Concediu plăcut, tuturor buimacilor!

Gregorie Casă a dispărut fără urmă. La fel şi Didina. Probabil au plecat în concediu, ceea ce voi face şi eu. Mă duc undeva departe de lumea dezlănţuită.  Până prin septembrie când mă voi întoarce, vă las cu bine şi vă doresc o vară fierbinte şi plină de nebunii!! Să ne revedem cu bine, sănătoşi şi voioşi! Ciaoooooo!

Aaaa, era să uit. Mai treceţi pe aici când mai aveţi vreme… măcar aşa, de sanchi, să nu ne năpădească paingănii….

Vă ţuc!

Posted on Iulie 6, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. Ce frumos! In vacanta, in peisajul di fotografia aceea vreau si eu! 🙂

  2. Găbiţa, şi eu! spargem puşculiţa? 😀

  3. sparge-o pe-a ta prima data! hihihi

  4. Breee, da aici nu ramane nimeni? Eu nu plec nicaieri, si ce citesc pan la toamna?

  5. Minoki, draga mea… As vrea sa pun cat mai multe texte frumoase aici, dar din pacate cam toti pleaca …. ma simt depasita, nu pot intretine doua bloguri… 😦
    te pup!
    s’apoi eu pana in august is prin zona! ne mai cetim pe blogurile personale, da?

  6. Pă Domnu Greg cred că l-a deturnat misteru Spock cătră fro klingoniană ceva, meibi Helga ? zic io, da nu se făcea să nu ne spună și 9.
    Pamela 699,adică mww pă tastele mobilului, apreciez în mod deosebit că ne anunți despre concediul tău. Să-ți fie bine păpestetot pă unde te dezlănțuiești ! Ceeace îmi doresc și mie. Toate elea bune deci.

  7. Mishulake, multumesc frumos, draghe.
    Cat despre Greg, ce sa zic… mi-a dat mereu senzatia ca am control asupra lui. 😦 se pare ca m’am inselat in privinta-i. Da’ nu’i bai, e plina lumea de de’al de gregori din astia, ‘oi mai gasi eu unu’ pe acolo, prin lumea dezlantuita.
    Deci, concediu frumos si la dumneavoastra, domnu’ Mishulake!

  8. cand ma intorsese, si eu cu forte proaspete de citit , dispari tu. hai sa fie odihna placuta!

  9. Vorba cintecului: …Si daca pleci, tu cui ne laaaaaasi…?!

  10. acu apareti toti! of! of! mai! mai! 😀

  11. Gregorie Casă

    Vă scriu cu taxă inversă că-s departe. Pamelo, nu mai cauți alt gregorie că te sparg. Ce să vă aduc de pe Klingon?

  12. Greg, daca promiti ca’n lipsa mea mai treci pe aici si mai stergi colbul, altfel nu stiu… 😕
    Eu vreau sa-mi aduci nimic. Multumesc.

    P.S. chiar trebuia sa ne scrii cu taxa inversa? asa cajbec esti?

  13. Later edit: si daca tot e blog colectiv si vreti sa mai scrieti, sunteti bineveniti. ne stiti adresa de mail . acolo puteti trimite textele voastre :mrgreen:

  14. Concediu placut”impricinatilor” ..Sanatate si bucurii! :))

  15. Multumim frumos pentru urare! 🙂

    Buimaci si mai putin buimaci, sa aveti o vacanta cu multe bucurii!!! 😀

  16. Gata, am sters o parte din paianjani…revin! Concediu placut! 🙂

  1. Pingback: În laminorul verii « Gabriela Elena

  2. Pingback: Nu ucide! « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

