De câte femei au nevoie unii pentru a se simţi bărbaţi?

Scris de Redsky

Se pare ca perioada in care doar una satisface toate doleantele, este extrem de scurta, tinzand catre zero. Si ca indiferent cat de multumiti se simt in relatiile existente, cauta reconfirmari.

Despre cei foarte tineri se poate considera ca incearca sa gaseasca femeia perfecta,  eventuala mama a viitorilor copii, prin testari cat mai numeroase. Si cum viata este extrem de scurta, pentru optimizarea timpului, barbatii tineri fac cateva simultane. Ei, acum daca sunt prinsi, asta e!, are balta peste si bombonici frumoase si semi-inteligente sunt destule.

Ce se intampla cand un barbat matur incepe sa amusineze in afara cuibului si care ar fi motivele care il determina s-o faca? Evident rutina zilnica scade puternic din nurii consoartei, ratele, cumparaturile, problemele interminabile cu copiii, obosesc  si capacitatile de vanator trecut pe linie moarta un oarecare timp, isi cer dreptul. Isi gasesc tot felul de motivatii si scuze “nu sunt inteles”, “nu mai e cea de la inceput”, “nu e niciodata de acord cu mine”, “ma copleseste cu probleme”. Deja ajuns aici isi calibreaza luneta si priveste plin de pofta imprejur. Doritoare sunt destule si ele plictisite de aceeasi rutina sau altele singure, proaspat zburate din cuibul caldut, datorita pierderii meciului  in favoarea unui exemplar mai tanar, mai gras, mai slab, mai prost, mai blond sau pur si simplu, diferit de ele.

Urmarea logica o cunoaste toata lumea, nu intram in detalii. Astfel apare exemplarul numarul 2 din viata barbatului. Se pare ca daca stie sa nu complice situatia cu cea de-a 2a, prima nu va afla niciodata. Exemplarul 2 are avantajul ca poate fi schimbat cand devine prea pretentios sau daca are doleante care ar perturba viata linistita pe care barbatul o are cu sotia lui. Prin urmare denumirea generica de “exemplarul 2″ poate contine mai multe specimene, in functie de dotarea, imaginatia si calitatile de cuceritor ale barbatului studiat.

Vina apartine cu siguranta ambelor parti: barbatii incearca, iar femeile sunt disponibile. Probabil ca si casnicia este considerata in multe familii ca o notiune depasita si care cere oarecari imbunatatiri, extensii si adaugiri. Este mereu mai usor sa incepi un lucru nou, decat sa-l repari pe cel defect. Poate ca fac parte dintr-o generatie antic educata, dar nu cred in relatiile superficiale si notiunea de respect pe care ar trebui s-o avem unul fata de celalalt se refera si la monogamie. Viata dubla, emotiile de a nu fi descoperit, adrenalina evitarii intrebarilor si jonglarii cu vietile femeilor cu care nu se decide nici sa le paraseasca, nici sa fie cu ele, imi suna a imaturitate si egoism. Poate gresesc, barbatii gandesc adesea mult mai simplu. Astept cu drag sa ma contraziceti!

Posted on Aprilie 5, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , , , . Bookmark the permalink. 49 comentarii.

  1. off ;)) fără să fi citit înainte de azi postarea ta, zâmbesc cu gura până la urechi 🙂 ți-am răspuns deja, dar trebuie să ai puțină răbdare
    on când bărbații înșală se repară cumva greșeala care se întâmplă în uter atunci când milioane de spermatozoizi se sacrifică de dragul ”unei” ovule 😛

  2. Coano’ , ţi se făcu de răzbel civil ?
    Ce-ţi veni ?
    Nu-ţi ajunge că ţi-a tăiat boc salaru’, nu-ţi ajunge că liga lu’ mitică e foarte mititică , nu-ţi ajung celelalte probleme ???
    Lasă subiectu-n pace, că se lasă cu vărsare de sânje, chiar dacă- la menopauză .

  3. @melancolique- na,acum m-am lamurit, pot sa-mi mananc cornul linistita 😀
    @stelu- dupa cearta, impacarea e mai dulce mereu si sange sa fie ca de pansamente nu ducem lipsa!

