Filmuleţul de seară

Gata cu teatrul! Acum, la film – clasic, ca de obicei  😀 – după care, în scutece! 😀

Posted on ianuarie 23, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date and tagged , , . Bookmark the permalink. 58 comentarii.

  1. Bai sa-mi 4ut una ! M-am insperiat teribil ! Hai sa va zic ceva nou, sa-mi treaca :

    Bula se uita cu maica`sa la un film xxx.
    El o intreaba:
    -Mama, ce fac aia acolo?
    -Sandvisuri mama!
    Noaptea, Bula se duce la toaleta si se intalneste cu mama pe hol.
    O intreaba:
    -Mamica, ai facut sandvisuri cu tata?
    -Da, dar de unde stii?
    -Pai ai maioneza la gura

  2. Omu' cu tulumba

    Mai prostalaule mai, mai pisulake mai, di ci vii cu oftoapice din’astea mai, nu tzi ghini, a?

  3. I’m sorry bre !

  4. Măi, dar zurbagii mai sunteți!
    Tulumb-man, ia vezi, că Mișulache are pile pe-aici, așa că nu te văd bine dacă te iei de el. 🙂

  5. Pfuai !!! Ce de bancuri vin aici!!!!!!!!!!

    O femeie avea un amant care o vizita cand sotul era plecat la serviciu.

    Intr-una din zile fiul ei de 9 ani
    se ascunde in sifonierul din dormitor.
    Ea il primeste pe amant si sotul ei vine acasa pe neasteptate,
    asa ca ea il ascunde pe amant tot in sifonier.

    Baietelul spune „E intuneric aici.”
    Barbatul sopteste „Da, este .”

    Baiatul -„Am o minge de baseball.”
    Barbatul -„Foarte bine.”
    Baiatul -„Vrei s-o cumperi?”
    Barbatul -„Nu, multumesc.”
    Baiatul -„Tata e afara.”
    Barbatul -„OK, cat costa?”
    Baiatul – „$250.”

    Peste o saptamana, cei doi nimeresc din nou impreuna in sifonier.
    Baiatul -„E intuneric aici.”
    Barbatul -„Da, este .”
    Baiatul -„Am o manusa de baseball.”
    Barbatul -„Cat vrei pe ea?”
    Baiatul -„$750.”
    Barbatul -„Fie.”

    Dupa cateva zile, tatal ii spune baiatului :

    „Ia-ti mingea si manusa si hai afara sa jucam baseball.”
    Baiatul: „Nu pot. Le-am vandut.”
    Tatal: „Si cu cat le-ai vandut?”
    Fiul: „$1000.”
    Tatal spune „Nu e frumos sa-ti jefuiesti prietenii
    asa. Te duc la biserica,
    trebuie sa te spovedesti”.
    Se duc la biserica si tatal il pune pe baietel sa
    intre in confesional si inchide usa …….
    Baiatul: „E intuneric aici.”
    Preotul: „Iar incepi?”

  6. si una veche dar buna!

  7. Domnule Tulumbă, vă rog să nu-i mai ziceţi „pishulake” prietenului nostru. Mulţumesc.

  8. Ce viteza aveti! Am ametit di tot!

    Buna seara!

  9. Ce imaginatie avea tinarul si cita rabdare avea tatal fetei.
    E fain filmuletul.
    Omului cu gozu: in dreapta sus ( a blogului) este o bula rosie.
    Daca nu-ti place ce vezi,intra in send giratoriu.
    Pai,tocmai de Misu te legi tu?

  10. seara buna, Leidi! cam tarziu! eşti penalizată 😛

  11. =)) =)) =))
    bestiaaaaal =)) clipul

  12. Buimacii 🙂 Aduc carnetelu’?
    Imi scot eu parleala cu lipsurile!

  13. Leidi, 20 de genoflexiuni şi eşti iertată! 😀

  14. a… cu picioarele departate????
    As da si eu un filmulet educativ… aaa…pentru filmuletul de seara (e mai maricel).

    http://www.220.ro/funny/101-Accidente-Sexuale-Umilitoare/8DL1ugLXYz/

  15. Fosile, eu tind sa cred ca era barbatul :))

  16. Leidi, ioooi ce lung e: peste 18 minute 😀 Odata poate o sa ma uit, da’ amu e cam luuung. Desi is ceva curioasa ce accidente le mai trec la unii prin bibilica 😀

  17. Măi, nu prea știu io d-astea 🙂 cu filmulețe, da´ trebuie să recunosc că am experimentat scuze mai lamentabile decât cea cu șifonierul. Atunci când mă prinde improvizația, uit că trebuie să mai am legături cu realitatea și mă las dusă de val 😛

  18. Noapte buna, copii!

  19. Bai, cine draci era ala cu tomberonul, ca prea parea de la salubritate?

  20. E hai ca spun si eu un banc lung ca al lui Marineru

    Lady avea un grajdar care ar fi vrut s-o faca.
    Grajdarul gindindu-si planul:
    „Astazi am sa pun seaua verde pe cal si cind va intreba Lady „cine a pus saua verde?” am sa spun ca eu am pus-o si daca n-o sa ma bata, o sa spuna „de ce ai pus saua verde?” iar eu am sa-i spun ca vreau sa facem o plimbare la elesteul din padure. Si daca n-o sa ma bata vom merge la elesteu si poate o imbratisez.”
    „Mine o voi pune saua albastra si cin Lady……………… E si poate o voi saruta”
    „Iar in ziua urmatoare voi pune saua rosie si cind Lady ……………………E si poate o si fut.

    A doua zi
    Lady: Cine a pus saua verde pe cal?
    Grajdarul: Eu am pus-o!
    Lady: Bine, hai sa ne futem!

