La club cu mătușa Luiza

E duminică seara, ne relaxăm, așa că ne ducem la teatru, așa cum ne-a îndemnat Papagigli acum câteva zile. E teatru experimental de data asta. Ați citit, sperăm, recomandările de postare. Haideți să facem o probă în seara asta, să vedem dacă merge. Colegele noastre Didina și Pamela s-au străduit să scrie începutul piesei. Continuarea o așteptăm de la voi. Curaj! În fiecare român zace un talent nedescoperit încă. La final, careva dintre noi (se cam știe deja cine :D) va culege toate replicile și le va reuni într-o piesă de teatru, într-o postare separată.

Început de Pamela și Didina

Duminică seara, club de fițe , Costinești, vara. Intră Doruleț, 18 ani fără un pic, însoțit de mătușa lui, Luiza, 50 spre moarte.

Femeia zărește o masă liberă, pe care scrie, bineînțeles, Reținut, că doar e în plin weekend.

-Hai acolo, Doruleț, să nu se ocupe! zice ea, înghiontindu-l.

-Ți-am zis să nu-mi mai zici așa, ce naiba. Mă cheamă Teo!

-Bine, bine, ”Teo”! Hai s-o luăm, că nu vreau să mă ții în picioare toată seara. Nu mai am anii tăi. De-ajuns c-am dat în mintea copiilor și-am venit cu tine, că nu te lăsa maică-ta altfel. Ba, am mai și mințit la intrare că ești major…

-Că le și pasă ălora de asta, zice el așezându-se la masa scundă. Dacă marchează banu’, e ok!

-Auzi da’ di ce scrie Rezervat aicea? Oare n-o fi ocupat?

-Ascunde-l naibii și zi că nu era nimic dacă întreabă careva, spune tânărul, foindu-se pe scaun.

Femeia ia cartonul, caută un loc unde să-l ascundă, dar, văzând că se apropie un chelner de ei, îl vâră repede sub fustă.

-Bună seara! zice tânărul îmbrăcat în uniforma clubului. Mamaie, Clubul Pensionarilor e cu un etaj mai sus. Dacă ai chef de ghidușii, mergi acolo, deși la ora asta nu cred să mai fie deschis…

De aici încolo, să intre care vrea, să-și aleagă ce rol dorește. Cele prezente deja, dar și altele, în funcție de desfășurarea acțiunii. Doar să nu uitați să vă luați ID-ul corespunzător și să menționați persoana căreia vreți să i vă adresați. Dacă e o remarcă de tip general, bineînțeles că nu mai e nevoie de menționarea aceasta.

Distracție plăcută! 🙂

Posted on ianuarie 23, 2011, in Artă cu tendițe... artistice and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 139 comentarii.

  1. @Chelner
    Pe cine faci tu ”mamaie”, pricăjitule, că n-am decât mrnbșitreideani! Ia vezi cum vorbești, că imediat îl chem pe patron.

  2. Mamaie sau cum te-o fi chemând, ai auzit ce-am spus, sau nu înţelegi limba română? hai să nu mai lungim vorba…

  3. imberbul barbos

    Vai tanti ce-mi plac clipocelile de pe pereti!

  4. @Puștiu
    Doruleț, ia, te rog, atitudine, că tu ești bărbat aicea! Că dacă-mi pun eu mintea cu ăsta, praful s-alege de șandramaua lor!

  5. Da ce-i bre ? Aveţi sămânţă de scandal de cum aţi venit?

  6. Imberbule, te văd mai tinerel si mai destupat la minte, explică-i te rog lui tănţica cu care eşti că aici nu-i clubul pensionarilor!!

  7. Badigardule, când o să fie cazul, o să te chem… Mă descurc eu cu domnii….

  8. imberbul barbos

    Teo, tanti, Teo, ca ma faci de fecale cu doruletii dumitale

  9. @Imberbu
    Teo, Doruleț, tot un drac. Tot cu cașu la gură-mi ești!

  10. @Chelner
    Pe mini m-o pus patrunu să fiu vigilent! Aşa că ciocu mic şi joc di glezne şi nu speria clienţî!

  11. @Bodigardul
    Dar mătăluță ce-i pățit de ești așa de umflat? Vreo alergie ceva?

