Rolul familiei în societate

Având în vedere gradul tot mai ridicat de expunere la informaţii despre sex, este importantă intervenţia unei persoane sau chiar a mai multor persoane, de preferat din familie😀,  care să clarifice anumite aspecte, întrebari, curiozităţi. Educaţia sexuală este cea care trebuie să-i înveţe pe tineri ce înseamnă intimitatea, dar să ofere şi o perspectivă generală asupra a ceea ce înseamnă sistemul reproducător şi metodele de contracepţie.  Pentru o mai bună înţelegere haideţi să urmărim împreună filmuleţul de mai jos:

Posted on Ianuarie 28, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date and tagged , , , . Bookmark the permalink. 91 comentarii.

  1. 😀
    saracul baiat, prin ce trebuie sa treaca pentru a da si el putin cu … instumentul printre picioarele fetei😀

  2. Daca familia nu’ti este aproape, atunci cine?😀

  3. Prietenii Gerogiano?

  4. Latinii ăştia – vorbe multe, fapte puţine.

  5. Minoki, eu am o singură prietenă şi aia-i plecată din ţară🙂

  6. @Georgi
    Să înțeleg că i-ai comunicat și Melaniei??!

    PS Nu trage dom´ Semaca! Sunt io, Lăscărică! :-*

  7. Andru, intre mine si Melania nu exista secrete!😉

  8. Da, împărțim totul. Mai ales necazurile!🙂

  9. Să revenim!
    În afară de expertiza mea și a familiei, mie mi se pare ok să apelez și la alte instituții abilitate să intevină în cazuri care reclamă ….PUNCT.
    Care reclamă! 😛

  10. Georgiano, oricand e loc de prieteni noi. As putea sa ma ofer, avand in vedere ca suntem si concetatene.

  11. Minoki, eşti o scumpişoară! sunt de acord!! Înseamnă că nu te-am speriat prea tare cu postarea de azi, de pe blogul meu😀

  12. Nebuni, baaai, dar chiar nebuni astia =)) =)) =)) =)) =))

  13. Inimoși, bre! Inimoși!😀

  14. Sau saritori sa ajute omul la necaz ;))

  15. V-am dat răspunsul la întrebarea de la articolul despre umor.

  16. Am vast. In sfarsit😛

    Da’ ce-i cu avatarul tau, Victor? Ca parca erai in lupta crancena cu lasatul de tigari😕

  17. „Duzina de cuvinte” a fost postata. Participantii sunt rugati sa posteze link-uri catre posturile lor
    http://v2valmont.wordpress.com/2011/01/28/duzina-de-cuvinte-amnezia-bunastarii/

  18. Nu inteleg de ce le trebuia prezervativ. Se temeau de vreun abces?😆

  19. O sarcină nedorită?

  20. Adică numai mie mi se pare evident că a vrut să-l prezinte întregii familii??!😀

  21. De fapt facea reklama la balonase .

  22. Andru =)) perfect! PERFECT!

  23. @Laura
    Dacă-l anunța înainte, Doamne ferește, era tipul …inhibat ;))
    Așa, altceva😛

  24. Macar asa vede ca are o familie tipa, pe care el se poate baza la nevoie😀

  25. @Laura
    E familia lui, deci corect spus ar fi: anevoie!

  26. Auzit bai, dar acum ca s-a ajuns la ejagulare,voi o puneti cu anvelope sau va dati drumu afara? Eu nu suport, neica, pielita aia pe mine

  27. @Papagigli
    Pentru că mi-ești tare drag, am să fiu sinceră: da!
    Pupici! 😛

  28. cum se apropie ora 12 cum încep discuţiile fierbinţi… mmm! am ajuns taman la ţanc!

