Pielea, organ de artă

Scris  de papagigli

luckyPentru mine, tatuatii sunt cele mai nereusite tablouri. E adevarat ca unii sunt mai mult ziare, decit tablouri, dar si aia sunt la fel de dezgustatori. Daca in Evul Mediu se folosea stigmatizarea ca metoda de recunoastere a proscrisului sau alunita falsa pentru a da mai multa senzualitate nobilimii caraghios de pudrate, acum s-a ajuns la dementa absoluta. Priviti-l pe asta din stinga. Mi se pare de prost gust si absolut inutil sa-ti folosesti pielea pentru a-ti exprima un sentiment, o convingere sau pur si simplu, pentru a atrage atentia, ca atragator n-ai cum sa fi, nici macar pentru viermi. Eu cind il vad pe unul ca Rodman sau Tommy Lee, nu stiu de ce, dar imi da impresia ca e in permanenta murdar. Si parca tot astept sa-nceapa ploaia si sa-i spele tusul de pe corp. Dar in mod sigur unuia ca Rodman i-as acorda ceva circumstante. E urit cu spume, e dobitoc si e nebun. La fel si Materazzi. Care desi nu-i urit, e nebun. Zici ca-i Corriere de la Sera, daca-l vezi la bustul gol. Tot felul de mesaje si ravase, mai in japoneza, mai in chineza, mai in italiana, de nu mai sti exact care-i e oful. Ca sa fiu sincer, nici nu inteleg cui i-ar putea fi adresate aceste mesaje si in ce scop. Dar si asta are mansarda bramburita. Insa fenomenul mi se pare inexplicabil atunci cind vine vorba de un Beckham sau Mutu. Astia-s doi barbati atragatori care nu cred c-ar mai avea nevoie de grafica asta de prost gust. Bun, hai sa spunem ca e cool sa ai un semn pe undeva pe corp. Ti-l tragi si gata, dar nu te apuci neica sa-ti acoperi tot corpul cu timpenii. Eu va spun cu mina pe orice organ doriti voi, ca n-as fute asa ceva, nici fortat de imprejurari. Vulturi, lanturi, cruci, Hristosi, fiare, spini, sirma ghimpata, gagici goale, Raiul, Infernul, zvastici, inimi sagetate, declaratii de dragoste, nume,…etc. Ca doar n-am ajuns sa ma fut cu Cappella Sistina. Pina si triburile Amazonului sunt mai destupate la minte ca astia. Aia se vopsesc in culorile diferitelor evenimente, asa cum le-au conceput ei in primitivismul lor, dupa care se spala si basta. Dar astia? Astia-si belesc pielea pe viata. Si pe moarte, pentru ca dupa cum am spus, nici viermii n-ar hali atita tus. Poate ca asta e o metoda moderna de mumificare. Nu spun, fiecare face ce vrea cu pielea lui, dar intrebarea e, pielea lui o vrea?cappella-sistina

Posted on Februarie 26, 2011, in Artă cu tendițe... artistice. Bookmark the permalink. 24 comentarii.

  1. Ca si in cazul lui Terente…. asa vrea plua lor…. „(fu) totul bine si apasat”…

  2. Or avea memoria scurtă, așa că își ”notează” anumite chestii pe piele, ca în școală, când scriam vreo formulă chimică, matematică sau fizică, în palmă, cu pixul, în caz că ne dă extemporal. 😀

  3. pinguinu nuclear

    este un punct de vedere. Pentru mine tatuajul este arta. Eu nu am pretentia sa imi placa orice tablou; la fel si tu, sunt sigur ca, lasand la o parte exemplele ce le-ai dat, sunt sanse mari sa gasesti tatuaje pe gustul tau. Si ai prezentat tatuajul ca pe un fenomen modern – nu e deloc asa.
    (nu am nici un tatuaj, dar sunt sanse mari sa imi fac unul.)
    http://www.neuronu.ro/no-comment/no-comment-66/

  4. pinguinu nuclear

    psst, am trimis un comentariu si un link, s-a pierdut sau trebuie aprobat?

