Anestezie cu emoţii

Scris de Redsky

Pentru înţelegerea mai bună a textului, cei care nu cunosc personajul FOCA din roboţii, ar fi bine să ia la cunoştinţă următoarele:

E bine stiut ca inaintea oricarei operatii se aplica o anestezie partiala sau totala si se pare ca la trezire unii reactioneaza pasnic, altii mai putin. Stationand in salon am vazut cativa copilasi urland continuu, iar din povestile sora-mi nepotul meu frumos si destept, a injurat colorat si fara sa se repete dupa operatia de apendicita, de i-a trebuit asteia toata apa din Bega sa se spele de rusine si o cisterna de detergent. Fiind deja pregatita de ce era mai rau, parchez copilul adormit, privesc in jur, eram doar noi doua, ma gandesc: spatiu suficient de desfasurare, orice ar urma. Stiam din unele altercatii surprinse la telefon ca are un limbaj „semidoct” si imprevizibil. Ei, m-am gandit, voi supravietui, asta e, cine n-a mai auzit se informeaza acum!

 

Intr-un final, deschide si copilul meu ochii ma priveste o clipa scurta, dupa care incepe sa-si roteasca ochii ca elicopterele pe pereti. Dupa cateva escaladari interminabile de priviri pe niste ziduri pe care nu era inscriptionat nimic, incep sa intru la banuieli: daca nu e cu toate mintile la loc, oare viseaza, ce naiba nu vorbeste si nu mai termina cu cercetatul decoratiilor inexistente de pe pereti???

Imi pierd rabdarea ii iau fata in palme si la capatul nervilor, rabdarii si aproape in lacrimi, o intreb soptit: ” iubito, stii cine sunt?” Fiica-mea isi culege ochii de pe pereti, lent ajunge cu privirea pe mine, ma priveste asa cumva de departe si zice dupa un timp cu o voce abia auzibila ” Focaaaaaaaaaa!!!” Eu cred ca aia de-au inventat clipurile alea saptamanale cu „robotzii” ar fi fost foarte mandri sa vada ce impact au avut!

 

LE: Explicatia laserelor cu care survola peretii, era faptul ca nu stia cum a ajuns intr-un timp atat de scurt de pe masa de operatie in alt salon si incerca sa se dumireasca unde e, pe mine ma cunostea deja, motiv pentru care nu socotea potrivit sa-mi vorbeasca!

Posted on Aprilie 8, 2011, in În mintea copiilor and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. Deja incep sa invat toate textele din clipuletele astea… toti elevii mei le stiu si isi dau replici, atat in ore cat si in pauze🙂

  2. pinguinu nuclear

    apasa-l… (ringtonul meu)🙂

  3. mda si eu le stiu pe de rost, ma informeaza fiica-mea cum apare ceva nou🙂
    aia cu apasa-l e absolut bestial!

  4. focaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! faina copila ca si mamica lui!😉

  5. tu, neformatato, vrei pe iahtul cu cataloage de genti?😀

  6. Ha, ha! Faină întâmplare😀

  7. Foca? Hm! Se mai inseala omul! Eu te vizualizam trasa prin inel😉😆

  8. Am inteles ca au avut un asa succes incat au reusit sa intre in conflict si cu YOUTUBE din cauza de reclame…..

  9. Seara buna la buimacii!
    Alelei cu salam pentru Laura!
    Like, like pentru Red!
    Pamele si Didina, sarutari de maini dragele!
    A venit vara la mine!!!!!!!!!!

  10. Salutari maxime si parţii canadeze a blogului!
    No hard feelings!…You get my drift…

  11. Salutare Sailore! o venit vara?? deci ai scos si caciula de-o aveai pe cap. Sper c-o umpli si pe aia!😀

  12. Georgiana,
    Caciula asta o umplu cu sute, pentru sufletul tau, asa.Stiu ca faci colectie .

  13. Pfuai!!! Si Laura are gatul luuuung! Trebe si acolo dolari…

  14. Sailorman, imparti la toata lumea cate ceva?🙂

  15. daca e de primit ceva hop si eu sau s-a gatat?

  16. Mai, nu stiu, dar mie mi-a promis vreo 3 caciuli pline cu dolari! daca va dati bine pe langa mine… cine stie?….

Lasă un răspuns

