Eagles

Scris de Alexandru

Despre Eagles probabil ca a auzit toata lumea.

Stiu toti ca au locul 57 in topul celor 500  cele mai bune formatii din toate timpurile, ca au luat 5 premii Grammy si nenumarate alte…

Componenta: Glen Frey (ch.vocal); Randy Meisner (ch.bass,vocal); Bernie Leadon (ch)Don Henley (drms); Joe Walch (ch.vocal).

S-a format pe coasta de vest a Statelor Unite la sfirsitul anului 1971. Membrii grupului au adus cu sine experienta unor vechi state de serviciu prin alte formatii: Meisner la “Poco”, Frey a cintat cu John David Souther, Leadon la “Dillard” si “Clark Expedition”, cu Linda Ronstadt si “Burrito Brothers.

Primul abum are in componenta piesa “Take It Easy” si a stirnit imediar interesul, impunind grupul pe plan national, restul vorbesc de la sine.

Albume:

1972 – Eagles

1973 – Desperado

1974 – On The Border

1975 – One Of These Night

1976 – Their Greatest Hits

1976 – Hotel California

1977 – Greatest Hits 1971-1975

Posted on Mai 4, 2011, in Muzici de calitate and tagged . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. frumos remember. Chiar nu i-am ascultat demult. Multumim de recomandarea muzicala, Alexandru.

  2. Uite chiar am să ascult un Eagles în timp ce-mi savurez cafeluţa! Mulţam fain, Alexandrule!

  3. Ehe, alte vremuri, alte muzici !

  4. Eagles, trupa mea favorita, alaturi de Scorpions! Bravos! Si melodia „Love will keep us alive” este cea mai tare!

  5. Frumoase piese..Imi aduc aminte de ceaiurile adolescentei..Hehee..

  6. Scuze ca am venit asa de tirziu!
    Eu am recomandat muzica si formatia la mine,mai demult.Asa ca multumirile trebuie sa-i fie acordate Georgianei pentru ca a vrut sa ofere si celor care au alte drumuri putina muzica.
    Multumesc, Georgiana!

Lasă un răspuns