  29. Maaai, papaglio… ce intrebari directe! Ok, zci si io ca Andru, ca vaz ca ea stie : deci DA😀

  30. Bai ! teribil spaniolii estia, m-am spart de ras !!!

  31. andruska
    Apreciez sinceritatea, dar de voi stiam ca va place, ca mi s-a mai spus😉 dar masculii, pe ei vreau sa-i aud daca folosesc matele alea scirboase

  32. papa 23.47 !
    Dom’le nici io ! c-am patit-o odat’, am mai spus pe aici pe undeva, io l-am pierdut !!!
    Nu la locu’ de munca ci in locu’ de munca ! Teribil, monser !

  33. Io-te dracie, berbantii sunt mai inhibati decit don’soarele1😆

  34. Papaglio, tzin sa fac o iecsplicatie: tu ai pus o intrebare … sau… si noi (io cu andru, de fapt andru si io) am raspuns cu da. Dar de acolo inca nu rezulta nica😛 (nici ca… nici ca…) No, dar eu iti zic acum ca da, eu sunt pentru. Si asta din mai multe motive.

  35. misulake
    E pe dracu! Cum asa? Ma zi o data sa auz si eu!😉

  36. Mishulake, :)))))))))))))))

  37. @Laura
    Dă-mi voie să continui io iegzplicația: Cauciucurile de iarna au profile mai adanci, blocurile puternic lamelate si compozitie mai moale, tocmai pentru a oferi aderenta necesara pe timp de iarna cand asfaltul uscat se intalneste foarte rar.

  38. Laurico
    Lasa tu, stiu ca va place s-o vedeti ejagulind, dar eu ma intreb cum de masculii pot purta mizeriile alea😉

  39. Andru, cum stii tu sa le igzpici de bine…🙂 Ase fara cauciucuri de iarna nu mere. Mai ales ca aci nu demult s-a bagat lege. E obligatoriu. De te prind, te f… aaah, ard, pardon😉

  40. papa ! deci…
    dom’le… cre ca tre sa desenez… ca de zis parca zisei !

  41. Bai Mishu, io cred ca era costumasu’ cu fo doo numere
    mai mare…!

  42. Papaglio, da’ nu-s mizerii, draga! Nu ai vast ca-s de toate colorile? Plus ca is si pe marimi. Amu ai mari probleme ca muiere… ce marimi sa cumperi… ce tu stii inainte ce peste marimi dai?

  43. Laura
    Unde ti-a bagat tu legea aia?😆

  44. Mishulake, ai mai zis-o dar mai vrem o datăăăă!!! că ne placeeee!😀

  45. Uff, am greșit: continuu, nu continui! Scuze, da´am patinat.

    PS De la anu´ și la noi cu gumele de iarnă obligatorii🙂. Ăsta a fost info pentru Papa, că poate ajunge p-aci😛

  46. Traian !
    Nnn-am inteles bine , costumasu’ sau costumatu”, a?

  47. Mishulake =)) =)) =))

  48. andruska
    Uscatura se rezolva altfel, nu cu cauciucuri. nu l-ai vazut pe cumasline?😉

  49. Andru, m-ai scos :-* Raman datoare🙂

  50. Laura, la mărimi nu-i greu!
    Iei normale și le transferi în cutiuța de extra large să-i faci și omului o bucurie, cînd le găsește🙂

  51. @Mishu
    Anvelopa, bre !

  52. @Andru
    …Si -l pierde in traseu !

  53. Mey ! Io de cand nu mai am in garderoba costumase d-astea am auzit ca e si cu forme.. si cu colori… si cu arome, asea pentru de toate gusturile …. !
    Kiar asa-i ? Cine cunoaste , sa zica, pentru de-o cultura generala…

  54. @Traian
    Nu! E doar de impresii!😛

    @Papagigli
    Nu pot să mă laud, nu-i de ajuns 😦

  55. Georgia 00.11
    Hm !

  56. Parca Laura stia.

  57. Andru, maaaai, ca numai idei bune ai in seara asta🙂

    Papaglio, apoi nu-i vorba doar de uscatura😀

  58. andruska, Laura
    Mai fetelor, voi chiar vreti sa va demonstrez ca am dreptate?😆

