Vă invităm la vot!

Ieri, cu ocazii împlinirii a o lună de activitate, am lansat un concurs care-a constat în completarea unei poezii începută de Papagigli:

”Atingeri delicate, azi mâini înfipte-n șolduri,

De care trag cu patimi, făcând tandrețea cioburi.

Când ezitări cad pradă deciziei carnale,

Când un sărut se schimbă în mușcături venale…”

În urma provocării noastre cinci buimaci talentaţi s-au exprimat. Aşadar haideţi să le vedem creaţiile şi să votăm!

1. Balaur de grădină:

”Atingeri delicate, azi mâini înfipte-n șolduri,
Burice de degete vârâte-n bolduri
De care trag cu patimi, făcând tandrețea cioburi.
Iar liniştea o ia încet spre poluri.

Când ezitări cad pradă deciziei carnale,
Şi se înalţă din haznale
Când un sărut se schimbă în mușcături venale…”
Cu implicaţii absolut penale.

2. Scorpio 72:

”Atingeri delicate, azi mâini înfipte-n șolduri,
De care trag cu patimi, făcând tandrețea cioburi.
Când ezitări cad pradă deciziei carnale,
Când un sărut se schimbă în mușcături venale…”

Înlanţuiri fierbinţi a trupurilor ude
Şi scuturări lascive a pletelor zălude,
Priviri, cuvinte, gesturi… fatidic laolaltă..
Şi te gândeşti ca prostul, toate pentru o fată!

3. Virusverbalis:

Atingeri delicate, azi mâini înfipte-n șolduri,

De care trag cu patimi, făcând tandrețea cioburi.

Când ezitări cad pradă deciziei carnale,

Când un sărut se schimbă în mușcături venale…”

Dar anii au trecut, pe-a timpului cărare

Şi nu-i putem întoarce, e-a noastră disperare..

Ei au lasat şi urme pe-nfăţişarea noastră

Şi de-asta spun acum, situaţia-I albastră.

Privindu-te, iubito, îmi pari o lătăreaţă

Şi sânu-ţi dulce-odată, e-o pară mălăiaţă…

Iar şoldurile tale, ce îmi păreau feline,

Se balansează suav, ca două găleţi pline…

Când tu mi-ai pus cafeaua, un pârţ ţi-a fost scăpat,

La fel ca ş-altădată, când te-ai dat jos din pat..

Din păru-ţi ce odată avea luciri de stele,

Ieri, am găsit un fir, într-una din chiftele…

Nu mi-am propus, iubito, să îţi aduc doar spini,

Acuma, în oglindă, să-mi vad şi-ai mei ciulini…

Nu fac din asta dramă, cred c-ai băgat de seamă,

Dar de mă uit mai bine, par un butoi de cramă…

Iar păru’ meu cel negru, acu e-ncărunţit,

În faţă, chiar şi-n spate, al meu cap a chelit…

Zilnic îmi spui, iubito, că sunt proporţionat

Ai vrea tu, da’ nu ţine, parcă-s şi cocoşat.

Silfida mea, şi-aşa, iubirea mea e mare,

Aş face-o chiar mai lată, dar am dureri de şale.

Să împletim iubirea şi să ne contopim,

Să trecem cu vederea, un pârţ de slobozim….”

4. Stropi de suflet:

Atingeri delicate, azi mâini înfipte-n șolduri,
De care trag cu patimi, făcând tandrețea cioburi.
Când ezitări cad pradă deciziei carnale,
Când un sărut se schimbă în mușcături venale …

Şi când ce ieri era surâs candid
Devine azi un rânjet sec, sordid,
Şi-n loc de: “mă scald în ochi-ţi verzi”
El spune agresiv:”ce sculă am! O vezi?”…

Iar “Dulcineea” inşfacă mădularul
Golindu-i cu iuţeală buzunarul….
Te-ntrebi: “oare Pământul a devenit epavă?”
Şi speriat de moarte, alergi spre altă navă…

5. Psipsina:

„atingeri delicate, azi mâini înfipte-n șolduri,
de care trag cu patimi, făcând tandrețea cioburi.
când ezitări cad pradă deciziei carnale,
când un sărut se schimbă în mușcături venale

când noaptea nu ajunge şi nu ţine de foame
şi iarnă e în sânge şi sânge e în oase
atingeri delicate, otravă şi venin
ce frâng astăzi iubirea ce o credeam destin,
se sparg de maluri lacrimi, se zbat să nu mai moară
doi ochi aprinşi şi, poate, un gând de căprioară
te du şi du cu tine şi noapte şi-nviere
în ochii tăi otrava are luciri de miere
eu am să uit că poate iubirea să aprindă
zăpada mea din suflet, cea care stă să ningă
te du şi du cu tine lumină dar şi noapte
de mine te dezleg şi te dezleg de moarte.”

Posted on Februarie 8, 2011, in Concursuri. Bookmark the permalink. 37 comentarii.

  1. am și eu în afara concursului niște versuri, se mai poate?

  2. Tu oricum ești în afara concursului. Fiind în echipă, adică!
    Hai toarnă, că-i Askimetul cu ochii pe tine!😀

  3. voi nu stiti site-ul

    automatic_poetry.generator.org.asm ?

