Secrétaire

Primită pe mail
Acum doua saptamani a fost ziua mea. Cand m-am trezit dimineata nu ma simteam prea bine dar speram ca sotia o sa-mi cante “Multi ani traiasca…” si eventual o sa-mi dea un cadou, dar ea nu mi-a zis nici macar ”Buna dimineata!”… Copiii,  si ei, s-au asezat la micul dejun fara sa ma felicite.

Am ajuns deprimat la birou, cand am intrat pe usa, secretara plina de euforie mi-a zis “La multi ani!”…

M-am simtit un pic mai bine, macar ea si-a adus aminte de ziua mea…

Am lucrat normal si spre dezamagirea mea nimeni din prieteni sau rude nu m-a sunat sa ma felicite. Aproape de pranz secretara a intrat la mine in birou si mi-a zis: ” Ce ar fi sa mergem sa mancam impreuna ” I-am raspuns ca e cea mai buna propunere pe care am auzit-o in toata  ziua si am acceptat.

Am ales un restaurant intim unde am mancat bine, am baut si ne-am distrat de minune. In masina, in drum spre birou, ea mi-a zis: “Intr-asa o zi speciala de ce sa ne mai intoarcem la birou, mai bine vino la mine acasa si continuam sa ne distram!”… “Bine!” am zis “Hai, si asa mai bem cate un paharel”…

Odata ajunsi in apartamentul secretarei mi-a zis:

“Sper ca nu te deranjeaza daca am sa ma simt mai „comoda”… “Nuuuu, nici o problema” i-am raspuns, iar in sinea mea ma gandeam ca o sa fie o experienta interesanta.

Ea a intrat in dormitor si dupa cateva clipe a iesit… cu un un tort imens acoperit cu lumanari, urmata de sotia mea, copiii, prietenii si rudele, care cantau in cor “La multi ani!” …iar eu stateam ca un idiot in curu’ gol, in mijlocul sufrageriei…

Asta e motivul pentru care am dat-o afara pe secretara…

Cu sentimentele mele nu se joaca!

Posted on Februarie 21, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Poliţistul care cerceta un caz de sinucidere, o întreabă pe secretară:
    – Domnişoară, ştiţi cumva de ce s-a aruncat şeful dumneavoastră pe fereastră?
    – N-am idee, dar era aşa un om draguţ şi atent. Luna trecută mi-a cumpărat o haină de blană, săptămâna trecută mi-a oferit o maşină, iar azi dimineaţă un inel cu diamant! Este drept, după aceea mi-a spus că ar vrea să se culce cu mine şi chiar m-a întrebat ce-i cer în schimb.
    – Şi ce i-ai raspuns?
    – Că aici, la birou, bărbaţii îmi dau de obicei 50 de euro.

    Bancul l-am adus de pe un blog plin de umor: acuvio.

  2. :))))))))))))))))))))
    Ăsta e ca bancul ăla cu Ion, după nuntă.
    -Noa, ioane, îi zice Ghio când se întâlnesc, o fosr au ba Măria fată mare?
    -Apăi io de unde să știu? Unii zic că da, alții că ba…

  3. Lasind gluma la o parte, am sa fiu mai atent de acum in colo la ce propuneri imi va face filipineza 🙂 Stia Clinton ce stia, de-o ardea in oval office 😉

  4. Melami, eu acum văd postarea asta faină! Îmi place domnișoara secretară, așa să tot fie! :))
    Dar sunt din astea în realitate? Că majoritatea se dau de ceasul morții să-l despartă pe șef și să-l pună deoparte! 😉
    Din câte știu eu. Asta nu înseamnă că și reușesc, evident! 😆 😆 😆 😆 😆

  5. =)) =)) =))
    Stiu io de ce nu-mi prea plac surprizele!

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 56) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

