A very bad day

Astăzi sunt foarte supărată. First, mi s-a rupt o unghie. Second, Doctor Greg îmi promisese o partidă de Marocco de care-a uitat, Mr. Spock a fost aseară la stabilimentul doamnei Edmunda unde s-a îmbătat criţă şi asta n-ar fi nimic, dacă azi noapte pe la patru nu m-ar fi trezit cântând frenetic sub geamul meu melodia aia cu anbreic mai hart. Dimineaţă, când să ies din bloc, dau nas în nas cu administratorul care mi-a pus în vedere c-ar fi bine să-mi găsesc altă chirie, pe motiv c-a primit foarte multe reclamaţii din partea vecinilor nemulţumiţi, că cică blocul lor n-ar fi tractir – nu ştiu ce naiba înseamnă, tre’ să-l întreb pe Gregorie, că el le ştie pe toate -.
Ajung în cele din urmă la cabinet şi-l găsesc pe Doctor Greg. răvăşit tot, ca după o noapte de sex sălbatic, consultând o pacientă tânără, blondă, cu un trup de sirenă (Pepe, nu era Nina). Aştept cuminte într-un colţ să termine Doc de consultat, după care-o trimite la mine să-i fac foia de observaţie. Îmi întinde mâna prietenos şi-mi zice: „Charlize Theron, încântată de cunoştinţă!

Şi ziua abia a început…

 

Posted on Iunie 22, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. Iar cand termini o trimiti si la altul??????

  2. Virtuale, dă-mi repede adresa ta! Îi zic că acolo-i ecograful! Îi arăt eu analize!!! heheee! nu ştie ea cu cine s-a pus…

  3. Gregorie Casă

    Charlize Theron?! Una mai tânără n-am găsit?!?!

  4. Aia mai tânără şi chiar şi aia mai frumoasă aş îndrăzni să zic, este chiar sub nasul tău doctore, este chiar sub nasul tău…

  5. Fireste, ma refeream la Didina :mrgreen:

  6. Gregorie Casă

    Până una alta, vreau o explicație. Cum a scăpat Spock din rezerva de reanimare și s-a dus tocmai la stabiliment. Doar v-am zis să-i confiscați insigna aia pe care apasă și zice ”engage”. V-am zis, nu?

  7. D’aia s-a imbracat asa repede dimineata Charlize, mi-a zis ca ma iubeste , si a intins-o. Cica avea programare la nu’sh ce doctor priceput. Ahammmmm, ce inseamna frate sa cetesti Buimacii. Las’ ca vine ea acasa. Adicaaaa, daca m-am jucat si eu odata de-a doctoru’ cu Angelina, Charlize tre’ si ea sa se joace cu doctoru’ ?

  8. @Mr.Spock
    Daca-ti ia doctoru’ insigna mai am eu vreo doua pe acasa, decand le furam de la Oltcit-uri.Hihihihihihih

  9. Greg, ştiu eu una mai bătrână dar care-i mai mişto decât Charlize de o mie de ori: Sharon Stone! Este? A?

  10. A nebunit lumea, asta ie!
    Și ce liniște erea până acuma acilea…
    Apărură figuri noi în peisaj, unu mai ciudat ca altu, de parcăs a lu Mișu lu Brobonete, ăia cu câte șase dește și trei țâțe. Pă chiept, că între picioare nu i-o căutat nici dracu…
    Iom-i dau dimisia, că ăștia au schimbat specificu și nu ma-u consultat. Sau le cer să-mi dubeze salariu. Da, asta ie: ori dublu, ori nimic, ca la pocher…

  11. Pamela666….aaa, pardon, 699, si mie mi s-a rupt o unghie. Nu pot sa joc Marocco fara unghia cu noroc, ca m-ar fi tentat…Lasa, ca duminica primesc la micul dejun spumant si lumanari parfumate, eu asa imi amintesc…sau asta era din alta postare?!
    Bine le zici, Didino, a nebunit lumea, asta ie! 😉

  12. Didino, nu ne lua cu gura pe dinainte si spune-ne mai bine pe unde-ai umblat 2 luni de zile!!
    Păi iote fatăh c-o vinit un pretin de-a lu Gregoar şi tot întreabă de tine. Spock îi zice.
    Ptiii, bine c-ai apărut! poate scăp eu de el!

  13. Mirela, nu poţi să pui bază pe ce zice Doc! că iote aşa credulă am fost şi eu şi mi s-o lungit urechile de cât l-am aşteptat la partida de Marocco! păi nah! domnu s-o dat în bărci cu Charlize! altă stofă, nu o pârlită ca mine 😦 De dimineaţă îl aştept să-mi dea nişte explicaţii… încă nu mi-am pierdut răbdarea… başca, celelalte 9 unghii sunt lungi şi ascuţite!!!

  14. Fă doamnă, io am fost la post, îmi pare rău. Da ce să fac dacă mereu cân veneați erați pleaznă de muci de beți. Nu ma-ți fi recunoscut nici dacă scria pe mine cum mă cheamă. Am tot șters la praf la literele alea din postări, că la cât de mult ați scrisărăț în ultimu timp, mai ierea puțin și chemau vecinii sanipidu din cauză de paianjeni și alte alea. Așa că aștept să mă plătiți din urmă pentru munca depusă. Ba crecă ar fi bine săm-i daț și un avans, că parcă văd că dispăreț din nou cu Domnul ăla Smoc pân fo galacsie de-aia cu nume de te doare capu dupe cel citești.

Lasă un răspuns