  12. imberbul barbos

    Chel-ner, o rosie te rog, ca vreau sa-mi rumeg casul

  13. @Imberbu
    Praf l-ai făcut cu roșia aia!
    Ai băgat spaima-n el. Iote-l cum tremură. Cre-că nu de la râs!

  14. imberbul barbos

    Matusico, asta-i body-ul nostru sau a venit cu club cu tot?

  15. Omu' cu tulumba

    Auuuu ! Da’ ci facietzi bre ! ‘Mnazaii si ‘ristosii mamii lui di tiatru, undi va crieditizi mai, la Socola ???

  16. @Imberbu
    Măi, bodiul meu nu e, că al meu e cu mânecuțe. Cine știe a cui o fi!

  17. Badigardule, repet, dacă o să am probleme, o să te chem. Nu-i niciun scandal aici, politica clubului zice clar că persoanele trecute de 60 de ani n-au ce căuta aici! Aşa că, măsoară-ţi cuvintele!!

    Doamnă Tuşa, dacă doriţi să rămâneţi totuşi aici, aşa, pentru că sunt eu băiat de comitet, va trebui să o plătiţi o taxă! Hm?? ce ziceţi?

  18. imberbul barbos

    N-ai ba rosii? Atunci adu un bloody Mary, fara vodka

  19. @Mătuşa,
    Da nuş ci mi-o pus ăşia in mâncari că mereu am hainili mai mici cu doo numere.

  20. Omu' cu tulumba

    Stingii tigara ceea ! cel cu barba!

  21. imberbul barbos

    Chel-ner
    Lasa-l cocoana si pe body sa stea cu noi, ca n-as vrea sa se ia vreun betiv de tusa Luiza

  22. Omule cu tulumba, bine c-ai venit că nu eu cu aiuriţii ăştia n-o mai scot la capăt!

  23. Omu' cu tulumba

    Badi Garde ! tu ci pazasti mai !
    N-aveti instructaju’ de PSI facu si semnat mai !

  24. imberbul barbos

    tulumba
    taci ma, piaza rea, ca te aude tanti si ma plsneste!

  25. Imberbule, mătuşa dacă vrea body, să plătească! că nu-i pe plantaţia mâni-sa!

  26. @Chelner,
    Stau la usă dar sunt cu ochii in patru! Dacă e ceva suspect le fac şi percheziţie corporalî!

  27. Omule cu tulumba, păi ce instructaj PSI, bre? că nici stingătorul ăla P6 nu l-o mai verificat de 3 ani… Bine că are gura mare!!

  28. Deci, doamna Tuşa, ce-aţi muţit aşa?? Plătiţi sau nu taxa aia??

  29. @Chelneru
    Gata, m-am răzgândit. Nu mai vreau bodi, că ș-așa mă strânjea între… la… mă rog, mă strânjea. Vrau și io bladi dă-ela ca Doruleț! Meichit dablă!

  30. @ cu voce tare
    La o primă atingere, matuşa nu pare de 60 de ani! Mai ca la 35-40 aşa …

  31. imberbul barbos

    Tanti
    Plateste bre, ca te mai violeaza dracu careva, si ma bate mama ca nu ti-am pazit fecioria

  32. Omu' cu tulumba

    imberbul barbos !
    Mai da’ tu di cand faci piatza cu mini bre ? Buna sau re , a?
    Tu nu ti uiti cine-s ieu in fatza me mai ?

  33. @Bodigard
    Poati ti ating io la creieraș, descreieratule! Iote la iel pi undi-i umblă mânili!
    Ia vezi că îs și de-ălea mai de nasu tău, umflatule!

  34. imberbul barbos

    body
    Ce faci bai, o evaluezi?

  35. Şi uite aşa a ţinut discuaţia asta în contradictoriu până în momentul în care Imberbu a zis:

  36. O scuteam de taxă! Că elea tinere nu plateşte taxa aia de jmecher a lu chelneru!

  37. imberbul barbos

    Tanti
    Se pare ca esti cam vinata. Bag sama c-am nimerit la necrofili

  38. @Imberb
    Doruleț maică, Teo sau cum naibii ți-o zice, ai mamă grijă, că ăștia se dau la mine. M-or văzut mai nurile așa, mai cu cărniță, nu ca schiloadele ălea…

  39. Ai dracu badigărzii ăştia! au impresia că dacă trag de nişte fiare şi au nişte pătrăţele pe burtă, îs şi deştepţi!

  40. imberbul barbos

    Bai da’ femeile cind draci apar?

