Instructorul auto

Scris de Șilavarăcald

Să vă povestesc cum a fost cu şcoala de şoferi.

Aveam maşină de când ne-am căsătorit, dar am tot amânat să-mi iau carnetul, dintr-o cauză cât se poate de obiectivă: cum mă urc într-un autovehicul, după nici cinci minute, dorm dusă. Se pare că otolitele mele sunt mai sensibile decât ale altora la mişcarea lină şi continuă a ei. Şi-apoi, era aşa de plăcut să mă las purtată acolo unde aveam interes de un şofer arătos, după care întorceau capul pietoanele, de trebuia să încep să-l mângâi afectuos şi posesiv pe ceafă, să ştie şi ele cum devine cazul!

Mă rog, sărim peste amănuntele astea intime! Mă învăţasem, bre, cu binele şi bărbatu-meu voia să mă aducă cu picioarele pe pământ. Se tot oferea să-mi plăteasca şcoala de şoferi, dar nu mă lăsam convinsă cu una, cu două, aşa că am tot amânat, până s-a săturat să facă pe taximetristul (v-am zis io că bărbaţii ăştia nu prea au răbdare, ca noi!) si m-a anunţat, fără drept de replică:
-Vezi că luni, la ora 17.00, ai prima lecţie auto. Vine să te ia Janos-baci, de la cabinet. Să ai pantofi comozi.
Degeaba am încercat eu să mă eschivez, că câr, că mâr, fiindcă a fost inflexibil. Şi avea de ce, pentru că decartase deja, instructorului, o sumă cam cât un salariu de-al meu.
Aşa că am făcut-o. Janci-baci s-a dovedit a fi un instructor mai iscusit decât îl creditasem când îi văzusem moaca de şoricel cu mustăcioară ca firul de păr conturându-i buza superioară. Singura lui problemă era că nu prea ştia româneşte, chestie care îl făcea să folosească un limbaj mai mult nonverbal, cu exemplificări pe viu, ocazie cu care îmi atingea, în trecere, din greşeală, genunchii şi sânii, cu mâna, cu antebraţul, cu cotul… Dar mi-am spus că şi ăsta e un test pe care trebuie să-l trec dacă vreau să intru în tagma şoferilor.

Şi l-am trecut, pentru că am luat carnetul din prima. Că nici poliţistul nu cred că ştia prea bine româneşte, deşi era din Gorj și-l chema Gorobei Ion. winking

Posted on Ianuarie 27, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 55 comentarii.

  1. Smecher Janos-baci asta!
    Sa tot fie instructor auto, nu?

  2. floru' din grădină

    @ Doamna anotimp frumos şi cald
    Oto-ce ?
    Mătăluţă ne iei cu covinte culese din dicţionare tehnice tipărite în ediţii reduse ???
    Păi cu cine crezi că vorbeşti ?
    Atunci ia fă binie şi ne destupă la cap .

  3. floru' din grădină

    @ domnu’ Saq
    Io cre’ că mai mult cioban, decât jmecher . Părerea mea.

  4. Hmmm! Or fi alte traditii pe aici, dar mie nu mi-a atins nimeni sinii si cu toate astea, tot din prima l-am luat si eu 😆

  5. si nu vinzi din otolitele astea care iti dau asa comfort?

  6. @Flor
    Numa pentru urechiușele lui mătăluță: îs niște pietricele mici, în urechea internă, responsabile cu simțul echilibrului. Vezi că Virtalul știe? Un punct în plus la CV-ul pentru administrator! 😉
    @Papa
    Păi, dacă nu ți-ai pus push-up-ul! 😀

  7. Mel, vrei să spui că ți-ai luat examenul cu coatele, genunchii…atingeri, sâni, onomatopee de-astea? Păi se poate!? 😉

  8. floru' din grădină

    În fiecare zi aud ceva nou.
    Mi s-a spus până acuma că am în cap tărâţă, rumeguş, vid – dar nu pietricele.Cu o un pic de ciment – BETON devine.

  9. @Mirela
    Ei și tu acum! L-am luat pe cinstite! Adică: nu-s siliconată, colagenată sau botoxată!
    @Flor
    =)) =)) =))

  10. Mel, așa da, o tipă cinstită nu se-ascunde printre silicoane! Doar nu era să atingă bietul instructor plastic și botox! 😉

  11. Vezi c-ai ajuns la vorba mea? 😀

  12. instructoare d-asta nu am avut și eu…să mă mângâie și pe mine pe texticole :-B discriminare din nou

  13. @Șefa
    Io cred că trebuiesc apreciate efortul din timpul lectiilor și examenul! Nici unul, nici celălalt n-au fost în limba maternă 😛 Deci, mult mai grele decât în mod normal.

  14. floru' din grădină

    @ mela
    Chiar dacă ar fi fost Helga lu’ doctor Bloc ?
    ps.
    Numai că aia ar fi instructoare de condus vreo rabă sau buldozer.