  5. Rezolvăm imediat! 🙂
    LE: Nu e nimic în spam sau pending. Mai trimite o dată!

  6. Pinguine, gata. A aparut comentariul. Si link’ul. Au aparut intr-un tarziu in spam. 🙂

  7. Pingu
    N-am spus, nici sa nu se tatueze, nici ca nu-mi plac desenele respective? Doar ca nu inteleg de ce ti-ai dori sa fi tablou, tavan sau caiet de caligrafie. Asta era intrebarea 😉

  8. @papagigli:

    Cum s-ar spune, ce pielea mea intereseaza pe cineva daca-i …ut o dunga ? Ce mi-e dunga, ce mi-e „liniuta”?

  9. Kid
    Nu intereseaza jupine pe nimeni, desi sunt si lucruri mai placute de futut pe lumea asta 😉 Era doar o discutie de principiu, dar daca vreti, putem discuta de cotele apelor Dunarii 😆

  10. hai mai papaaa…unu mic,mic..colo…. :))

  11. scorpiuto
    Asta ti-a scapat din vedere 😆

    „Bun, hai sa spunem ca e cool sa ai un semn pe undeva pe corp. Ti-l tragi si gata, dar nu te apuci neica sa-ti acoperi tot corpul cu timpenii”

  12. Am vazut la unu scris pe tot spatele.cu litere de-o schioapa: urasc femeile perverse..Asta cel putin avea o idee fixa, da numa una…Probl se schimba, cand citesti Mahabharata pa pieile lor..Dreacu, cine are timp si tre sa-ti pui si ochelarii ,dac esti mai chior de ochi..Nu se merita…Ar mai fi solutia cu alea efemere sau cele lipite, cui i-o place, ca mie nu..Nici Mutu nu-i pe treaba lui…

  13. Asa asa papa..parca mai merge,vad ca te inmuiasi…:))

  14. Deci io nu as accepta sa fiu cu unu ce are tatuat numele fostei 😀

    Mie nu-mi plac tatuajele. Nicaieri si oricat de mici ar fi. Mail ales ca nu le inteleg sensul. Au aia explicatii de ce se tatueaza, dar un sens logic, nu e dupa mine.
    Pfuai… ce conservativa-s!

  15. Strigo, ce coserve pregatesti? Nu uita otetu… :))

  16. m’as conserva si eu, ca tare ma napadesc ridurile…

  17. scorpiuto
    Nu m-am inmuiat, asta spusesem in post 😛

  18. Papa
    Si eu sunt anti, cu toate ca posed doo buc.tatoo din perioada flower – power a zbuciumatilor ani ’70 !

  19. Traiane
    La mine exista o oarecare motivatie. Am cunoscut baieti cu caziere si care aveau tatuat pe mina, intre degetul mare si cel aratator, 5 puncte care semnificau, „singur intre patru pereti”. E, de atunci m-au dezgustat tatuajele si le consideram apanajul puscariasilor. Nu stiam ca va deveni o moda. Dar de la un mic tatoo, la ce si-a facut anormalul ala din poza, e cale lunga si circumvolutiuni putine 😆

  20. Papa
    Io am pus doar celebrul (p’atunci) semn hippy, cu tot atit de celebra inscriptie Make love…

  21. Traiane si ala nu se duce asa-i?

    Ce inspirat ai fost sa nu-ti tatuezi numele vreunei gagici 😀

  22. Strigo
    Nu, nu se mai sterge.
    Gagici nu, ca intre timp m-am desteptat de cap…

  23. Ce noroc!

    Cred ca e chiar penibil sa ai un tatuaj cu numele fostei :))

  24. Ha, ha! Fain le zice Papa!
    Mi-am amintit o fază din copilărie. Copil de la ţară, nu prea vedeam eu mulţi tatuaţi. Doar câţiva vecini care îşi puseseră pe braţe câte o „amintire” din armată. Într-o zi am văzut un nene venit de la Bucureşti, care avea braţele pline de tatuaje. Pe cel stâng era „pictată” o tanti bine iar sub chipul ei erau mai multe nume: Mimi, Gina, Fifi… Eu mă zgâiam mirat de pomelnicul de pe mâna omului, care se lăuda către un alt nene: „ehei, astea au fost iubitele mele!”. Iar eu mă gândeam câte va mai scrie pe mână? O să-i ajungă pielea la aşa pomelnic?

Lasă un răspuns