  41. imberbul barbos

    Chel-ner
    Da drumu la femei ca m-am plictisit sa-l vad pe tomberonist si p-asta cu galantarul de muschi

  42. Doamna Tuşa, eu când v-am zis că aici nu-i pentru dumneavoastră, v-o sărit muştarul! Ăsta-i riscul, na!
    Imberbul ăsta cu care sunteţi, e cam pirpiriu, nu ştiu dac-o să vă poată ajuta… Aici e nişte golani duamnă de primă mână!

  43. @Imberb
    Da io ce-s, nepoate?! Cârlig de rufe?

  44. Imberbule, câţi ani ai domnişorule de-ţi zburdă aşa de tare orzu-n fund??

  45. imberbul barbos

    Tanti
    pai atunci sari pe masa, ce mai stai, ca n-am venit sa ne rugam

  46. Doamna Tuşa, acu să mă scuzaţi, dar nu pot să nu vă remarc posteriorul … e aşa de ferm… Cum l-aţi întreţinut?

  47. @Imberb
    Sar, da numa dacă-mi faci vânt, că mă cam țin spetele!
    @All (Tare!)
    Ia, liniște un pic, nu mai băteți din gură, că vrau s-aud și io muzica aia!

  48. Omu' cu tulumba

    Chelner !
    Va vatzi intrat in roliuri vaz, ai grija cum va giucatzi cu focu’ si vezi sa hie zupa buna , cu morcojior si gainusa, da?

  49. imberbul barbos

    Chel-ner
    ma tu esti de la evidenta pupulatiei? adu bloody-ul ala si da drumu la animatoare ca ma ia cascatul si nu mai vezi spaga de la mine

  50. La auzul spuselor Imberbului, Tuşa, nici una, nici două, îşi ridică poalele, se suie pe masă, după care zice:

  51. imberbul barbos

    Iar a venit asta cu tulumba? Bai nene, cinta si pe la alta masa, ca mi-a pierit si cheful de tanti-mea, vazindu-te

  52. Alooooooo, digeiule! Ia bagă ”Mărunțâca la podea”, să vă-nvăț io mișcare, ce naiba, nu ca miorlăitele alea de abia dau din fund, de parcă li-i frică că s-or sparje!

  53. Mărunţica pentru Tuşaaaaaaaaaaa!

  54. imberbul barbos

    Luizo, misca-te bre, macar sa facem un ban, ca la penuria asta de femei, nu-i exclus sa plecam doldora

  55. Omu' cu tulumba

    imberbul barbos
    Ai probleme cu tulumba vizavi di mini ? a ? te dai berbant ?

  56. Alooooo! Doamna di pi masă!!
    La loc comanda că distrugeţi bunurili patronului si va las in chelea goală dacă nu aveţi cu ce plati! Se aude?

  57. Hopșa, hopșa, la-la-la, iuiuiu și ihihiiiiiii!
    Haidați, bre, ce stați și vă uitați!
    Hopșa, Hopșa, hopșa, la-la-la, iuiuiu și ihihiiiiiii!

  58. imberbul barbos

    Body
    Las-o bai, ca uite ce bine-i sade pe masa!

  59. @Bodigard
    În chelea goală zâci?
    Păi, dacă mi-oi da jos bulendrele istea, v-oi goli șandramaua mai răpide decât dacă ar izbucni focu!

  60. Badigardule, adineauri o bâjbâiai pe la nuri şi acu o ameninţi? Ţi-am zis că te chem eu când o fi cazul, au ba?

    Omule cu tulumbă,
    chiar nu putem face nimic cu badigardu ăsta? Că te văd cu ditai tulumba în faţă!!

  61. imberbul barbos

    pst, Tanti
    Pai astia asa trebuie, sa se uite. Cum vrei sa facem bani? Tu danseaza, ca eu ma ocup cu incasarile

  62. Omu' cu tulumba

    mătușa Luiza
    Hopsa si ihiii, da’ ti gandiesti la huia, a ?

