Când telefonul fix e mobil

Scris de Mirela Pete
Nu suport musafirii neanunțați, fie ei frați, cumnați, surori sau prieteni cu care nu m-am văzut de secole. Pe când îmi puneam o mască de frumusețe, preparată ecologic, din albuș de ou bătut, amestecat cu tărâțe din grâu și miere (așa, imaginați-vă cam cum arătam și veți râde, cu siguranță), sună telefonul. Ce ți-e și cu telefoanele astea: acum și fixul e mobil! Mă plimb prin casă cu fixul-mobil, uitând că vorbesc de pe…fix! ”Sunt în centru, vin la tine”! mă anunță o amică,  plină de entuziasm și gata de vizite la-ora-când-copiii –își-fac-temele-asistați-de-părinții-obosiți-și-cu–măști-sinistre-de-tărâțe-pe-față! ”Nu-s acasă! hai peste o juma de oră”, îi răspund, mințind ca naiba, dar știe, vă jur că știe că nu primesc pe nimeni neanunțat, nici măcar pe curierul de la FanCourier, că și ăla are bunul obicei de-a da un telefon înainte cu o jumătate de oră de a-mi aduce coletele. ” No bine”, râde ea la telefon și închide veselă. Ea veselă, eu rasuflând ușurată, încep să fac calcule: cât mi-ar trebi să mă spăl pe față, să mă dichisesc un pic, să dau cu aspiratorul și să fug să iau ceva de pus pe masă, că tipa nu bea decât porcării carbogazoase și nu vreau să fie supărată că i-am dat poșircă din portocale stoarse în casă. În timp ce atacam planul, sună soneria. Știți bancul: muțapilii! Îl trimit pe Xaba să deschidă, ridicându-l de la calculator, în timp ce purta o coversație pe messenger, realmente imporantă , cu un client canadian,  și mă ascund în baia de servici, sperând că-i vreun poștaș, ceva, care pleacă repede. ”Salutare!” strigă amica asta destoinică, pentru care o juma de oră se transformase în trei minuțele sfrijite. Eram hotărîtă să rămân ascunsă și să apar la un moment dat, ca și cum aș fi venit din oraș. Enya picta, așa că nimic, cu atât mai puțin amica mea, n-ar fi scos-o din camera ei. ”Salutaree, muah ” (îl cam pupă ea pe Xaba, da de ies). Mă spăl, arunc bunătate de mască naturistă, mă rimelez și apar, ca o somnambulă, gata s-o strâng de gât că mi-a încălcat principiile și învoiala. ”Te așteptam peste o juma de oră, gagico!” încerc eu să degajez atmosfera. ”Vax!”, răspunde ea plină de entuziasm, scoțând două peturi de Cola, o grămadă de fornetti unsuroase și două pungi de cipsuri cu boia…” Am adus eu de ronțăit, hai la taclale”… Măi, stau eu puțin și mă dumiresc! Vorbisem de pe fx, mințind cu nerușinare, dar fără efect, că-s plecată! Tipa-i faină, ca toate amicele mele, nomal c-am trăncănit până pe la 8 seara, uitând de toate îndatoririle mele, inclusiv de blog (ioi!),bând cola, mâncând cipsuri cot la cot cu Enya, căreia i le-am inerzis, în general, și promițându-mi să fiu atentă data viitoare, când fixul e prea….mobil! Lucru pe care vi-l recomand și vouă, cu drag.

Posted on Februarie 23, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , , , . Bookmark the permalink. 38 comentarii.

  1. te-a prins cu mâţa-n sac! 😆

  2. P.S. eu una, am ajuns să urăsc telefoanele de orice fel!!!

  3. Eu am rezolvat de mult problema telefoanelor mobile din casa. Nu raspund. Cine are ceva de comunicat, sa lase mesaj. Oricum, vad si pe call display si pe tv (daca e deschis) cine suna.

  4. @Georgi, îți dai seama că eram convinsă că vorbim pe mobil! Ea știa clar că eram acasă, doar vorbeam de pe numărul de fix…mamă, mamă, ce jenă mi-a fost! Începe să-mi fie dor de telefoanele alea cu furcă, fixe-fixe, nu fixe-mobile! Mi-amintesc faptul că mă așezam comod pe un fotoliu și vorbeam în liniște! 😉
    @papa, așa voi face, bună idee. Atât că, după cum observi, multă vreme am crezut că vorbesc de pe mobil! 😆

  5. Mirela, o sa afisez regulile tale pe usa: nici o vizita neanuntata din timp. Adevarul este ca e un principiu bun. 😉

  6. Xaba, pai le cam știu amicii noștri, dar nu le respectă, că și ea de-aia m-a sunat pe fix, cu intenții absolut diabolice! 😀
    😆

  7. Și eu am pățit la fel cu un pacient, doar că m-am prins oarecum la timp și am dres-o zicându-i că eram deja ieșită și că m-am întors doar ca să-i răspund. Oricum, în situații de genul ăsta, simți că pică cerul pe tine de rușine. 🙂

  8. @Melami, măcar ai avut prezență de spirit, au așa lejer minciuneam! Mă gândesc ce era dacă i-o trânteam așa: uite dragă, îmi știi principiile, vii mâine sau deloc! Ei, nici așa nu era bine. Așa că, am dres-o și eu, că ea voia neapărat atunci și numai atunci! 😆
    Până la urmă a fost chiar funny! 🙂

  9. Mirela, asa funy a fost, ca aveai fata rosie de nervi, nu de masca. Dar ti-ai revenit, ca era musai. 😆

  10. Acuma și tu! Era musai, dar știi, data viitoare îmi iau o carte bună și stau într-una din băi, nah! Să văd atunci! :)))))