  21. Omu' cu tulumba

    silavaracald
    Pamela
    Masculii
    Eni problem?

  22. No problem!
    Toate aici, cu urechile pâlnie, la bancuri! 😀

  23. Omu' cu tulumba

    -Tu Parscitza , daca stiam ca esti fata mare , zau tu, nu ma comportam asa !
    – Eeei mai Haralu’ ! daca stiam ca vrei sa ma $uti, imi dadeam chilotzii jos.

  24. Omu cu tulumba,
    la noi nici un problem, dar la tine, de te mai iei de Mishulake al nostru. Vorba sefei „am zis!”

  25. Bai ce clip a bagat Lady! Nu prea-ti vine sa-i mai iei pe onanisti la misto 😆

  26. Omu' cu tulumba

    Dapu di cate feliuri ii dragostea ?

    Optimistu’ zice :sa ai cu ce , dar sa n-ai cu cine…

    Pesimistu’ zice sa ai cu cine da’ sa n-ai cu ce…

    Studentu’ zice sa ai cu ce , sa ai cu cine da’ sa n-ai unde…

    Filozofu’ zice sa ai cu ce , sa ai cu cine , sa ai unde… dar ce rost are !

  27. Seara bună, Minoki, Noapte bună, Minoki! 🙂

  28. Omu' cu tulumba

    Laura cu gaura
    Ce-o zis sefa si cin ii dinsa ?

  29. La o firma se prezinta doi canibali pentru angajare. Prima data n-au
    vrut sa-i angajeze, dar, intr-un final, sunt angajati cu conditia sa nu
    manance oameni. La inceput, totul merge bine, insa dupa cateva luni se
    observa ca a disparut o frumoasa secretara. Se fac cercetari si ii iau
    la intrebari pe canibali. Acestia nu vor sa recunoasca, dar dupa un timp
    unul dintre ei recunoaste ca a mancat secretara. Normal, este dat afara.
    Al doilea canibal il conduce pana la poarta si ii zice:
    – Ce te-a apucat sa mananci secretara? Eu de cateva saptamani mananc
    ingineri si nimeni nu le-a simtit lipsa.

  30. Papagigli, educativ! Desi… se spune ca iecsperienta proprie conteaza, nu?:)

  31. Lady
    Experienta proprie nu presupune si aspiratorul nu? ca aia e deja onanie mecanica 😀

  32. Un canibal si fi-su prind o turista in jungla.
    -Hai tata, n-o mincam?
    -Nu ba, pe ma-ta o mincam, p-asta o ducem acasa

  33. Cu_masline_sau_fara 🙂
    Se presupune ca nu, dar unii sunt mai patimasi 🙂 Cine stie ce l-a atras :)))))

  34. Lady
    Variatia 😀

  35. n-a râs nimenea la bancul meu 😦

  36. @Pam-pam
    Prea asemămnator cu realitatea 😛

  37. Omu’ cu tulumba:
    esti cam jegos. Nu o sa-ti mai scriu nimic daca nu te cureti.

  38. Pam, pune si tu in loc de injineri ceva politicieni, poate mere mai bine 😉

  39. Băi fetili, să modific bancu?? Păi nu l-am făcut eu! Aşea ierea!

  40. Sailore, mai cu poza asta chiar imi placi mai mult 🙂

  41. Laura, daca pun poza reală, o să-ţi plac şi mai mult! hi hi …glumesc…

  42. Omu' cu tulumba

    Un cetatean se prezinta la Oficiul de ocupare fortze de munca Bucuresti si vede anunt :
    Se cauta asistent pentru medic ginecolog. O intreaba pe tinara de la ghiseu in ce consta slujba si daca poate da ceva amanunte despre ea.

    – Da, trebuie sa ajutati doamnele sa se dezbrace de haine, apoi de lenjeria intima, sa le ajutati sa se intinda si sa le spalati cu grija zonele intime, apoi sa le dati cu spuma de ras si sa le barbieriti de parul pubian, apoi sa le ungeti cu diferite creme si sa le masati astfel ca ele sa fie pregatite pentru examinarea medicului.

    Este pentru inceput un salariu lunar de 2000 ron cu perspective serioase de crestere in functie de rezultate. Dar trebuie sa mergeti la Ploiesti.

    -O, da ? De ce, acolo este slujba?
    -Nu, slujba e in Bucuresti, dar acolo e capatul cozii !

  43. =))

    Sailor, daca zicii … hihihihi…

  44. Sailor, ce folos dacă eşti însurat… :mrgreen:

  45. Și dacă n-a r fi? 😉

  46. Slvc,
    Dacă n-ar fi… s-ar schimba perspectiva! ne-am uita şi noi la el din alt unghi! 😀

  47. Buimacii ne-am uita din barca 😉

  48. Sara buna, buimacilor!

  49. Salutare, fată dragă!

  50. Noapte bună, buimacilor 😀

  51. Și io NB!

  52. Noapte buna la toti buimacii !!!

  53. O proaspat-maritata ii scria maica-sii un mail care suna cam asa:
    „Mama de cand m-am maritat viata mea s-a schimbat mult si sunt tare fericita! Nu duc lipsa de nimic, toate sunt bine un singur lucru mi se pare mai ciudat: barbatu-miu asta ma pute pe unde apuca, prin bucatarie, pe masa, cand gatesc, cand spal vasele, prin baie, cand spal rufele, prin camera, pe balcon, cand sunt la calculator, pe gd hfjjks bbcydggaj nfldhgukdoj….”

  54. Ei, melancolicule, se vede că ai chiulit un timp de aici! 😀

    Scrisoare neterminată

Lasă un comentariu