  63. Tuşa, bladimerili dumneavoastră!! L-a trimis domnul de la masa din fund pentru dumneavoastră!

  64. Primiti si la costum „naked cu cravata”?

  65. chelnere,
    Să danseze la bară nu pi masă! Că de aia o pus şefu barele alea di inox.

  66. Domnule Virtual, ce să vă aducă baiatu?? O bere, un uiski, un orgasm?

  67. imberbul barbos

    Mai asta cu tulmba! Te vad salivind dupa tanti-mea. Ia da si fo 10$ ca nu nu suntem firma de ajutor reciproc

  68. Pacatili meli, că tătă m-am încins!
    Nu-i a șagă cu cluburili ăstea. De-aia dorm tinerii ăștia până le bate soarele-n cur! Săracii di iei!
    Gata, merg la baie, să mă răcoresc o
    țârușicî!

  69. Omu' cu tulumba

    imberbul barbos
    Mai tu ! io cu tulumba me nu trebu sa platesc, mai ! Io m-ajut singur , nu rieciproc cu matali !

  70. imberbul barbos

    Taci c-au aparut si copiii. Ceausescu mai lipseste

  71. Pfaaaleeei!!! A lesinat Tuşa!! Repede la baie cu ea!! faceţi loc! faceţi loc!! avem o urgenţă!!

  72. imberbul barbos

    Domnu cu tomberonul, vroiam sa spun ca nu sculam madulare gratis, hai baga ceva pentru domnisoara de pe masa, ca uite-o cum mai vibreaza, zici ca-si da duhul

  73. Omu' cu tulumba

    imberbul barbos !
    cumpara matale tzielina di dansii, di cei ziecii dolari ! puati ti agiuta!!!!

  74. Ceauşescu nu trece di Badigard! Copilu o marcat banu corect, o aratat bolentinu, poa să stea cat vrea muşchii lui ! Sau ai mei…

  75. imberbul barbos

    chel-ner
    Las-o bai, ca-i doar in extaz de excitatie, nu-i deranja orgasmu’

  76. N-am leșinatără, fei!
    Fac respirație yoga!
    Un minut inspir, unu stau și, dacă-mi mai aduc aminte sau mai trăiesc, unu expir!
    Deci, dați-vă din cale, că n-am oxogen!

  77. Imberbule, lasă negocierile şi mergi la baie să vezi ce-ţi face Tuşica!! Ce tineret dom-le!! numa după câştiguri umblă!! moare omu lângă ei şi-i doare la bască! nţ nţ nţ

  78. Chelner!
    Eu am jucat in filmu ala …Badigardu…Acu o duc la urgenţă!

  79. imberbul barbos

    bai tulumba, ce sa fac eu cu telina, nu vezi ce mindrete de limba-mi rasare, e ea mea, a mea e oare?

  80. Cred că-s în Rai, păcatili meli!
    Iote la domnu ăla frumușel, în cucu gol, da cu cravată!

  81. Omu' cu tulumba

    chelner !
    Da, daaa ! c-am dzis io ca sa nu lasati vilbratoru’ la vedere !
    Fara instructiune asistata ! O lesinat Luiza.!!!

  82. Ptiii, ce m-am spăriet! Tuşico, eu-s mai omănos de felul meu, că altfel nici nu te lăsam să stai aici … Mi-ai sucit minţile… te pomeneşti că mă îndrăgostesc???

  83. imberbul barbos

    Tanti
    Ala-n curu gol e Cupidon, las-o dracu de dantuiala c-o sa te dai si la Sf. Patre

  84. Tuşa,
    aha… deci nu zâmbeai la mine ci la domnu ăla cu cucu gol şi cu cravată… 😦

  85. @Imberbu
    Nooo, noo, că nu scăpați voi așa de ușor. Ori la bal, ori la spital.
    Digeiule, hai că-mi mai venii în fire! Bag-o p-aia cu ”puiu”!
    Să vezi ce meșteră-s!
    Haide-haide, că ni să răcește ciorba-n blide!
    Iuhuuuuuuuuu! Uic, uic, uic, hopșașa!

