Să învăţăm de la bătrânii noştri


Fotografii primite de la Carmen pe mail-ul redacţiei.

Posted on Aprilie 10, 2011, in Cu ochii cât cepele. Bookmark the permalink. 36 comentarii.

  1. pantalonasi roz cu ciucuri si bluza leopard?
    da, am retinut,asa ceva nu se poarta!

  2. cah,cah..piei…:))

  3. Maica mea, fratilor, ce chestie horror!

  4. o fi horror, da’ eu nici la varsta asta nu pot sa fac ce face bunica din imagini!😀

  5. Geo :)) da la ce iti trebuie fata sa faci ca ea?

  6. Scorpio, eeee si tu acuma….:mrgreen:

  7. un lucru e cert: asta n’are nevoie de Artrostop!😆

  8. geeez! Fac si eu ca ala cu girafa: asa ceva nu exista!😀

  9. mi-o inchipui facand si flik-flakuri… miscarea face bine sanatatii🙂

  10. Eu astept continuarea povestii pentru ca sunt curios daca aceasta fiinta gingasa si delicata poate sa faca si spagatul pe doua scaune.

  11. Fratilor postati altceva , scoateti-o de aici pentru ca mi-e fricaaaa!

  12. @Minoki:
    Batranica asta a fost externata de la unul dintre spitalele recent inchise, iar asta este forma ei de protest… adica nu se lasa! Nu vrea „sa iasa in mod natural din sistem”, ca sa crape Boc de ciuda ca trage din bugetul lui ca din gumilastic.

  13. Impresionant si dezgustator😆

  14. Ioi! =))
    Dar simt și un pic de invidie, zău!
    Eu nici la 15 ani nu reușeam așa un șpagat. Ce-i drept, mă ridicam singur din el; băbuța asta… cine știe… poate doar cu macaraua!😀

  15. Silavaracald, incerc sa ma uit la ea, asa, printre gene si cand o vad cat e de urata si zbarcita, parca nu o invidiez deloc.

  16. dar vedeti, in a doua poza, cat e de tocita gesia, de la atata antrenament? =))

  17. Minoki, las’ fata, nu te mai speria, c’o sa imbatranim si noi… si sa fiu al naibii daca la varsta ei n’as vrea sa am si eu mobilitatea ei! O fost si ea tanara si frumoasa candva, nu? si-o avut carnea si pielea ferma!

  18. Salutari din Dubaiul lovit de ploi!
    Doamna din foto cred ca a rupt multe inimi la viata ei.

  19. Carmen Negoita

    Invidioşilor… nu ştiţi să apreciaţi nişte articulaţii bune şi mai ales chiloţeii roz😆

  20. Vezi… cum iti asterni la tinerete asa dormi la batranete.🙂 Pai as vrea sa fiu si eu asa la 95 de ani. Ma refer la conditia ei fizica. Si ma uitam ce lenjerie are. Chilotei din danteluta, roz bombon. Ce mai, o frumusete rapitoare!

  21. pe mine nu ma mira, in fiecare vara vad babute, la 80 ani, in fustite pana sub fund, jucand tenis in Strandul Tineretului din Bucuresti… apoi vin la o tura de inot🙂

  22. M-ati mincat! Toate vreti sa faceti spagatul la 95. Ce sa mai faceti cu el?😆

  23. papa, nici nu stii peste ce gerontofil dai… e bine sa fii pregatita:mrgreen:

  24. ptii, c-am uitat sa ma deloghez. Georgiana mi-s! sau miss😛

  25. Oameni buni, femei, ca voi va doriti asta, fac si eu ca Papa la ce ne mai foloseste spagatul la 90 de ani cand arat ca femeia din poza. In prima fotografie parca e in coma. Brrrr!!!

  26. Intre a bâtâi intr-un scaun cu rotile, a basi discret , a povesti toata ziua despre ce culoare a avut caca, plus -bonus- care articulatie nu m-a durut aproape de loc in dimineata asta si a face ca strabunica in chilotei roz si tricouas leopardonat eu aleg, fara sa clipesc, varianta a doua!
    Relevanta spargatului, la varsta ei, e legata nu de perspectiva unei reprize salbatice de sex, ci de starea de mobilitate a incheieturilor din dotare.
    Poate ca unora li se pare mai distins sa te zgarii cu stranepotii pentru acadele, altii spera ca o sa-i stranga Doamne-Doamne de pe lumea asta inainte de a decadea fizic, iar altii considera batranetea ca ceva care li se intampla doar celor slabi.
    Eu incep sa descopar concret multe chestii fata de care aveam o atitudine foarte filozofica acu douajdeani. Si daca asa e modelul si altfel nu se poate promit ca o sa port chilotei roz si tricouas cu leopard.

  27. balaura, corect! exact de aceeasi parere sunt si eu! te pup!!

  28. vedeti, femeia asta baga pensia in moda… la noi toata pensia merge pe medicamente, ca ne dor salele, si articulatiile…

  29. blue river, de aia merge pensia pe medicamente ca nu stim sa folosim chiloteii roz si tricouasu’ cu leopard!

  30. georgi, te pup maica si eu (doi, trei, patru …fandare la stanga), noi sa fim sanatoase (doi, trei… la dreapta)!
    ne vedem la olimpiada!

  31. balaura, esti adorabila! sa stii ca te citesc, chiar daca nu dau din maini la tine acolo, pe blog🙂
    cum spuneai? doi, trei… la dreaaaapta! hai, sus picioru, mai cu talent!!

  32. balaurdegradina, eu am fost de acord din prima :)… miscarea face bine sanatatii!

  33. „Mens sana in corpore sano!” 😀
    Probabil are si mintea sanatoasa. 😉

  1. Pingback: Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

