Micul dejun duminical

Duminica iau micul dejun în oraș.

Mă trezesc nu prea devreme dar nici prea târziu și traversez strada spre hypermarketul din vecinătate. Pătrund vijelios și trec rapid pe lângă standurile cu electrocasnice și chimicale, ajungând la aria de ”food”. Voi începe cu mezelurile. Nu, nu mă duc la standurile cu produse, ci la promoteri. Acolo mă așteaptă doamna Lizuca, îmbrăcată în halat alb și extrem de apetisantă, ea însăși. O adevărată MILF. Ține în mâini o tavă mare cu feliuțe de pâine pe care se află fixate cu scobitori, bucățele de salam săsesc, mușchi afumat, parizer, salam cu șuncă și alte bunătăți oferite spre degustare publicului. Zâmbesc frumos și gust 5-6 feliuțe din acelea. Mestec tacticos și pun cu grijă scobitorile în buzunarul de la piept. Doamna Lizuca zâmbește și ea, dar o simt cam tristă azi. O întreb îngrijorat: ” Vi s-au cam lăsat sânii… S-a întâmplat ceva?” Doamna Lizuca oftează și mă privește cu ochii aceia mari, frumoși și triști ca ai Annei Karenina: ” Domnu Greg, cred că Gicu mă înșeală… O are pe alta, domnu Greg, ce mă fac eu acuma?…” O îmbărbătez cu o mângâiere fermă pe umăr, îi palpez ușor și discret țâțele apoi îi șoptesc la ureche: ” Treceți la cabinet pentru o consultație… Fără programare, vă rog eu frumos…” Doamna Lizuca mă privește acum cu speranță precum Natașa Rostova la aflarea veștii că prințul Andrei ar putea fi în viață. Mai rad 8-10 feliuțe cu mezel și adun cu grijă scobitorile.

Fac un pas sprinten către raionul de brânzeturi acolo unde Lucica mă așteaptă cu tava plină de feliuțe de pâine pe care sunt fixate, ați ghicit, cu scobitori, bucățele de cașcaval afumat ( în stânga tăvii) și neafumat ( dreapta tăvii). Zâmbesc frumos Lucicăi, o trag de codițele blonde ( îi place treaba asta, mai ales în dormitor, mi-a zis ea odată), o întreb de oferta de cașcaval, rad 15-20 de feliuțe, pun cu grijă scobitorile în buzunarul de la piept și plec mai departe. Pe asta n-o invit la cabinet că are prieten bodyguard și ăștia-s cam egoiști cu femeile lor. În fine.

Ah, iaurturile, cum am putut uita? Acolo e cam greu de ales, dar mă duc la fătucile alea trei, îmbrăcate în costume populare nemțești și degust vreo 8-12 păhărele de iaurt cu fructe de pădure, caise și căpșuni.  Discuțiile despre operele lui Schiller, E.T.A. Hoffman și frații Grimm dau un plus intelectual acestei degustări. După ce lansez celor trei fătuci  invitația la o seară de lectură și recitări de poezie clasică germană, la cabinetul meu privat, desigur, trec degrabă la cafea.

Cafea.. cafea.. ah, da. Promoterița cea picantă care oferă gratuit păhărele de cafea instant. Pe asta n-o cunosc, e nouă. Gust vreo 5-6 pahare și o întreb unde i-ar plăcea să vadă răsăritul de soare weekendul viitor, dar mi-a zis că nu are șanse de a vedea altceva decât tot neonul acesta din hypermarket, pentru că strânge bani pentru o excursie la mare în Italia. ”Turism sexual”, mi-a șoptit ea discret. Mă retrag, nu înainte de a mai lua un păhărel de cafea instant și de a o ruga-o pe tânăra cea picantă să-mi trimită și mie o vedere.

Deci, mezeluri, cașcaval, cafea, iaurturi… n-am ratat nimic. Ies voios din hypermarket, traversez înapoi acasă și scot cu grijă scobitorile din buzunarul de la piept. Acum știu, vă întrebați ce o să fac cu ele. Păi o să le vopsesc frumos în diferite culori și le pun într-un ambalaj corespunzător. Vine ziua de naștere a anestezistului-șef și vreau să-i fac cadou un set hand-made de Marocco.

Posted on Iunie 20, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 42 comentarii.

  1. Un lucru știu sigur doctore: tu bine nu te mai faci veci! ;))
    Să n-ai tu atâta curaj încât să verifici dacă Lucicăi îi place s-o tragi de codițe în dormitor…

  2. Greg, numai că locuieşti undeva pe lângă un spermarket, că dac-ai sta ca mine la 13 lei distanţă (cu taxiul) de primul, n-ar mai fi avantajos!
    Btw, când vii pe la mine să te fac un Marocco?