  86. Imberbule, ia spune-mi, ce-i cu Tuşa asta a ta, ce hram poartă?

  87. imberbul barbos

    tanti
    Lasa dracu sexismele ca pleci penetrata si miine o sa-ti para rau dupa membrana

  88. imberbul barbos

    chel-ner
    Nu stiu minca-ti-as, ca pina mai ieri statea doar cu Biblia-n mina, acum vaz ca puna pina pe toate sliturile

  89. Duamna Tuşa, îs mai multe cu puiu…

  90. @Imberbu
    La vârsta me, maică, nu mă mai-nteresează decât mebranele de la urechi, așa că dă-le dreac p-alealante!
    Digei, bagă mare, bre, ce ești așa mocăit!
    N-o ai, bre, în pleilist?

  91. imberbul barbos

    Bai, dati drumu la femei, sau o iau pe tanti la un separeu, c-o sa-mi iasa hormonii pe nas

  92. imberbul barbos

    Hai puiu, puiu, puiu, ca deseara rupem cuiu

  93. Omu' cu tulumba

    mătușa Luiza !
    ‘Mneata ai chiloti , au ba !? sau mi s-o crepat mie cizma !
    ca mi-am facut cizmile cu box si le-am lustruit cu barshon sa studiez panarama.

  94. Femeie pentru imberb

    Bună seara…. Vreun bărbat pe aici?

  95. !Imberbu
    Poate că mă repet… Sau poate c-o să-ți dau borșu pi nas, că văs că n-auzi bine…
    Io ce mi-s aicea, bre? Fimeie, să hie clar!
    Stai așea că o găsi pe aia cu ”puiu” și am treabă!
    Ia împinge-mă ușurel pi masă, da să nu vază ăilalnți.
    Așaaaaaaaaaa!

  96. imberbul barbos

    Iar a venit asta cu tulumba!
    Are bai chiloti da-s de blana

  97. Chel ner,
    Adu ceva de baut şi la baiatu că mi s-o uscat gâtu din cauze de zăpuşală..Ştii ce.mi place mie…sex on dă bici..

  98. imberbul barbos

    femeie
    Of, minca-ti-as ochii tai liliachi! vino sa ne sexualizam pina da tanti-n primire

  99. Hai Tuşica, bagă maaare!!

  100. Omu' cu tulumba

    Femeie pentru imberb ! 18.10
    O ? oooo!
    Dupa cum ii recunoasteti, demoazela mea ?!

  101. Femeie pentru imberb

    Hmmmm…. deci niciun barbat pe aici… Boring…

  102. imberbul barbos

    Dijei
    P-aia cu let’s talk about sex n-o ai?

  103. Femeie pentru imberb

    Omule cu tulumbă,
    după cum îi stă de umflat buzunaru de la spate…

  104. imberbul barbos

    doamna femeie, pai io ce chilotii tanti-mi sunt? zarzavat de supa?

  105. Imberbule, o am si pe aia, dar la cat de Hot te vad, ar merge mai bine asta!

  106. Femeie ptr barbosu,
    Alooo! Piţiiiii! Pai ce faci? Intri aşa, fara control corporal? Mainele in aer şi picoarele departate! cunoşti pozitia…hai ..executarea…!

  107. Omu' cu tulumba

    Femeie pentru imberb 18.16
    Aham !
    fara alti siemni particulare deci !

  108. Femeie pentru imberb

    Imberbule, ha! ha! nu te vedeam de Tuşică-ta! Bine hrănită…
    Aşadar, pentru început aş dori un cocktail! Bineînţeles, dacă eşti drăguţ….

  109. imberbul barbos

    Chel-nere
    As zice sa mutam bairamul in salonul alaturat, ca asta se incarca cam greu

  110. Omu' cu tulumba

    imberbul barbos !
    zarzavat di zupa? a ?
    da’ fitil de lampa nu ?

  111. imberbul barbos

    femeie
    vrei cu pai sau direct cu gura?

  112. Femeie pentru imberb

    Badigardule, păi dumneata ştii cine-s eu şi în ce relaţii sunt eu cu patronul?? De unde naiba ai mai apărut şi tu măi… Piedone!!

    Omule cu tulumbă,
    ia întoarce-te puţin…

  113. M-o luat așea cu leșin de la muzica asta…
    Nu mai știe tinerii să se dixtreze, asta-i!
    @Imberb
    Haidi, bre, acasă, că m-o luat somnul!

