La taclale, pe mess!

Scris de Silavaracald

Am câte o zi în care se trezesc cu toţii să mă contacteze pe messenger. Nu-i neplăcut, doar că uneori e prea mult. Adică, eu mă chinuiesc să scriu ceva pentru postarea următoare, mai răspund la câte un comentariu, mai intru la alţii pe bloguri ca să văd ce şi cum, şi în tot acest timp am -să zic- două ferestre deschise, în care conversez de zor. Aşa că nu de puţine ori dialogul arată cam aşa:

X: Ce faci?

Y: Ce faci?

Eu (cu copy-paste): Bine. Postam pe blog. (Cu alte cuvinte: “Fii expeditivă, că am treabă!”winking

Y (care tastează mai repede ca X): Ai un pic de timp liber?

X: Putem vorbi un minut?

Eu (cu copy-paste): Da.

Y: ……………………………………………………….

X: ……………………………………………………….

Eu: Da.

Y: ………………………………………………………

X: ………………………………………………………

Eu, lui X: ……………………………………………..

şi lui Y (că nu mai merge cu copy-paste): ………………………………………………….

[Ei, nu se mai poate aşa! Eu am treabă şi fetele astea mă ţin de vorbă! Aşa că trec la varianta agresivă. Le întreb eu ceva. Pe fiecare ce ştiu că o doare mai rău. Îmi asigur astfel cam cinci minute de linişte, pentru că au de scris, nu glumă! Îmi dau seama de asta după semnalul sonor care se aude la fiecare nou mesaj trimis. Profit de pauză şi mai scriu vreo trei-patru rânduri la postarea mea. Abia după ce realizez că e cam linişte de un timp, intru să văd care ce mi-a scris. Şi să le răspund. Pe rând, ca la moară. Întâi lui Y, că problema ei e mai presantă. Apoi lui X, ceva mai lejer, de vară, să nu ne pice greu! Se pare că am nimerit-o, că fetele mitraliază la greu mesaje, vreme numai bună să mai pun câteva virgule textului şi să elimin unele stângăcii de exprimare. Pauza s-a terminat însă, aşa că purced la răspunsuri. Ocazie cu care o dau în bară, că reuşesc cumva să trimit invers mesajele, ca în La Medeleni. Rezultatul: ambele îmi vâră sub ochi emoticoanele alea cu ochii scoşi din orbite de surpriză; aşa că dau s-o dreg. Prilej cu care mă demasc ca o nemernică că -scuze!- nu le-am acordat exclusivitate, Motiv din care primesc iar emoticoane, de data asta îmbufnate! Aşa că las baltă textul pe care asudam din greu şi încep să le împac. În cele din urmă, când credeam că m-am lins pe bot de prietenia lor, reuşesc. După care respir uşurată şi închei cu numeroase kiss lipicioase.

Posted on Februarie 27, 2011, in Ăștia suntem, cu ăștia defilăm!. Bookmark the permalink. 23 comentarii.

  1. Asta cu incurcatul,e cea mai tare…:))
    Mie mi se intampla..cand nu e nimeni pe mess ,cand intra toti .
    Si se mai gasesc si cate doi tipi diferiti sa ma intrebe de sanatate si ma incurc si ii scriu unuia ce trebuia sa ii raspund celuilalt..si tot asa…:))
    Te inteleg!

  2. cand ai de scris cel mai indicat este „invisible-ul”. Zic si eu.

  3. Constructiv dialog..Traiasca emoticoanele :)) :)) :)) Pusei si io trei

  4. Trebuia sa existe un pret, nu-i asa…?!

  5. Pai vezi, de ce nu ma incurc io cu alte cele?
    Blogul tau si doar inca vreo cateva limitate la nr. si pace😀

  6. Aha, deci asta era semnificatia „lipicioaselor” pe care mi le transmiteai in incheiere!😆

  7. Mel😉
    Mel:🙂
    Mel:😕
    Mel:🙄
    Mel:👿
    Mel:😆

    Acum ar trebui să traduc!😀

  8. Bună seara ! Vă trimit un banc de la marginea deşertului..

    Emotii mari la circ. Un numãr de dresurã extraordinar: crocodilul imens deschide gura,
    dresorul sãu îsi desface slitul, îsi scoate penisul si-l bagã în gura fiarei, dupã care îi
    trage una în cap cu o bîtã.
    Animalul îsi închide puternicele fãlci cu rapiditate.
    Toatã lumea rãmîne înmãrmuritã.
    Într-un tîrziu, amimalul îsi deschide din nou gura iar penisul dresorului apare intact
    dintre dintii ascutiti ai fiarei. Ovatiile si aplauzele nu contenesc. Dresorul zice:
    – Stimati spectatori, cel dintre dumneavoastrã care are curajul sã repete numãrul pe care
    eu tocmai l-am fãcut, are zece milioane de lei.
    Nu se anuntã nimeni, numai o femeie din ultimul rînd.
    – As încerca, spune ea. Dar am o singurã rugãminte. Sã nu mã loviti prea tare cu bîta!

  9. Salut, nea sailor ! Mai stai mult p’acolo, ca-ncepe sezonu’ la crap…?!

  10. Salut Traiane!
    Adevarul e ca s-ar putea sa ratez inceputul sezonului la crap.Mai am de stat pe aici.

  11. =)) =)) =))
    Sailore, baaai cu banc venisi😀

  12. Salam aleicum , Laura!

  13. Sailor, amu hai zine si noua cum se zice buna seara, sa ma pot da si io mare prin cercurile mele ce stiu io arabeste😉

  14. Ca io ce stiu pe arabeste e:
    as manca salam da’ n-am😀

  15. Laura, habar nu am dar o sa ma interesez! Ce am scrie eu mai sus e salutul cel mai popular(pace tie).Poti sa incepi cu asta.

  16. Si chiar ii zice salam? :))

  17. Chiar aşa. E perfect adevărat,răspunsul e : Aleicum Salam!

  18. nene…de asta iubesc eu sa nu intru pe mess cand am treaba.:)

  19. 🙂
    No, sa stii ca notez :-*
    Cine stie cand pot sa il folosesc🙂

    Ui ce banc am gast pe net cu arabi :

    Numele dumneavoastra?
    – Abdallah Hamid.
    – Sex?
    – De 4 ori be sabtamana…
    – Nu, domnule, barbat sau femeie?
    – Barbat, femeie, cateodata si una camila…

  20. Va spun noapte buna ca la mine e ora foarte inaintata!

  21. Noapte buna, Sailor🙂

  22. Marineru!
    Shalom😆
    Bai, misto bancul!!! Ti-am vazut Dubaiul si pe la mine, dar te vaz tacut. De ce?😀

  23. Că doarme?😀😀😀

Lasă un răspuns

