Caut saltea

Scris de Zaqk

Am ramas cu indicatii clare: sa caut saltea. Aia veche, sifonata de toate activitatile pe care le-a vazut de-a lungul vremurilor, nu mai face fata. Arcurile sunt slabite, pe o parte te dai in jos, in alta in sus, dracu’ se astepta sa cedeze dupa numai 4 ani.

Toata saptamana de dinainte am cautat pe net: ca o fi, ca o pati, de unde gasesc eu o saltea fara arcuri, buna, ieftina. Vorba aia, alege doua din 3. Ba io mai aveam inca o idée: sa fie si din aia cu transport inclus pana la etajul 10, ca doar n-o sa ma chinui eu, cu spatele meu bolnav – da’ despre asta alta data – sa car sus ditamai dihania?!?!?! Din magazin in magazin ajung la concluzia ca al 3-lea element care trebuie scos din schema este ala cu pretul. Transportul ramane inca o necunoscuta. Dar pretul, de ce pretul? Pentru ca o saltea buna, fara arcuri, incepe de la 8-9 sute de lei si se opreste la… de fapt m-am oprit eu din cautat.

Da’ stai sa vezi. Eram la capatul a vreo 3 ore de plimbat prin oras, din o parte in alta, luand la rand toate magazinele gasite pe net, ba si unele despre care aflam pe loc cand treceam pe langa indicatorul cu “Saltele pentru casa ta” etc (nu stiam ca sunt chiar asa de multe!) cand am intrat in un magazin care era pe lista mea de la inceput, dar din cauza localizarii, a ajuns ultimul la rand. Ma uit pe dinafara, cladirea pare ok. Usi cu geam tip termopan, geamuri mari, la fel tip termopan – nimic nou pana acum – si pe usa scria mare, “Deschis”. Prin geam vad vanzatoarea la birou cu un client in fata. Clientul, cu nevasta si copilul langa el, statea cu capul in pamant, sa supravegheze copilul, zice primul meu gand. Arunc o alta privire la vanzatoare si imi dau seama ce supravegheaza domnul. Sau, ce nu vrea sa supravegheze domnul: o pereche de sani mari, abia tinuti la un loc de decolteul adanc al domnisoarei, putin bronzati – asa cum e la moda acum – si basca, cu sclipici. Intru in magazin, salut, uitandu-ma in ochii femeii, si ma uit prin jur la saltele. Una mai buna ca alta (saltelele!). Incerc pe una, incerc pe alta, ma plictisesc, tipa tot scria facturi pentru omul ala. Se prinde ca ma plictisesc, ma baga in seama, promitandu-mi ca vine repede. Dupa vreo 10 minute perechea de sani vine catre mine, urmata indeaproape de proprietara lor. Eu, uitandu-ma tot in ochii ei, zic ce doresc: saltea, medie ca duritate, ca doamna nu suporta saltelele tari, precizez eu ca sa fie clar, fara arcuri. Tipa sta pe ganduri, apoi ma invita sa o urmez. Usurat ca sta cu spatele si nu mai trebuie sa imi feresc ochii de… chestiile ei, o urmez. Ajungem langa un pat pe care o saltea se lafaia, saltea de proba. Ma invita sa ma asez sa o incerc. Las haina de pe mine, ma intind pe pat si ma relaxez. Oooooo, ce minunatie! Stau asa vreo 2 minute, ma intorc ba pe o parte, ba pe alta, minunat. Salteaua visurilor mele! Ma ridic entuziasmat. Dar asta nu e totul, salteaua este de alta duritate pe partea cealalta si medicii sfatuiesc sa se alterneze, zice tipa, si se apleaca sa rasuceasca salteaua. Eu, ca sa nu ma holbez ca porcul in decolteul ei, ma aplec cu intentia de o ajuta. Ma refuza pe motiv ca e treaba ei sa faca asta. Asa ca imi indrept spatele si raman cu ochii fixati pe… exact!

Incerc salteaua si pe partea cealalta si e la fel de buna. Tipa sta si zambeste. Se apropie de patul pe care eram intins, acoperind soarele (de fapt, lumina din tavan) cu … EXACT! Asa ca o dau pe treburi mai serioase: cat costa salteaua asta, in dimensiune X.