  4. Coano redsky, bărbaţii e nişte victime.
    E victimele fomeilor.
    Că de când iese din găoace cine-l învaţă ?
    MAMA = fomeie .
    Cine-l condiţionează precum Pavlov pe cuţul său ?
    MAMA = fomeie
    Cine-i critică alegerile
    MAMA = fomeie
    Deci în momentul în care devine un mascul apt pentru reproducţie e de fapt Galateea unei fomei.
    Când are şi el impresia că i se concede libertatea de decizie intervine …. altă fomeie prekina/logodnica/NIEVASTA .
    Care se apucă să arunce la gunoi toate principiile dobândite de până atunci de sărmanul bărbat, DE LA O FOMEIE, şi să-l REPLĂSMUIASCĂ după bunul său plac.
    ––––––––
    Bărbatul e un animal simplu, care în urma unor resetări repetate al sistemului de operare, începe să dea mesaje de eroare – şi fail-uri.
    Iar când dă eroare – îşi cam bagă piciorul şi-n sistemul original, şi-n cel de după şi începe să se programeze în Linus.
    –––––––-
    N-aţi priceput nimic ?
    Ştiam !
    Normal !
    Puneţi un bărbat să vi-l traducă .

  5. stelu-dar cine spune ca trebuie sa intelegem ceva. nu e suficient sa fim de acord? 😀

  6. Coano redsky, mie-mi ajung 3-4 beri ca să mă simt bărbat !
    O zâsei la neşte amici nu de mult .

  7. Linus = Linux

  8. Stelule, te felicit!
    Daca doar 3-4 beri te fac fericit, ma intreb cum te poti simti dupa 5-6 … probabil ca devii „barbatul suprem”. In conditiile astea e cat se poate de clar ca nu se pune problema de a mai avea nevoie de vreo femeie.

  9. Doamna zmeu , am zis BĂRBAT – nu fericit .
    Nu e sinonime !

    Să cetim dex-online :

    BĂRBÁT, -Ă, bărbați, -te, s. m., adj. I. S. m. 1. Persoană adultă de sex masculin. ♦ Om în toată firea. 2. Soț. II. Adj. (Rar) Curajos; voinic; harnic, activ. – Lat. barbatus.
    –––––––-
    FERICÍT, -Ă, fericiți, -te, adj., s. m. 1. Adj. (Adesea substantivat) Care se află într-o stare de deplină mulțumire sufletească, plin de bucurie. 2. Adj. Care aduce fericire, provoacă mulțumire; care este bun, favorabil. 3. S. m. Primul grad de sfințenie acordat cuiva de sinod sau de papă. – V. ferici.

  10. M-ai prins! Imi recunosc eroarea, asa ca purced la corectie:

    Stelule, te felicit!
    Daca doar 3-4 beri te fac sa te simti barbat, ma intreb cum te poti simti dupa 5-6 … probabil ca devii “barbatul suprem”. In conditiile astea e cat se poate de clar ca nu se pune problema de a mai avea nevoie de vreo femeie.

  11. Reduto,
    Eu sunt intrutotul deacord cu tine, nu cu barbatul de stelu. 😆
    A propos, ai vreun program deseara? 😉

  12. De o singura femeie e nevoie!

    Acum, daca aia pe care o ales-o se transforma in un ceva indefinit, sub apasarea ratelor, grijii pentru copii, pentru casa, cand isi pierde feminitatea, se poate intampla si asa ceva.

    Inainte de a ma tavali prin catran si pene de gasca, e valabil in ambele parti.

    La urma urmei, dincolo de toate, ne luam pentru ca se potriveste dansa-ntransa… cand nu mai se potriveste… e gata!

  13. stelu-dar de cate beri e nevoie sa te simti un barbat fericit? sau cele doua se exclud reciproc?
    papa-de ce intrebi sa vad ce raspund?

