Pastile de micşorare a penisului

Autor: Toni Scribu
Da, aţi văzut bine: pastile pentru micşorarea penisului. Un grup de cercetători… britanici, că alţii de unde, vor face un studiu in viitor (asa cred eu; e doar o chestiune de timp) despre cele mai bine vândute produse şi evident, despre cele mai prost vândute produse EVER.
Suntem cu totii de acord că Pastilele pentru micşorarea penisului îşi vor adjudeca dă departe primul loc în acest top… ruşinos.
Se vând atât de prost încât nici nu există în magazine!
Nici pe net nu găseşti, nicăieri!
De fapt, cred că nici nu s-a produs vreodată aşa ceva. Mai mult, cererea pentru astfel de produse se pare că se află într-un foarte grav declin.
Oamenii nici n-au auzit de o astfel de aberaţie.
În plus nici nu-i interesează aşa ceva; uite: scriu eu aici şi nici măcar un vizitator n-a fost interesat de idioţenia asta de produs.
Cred ca nici n-am să postez inepţiile astea aberante.
Mai bine mă las şi scriu maine despre crema de micşorat sânii, spray-ul de ejaculat instant, plasturele de îngrăşat ca porcu şi şamponul pentru încâlcit părul.

Posted on Iunie 28, 2011, in Tichia de mărgăritar. Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Mă văd obligat să contrazic cele scrise aici !!!!
    Pastila sus numită este în fază avansată de cercetare.În viitorul apropiat ea va fi gata de comercializare.
    Aceste noi pastile se vor numi „Peniselim” ?
    Cumpărarea pastilei nu va necesita Rp./,s-a stabilit deja.
    Sursele din care am primit aceste informații sunt secrete,bineînțeles,iar identitatea lor este păstrată la redacție.

  2. Vreau si eu ca ma incurca la mers. :))

  3. Măi, poate n-o să mă crezi, dar pastila aia de îngrășat m-ar cam interesa. Bine, nu ca porcul, că-s totuși femeie. 😀

  4. m-a amuzat ideea. Pastilele acelea sunt si ele utile cuiva, cu siguranta. Asa cum unii sunt foarte putin dotati de la natura, tot natura este responsabila de „dotarea” celor cu surplus. Iar, ei saracii, ce sa faca? Ai si ei nevoie de o diminuare iar pastila in cauza va fi binevenita. Dimensiunile astronomice in acest domeniu, nu sunt chiar pe placul publicului feminin iar posesorii sunt la fel de marginalizati si complexati ca si cei care, parafrazand „un mare clasic in viata’, „o au mica”.
    Cu samponul de incalcit parul e mai rau. Nu spun ca nu ar avea utilitate. Ma gandesc la vreun ginere suparat pe soacra ce ii face un astfel de cadou. Ar merge asociat si cu pastilele invocate mai sus. Asta ca sa ii faca bucuria mai mare. 🙂

  5. Băi, ce dă dileme are unii, îmi fac cruce cu limba, că pastile dă mică, că dă mare, că laboratoare, că esperiențe, băi ! problema e că numa unitatea dă măsură dă cuprindere și poziție contează, și dau aprecierea, restu e cioace.
    Haraluță a Șteampulu mi-o zâs, așa , mai academic, la un păhar de samahoancă, măi ficior ! la noi în sat îi zâce cum s-o zâs din tătă vremea, numa la voi la muncipiu îi zâceți penis, că tot aia ie, zâc io, nu contează, dacă-i trează n-a durni nici dănsa, c-o fi sora lu aia cu ceasu, c-o fi muierea ai cu cununie sau ai în picioare-n magazie… Îi dau crezare, că-i om trecut prin multe.(!)

  6. Asa ceva se poate face cu tableta si
    nu este complicat deloc: dai „zoom-out”!

  7. Oooops ! Am zăuitat să vă spui, la mine nu ie probleme, am rezolvat mai didemult :
    https://buimacii.wordpress.com/2011/01/10/o-am-mica/#comments

  8. Mishulake, daca ai fi citit comentariul Gabrielei ai fi văzut c-ai fost citat :mrgreen:
    Te rugăm să fii mai atent pe viitor, da?

  9. @buimacii !
    Bruuahhh! Am cetit dar nu m-am prins! din prima ! Subtilă foarte, Găbița noastră scumpă! “un mare clasic in viata’ !!! Ioi ! ce bine mă simțesc ! Promit să fiu în viață și să mă dau clasic, cu atenție în viitor. Je vous remercier ! deci.

  10. @ pepe | iunie 28, 2011 la 08:22
    pune-o domle pă mosor ! lasă pastila, că-i plânge dup-aia ! Că dacă trece pă minus ? dumneaiei penisu? a?

  11. VirtualKid ! iunie 28, 2011 la 21:55
    Io nu dau zoom out, că e păcat de la ăl de sus ! Ce ai, ai, ce n-ai , n-ai ! Ș-atăta dai ! Să fie primit, la unde trebă!

  12. @mishulake
    Bun sfat. Acu’ unde dau de un mosor ? Ufffff, numai probleme…

  13. eu sincer as lua…pastile de astea…eu am marimea penisului de 18cm…in erectie……daca as putea sa fac sa ajung la 14cm….ar fi super…….decat mare si se indoaie la mijloc …(ptr ca vrei nu vrei va venii vremea) mai bine mai mic si ascutit ca un creion…ca sa impungi bine cu ea….SI ASTIA MISTOCARIII ..CIOCU MIC…CA SUNTETI PROSTI DE BUBUITI….O FEMEIE MATURA SI SERIOASA NICIODATA NU.TI VA SPUNE S.O UMPLII CU CARNE …CI SA FACI TREABA ….

  14. Nu-i chiar asa de simplu…
    De mica poate sa fie cat de mare…
    De groasa, sa nu fie prea subtire…
    Vorbeste lumea…
    Rea….

  15. Am auzit k e la pachet cu detergentul pentru patat hainele, pasta d dinti d innegrit si cu sprayul cu miros d transpiratie!

Lasă un răspuns