Aflu pretul. In clipa urmatoare nu mi se mai pare la fel de minunata nici salteaua si nici vanzatoarea. Ba parca si sanii s-au facut mai mici. Portofelul urla in buzunar, plec de acolo multumind frumos pentru efort, cu promisiunea ca ma gandesc si am sa revin daca e cazul. Portofelul a scapat. Nu de alta, dar totusi, 5000 de lei pe o saltea?!?!!?

Dar parca m-as mai duce sa incerc si alte saltele de pe acolo…  DOAR SALTELE!!!!

Posted on Martie 31, 2011, in Cu ochii cât cepele. Bookmark the permalink. 30 comentarii.

  1. acum realizez ce dificil trebuie sa fie pt voi barbatii sa sustineti o privire cand va aluneca ochii spre…exact!
    bine ca ai scapat de ispita😀

  2. măcar ai rămas c-o amintire frumoasă… în definitiv asta contează! şi ca să te mai aduc puţin cu picioarele pe pământ, gândeşte-te că sânii ăia mari, frumoşi şi sclipicoşi, odată scoşi din sutien s-ar putea să cam atârne, bine, asta daca n-o pui să stea mereu în patru labe…:mrgreen:

  3. La banii astia ar trebui sa-ti dea si chestiile alea, macar de-o proba !

  4. @redsky: sa stii ca e o incercare mare prin care trecem… habar n-aveti… sau poate stiti si atunci s-ar explica multe… hmmmm……

    @gg: nu pot sa imi permit o asemenea imagine! putina decenta, ce p…. mea!

  5. @traian: buna idee! sa vedem ce se poate rezolva cu patronul😀

  6. Mai Zaqk ,hai ca chiar m-ai amuzat. Stau si ma intreb daca si barbatii ar umbla …asa…cu ea la vedere cam cum ar reactiona femeile? Sa mergem intr-un magazin sa na intampine vanzatorul cu slitul descheiat la pantaloni, si eventual sa fie genul care nu poarta lenjerie intima? Neeee? ce ziceti , fetelor?

  7. Saltea cu apa nu avea ? ca m-as lasa saltat oleak, imi lipseste din nomenclatoru’ de activitati ruta asta. )!(

  8. Minoki, mi-ai adus aminte de’o faza petrecuta acum cativa ani, in Bazar. M’am dus sa’mi cumpar blugi si stii cum e in bazar cabina de proba: un spatiu mic, mic si-n fata o panza care tine de oblon. La toneta aia de’am ales eu sa probez niste blugi, vanzator era un tip tinerel, spalatel, simpatic, nu zic nu. Nu eram singura, luasem si-o prietena cu mine sa-si dea cu parerea. Intru in „cabina” ma dezbrac de vechii blugi, trag pe mine blugii de i’am ales, sa vad daca’mi shad bine, o strig pe amica care intre timp disparuse, ca voiam sa ma vada si ea, sa-si dea cu parerea si cand colo, tipul (vanzatorul), cu perdeaua putin data la o parte, itindu’se la mine cine stie de cand, imi zice: „va stau foarte bine blugii, aveti un corp frumos, eu zic sa-i luati”! Am inlemnit! Tipul m-a privit bine merci in tot timpul asta!!😀 Chestia nu m-a suparat foarte tare si asta din cauza ca, repet, era baiat simpatic s-apoi carei femei nu-i place sa i se zica ca arata bine? (eu’s modesta, dar tipul chiar asa a zis):mrgreen:
    Deci se poate si invers! hihihi

  9. @ Georgia
    Unde-i bazaru’ ala ca m’as risca si io la primit oarece complimenturi ca nu primii di demult. Complimenturi !

  10. Mishulake,
    da’ cam ce’ai vrea sa auzi? si spune repede, ca daca te gandesti prea mult se face de 1 aprilie si nu’i a buna!

  11. @Georgia 11.23 coroborat cu 11.05
    Deci de bazar intrebai io ! Ca restu gandesc (!) c-ar veni de la sine. Ca vorb’aia, as creste si mai mult in fatza mea cu un compliment de genu’ ” aveti un ,,corp,, frumos” !
    Huh! unu de april ? Io nu prea raman pacalit, dar mai stii? Bine ca mi-ai zis, sunt cam atemporal de la vreme.

