Dilema

Scris de Silavaracald

Pe când eram medic de salvare, am fost cheamă într-o noapte la un copil acasă. Părinţii erau îngrijoraţi că gâgâlicea plângea întruna şi refuza să sugă. Încep eu să consult, şi constat că nu mai am apăsătoare de limbă sterile, aşa că îi cer tăticului să-mi aducă o lingură de supă. Am specificat “de supă”, pentru că de obicei îmi aduceau câte o linguriţă cu care n-aveam ce face, aşa că trebuia să-i trimit înapoi, ca să-mi aducă ceva cât de cât asemănător cu o spatulă.

Tipul pleacă, iar eu continui să consult. Şi termin, dar el nu mai apare. Îmi zic că o fi adormit, că mi se mai întâmplaseră chestii de astea până atunci, aşa că îi strig:

-Ce faci, dom’le, vii odată cu lingura aia?

-Cum să nu, doar că n-am vrut să vă întrerup, zice el, ivindu-se în cadrul uşii. Cum să fie supa: caldă sau rece?!

Ăsta nu-i nicidecum un banc. Omul scosese oala cu supă din frigider şi se afla într-o mare dilemă. Imi cam închipui ce i-o fi trecut prin minte. “Medicii ăştia, nu-i mai satură Dumnezeu!” happy

Posted on Aprilie 7, 2011, in Cu ochii cât cepele. Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. deci, mi-a sarit cornul pe monitor, bine ca nu mancam iaurt!! 😆 sunt curioasa daca i-ai raspuns ca doresti o farfurie de supa, dar a2a zi la cabinet. neaparat fierbinte!

  2. si? ai servit supa? :))

  3. sunt antrenor de inot si am patit si eu asa cu un copil… era un copil de 4 ani si il puneam sa tina degetele apropiate la mana, sa tina mana ca o „lingurita”, iar el nu intelegea… l-am intrebat cu ce manaca el supa ( ma refeream la lingura), iar el mi-a raspuns : „cu painica” 🙂

  4. o aprins si el vreo doua lumanarele, asa pentru atmosfera?? 😀

  5. Am ras cu lacrimi ,foarte tare

  6. @ SLVC !
    Deci , tre sa’ti dai cu seama ce de stres are (!) pacientii si apartinatorii , a ?

  7. Dar la felul doi ce ti-a dat? Ati avut si desert?

  8. Pai, nu cerusi tu supa ?

  9. Cred ca asta este un motiv pentru care este bine sa aiba omul „lucrul lui”.

  10. =)) =)) =))

    PS: iventivi mai sunteti voi medicii. Si, ce-i drept, cam nesatui :))

  11. BlueRiver, scuze de o mie de ori, abia acum am intrat in adiministrarea comentariilor. Esti un simpatic si-ti uram bine-ai venit aici si te mai asteptam, da???

  12. buimacii, sunt femei bre 🙂
    Bine v-am gasit!

  13. BlueRiver, hello! sunt buimaca Georgiana! inc-o data bine’ai venit, dar de data asta de la femeie la femeie! Pupaciuni!

  14. Din intamplari d-astea ies si bancurile..Misto faza..! :))

Lasă un răspuns