  59. @Mishulake
    0.11 și 0.19 io tot subscriu! 🙂

  60. Papaglio, pai daca poti… desi intre a avea dreptate si a primi dreptate e o diferenta😉

  61. Hai ca mi-au venit chinezismele. Vorbim mai tirziu
    pup u! do u know where?😆

  62. ” Ioane, tu folosesti prezervativ , contra de SIDA ?
    – Daaa, tot timpu’l-am la mine !
    – Foarte bine , foarte bine !
    – Il dau jos cand ma pis si cand ma #ut !

  63. @papagigli
    Păi aici sau pe blog la tine??!
    Blondă, deh! 😛

  64. Mishulake, alea cu capsuni iti vine sa le mananci, nu alta! bineinteles, fara continut!

  65. Andru, ca barbatii deh! Cand vine vorba de fapte se fofileaza…

    Mishu, tare pampalau Ion aista😉 (hihihihi…)

  66. @Laura
    Drept este că noi eram trei, iar el este un gentleman perfect și nu face treaba de mântuială! 😛

  67. Da, ai dreptate Andru. Nici noua nu ne-ar place😉

  68. Fetele, voi n-ati auzit de programare?

  69. Traiane, Programarea e pentru femeile cu ciclu regulat:mrgreen:

  70. Georgia !
    Te cred ! daca zici tuu !
    P-aici am vaz’t pe la automate pe strada 10 euro / 9 bucati, am crezut ca-i pentru tigari automatu’ !

  71. Ia uite, m-au lasat astia pe mana femeilor…

  72. Mishulake, faina chestie! dacă-i vine omului de-o aventură şi n-are aşa ceva în casă… bine gândită treaba!

  73. Mai ieftin iesi cu tigarile, 10 euroi, 40 buc.

  74. Georgia 044 !
    Hehehe ! pai daca-i vine d-o aventura, a luat-o in mana, ca automatu’ nu primeste paralele si comanda daca nu ai un card cu CNP-u’, ala se foloseste si la extras tigari.

  75. Automate d-astea sunt și pe la noi, prin ”lăcașuri de cultură ”, la toaletă 😛

  76. Traian
    cam asa ! doo pocuri de tigari s-o bere de 660 ml !

  77. Traian, ieşi mai ieftin, adevărat, dar plăcerile sunt diferite!

  78. Mishulake, ahaaa! Iaca n-am stiut cum fonctioneaza! şmichirie cu tichie care va să zică!

  79. Mishu
    Adica sub 18 ani gioco di mano?

  80. Giana,
    Placeri cu gume ?

  81. Traian, hai c-ai inteles ce-am vrut sa spun!😛

  82. OK, Giana – Buimana !

  83. Georgia si Traian
    Bai, io ce sa zic… ca numa le-am observat in trecere, ca io nu folosesc, la tigari imi iau cand e deschis la pravalie la tabachi.
    Estia pan-la 18 poate ca primesc de la scoala ca material didactic, io stiu ? ! Mi-e rusine sa-ntreb !!!

  84. Noapte buna la Buimaci !

  85. Mishulake, nu’i bai, las’ c’om putea dormi la noapte si fara informatia asta!😀
    Mai bine spune’ne cum te mai simti? trecut raceala??
    Noapte buna, Traiane!

  86. Da ! mersi de preocupare, sunt pe curba descendenta, maine mi-s bine , bine ! Zic io.

  87. Noapte buna, Buimacii !!!

  88. Mishulake, ma bucur ca esti mai bine!
    Acum tre sa ies cu cainele la o plimbarica scurta si dupa asta cred ca ma bag la un teveu, in patuc!
    Pupici de noapte buna!!

  1. Pingback: Duzina de cuvinte. Un Fluture în weekend « Mirela Pete. Blog

  2. Pingback: Poveste de vis (21) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

