Buimac

Azi dimineață, m-am trezit așa de somnoros că nu știam pe unde sunt. M-am sunat acasă și nu răspundea nimeni. M-am căutat la cabinet și asistenta mea cea nouă ( da, e încă nouă) mi-a răspuns că încă nu am ajuns. Mă simțeam buimac. Așa de buimac încât nici nu știam cum să ajung la cabinet sau acasă. La un moment dat mă caut pe google: ”gregorie casă+buimac”. Așa am dat de adresa asta. E o locație marfă pentru petreceri! O să-l chem și pe Mr. Spock, sper să-i placă!

Posted on Iunie 14, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Băi Greg! Marfăăăă!!! Dăm niște petreceri aici mai ceva ca în cluburile de pe Alfa Centauri XVIII !!! Ia zi vrei să vin cu niște gagici de pe Andromeda? Au alea niște ventuzeeeee…..

  2. wowwww! Doctoreeeee !! m-ai surpins intr-un moment in care n-am manichiura facuta! Si-ai mai adus si oaspeti… Mr. Spock! Ce tunosoare are… asta-i ultimul racnet acolo la el, pe Planeta??? Hai povesteste-mi mai multe!!
    Is curioasa ce-o sa zica Didina, ca vaz’ ca nici praful nu-i sters cam de multicel…..
    Didinoooooooo…. hai fata incoa’, ca uite ce domni bine ne-au calcat pragul casei!!!

  3. @ Gregorie Casa !
    Bine atzi nemerit si Datzi-mi voie sa-tzi zic Domnu’Greg ca io al doctori asea le zic, Domn sau Doamna ,dupe cum au sexul in dotare.
    Nu-mi zici si mie locatia sau locanta unde te trezisi somnoros? ca ma bate gandu’ sa ma caut si io pe google cu „mishulake+amanta” sa vaz unde ajung !

  4. Greg, welcome home, ma’ friend!

  5. Dacă îl chemi pe Mr. Spock ăsta în ajutor, n-o să-ți mai găsești nici casa, nici cabinetul, dar cred că nici măcar galaxia, la halul în care arată! :))

  6. Ce-aveti bre cu nenea Poc,
    Lasati-l, ca e cu noroc !

    Ehe, au inviat Buimacii, bine v-ati resuscitat !

  7. Pamelaaaa… parca asa te cheama, da? Zici ca ai o prietena Didina? E umana? Zi-i sa vina-ncoa! Am adus o naveta de sampanie cu helium, hai sa ne facem de cap! Bem sampanie d-aia si facem karaoke in piscina. Sa vedem cine canta mai inalt ca Freddy Mercury! Ihaaaaa….

  8. Gregorie Casă

    Spock. După ce-ți faci de cap cu doamnele, te rog eu frumos ceva. Strânge sticlele alea goale de șampanie, leagă-le cumva cât să semene cu un nai și cântă-mi și mie un Oratoriu de Handel că mă doare capu și n-am pastile.

  9. Mr.Spock !
    Te rog sa fii purtatorul meu de cuvant, m-am refugiat pe norul 7 ( sapte dupa 6), cedez feromoni contra or’ce, chiar si bere la pet, m-au asediat andromedele, prea multe ventuze ,prea multe, prea….mmm……preaaaa…..huh!

  10. Mr Spock, dar de ce te intereseaza Didina? eu nu’s destul de atragatoare? 😦

  11. Greg, i-ai zis tu ceva? spune drept!

  12. Domnu’Greg, ca io la doc asea le zic, Domnu’ !, am probleme de comunicare c’o andromeda , tot zice ioiistenembaba si io zic boje, boje zavtra toje. E de bine? Ca nus ce sa fac finalmente .

  13. mishulake, folosește limba gimnastică, vă înțelegeți voi. Zi mersi că n-am venit cu niște klingoniene că alea se enervau și te mușcau de… ăăă… pe ce nor ziceai că ești?

  14. Gregorie Casă

    Pamelo, nu te supăra pe Spock. Ăsta e cercetător, vrea și el să cunoască mai multe doamne, na. Vezi, dacă te ciupește de cur să știi că o face cu un scop științific. Vrea să-ți determine masa musculară.

  15. Greg, am inteles! si cam cat dureaza? ca deja ma ciupeste de vreo 30 de minute…. Nu ma mai pot misca din pricina asta! imi aduci si mie o sampanie cu heliu, te rog!

  16. Greg, dă-te mai încolo, că te murdăresc cu frișca asta. E pentru doamna Didina când o veni. Am auzit că-i place să facă curat, așa că ne vom murdări cu frișca asta în prealabil.

  17. Gregorie Casă

    Săracu Spock. O să adoarmă cu nasu-n frișcă și o să facă bulbuci, că Didina nu mai apare. Pamela, ia paharu ăsta cu șampanie și hai să stingem lumina. Avem ședință.

  18. A… aci erati! 🙂
    Buna seara, Doctore! Vad ca te-ai reprodus 🙂 Il inveti ‘prostioare’ pamantesti si pe Mr Spock! Ntz, ntz!

  19. Gregorie Casă

    Lady, Spock ăla e stricat de-a gata, nu a trebuit să-l învăț eu la prostii. Știi prin câte cămine de studente de pe Centauri XIV se află poza lui prin dormitoare? În scop de amintire plăcută, bineînțeles.

  20. Mr.Spock , esti un domn superior, recomandarea ta privind folosirea limbei gimnastice fuse cu folos, am rezolvat tot si toate, armonie generala deci.
    Klingoniene zici? Hmmm. Imi lipsesc din nomenclator , adu una ashea mai scurta ca sa mai bifez ceva. Noru’ 7 ( dupa 6)

Lasă un răspuns