  14. zaqk-tratasem problema glumind, fara a arata cu degetul nici spre voi, nici spre noi. ce face fiecare in propria casa il intereseaza doar pe el 😉

  15. @redsky: normal ca e privat ce face fiecare in propria casa. insa pentru o analiza corect, trebuie sa cam intri cu bocancii in casa omului 😛

  16. redo
    Cum de ce intreb? De barbat ce sunt 😆

  17. Raspunsul meu la intrebarea: „de câte femei au nevoie unii pentru a se simţi bărbaţi?” este: de tot acelasi numar de barbati de care au nevoie femeile pentru a se simti femei. :mrgreen:

  18. nţ-nţ-nţ
    Ce v-aţi mai legat de berile mele doamnelor.
    Păi un om , după ce bea 3 beri, i se cam umple vezica urinară.
    Şi ca orice om, merge să şuşuie .
    Ei acileai şpilu’.
    Că bărbaţii stând ei aşa lejer crăcănaţi, şi şuşuind relaxaţi , realizează că sunt BĂRBAŢI – şi nu-i minciună – CĂ AU DOVADA-N MÂNĂ.
    ––––––
    Nu vă chinuiţi să înţelegeţi feelingul , că e posibil doar dacă o aveţi la purtător în pemanenţă – nu doar din când în când şi şi atunci de-mprumut.
    ––––––
    Fetiţele-s de pe Venus şi băieţeii-s de pe Marte – dixit !

  19. de acord cu astru. pentru mine, cea mai misogină persoană pe care o cunosc este mama mea 🙂

  20. Io is monodicotiledonat!Si rar lemnos…

  21. Georgiano, fata, eu cred ca la noi e nevoie de mai putini barbati ca sa ne dam seama cat suntem de femei,

  22. Minoki, cam la cati te-ai gandit? 😀

  23. Răspunsul meu la întrebarea Georgianei: De UN SINGUR BĂRBAT… o dată! Doi sunt deja prea mulți pentru gusturile mele! 😀
    @Melancolique
    Pentru com. de la 9.05: excelentă deducție logică! :-*
    @stelu
    În accepțiunea dumneavoastră (că nu mă pot tutui cu un astru, eu, o simplă muritoare!), menopauza credeți că vine de la pluralul englezesc al lui ”man”?
    Întreb și io… 😀

  24. Ce măscări mai scot pe gură și cocoanele estea! Nu să uită că mai îs și fomei cinstite pa-cilea.
    Măăă tot uit la iele și num-i vine să cred. Ma-m întors din conced de o săptămână și nici na-u ocsevat căs p-aci.
    Mda, că cafiaua aia s-o face sângură. Și pardonseala să curăță din senin, fără mopu Didinei… Nțț, nțț. Trebe săm-i caut alt loc de muncă că mă strâcă estea de tot… 😦

  25. Silavaracald, nu vorbeam de cati barbati deodata! 😀 ci asa… adunati intr-o viata de femeie!

  26. Dar cine-i adună la un loc? Să se ia la ceartă și la bătaie? =))
    Lasă-i mai bine răsfirați, să se creadă unici! 😀

  27. Bre oameni buni, au nu vede nimeni ca aicea vorbeste Didina, nu rage un magar ?!
    Bine te-ai intors, Didina, dor ne-o fost de-o cafea adevarata, cum numa’ manusitele tale iscusite stiu s-o faca!
    Pe unde-ai fost? Si cum o fost?

  28. Săru-mâna, doamna Ba-Laura!
    Deci am fost la Pătârlagele, că trecu și pa-coloșa țuțunamila aia de fu la japoneji. Numa că noi na-vem acolo centrală de-aia nucleară, numa compostu lu Zdrăvete, că uită să-l ducă la șiert la a lu Dudu lu Colivă din cotu văii. Și să-mprăștie compostu ăla pe ulițe, de umbalu tăte rațele și găștele bete din zori și până pe-nserat. Le culegeau cu sacu să le ducă acasă, că li săm-pleticeau picioarele ca la a lu Săndel a lu Căcărează cân ia salaru de la nensu Zambilă, unde lucră cu zâua. La oameni n-o fost cazu să se îmbete, că încă nu le-o trecut de la botezu lu ăla micu a lu Catarina, d-el făcu numa ia știe cu cine, da nu se cuvenea să-l lase așa necreștinat… Haidi fă doamnă adormiși? Iote, și io vorbeam aicea sângură, ca Nadia aia a lu Marinaru de o lăsase iel în poarta bisericii și plecă în lume…

  29. Didino, ce-i ăla Compost fată hai, c-oi muri proastă!

  30. didino, zi fata ca te ascult io. sunt numai urechi!