  3. Dar tu de unde ai bețigașele, Geo/
    De la cele de curățat urechile? ;))

  4. „Deci, mezeluri, cașcaval, cafea, iaurturi… n-am ratat nimic.”
    He he he ! S-o crezi ‘mneata Domnu Greg. Frișcă….banane…căpșuni d’elea spaniole…he he he !

  5. Mel, da fată! ce intuiţie ai! chiar aseară am făcut vreo 5 după ce, în prealabil, am scobit câinele în ureche cu ele😀

  6. Gregorie Casă

    mishulake. frișca și bananele sunt pentru alt fel de distracție. Îți explic eu.

  7. Gregorie Casă

    Georgiana. Pune șampania la frapieră. Știi că nu pot refuza un Marocco pe dezbrăcate.

  8. Gregorie Casă

    silavaracald. N-auzi că Lucica e cuplată cu un bodyguard? Vrei să facă ăla cu mine localkombat?

  9. Pe mine mă agaţă numai tipele cu flyere pentru „dacă cumperi un şampon, primeşti cadou o mostră”, sau alea cu colgate, tot contra produse cumpărate…Ce mai mic dejun ar ieşi: un pic de pastă de dinţi mentolată, şampon de lămâie şi gel de duş cu aromă de fructul pasiunii!

  10. Gregorie Casă

    Mirela. Mai lipsește un spumant de baie și șampanie la frapieră. Lumânările parfumate le aduc eu.

  11. Uraaaa, am permisieeeee!!! Am revenit pe Pămââânt. iuhuuu!!!!!

  12. Gregorie Casă

    Bă Spock. Ți-a luat mințile șampania aia cu heliu. Ce naiba ești așa exuberant?

  13. Băi Greg, nici nu știi ce m-am plictisit acolo pe USS Enterprise! Am chef de distracțieeee!!!! Iuhuuu!!!! Du-mă la dame, Greg, du-mă la dameee!!! IUhuuu!!!

  14. Gregorie Casă

    Bă Spock, fii antenă. Te duc la stabilimentu doamnei Edmunda, da nu faci figuri, că-s numa domnișoare fine acolo. Ia zi, cum stai cu Kierkegaard, Nietzsche și teoriile lui Clapauțius?

  15. Aaaaa, nu! Păi plec de pe nava aia, sunt hămesit și tu mă bagi în filozofie? Niște domnișoare așa mai pe teme sportive, n-are doamna Edumnda?

  16. Gregorie Casă

    Spock fii antenă. E acolo o domnișoară bună răuuuuu. E rusoaică, o cheamă Galina Kokainova. E maestră la șah. Ai grijă cu aia. Dacă nu știi cum trebuie Apărarea Alehin, îți rupe capu la Rege și te bagă în șah etern.

  17. Iuhuuu…!!! Să vezi ce șah îi dau lu aia!!!! Doamna Edmunda, deschideți porțileee!!! Iuhuuu!!!!

  18. Mister Stop, bag sama că ăia de pe USE te-au lobotomizat și pe partea a bună. Nu pricepi, domle, că damele noastre îs din cele mai cultivate (nu cu Spirochete și Treponeme, stai liniștit!) și emancipate din lume?
    N-o să ai parte nici să le vezi pulpița dezgolită dacă nu ești în stare să le ții o prelegere despre prioritatea realității umane concrete în detrimentul gândirii abstracte, subliniind, în același timp, importanța alegerii și a devotamentului individual.
    Așa că, la bibliotecă cu tine mai întâi, nu la bordel!😀

  19. Gregorie Casă

    silavaracald. trebuia să vii mai devreme colega, acu am remușcări. Mi-e că mi-l papă rusoaica pe bietu Spock.

  20. Așa-i trebuie dacă se lasă pe mâna ta.
    Lasă, că la cât de amărât e, n-o să-i ajungă nici pe o măsea, așa că s-ar putea reorienta spre mătăluță ca să-și satisfacă apetitul pantagruelic. Asta ca să nu zici că nu te-am avertizat! Kierkegaard ți-a trebuit!… ;))

  21. Brava, Doc! Intreb toata saptamana de Spock si cand apare mi-l trimiti la boredel! Rusine, domnule Gregorie! Rusine! Ti-ai rezolvat agenda pe seara asta cu aia… cum îi zice, de mai sus… Georgiana… cică Marococo şi de mine te doare-n stetoscop! Şi nici Didina nu ştiu pe unde umblă…😦 sunt foarte, foarte tristă.

