„Proces Verbal al şedinţei de blog”

Un  iPad 2, pentru noi

Proces verbal al sedintei de blog:

Presedintele asociatiei de blog, impreuna cu administratorul si cu cenzorul, si-au ingaduit sa plece intr-o vacanta extravaganta, cu masti si cu butelcute de tulburel. Nu am fi stiut despre toate acestea daca  nu am fi avut cetateni atenti, contribuabili buimaci (si la propriu, si la figurat!) care sa fi observat detalii semnificative ale comunicatelor de presa remise de pe traseu. Excursionistii au declarat ca deplasarea s-a facut din fonduri proprii, insa asupra lor planeaza suspiciuni serioase. Urmeaza sa investigam niste informatii conform carora ar putea exista suspiciuni de trafic cu linkuri, reclama mascata si manipularea membrilor asociatiei.

La intoarcere, delegatia a dat dovada de desumflare, semn ca prezumtivii sponsori nu au mai lasat ceva ademenitor si dupa intoarcerea acasa, au dat totul dintr-o suflare. In schimb, liderii asociatiei de blog au convocat o sedinta de blog, in care au infierat cu manie proletara leneveala intervenita intre timp, de chistoacele aruncate prin cotloane, etc.

Cativa cetateni au luat atitudine, s-au scuzat, au delegat raspunderea, au dat cu sapca de pamant, s-au rasculat de-a dreptul. Altii au stat pitulati in randurile din spate, iar altii au dat cu flit de muste.

Din acest motiv, cetateanul responsabil, gospodarul iremediabil a lansat propunerea de a organiza o actiune comuna, o claca de primavara, adica putina munca in folosul comunitatii, asta ca sa putem sa invitam la noi o asociatie de blog din Venetia, in vederea unei infratiri reciproc avantajoase.

Cetatenii au reactionat violent, mi-au facut laptopul guler, motiv pentru care ar fi necesar sa luptam cu totii in Campania quickmobile.ro initiata de un maestru al fentelor pe blog.

In acest fel, echipa isi recapata spiritual care a strans-o la un loc, iar unul dintre cetateni va capata un motiv ca sa-i priveasca pe toti de sus:  quickmobile.ro ii va da acest drept.

Hai….

Luptat! Luptati!

Luptati si castigati!

Un iPad2, pentru noi.

A consemnat cel mai nou candidat la functia de virtualşef,  de blog.

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Posted on Martie 23, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , , , . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Sper ca exista si-un post explicativ, ca sa mor impaled, daca am inteles 😆 Oricum, adresez felicitari Kid-ului, presupunind dupa poze, ca lui i s-a intimplat oaresce intimplare cu solder si heat gun 😀

  2. @papagigli:

    Ai intuit bine. Voma dauneaza grav tastaturii. D’aia ne luptam sa castigam un ipad 2 de la prietenul nostru chinezesc.

  3. pai asa vreti voi sa ma concurati pe mine?? sustineri din teritoriu aveti? huh? Buimacii pe iPad? sau macar pe iPod? mini?

  4. Kidule
    M-am prins, dar dupa ce am citit la tine. Ingenios si ieftin mod de a-si face reclama! Bravo lor, Succes voua!

  5. Papa, succes noua, vrei sa zici! 😉

  6. Oameni buni, presedinti, administratori, cenzori, membrii si membre, explicati-mi si mie va rog, in cuvinte putine dar pline de tâlcl: despre ce e vorba in propozitie?
    Ca eu una doua pun mâna pe furca, numa’ sa stiu pentru ce!

  7. @papagigli:

    Reclama se poate face in fel si chip, din care cauza mi se pare ca nu este nimic de condamnat sa ne incercam sansa, in grup. Campania lor ar putea fi doar pretextul unei competitii intre noi.

    Eu asa vad treaba!

    „balaurdegradina” are o atitudine foarte corespunzatoare. Mai trebuie sa faca doar un pas.

  8. Deci, și asupra mea planează suspiciunile alea?
    Io, care am adus dovada?
    Io, care m-am lăsat bătută de vânturi, coaptă de soare, scuturată de vaporetto, indigestată de bucătarii indieni, doar de dragul vostru?
    Ei bine, de-acum, numai la Ciorogârla-mi voi mai face deplasările! Atunci să vă văd! Să vă văd cum v-o sta înfrățiți cu blogării de acolo, nu din Veneția! Așa!

  9. @silavaracald:

    Asteptam sa faci o „dare de seama” in privinta vizitelor tovarasesti, ca sa stim despre ce sa povestim….

  10. Kidule, pai cine a condamnat, unde si pe cine? Le apreciez ingeniozitatea. Nu, nu e nicio competitie, e o reclama bine gindita, desteapta.
    Bun si ce trebuie sa facem, daca e vorba de „noi”? Personal nu cred in tombolele astea, dar nu e exclus ca in Romania afaceristii sa fie mai cinstiti decit astia de aici. In fine, daca aveti nevoie de chestia aia, mai sigur ar fi sa punem mina de la mina. Bine, asta o putem face si dupa ce se termina cu tragerea la sorti.

  11. Păi, făcui acum, Virtuale!
    Tare-mi fu greu pe acolo, fără voi!
    Data viitoare, mergem cu microbuzul asociației și mâncăm din brișcă, numai ce ducem, să nu mai avem suprize cum am avut eu. 😀

  12. Hellou!!! Ma scuzati ca va deranjez, dar ne puteti spune si noua despre ce vorbiti aici? Citesc de ceva vreme si postarea si comentariile dar sa mor daca am inteles ceva. Iar in ceea ce priveste mail-urile primite acum doua zile, sa stiti ca tot incaltata am ramas. Daca se ofera cineva voluntar sa ma descalte si pe mine…ii raman vesnic indatorata.

  13. @papagigli:
    Cheta este o institutie demna de toata lauda, dar este mult mai mare bucuria atunci cand obtii un lucru doar pentru ca ai avut o sansa mica, pe care ti-ai jucat-o, mai bine sau mai rau.

    Eu sugeram sa participam cu totii, iar daca se intampla sa castige unul dintre noi, sa mai facem un concurs intre noi pentru atribuirea trofeului celui mai baftos dintre buimaci.

    Adica sa fim haita!

  14. Gregorie Casă

    Lăsați iPadurile să vină la mine. Văd eu unde le pun.

  15. Gregorie Casă

    Să-i spuneți Pamelei că am concediat-o pentru absențe nemotivate. Să vină să-i dau cartea de muncă, închisă cu litera i.

  16. Doctore, te rog eu nu ma concedia, doar stii ca-s de neinlocuit! 😦
    Vin eu maine la cabinet si-ti explic cum sta treaba! nu ma lasa pe drumuri, doctoreeeeeeeeee :(((

  17. Gregorie Casă

    Of, ce te-am păcălit! Păi tu ai carte de muncă? Hai, m-ai convins, îți mai dau o șansă.

  18. Pai nu mai am carte de munca, c’acu s’a trecut pe sistem informatic. 😛

  19. Kidule,
    In fine, intr-un tirziu, cineva explica in romaneste care-i intentia. 😛 Numai ca, voi o stiti de pe 17 si ne-o anuntati pe 23, due date-ul fiind pe 24. Dupa cum spuneam, va urez succes!

  1. Pingback: Vreau aipad doi « Blogul lui Victor

Lasă un răspuns

