Premianţii noştri

Buimacii noştri câştigători şi-au primit premiile. Atât ei cât şi noi suntem mândri nevoie mare. 🙂 Felicitări încă o dată poeţilor noştri talentaţi, le mulţumim c-au participat şi că ne-au luat în serios. Aici le puteţi citi creaţiile, spre aducere aminte.

Deci dragi buimaci, participaţi cu încredere la concursurile noastre viitoare! Acum poate v-aţi dat seama că premiile sunt substanţiale, adică nu ne jucăm, da? 😀

Psipsina

Virusverbalis

Facem menţiunea ca premiul a fost de asemenea trimis si doamnei Stropi de Suflet, dar încă n-am primit nicio confirmare. Mai aşteptăm.

O duminică frumoasă tuturor!!

Posted on martie 27, 2011, in Concursuri and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Prima! Primaaa! Să fie clar: sunt cea mai matinală, dacă nu cea mai harnică! 😀
    Am și eu un tricou de ăla, dăruit de Pamela noastră. O să fac poze cu el și o să mi-l pun pe blog, să mă vedeți!
    Felicitări încă o dată câștigătorilor!

  2. Al doilea! Al doilea!

    Din pacate, fara tricou! Doar sa trimit o fotografie la bustul gol….

  3. jorji, mulţumesc tare mult. 😳 aşa cum ţi-am promis, voi purta tricoul când ne vom întâlni şi abia aştept!
    şi mulţumesc tuturor, mai cu seamă că eu nu prea scriu aici, însă vă citesc.

  4. psi
    Daca nu sunt prea indiscret : Ce tii cu atita strasnicie in mina dreapta, ha ?
    P.S. frumos tricou…

  5. Frumos, frumos tare ! Felicitari inca odata premiantilor, sa poarte bucurosi , sanatosi si mandri premiile oferite,
    Doresc sa ma premiez si eu in calitatea mea de cititor fidel al premiantilor si nu numai, drept pentru care vreau sa stiu unde sa fac comanda pentru una , doua bucati. Rog contact pe email. plizz!

  6. Sarut mana, multumim si la masa nu vorbim! :))

  7. slvc, :*

    virtuale, asteptam fotografia la adresa redactiei :mrgreen: Rugam seriozitate.

    psi, poti nici sa nu-l porti, e deajuns sa te uiti la el si sa te gandesti la noi, buimacii!! :*

    Traian, daca esti baiat cuminte (asa cum te stiu), poate vei avea si tu unul odata si’odata 😉

    Mishulake, tu nu numai ca esti cititor fidel dar ne si delectezi cu textele tale frumoase, asa ca fa bine si ne trimite datele 🙂

    Viruse, cu tot dragul!!

  8. @georgiana:
    Si daca trimit poza imi dai premiu o pereche de chiloti de plaja cu logo?

  9. Virtuale, chiloti nu-ti pot trimite! nu din rautate ci pentru ca nu’ti pot lua marimile din ochi :mrgreen:

  10. @Georgiana:
    Atunci trimite numai logo-ul ca sa il pun si pe ala tot pe piele…

  11. unde anume pe piele?? spune’mi locul ca sa’l trimit la dimensiunea care trebe!!

  12. Este pentru prima oara cand aud ca un pachet nu a ajuns la destinatie. Inainte de a acuza ca nu ati primit confirmarea primirii, verificati daca ati trimis ceva. Ar trebui sa aveti un document al postei… care evident nu exista.

  13. @georgiana:
    …ca doar n-oi fi eu „regele baltilor”!

  14. Revin cu un nou comentariu:
    Azi, luni 28 martie am primit tricoul si ma grabesc sa confirm.
    Multumesc.

  15. Stropi, n-am acuzat pe nimeni, Doamne fereste, ne’am gandit ca esti ocupata si nu mai ai vreme de intrat pe bloguri.
    Ne bucuram ca l-ai primit si te pupam cu drag, ca sa-ti tie toata saptamana!!

  16. traian, dinamovistule… e un căţăl! 😆 recunosc!
    dacă tricoul n-are pic de alb-roşu ce era să fac? 😆

  1. Pingback: Am nevoie să aud ceea ce inima ta spune despre mine « Gabriela Elena

  2. Pingback: Poveste de vis (28) « Teo Negură

  3. Pingback: DEXIGN. Prodecho: logo și stationery « Mirela Pete. Blog

  4. Pingback: Parerea altora. « Portocalamov's Blog

Lasă un comentariu