  22. Vad ca aici toata lumea da tare cu stanga!

  23. AAUUUUU!!!!! AUAAAAA! HAHAHAAAAAAUUUU!!! REGIȘORU MEUUUUUUUUU!!!!!

  24. AM MUTAT PIONU GREȘIIITT… MI-A RUPT AIA CAPU LA REGEE!!! AUAAAAAA!!!!

  25. capu la rege? hm!

  26. Rupe-i-l și tu reginei,. ce mai stai? Așa e pe pământ. Dă ea, dai și tu!
    Hai cu mama!😀

  27. Mai, nenea Spock, nu te mai lua dupa doctoru’ ala, ca pe mine m-a trimis la Ludmila Suskraceskaia si am ajuns in Piata Operei…

  28. Gregorie Casă

    Pamelo, pune-i garoul lu nefericitu de Spock. Acu să vedem cum de-i coasem Regele la loc lu ăsta. Colega, ce zici, să-i cauterizăm rana deschisă?

  29. Gregorie Casă

    Traiane, deh, fiecare cu norocu lui.

  30. Si va plangeti ca n-aveti trafic pe blog. Pai daca posteaza si comenteaza numai oameni destepti , de unde trafic. Ca oamenii inteligenti ie rari bai tata, bai. Auzi tu, Nice, Alehin , Kirkhof sau Kierkegaard ( astuia ii luai numele cu Copy si Paste), s.a.m.d. Deja simt ca-mi bubuie capu. Ma duc sa-mi fac un sprit , de om simplu , cu sifon si vin de la frigider. Huoooooo, intelectualilor !!!!

  31. Pepe, treci aici cu noi! si’ai putea sa ne aduci si nouă niste spriţuri reci, da? Mulţumim.

  32. Gregorie Casă

    Pepe, ai uitat să-l menționezi pe Clapauțius și teoriile lui. Dar despre asta vă povestesc eu altădată.

  33. Greg, i-am pus garoul! cu ce lipim capu la rege, zici…. păăăăi… cu gumă de mestecat? aia de-ai lipit-o tu sub birou acum câteva zile!??? A??? este că-s deşteaptă?

  34. Gregorie Casă

    Pamela, Spock e vulcanian, deci cred că merge lipit prin vulcanizare. Adă bricheta.

  35. Vulcanizareeeeee… yupiiiiiiii!!!! Vă rog, nu mă anesteziați, vreau să mă simt și eu bineeeeeeee!!!!!

  36. Greg, de unde bricheta? na! ca tu m-ai batut la cap si m-ai pus sa ma las de fumat !! chibriturile nu sunt bune??

  37. @Giana
    Ne, ne, ne, spritul este numai al meu. Nu-l impart cu nimeni. Ietete’ la ei. Va cashuna pe Beaujolais-ul meu. Hai, hai ia mana de pe sticla. Ce o pupi atata. Otz’ fi rude de gradu 1. Ha ?
    @Domn Doctor
    Esti Doxa nene. Acu’ auzii prima data de Clampanila ala sau cum ii zici. D’abea astept sa aflu de el. Io-l cunosc numa pe taica von Clausewitz . Ete’ asa !

  38. Pepe, haidi băăi, nu fi chitros! dă şi mie o guriţă. De şpriţ. Îmi curg balele aici, pe tastatură. Asta vrei?? ăsta a fost scopul tău?? Spune! Spune!

  39. @ pepe Claus cum?
    E buna si berea acidulata, sa ştiţi!
    Supra noctem fascinanta, tolit que superba luna. Noapti buna!

  40. Claus,
    uas miser effudit voces, quæ murmura Thyrsis,
    Et quibus assiduis exercuit antra querelis,
    Fluminaque, fontesque vagos, nemorumque recessus,
    Dum sibi præreptum queritur Damona, neque altam
    Luctibus exemit noctem, loca sola pererrans.
    Et jam bis viridi surgebat culmus arista,
    Et totidem flavas numerabant horrea messes,
    Ex quo summa dies tulerat Damona sub umbras,
    Nec dum aderat Thyrsis; pastorem scilicet illum
    Dulcis amor Musæ Thusca retinebat in urbe.

    De aia zic si eu: noapte buna!

  41. De la kerosen, mamă, de la kerosen vi se trage! =))

  42. N-ai nevoie d-un asistent..?Leg garou…

Lasă un răspuns

