Noroc – o minunatie de pret

Sburatorului ii place berea de la Supermarket:

Supermarket este un cuvant care imi este foarte antipatic. Uneori ma si apuca rasul cand imi amintesc cu cata invidie priveam peste granite si le asteptam sa ajunga si aici… mi se parea ca civilizatia avea sa inceapa si sa se sfarseasca datorita lor.

Intre timp a ajuns sa realizez ca nu este altceva decat un loc spoit putin, in care lucratorii sunt platiti foarte prost, iar furnizorii sunt jupuiti la un loc cu clientii, ambele categorii avand soarta celor de pe spatele carora se iau sapte curele.

Chiar daca este un pacat sa profiti de prostia altora, trebuie sa recunosc faptul ca am reusit si eu sa trag pe sfoara (in forma continuata!) un supermarket. Concret, am trait ca in comunism, consumand bere mai ieftina decat apa timp de doua saptamani, nefiind capabil sa refuz oferta pe care am descoperit-o din greseala: la un flacon de bere de 2,5 litri se oferea o doza de 0,5 litri gratuit, doar ca la casa era taman pe dos… cum sa refuzi asa ceva?

Doar prima data am avut procese de constiinta, apoi insa mi-am amintit  de cate ori am descoperit la casa preturi mult mai mari decat cele de raft. Am hotarat sa lupt impotriva acestei forme de capitalism salbatic cu paharul de bere in mana. Iar lupta a fost foarte grea… pana in ziua in care s-a epuizat stocul de la oferta, moment in care nici berea nu a mai fost (parca) la fel de buna.

Acum trag speranta sa ma caute producatorul ca sa-mi plateasca acest articol, in natura, ca sa se poata spune ca toti buimacii au “Noroc”.

Posted on Aprilie 26, 2011, in Cu ochii cât cepele. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Felicitari!
    Sa-ti fie de bine!

  2. @fosile:
    Eu nedajduiesc sa-i rezolv si pe buimaci macar cu o spuma mica….

  3. Vaaai, de mine! Și n-ai avut mustrări de conștiință? ;))

  4. Ba am cam avut, insa le muiam in bere si erau mai usor de suportat.
    Greu, foarte greu, dar m-am descurcat!

Lasă un răspuns