  31. Iu-n amestesc de produse biodegradabile care se folosește la…
    Ia-uzi, doamnă, matale n-aveți Gugăl de-ăla? Ce mă lăsați săm-i răcesc gura de pomană pa-cilea, că io am triabă.
    Da stai căț zic: deci Zdărvete ăsta cică o descopirit o metodă să facă țuică din compost. La ceo avea nevoie habar n-am, că iel oricât parcă-i mereu bat și când nu bea, că așa lo făcut măsa, care nici ea num-i amintesc s-o fi văzut fodată trează. Deci, amestecă compostu ăla cu drevele ălea de rămân după ce stoarce mustu, mai bagă fo 3 borcane de dulceață di anu trecut și o mână de huște di la borș, și-l duce dupe aia la șert, la Dudu lu Colivă, cum îi zâceam și lu doamna Ba-Laura…

  32. pai si mai traiesc mult dupa ce beau amestecul ala bombardier? sau sunt facute sa micsoreze populatia?

  33. Didina, greu cu atatea adrese de mail, ha? 😆

  34. Didino, bine ca venisi sa mai bagi pamatuful in madamele astea. Da Pamela pe unde umbla, ha? Ca nici pe aia nu o mai vazui de mult!

  35. că de înţeles…. tot nica n-am inţeles! ţ-ar compostu di râs!

  36. Io va-m zâs să nu mă lăsați la botoane, că len-cur-c!
    Deci, mă descurc, doamnă Giana, mă descurc.
    @Doamna Redschi
    La iei nu-i o problemă asta, că și morți îs ca vii și perversa: adică și cân îs vii, parcă au dat colțu.
    Deci, cu sau fără basamac, tot aia-i!

  37. Redsky, pai dupa ce am cetit ce or mai scris domnii si doamnele, de pare ca doar de … o mana 😀

  38. Buna seara, iubiţilor! Eu pe unde să umblu?? MI-am deschis un lanţ de magazine în Italia… O să vă povestesc în uikend ce şi cum că acum sunt puţin cam sfârşită… m-a obosit cumplit plimbarea de azi din Mall….

  39. Da pi tine cine te întrebă de vorbă, Pamelo? Ca cuma io-s în cărți! Eeee!
    Cum mă bagă lumea-n samă, cum hop și iea!
    Magazin în Italia! Ăla unde ereai vânzătoare zici? 😀
    Și lanțu… nu mă fă să zic tot ce știu, că după aia nu-ți mai arăți fața pe aci fo câteva luni. :))))))
    Acuma am plecat, că-mi vine omu acasă și tre să-l aștept cu ceva cald… pe masă.

  40. Pamelo, pai mie sa-mi dai mai ieftin ase, ca doar ne cunoastem ;))

  41. Didino, daca ai avea atentia distributiva, ceea ce nu-i cazul, după cum se poate observa, ai fi văzut c-a întrebat Strigo de mine! Afurisito!

  42. Didi, ei lasă fată, că fac o promoţie la clor şi la mopuri şi-ai să ajungi tu la mine… Numa pentru tine n-o să fie valabilă!

    În schimb, lui Strigo, că-i fată educată, de-a mea, o să-i fac reducere la orice-i va pofti inimioara 🙂

  43. Pai, vezi si tu la chestii din alea ce e bun la gust 😉

  44. Strigo, hi hi! mi-o trecut o prostie prin cap …

  45. Pamelo, cre ca stiu la ce te gandesti, dar nu zic nica 😉

  46. pai si eu m-am abtinut, ca doar am zis ca-s fata educata!

  47. Noapte buna, copii!

  48. Pfaai ce-am pierdut!
    Recital de Didina, reintoarcere de Pamela, iar eu lesinata cu nasu-n tastatura, de-am sforait nervos pana cand zorii mi-or mangaiat fata cu desene de taste…

  1. Pingback: Pentru tine, Lisa (8) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