  11. May, la mine e blestem,cine drac m-o fi blestemat..Primesc tel numai la masa…De-o luna, doua l-am deconectat pe timpu serviritului ,da mai uita omu Si nici ceva important nu mi se comunica si se chitesc pe vorba lunga,urat mi-a fost..De multe ori, am iesit pe hol si am apasat soneria de la usa , sa auda c-a venit cineva si tre sa limiteze convorb.Vai mama mea…

  12. @viruse, asta se cheamă că și tu minciuneai, da numai și numai din cauza telefonului! 😆
    Eu la masă NU, nu răspund și gata! Mă rog, sunt excepții, dar nu răspund, de obicei. Fă și tu la fel! 😉

  13. @vv, amica asta a mea, faină ea, da cam insistentă, ar fi fost în stare să vină fuga și să mă prindă sunând la propria-mi ușă! Te-ai gândit la asta?! Cum ar da! 😆 😆 😆 😆 😆

  14. @virusverbalis, si pe mine tot la masa ma suna. O sa incep sa vorbesc cu gura plina, poate se simt si inceteaza! 😆

  15. Xaba, cei care sună la ora mesei sau seara târziu, n-o să se simtă never ever! 😉

  16. @Xaba
    Dacă vei face asta, știindu-te o persoană subțire, se vor apuca și ei să clenfănească în timp ce mânâncă, crezând că acum așa e la modă. :)))))))))

  17. pinguinu nuclear

    la mancare nu ma supar daca sunt intrerupt. La alt fel de pofte e mai nasol, ca pierd firul discutiei… de aia pun tot ce suna pe silence. Si interfonul. Si povestim fara sa fim intrerupti de nimeni… 🙂

  18. @silavaracald, e posibil, dar poate vor chelfani asa de abitir, incat nu vor mai vorbi, sa pot si eu sa stau la masa ca omul, nu ca telefonistele! 😆

  19. @pinguinu nuclear, a, da, povestiti! 😉

  20. @Mel, ia te uită ce subțire e văzut Xaba! Măi să fie! 😛
    @pinguinu nuclear, ce fel de discuții? Detaliază un pic! 😆

  21. pinguinu nuclear

    @xaba
    „O sa incep sa vorbesc cu gura plina, poate se simt si inceteaza!” – pai daca inlocuiesti mancarea cu femeia si aceasta mai si scoate cate un tipat din cand in cand, eu zic ca se vor simti mai repede. 🙂 (cred ca merge si pe masa)
    @mirela – incredibil ce curiosi sunt pestii cand e vorba de anumite subiecte 🙂

  22. @pinguinu nuclear, cred că și vărsătorii, doar că ei vor să dea impresia că nu, că ei trăiesc în sfere ceva mai înalte! 😉

  23. Buimacii, v-am văzut ba pe la papa, ba pe la Red, frumos! Joke! Revin! 😉

  24. Mirela, eu am fo la shopping, adineauri am ajuns pe acasa!!
    Aloooooooooo! enibadi hir???

  25. Mirela, păi trebuia să-ţi intâmpini amica aceea cu masca pe faţă şi s-o pupi lipindu-ţi entuyiasmată de vizită, obrazul de ea, explicându-i că este o masca specială cu săruri de aur! Celeilalte… să te lauzi ca ai o derivaţie a telefonului fix, la purtător cu o arie de captare de 2 km pătraţi!! Şi atunci fixul este ultra-mobil!
    Hai că-mi plăcuşi!v M-ai amuzat!

  26. @Aura, mă bucur că ți-a plăcut, nu știam faza cu deviația, oricum pentru amica mea reprezintă o nimica toată o rază de 2…km! Mda, era o fază cu masca, să-i șterg fardul! Data viitoare așa fac. Oricum, i-am repetat: fără vizite NEANUNȚATE, așa că, nu cred că mai vine fără să anunțe! 😆

  27. @Georgi, ce ți-ai cumpărat? Spune tot, da tot! Curiozitatea asta! 😉

  28. Tanti mama Enyeiiiiiii!!!! ( 🙂 🙂 🙂 ) ti-ai luat-ooooooo….

  29. Mirela, mi-am cumărat nişte ghetuţe pentru primăvară – toamnă. E perioada reducerilor! 😉

  30. O artista e artista si cand sta la taclale cu amicele ei.
    E si normal ca uiti de blog, eu cred ca e necesar sa mai uitam de blog si de virtual cand avem atatea de facut, mai ales unii dintre noi.
    Uite de ce mai lipsesc si eu (desi par prezenta 🙂 ), insa din cu totul alte motive.
    Sa auzim de bine si sper sa mai ai ai astfel de intamplari simpatice, draga Mirela! 🙂

  31. @Giana, trebuie sa le pozezi si sa ni le areti, sigur sunt sexy! :))

    @Gabi, o artista e artista si cand e prinsa cu minciuna! hahaha! Mersi frumos ca ai trecut pe-aici, te mai asteptam! 😉

  1. Pingback: Omagiu frumuseţii ce oglindeşte sufletul « Gabriela Elena

  2. Pingback: Geisha 芸者 « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: Ce ne face bărbaţi? « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Johan Christian Dahl (24 februarie 1788 – 14 octombrie 1857), pictor norvegian « my heart to your heart

  5. Pingback: Licitația (din seria Duzina de cuvinte) « Mirela Pete. Blog

  6. Pingback: Opium și Belle d`Opium de YSL « Mirela Pete. Blog

  7. Pingback: Provocare parfumată lansată de Mirela Pete « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