  114. Imberbule, unde domnule? nu vezi ca Tuşica vrea acasă?

  115. imberbul barbos

    Tanti
    Pai cind s-o pun si eu cu femeia visurilor mele, vrei s-o las prada hienelor astora?

  116. Femeie pentru imberb

    Imberbule, lasă, nu fi supărat…. uite dacă vrei, pot să merg şi eu la voi acasă….

  117. Las-o, copchile, că nu vezi că nu-i nica di ie?!
    Hai acasă, că altfel o să mă cari în schinare, că io am oră fixă de somn!
    Vezi tu ce faci dup-aia…

  118. imberbul barbos

    Tanti, mai respiri? ca-ti vaz pieptul intepenit, nici nu stiu, sa ti le masez? O gura la gura, ceva?

  119. Femeia ptr barbos,
    Ştiu in ce relaţii, că v-am vazut pe amandoi la separeu…Şi? Numa patronu ? Io ce am? Ia uite ce baiet chipeş aicişa!

  120. Femeie pentru imberb

    Măi Imberbule, dar baba asta cu care-ai venit, cine-i?

  121. Să nu te pună ghiavolu!
    Mai bine cheamă-l pe ăla cu tulumba, că se vede că le știe cu reamînările!

  122. imberbul barbos

    Gata tanti, daca merge si femeia visurilor, hai s-o rupem spre casa!
    Copilasi, ramineti cu buza umflata pina data viitoare 😉

  123. Gata, io mă cer afară, că deja încurc avatarurile. 🙂

  124. Femeie pentru imberb

    Imberbule,
    Păi e abia 9 juma, distracţia acum începe… Ar fi păcat să pleci, tocmai cand m-am încălzit şi eu puţin…

  125. Chelnere,
    Aştia de vor s-o şteargă au plătit?

  126. Omu' cu tulumba

    ( Dapu’ dup’cum se viedi , n-ai tiulumba triebi sa ti discurci cu ce-i pute… vaaai saracii di iei …unii berbanti ! Ca d-aia se uita numai la portofiele tati duamnile istea !)

  127. Femeie pentru imberb

    Ardeeeeeeeeeeeee!!! să vină pompieriiiiiiiiiiiiiii!

  128. Pentru o primă încercare, zicem că a fost foarte bine.
    Acum am prins cu toții șpilul, așa că data viitoare va fi și mai și.
    Puteți continua dacă mai aveți chef și idei.
    Felicitări tuturor care s-au prins în nebunia asta inofensivă. 🙂

  129. CE ARDE? UNDE ? NU PLEACA NIMENI PANA NU PLATEŞTE CONSUMAŢIA! CHELNEREEEEEEEEEE!

  130. @Badigard
    :)))))))))

  131. imberbul barbos

    Pai eu stau, da cine-o duce pe Tanti acasa, sau o culcam aici pe banci, in vechea taverna mohorita? 😀

  132. Dorm deja, așa că mi-i indiferent unde mă culcați. Dar nu și cu CINE! 😉

  133. G
    Baga post nou

  134. Omule cu tulumbaaaaaaaaaaaa!! haidi bre si stinge focul!!!
    Mai rau va fi de mine, ca m-am amorezat de Tuşa şi m-a lăsat cu buza umflată 😦 Mie cine-o să-mi stingă flacăra??

  135. Omu' cu tulumba

    Femeie pentru imberb !
    Ci ardi, ci ardiii ? pai hai ca va tulumbacesc oleak, ca ca mini nu-i nici unu mai de priceput, ca vam dzis ca neinstruiti fiind o sa patiti oarice cu focu…

  136. Băi, mişto taverna asta!Vodki este, femei este, lautari este, aici e de mine! Băiete! Un rom dublu!

  137. Hai că ne pregătim c-o temă incitantă pentru duminica viitoare, doar că va fi cu o oră mai târziu! Ţineţi aproape!
    Mulţumiri încă o dată, tuturor!!

  138. P.S. Vă invităm la film. Postare nouă! 🙂

  139. aaaa… s-a spart targu’?!

    Ce nebunie fu p’aci! Tusicaaaaaaaaa! Pe masa????

Lasă un comentariu