Activități

Azi mi-am anulat toate programările. Pentru urgențe am rugat-o pe asistenta mea, Mellona, cunoscută și sub numele de ”Baloneasa”, să dea câte o aspirină la fiecare pacient care vine cu ceva grav și deosebit de urgent, indiferent de afecțiunea reclamată. Oricum, toți bolnavii se alintă, din punctul meu de vedere.

Azi mi-am propus, încă de dimineață,  activități culturale și sportive.

Pentru cele culturale, voi sta pitit în salonul comatoșilor și voi urmări la micul televizor ”Sport” maratonul ultimelor episoade din serialul meu preferat ”Dragoste cocoșată” ( ”Amorres ghebbos”). E foarte interesant. Ultimul episod s-a terminat atunci când Aflredo Ernesto a aflat că este propriul său bunic, așa că abia aștept continuarea.

Activitățile sportive le las pentru mai pe seară, pentru că vor fi cu program prelugit: ”mingiile” Mellonei m-au invitat subtil la un meci de, mmmm, să-i zicem handbal.

Un început minunat de weekend, tuturor.

 

Posted on Iunie 17, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. Gregorie Casă

    Alfredo Ernesto: ”¿Cómo? son mi propio abuelo?” apoi a urmat genericul de final.

  2. Gregorie Casă

    Tot am făcut ceva azi. Am comandat pentru Mellona un birou mai larg.

  3. Greg, stii ceva de Mr. Spock? nu l-am mai vazut din seara aia in care a mancat luna! Ai idee? s-a mai intalnit cu Didina? Intreb pentru c-au disparut amandoi fara urma…

  4. La șah, ca activitate sportivă, nu te-ar fi dus gândul, doctore!… 😀

  5. Azi activez o ritornerare acasa. Voi fi in aer. La 9669 metri si -60 de grade celsius. Ma insoteste Cicike-san. I-am promis data trecuta ca-i arat Pula pe geam. ( pudicii si ortodocsii vor citi Pola, da? )
    Vedeti-o si voi !
    http://www.orato.com/travel/pula-seaport-the-istrian-peninsula
    @ Domnu’ Greg, biroul mai lat / larg dar inaltimea sa fie tot standard, ca la chiuveta, masa de bucatarie, masina de spalat adica 800-820 mm. Si neaparat fara sertare ! Fara sertare sau „puiucul mesei” cum se zice in Ardeal. Nu uita ! fara sertareeeeee. !

  6. @Nenea Mishu
    Ai grija sa nu deschizi geamul in avion, sa nu intre dracovenia aia peste voi.

  7. Gregorie Casă

    Mishulake, șezi blând. Fără sertare. Și dacă stau bine să mă gândesc scot și cuierele. Pierdem timpul agățând hainele acolo.

  8. Gregorie Casă

    silavaracald: singura mutare care-mi place la șah e aia în care nebunu ia dama.

  9. Gregorie Casă

    Pamela: Mr. Spock e în misiune pe Salusa Secundus. Interoghează niște teroriști spațiali care lipeau gumă de mestecat pe asteroizii din zonă. Nu are semnal acolo.

  10. Baloneasa a primit nume. E de bine, Doctore.

    Domnu’ Mishul! Nu ma asteptam din partea Domniei Voastre la … plimbari de genul descris mai sus!

    Constatare: Ce’nseamna vinerea seara!

  11. Me gusta mucho, Doctore! Poţi schimba lejer stetoscopul cu condeiul.
    Te urmaresc cu interes.

  12. Gata ! Bucurati-va ! Am sosit la domitzil. Cu 4 ore intarziere din cauza de restrictii de zbor in peninsula, banuiesc io. In prealabil dedui telefon acasa, din aeroport, ca sa se stie, si sa nu patz frun inconvenient !
    Cicike-san foarte multumita de ce vazu prin geam. A apreciat pozitiv A zis ca mai vrea. Sa vada.
    Alles gute tuturor !

  13. Bine ai aterizat mishulake!
    Dr. Greg, cât e scorul la pauză?

  14. Ce planuri grozave! Felicitari noii echipe, la mai mare, succese si distractie cat cuprinde! :))
    Postarea e cool de tot si chiar am ras, va asigur. Doctore, la cat mai multe Melloane si Ballonese, dar hai sa fie si cate-o Prazoiaca sau Sparangheleasa (nimic din ce-i lunguiet nu poate fi asociat cu femeile, nu-mi dau seama de ce! Doar nu era sa scriu Castravecioara sau Bananitza?!)… Weekend fain de tot, distractie car cuprinde! 😉

Lasă un răspuns

