Iubesc femeia

Scris de Melancolique

Cică pe lumea asta calitățile unui om sunt de gen masculin sau neutru (curaj, eroism,respect) și toate defectele sunt de gen feminin (lașitate, frică, minciună), dar eu nu cred asta. 😀 Sunt destui deștepți care pot ca să-și dea cu părerea despre chestiuni de genul ăsta, nu are rost să-mi pun în cap toată specia feminină. Ce vreau eu să subliniez este tocmai inversul. Cumva, în epoca asta modernă și contemporană pe care o împărțim, rolurile s-au inversat și nimeni nu face nimic în privința asta, nimeni nu spune nimic și asta nu face altceva decât să-mi întărească convingerile cum că în momentul de față ”bărbăția” este de gen feminin. Adică sexul ăla slab/schilod care era considerat odată a fi femeia, s-a reorientat, și anume spre, bărbat. Bărbații sunt noile femei ale secolului 21. Exact! Nu te șoca, este purul adevăr și trebuie spus clar și răspicat. Vezi dumneata, eu îmi analizez viața zi de zi și încerc s-o analizez și pe a altora, în măsura în care nu-i violez nimănui intimitatea și nu sunt nici măcar observat. E, în urma acestor analize, în momentul în care ce mi se-ntâmplă mie coincide cu ce li se-ntâmplă și altor bărbați, avem deja un fenomen generalizat. Poate că și tu, bărbat fiind, observi chestiuni de genul acesta, dar, de teamă să nu ai de suferit, te-ai hotărât să respecți legea tăcerii, dar uite că eu nu mai suport să trăiesc ca o victimă și m-am hotărât să mă ridic și să spun ce am pe suflet. Așadar, astăzi vreau să vă supun atenției trei situații în care se vede clar cine e șeful și cum trebuie privită de fapt problema.

1. Magazinele – ai observat cum arată orice magazin indiferent de specifiul său? Nu? Păi îți spun eu, 90% din produse sunt pentru femei. Oriunde te-ai uita, hiane, alimentare, cosmetice, chiar și pompe funebre, totul este 90% feminin. Da, chiar și pompele funebre! Păi câți bărbați înnebuniți de felul cum le stau pantalonii ai văzut? Extrapolând, crezi că s-ar strofoca vreunul dacă ar avea coșciug bej în loc de venghe? Sau dacă i s-ar vedea vata din nas? Eu zic că nu. Nu le pasă de asta nici când sunt vii, darămite după ce se fac tari. Pentru noi ar fi simplu să alegem ce fel de haine să punem pe mort sau ce cuie să folosim la capac. Nu este la fel și în cazul femeilor. Nu…pentru ele s-au inventat pompele funebre. Ele sunt cele care, atunci când jelesc un mort, se apucă să-i aranjeze și părul. Ai observat? Deci cu alte cuvinte, magazinele sunt teritoriul femeilor și singurele locuri în care putem să cumpărăm și noi fără să auzim voci pițigăiate, rămân cele gen ”pescarul și vânătorul”, atât.

2. La serviciu – așa cum China este noua putere mondială, la fel și femeile sunt noi chinezi ai locului de muncă. Întotdeauna se va găsi una care să muncească mai mult și care să fie exemplu pentru ceilalți. Pentru că se simt puternice și știu asta, femeile își permit să ridice mereu standardele pe direcții inutile. Nu contează că tu poate reușești să-ți optimizezi timpul și să-ți faci treaba mai ușoară atâta timp cât ai o colegă care muncește de patru ori mai mult cu aceleași rezultate. Întotdeauna ea va fi cea care muncește și tu cel care fute timpul și partea proastă este că nici nu se jenează să observe cu voce tare acest aspect. Nu mai vorbim dacă mai nimerești și-un șef cu țâțe. Nu am auzit până acum de un bărbat hărțuit sexual de șefa lui. Când vine vorba de femei, pfff!!! E vina ta că ele vin cu sutiene push-up și-ți acoperă tot biroul cu ele. Asta înseamnă, fraților, putere. Dacă ție ți se scoală cumva mătărânga și se observă prin pantaloni, ești etichetat ca fiind obsedat sau curvar, ele, în schimb, au voie să-și poarte țâțele pe afară și să vină cu cracii goi până sub cur.