  12. Mishulake, să înţeleg că vrei musai la Bazar! Ce te faci dacă nimereşti la o tonetă în care vânzătorul e bărbat? eşti chiar sigur că-ţi doreşti complimentul?
    Fetele, eu zic să-l rugăm pe Mishulake să ne trimită o foto cu mnealui (proaspăt ieşit de la duş, pentru o bună evluare) după care să sărim cu „complimenturile”! A? Ne băgăm?

  13. @minoki: io nu stiu cum o fi pentru voi, da’ io daca as vedea un astfel de specimen, l-as lua la impins vagoane… pai bine, nesimtitu’ dracului, indrazneste sa scoata la inaintare, in fata MEA, instrumentul lui?
    Dar poate unei femei nu i-ar displacea… functie de tarie😀

    @mishulake: bag de sama ca esti cam statut cand vine vorba de saltele😀

  14. @ Georgia 11.53
    Port io ochelari da’ cu mirosu’ stau bine , oi alege bine cum a ales si Zakq locu’ de targuiala.
    Si te rog nu instiga fetele ca io nu prea rezist la rugaminti , de-or fi, si ma pun in situatie de fara iesire.
    @ Zaqk !
    De d-alea cu apa de zisei la 11 fix e asa, d’un pamplezir, ca io prefer mai bine (!) saltea mai scurta in inaltime ! Covoare cu bucleuri nu ereau ?
    LE:
    Pamela ! mai avem bulina rosie di tat? ca ma inrosii ! de cele zise.

  15. mishulake-lasa inroseala si sa vedem pozele, ca eu am notele pregatite deja😀

  16. @mishule
    bulina inca este, da’ am impresia ca s-a inrosit si mai mult ca de obicei! oare o fi vreo legatura cu discutia d’aici?

    tot e bine ca preferi mai bine (sic!) salteaua scurta in inaltime… ca asa restul pare mai inalt😀

    si nu, n-aveau covoare, numa saltele si numa vanzatoarea cu baloane🙂

  17. @ Redsky !
    Pliiiz ! nuuuu !!!! hai sa vorbim despre saltele !

  18. Dom’le, ce ţi-e şi cu marketingu’ ăsta! Ca să iei banii omului, îi „scoţi ochii” mai întâi cu vânzătoarea cea dotată, care mai face şi pe amabila, ca să uite omul şi de ce-a venit la magazin!😀
    Dar şi dacă era vreo „acritură”…era şi mai aiurea!

  19. hai Mishu-la-che! hai Mishu-la-che!!

  20. Mneeee Georgiano, te-ai dat lovita! Eu am intrebat fetele ce ar face in situatia de mai sus si tu ma iei cu Bazarul.

  21. @alexandru: daca e o acritura, cand iti zice cat face salteaua, le tragi s-o-njuratura!

    @gg: tu chiar vrei sa vezi varianta masculina a situatiei, interpretata de mishulake?

  22. Bai, ce faceti voi aici?!….Hmm, miroase a bazar…!

  23. Da, si mie-mi place sa merg la cumparaturi, da’ singur😉

  24. zaqk, se pare că l-am luat cam prea tare, că iote o fujit!😆

  25. @gg, sau se pregateste! pazea ca vine!

  26. Buna seara Buimacii! Azi se implinesc 84 de zile de la venirea pe lume(digitala) a blogului astuia.Hm, parca mi-e dor de un coneac, un dans la sentiment cu doamnele, o maslina, ceva acolo…
    Doamna Didina mai sunteti suparata pe noi de la ultima agapa lasata cu deranj?
    Pamela, ai emigrat fata? Nu te mai vede omu’ pe aici!
    Domnu’ cu masline! Un uischi la rece?
    E o liniste apasatoare de la un timp…Sau sunt eu insetat din cauza desertului asta.

  27. Mda, cum apar niște… pepenași la orizont, cum se înviorează… comentatorii.😉

  28. Efect garantat!

  29. Salutare Sailor!
    Pamela a emigrat , da! cica si-a deschis o afacere prin Italia… O promis ca ne trimite o vedere, iar noi o asteptam cuminti🙂

    Didina e si ea ocupata cu curatenia de primavara iar despre Cumasline nu mai stim nici noi nimic.

    E liniste, da! astenia de primavara!

    Numai bine si ai grija de tine!

  30. As fi dat like dar nu vroiam sa se interpreteze drept reclama. Asa ca, http://www.saltelevyp.wordpress.com si vezi ce iese. Succes!

Lasă un răspuns