  4. Cool, nu stim! E nasol tare de noi?😀

  5. eu nu pot sa ma decid, fiecare e frumoasa sau amuzanta in felul ei. eu propun sa extindeti premiul pe tipologii de versuri😀

  6. Am încercat să votez de două ori. Așa, ca să verific…
    Surpriză!
    Nu se poate!
    Așa că vom fi nevoiți să dăm premiile pe bune.😦

  7. gata

    Atingeri delicate, azi mâini înfipte-n șolduri,
    De care trag cu patimi, făcând tandrețea cioburi.
    Când ezitări cad pradă deciziei carnale,
    Când un sărut se schimbă în mușcături venale…

    Și când peste-al ei pântec pribeag ți-ai plimba mâna
    Cu limba scoasă toată să-ți satisfaci stăpâna
    Cu balele-ți căzute, faci baltă în tot patu
    Și dai să cânți la flaut, dar stai! că ăla-i cracu

    Roșești de neputință și îți forțezi norocul
    Pășești ușor cu limba să îi săruți bobocul.
    Ți se-ncordează corpul și simți că explodezi
    Ce bună-ar fi o lampă să poți să te ghidezi.

    Se-apropie finalul, acum e fleașcă toată
    O prinzi ușor de ceafă și o faci iute roată
    Și-n jocul pasiunii iubi-va-ți ca doi troli
    Frumos ai visat nene, da-i timpu să te scoli.

  8. Unii nu se mai fac bine niciodată!
    Felicitări, melancolicule!
    De mi-ar permite sistemul, aș frauda în draci pentru tine.😀

  9. melancolicule,meriti premiul special al juriului😆

  10. Pentru iubitorii de nonsens, Romania-Ukraina 2-2, la pauza😀

  11. melancolique-ule
    Bai, tu m-ai evocat in versurile alea sau e o experienta de viata😆

  12. merci merci, dar este așa pe lângă😀 un fel de băiatu care trage de sfori când se ridică cortina ;;)

  13. bă și eu mai am vise din astea erotice, dar măcar acum stau decât cu nevastă-mea, înainte când locuiam la ai mei era mai rău…dimineața vreau să spui;))

  14. Dragi Buimaci , Buna seara! Si La Revedere! M-am stricat de ras la poezia lu’ melalcoolic…
    Plec pentru un timp , sper sa am net pe acolo.Va doresc succes in continuare.

  15. @melancolique
    Ceva mai târziu, dar tot mi-am dat seama! Te-au băgat în echipă de la început, ca să se asigure ca n-o să fie nevoiți să-ți dea ție toate premiile. Bună mișcare!😀

  16. melancolique-ule
    M-ai dezamagit, jupine. Speram si eu ca insfirsit mi-a ajuns limba, muza, cind colo, vad c-o tin pe-afara, mai mult ca o scuza😆

  17. Marineru
    Drum bun, coane!

  18. Sailor, drum bun si sa ne revedem sanatosi!

  19. marineru&druska senchiu, mă cenzurez că aș putea să fiu mai puerco, da mi-e rușine de doamna Melania😀

  20. @melancolique
    Ácu´ chiar c-o să par aiurea, că zic tot de bine, dar n-am cum să nu-ți salut inocenta mărturisire a sursei cenzurii ! :-*
    Îhh, cred c-am devenit sentimentală din cauză de primăvară la doi pași…

  21. obișnuiam să vorbesc slobod până am văzut că sunt oameni care se jenează de cuvinte și nu de însemnătatea lor…nu mă refer la Melanie, alții au fost cei care au început să vadă-n 4 litere ce nu pot eu să văd într-o frază…mă rog, nu simt lipsa cuvintelor obscene, dar așa foc am pe ipocriți, vai plm!

  22. @melancolique
    Ar trebui să mă auzi la … furie, sau la volan, în momentele cu încărcătură.😀 Mă miră uneori și pe mine ce combinații pot dezvolta🙂

  23. culmea e că eu sunt foarte civilizat în viața de zi cu zi:-) aici ce-mi mai băgam și eu cucu;))

  24. Furia și condusul, pentru mine, nu-s momente cu public numeros și-mi permit să refulez😀
    Ăia cu cilivi.. civilizatu´ nu-mi iese impecabil !

  25. Sunt martoră că așa e! Melancolique e mai degrabă pudic decât porcos. Cred că mai multe dau eu (sau Andru, dacă ar fi s-o cred; și nu văd de ce n-aș face-o) pe goarnă la nervi decât el.😀

  26. vai…să dea dracu să te prind eu vreodată-n trafic și să mă-njuri;))

  27. tre merg să-ncălzesc cur de soție, la revedere!

  28. Să știi că sunt decentă în trafic. Nu deschid geamul când înjur, și nici nu-mi erectez mijlociul la lume. Deci, o să mă vezi doar dând mărunt din buze.😀
    Noapte bună!

  29. Subscriu integral! 😛
    Chiar și la: Noapte bună!

  30. Cred că împletirea suav-modern (vulgar!) o face Stropidesuflet. Am votat.

  31. nu sunteți zdraveni la cap!
    Nu știu la ce am râs mai mult, la poezii sau la comentarii.
    Să vă fie de bine

  32. dagatha, mulţumim frumos şi te mai aşteptăm pe la noi!

  1. Pingback: Tweets that mention Vă invităm la vot! « Buimacii -- Topsy.com

  2. Pingback: Rezultatul concursului de poezie « Buimacii

  3. Pingback: Iubirea un destin inevitabil

  4. Pingback: Premianţii noştri « Buimacii

Lasă un răspuns