3. Teatrul – se spune că cea mai mare realizare a diavolului este aceea că a convins omul că nu există. Femeile sunt considerate sexul slab și zi de zi ni se repetă, psihidelic aproape, că o femeie nu ar trebui atinsă nici cu o floare. Păi, cum să pun eu botul la așa ceva? Așa arată o persoană slabă? Gândește-te numai la cât de rău trebuie să doară să-ți smulgi părul de pe cele două picioare și uneori chiar și pe cel de pe garofiță. Păi tu ai putea să-ți smulgi părul de pe oo? Păi nu. Păi atunci, cine e sexul slab? Îți spun eu: tu. Să continui? Tu, dacă te constipi pentru 2-3 zile și trebuie la un moment dat să dai afară un dop de diametrul unei suzete, ești terminat. Ele nasc. Își măresc găuricea cam cât ai tu pixul de lung și asta este, din punctul meu de vedere, cea mai bună demonstrație de putere. Lacrimile, emoțiile și restul sunt doar teatru menit să te facă să te simți și tu puternic și să ai un randament mai bun. Manipulare.

Sunt multe de spus pe tema asta, mult mai mult de dezbătut, da’ îmi suflă în ceafă colega de pat și vreau să mănânc și mâine. Mă opresc însă aici și te las pe tine să-ți imaginezi o lume în care bărbații au puterea, eu nu mai am voie… așa am primit ordin.

Posted on Martie 9, 2011, in Ăștia suntem, cu ăștia defilăm!. Bookmark the permalink. 18 comentarii.

  1. eu ti-as lua si computerul, prea scrii multe si clar! neadevarate 😆

  2. daca redsky iti ia computerul, eu promit sa-ti platesc licenta de office. am totusi dubii ca ne putem opune armei letale.

  3. indubitabil, adevarat!

  4. Melancolique-ule
    M-ai ametit cu postul asta, mai ales cu nasterea aia din final. Adica „haide duru, duru, duru / cea mai buna pizda-i curu’!”? Nebunaticule! 😉 🙂
    Sau compari maru’ cu paru’ si tragi concluzia ca-i capsuna? 😆

  5. papa
    mie imi place sa merg la teatru. budele sunt cam naspa. e adevarat. da’ evit sa ma cac acolo.

  6. anowen
    Mda! Nici eu n-am sarit cu parasuta, din acelasi motiv.

  7. papa
    ai sarit fara?? nu esti intreg…

  8. pinguinu nuclear

    sunt 3.5 miliarde de femei si 3.5 miliarde de barbati; gasesti exemplu la orice ai afirma despre fiecare. 🙂

  9. anowen
    ce te-oi mira? tu cind sari in apa-ti iei parasuta-n spate?

  10. Sa credeti voi ca la „pescaru’ si vinatoru'” nu dai de ele !
    „Ai cumva viermusi colorati? da’ cirlige de sabioara ?”
    Pa bune, eram de fata !

  11. Melancolice, azi stii la ce ma gandeam? Ca barbatii cand au vast ca-i treaba serioasa, ce muierile la o adica ii lasa sa spele vasele singure, stii ce or facut? Or inventat masina de spalat vase 😀

    Io cre ca daca barbatii ar fi trebuit sa nasca sigur descopereau ceva de atatea secole sa fie procedeu asta mai putin dureros. Is convinsa.

    La nr. 2 esti teribil :)) Genul ala de muieri descrise in prima parte e chiar nasol, pentru toata firma. Iar in partea a 2-a, asa nu am vast lucrurile niciodata =)) Mah, esti mortal:))

  12. melancolique

    Mulțumesc pentru aprecieri tuturor și-mi cer scuze pentru lipsa de reacție, dar s-a făcut ca tocmai azi să fiu plecat din localitate și n-am fost apt pentru polemici
    papgigli, anowen-dacă e calul vostru, luați-l 😀
    laura-mai letal decât fatalul 😛

  13. Melancolicule, recunoaste ca te-o pus patrea barbata la treaba 😀

  14. melancolique

    recunosc, m-a pus…darrrr…începând cu 1 a lui aprilie, se joacă iar de-a robotul de bucătărie pentru încă alte 11 luni ;))

  15. Ha? Melancolice, tare ma bagi in ceata si nu-i prin zona nime sa ma scoata 😀

  16. melancolique

    ziceam că luna asta ne mai zbatem și noi bărbații puțin cu munca și cu atențiilecă în restul anului suntem doar niște bebeluși care trebuiesc hrăniți, spălați, călcați 😀

  17. Aci, nu se omoara lumea cu 8 martie (iar 1 martie nici nu cunosc). Ziua mamei/femeii e in prima duminica din mai si fii pe faza… ziua tatalui/barbatului joia ce urmeaza acelei duminici 😀

  18. melancolique

    m-ai pierdut tu acum…eu nu aș serba nicio zi dintre cele ce se serbează în luna martie. de 1 și de 8 toți bărbații umblă cu flori în brațe arătând ca niște sensibili ca apoi, pe 9, să se-mbete ca porcii…nu ai nevoie de 2 zile de teroare cu umblat prin toate magazinele după cadouri ca să te faci muci 😀
    mă bag la somn că nu mai pot…mai vb 🙂

Lasă un răspuns