  15. @Andr
    Nu-i așa?
    Deci, e pe merit! :)))))))
    @Flor
    Păi, mai știi ce mașină conduce Melancolicul nostru? Vreo Rabă de-aia cât casa! 😀

  16. femeile e toate la fel, niște carne crescută-n juru găurii ;))

  17. @Melancolique
    Io-te bre, după ce alergați, voi bărbații, viața toată! Nț,nț,nț!

  18. asta ne e menirea, să alergăm după carne pentru urmașii noștri 😛

  19. melancolique,asta chiar nu am mai auzit-o :)) de unde le scoti frate?
    auzi: carne crescuta in jurul gaurii :))

  20. floru' din grădină

    $ scorpia
    Nu-l stârni pe mela …

  21. Florule 🙂 , m-am gândit și îți urmez și io sfatul!
    Preventiv. 😉

  22. Măi, dar proastă-s! Dar proastă-ngrămădită!
    Abia acum m-am prins că Florul îi zice Mela Melancolicului, nu mie.
    Și ce mândră eram că i-am captat atenția și bunăvoința!
    M-am străduit să-i răspund tuturor mesajelor. Când colo, el vorbea cu ăla de are avatar matematic…
    Pfiu, fi-mi-ar capul să-mi fie… 😦
    LE: O crăpat un drac! Că văz că și pe Pi tot aia-l rodea. 😀

  23. floricioiule, eu sunt foarte confuz cand ma mela-nesti ca mai e si doamna Melania pe aici si am impresia ca i te adresezi dumneaei:-) d-aia s-ar putea uneori ca sa nu-ti raspunzesc
    scorpi, am o minte bolnava 🙂 ma sperii si pe mine uneori

  24. slvc, parca am fi rude;))

  25. :)))))))))))))))))))))))
    Ca la balamuc aicea!

  26. floru' din grădină

    bre, io nu văz nici o melanie p-acilea .

  27. floru' din grădină

    văd Pamele, Scorpii, Andruşti, Didine, buimaci, Silavarăcalzi, dar nu Melanii.

  28. da sa mor daca nu cu „floru” ala ma tii la limita anxietatii, imi aduci aminte de rapciuga de magar

  29. M-a apucat un sughiţ. Mă pomeneşte careva?

  30. floru' din grădină

    @ mela
    şi mie :))
    Lipsă de inspiraţie , aflu io altceva.

  31. @Melancolique & Floru´ din grădină
    Sunteți criminali :))

  32. floru' din grădină

    $ andruşca
    Am prins noi şi vremuri mai bune.

  33. ia-ti si tu „ghiocelu din iarba” daca tot vrei s-a arzi botanic
    andrusco, moartea pasiunii suntem;))

  34. Asta a fost delectarea mea pe ziua de azi! Am citit toată ziua 😛

  35. floru' din grădină

    $ mela
    având în vedere că-s un artist – îmi iau numele de scenă :
    STELU !!!
    Da, încetaţi aplauzele, mersi, mersi.

  36. Şi io, doo etichete de săniuţa.

  37. stelu fără nume 😀

  38. @Melancolique
    Nah, că m-ai făcut să-mi aduc aminte … versuri:
    ”Pun șapte frunze-n buze jointu-i plin/ Mama-i tata văd dup-o gură de Absint ” 🙂

  39. Iegzact .
    Stelu cu renume – mâncaţaş.
    Pentru apropriaţ şindepărtaţ scurt , modest : Stelu

  40. Din 7 frunze faci trabuc , nu un amărât de gioint .

  41. @ mela
    Nu ştiu de ce am impresia că animalu ăla prost de careţ aduceam aminte bântuie pacile şi pe dincolea . A schimbat doar numele şi înfăţişarea.

  42. ;)) stelu? e nume de placuta de inmatriculare de pus in geam la tir

  43. Salutare! Ce face băeţii?
    Stelu tu eşti big brother? că iote ai numa un ochi! 😀

  44. Oaaaaaa , la ultima espoziţie de maşini la care fusăi ierea acolo o echipă care făcea pe loc numere d-alea de maşină .
    De ştiam … unde voi ajunje.

  45. ma uit in stanga mea si vad ca melancoilica mea se apropie de vise, va parasesc pana maine.
    au revoir!

  46. stelu, dar ce site de rahat au! mă ustură ochii!

  47. Melancolicule, ne delogăm şi noi mai cu talent? 😀

  48. Pa, Melancolice, noapte bună!

  49. Bai? Wa zap, ca down-urile le stiu deja? 😆

  50. Iar v-ati bagat in paturi sa sporiti natalitatea? 😉 Iar eu am ramas s-o sporesc de unu’ singur? :))

  51. Bineeeeeeeee! Atunci, daca intreaba careva de mine, sunt in baie 😉 😀

  52. @Papagigli
    Principalul e că luam lecții, cu carnețelul pe genunchi, de la Șefa și că ne ajută în cazul în care trecem la volan! Deși a descris destul de tentant și avantajele locului din dreapta 😉

  53. Papa, las ca maine’i uikend si nu se mai culca lumea odata cu gainile! La tine e ora 17, ce-ti pasa!

Lasă un răspuns

