și spirit combativ decât bășcălie. dar nici o viață fadă ca a celor lipsiți de umor parcă nu mi-aș dori…

  18. Victor, chiar ca are umor :))
    Ne lasa atata sa asteptam raspunsul … ntz ntz ntz…

    Bai, or fi alte tari mai frumoase si mai curate (mai ales mai curate) ca parlita noastra tarisoara, nu zic ba. Da’ parca cel mai fain e unde te simti tu bine, unde iti place sa traiesti, sa iubesti.

    Cateodata mi-e ciuda ca stiu si cum e prin alte parti, ca atunci e greu sa-si gasesesti „acasa”. Si e nasol sa fii asa „impartit, mereu in cautare dupa acasa”.

  19. Chestia asta cu hazul-de-necaz este un fenomen de conservare viscerala ce se constata doar la specia umana ! Cat timp mai putem zice glume , nu misto-uri si batjocoreli, nu suntem chiar pierduti ! Zic Io .

  20. @minoki, nu stiu ce simt al umorului au danezii
    @victor, astept sa imi spui raspunsul!

    @all, motivul pentru care am relatat discutia a fost ca m-a umplut de amaraciune! modul simplu in care vedem lucrurile, cautand mereu sa facem bascalie, in loc sa ne concentram spre rezolvarea problemelor este ceea ce ne vine de hac.
    vorba neamtului de la inceput de secol 20, prea mult pida mo-tii!

    Nu degeaba sunt alte natii unde sunt si noi suntem tot saraci si amarati. In loc sa ne rezolvam problemele, ne amuzam pe seama lor, pana trece supararea, dupa aia le acceptam ca atare!
    Prea mult, mult prea mult!
    Nu sunt mandru deloc de asemenea comportament! Iti permiti sa razi in momentul in care esti bogat. Pana atunci, ciocu mic si osu la treaba!

  21. de acord cu astra(stelu) e simpatică țara noastră, da și la alții poate fi la fel de frumos. și app, de unde dracu vine naționasmul ăsta la noi? până la urmă împărțim o planetă care chiar nu e a noastră…aș fi curios dacă ar exista extratereștrii, cum ar arde-o românii…”bă, pleneta noastră are și munți” sau cum?

  22. Camionul cu bile de fier nu se poate descărca cu furca.
    Râdeţi vreunul? Nu se vede acolo în spate.

  23. eu nu. nu vad gluma, sincer.

  24. Zac, sincer nici io 😀

    Cre ca Victor trece prin anumite chinuri fumurii si de acolo i se trage, asa ca il intelegem 😉

  25. @Zaqk, Laura: QED

  26. victor, trecand peste partea cu camionul cu bebelusi, ca unii mai morali nu s-ar gandi sa faca astfel de glume – bancul intra in categoria celor seci. deci, de ce sa rad?

    Pe de alta parte discutia surprinsa de mine este relevanta, zic eu, pentru felul in care noi, romanii, percepem realitatea! Adica, distorsionat, prin prisma mistocarelii perpetue!

Lasă un comentariu