Yes! Yes! Yes!

Dacă eşti şefă aplici metoda coercitivă prin subalterni 😀

Posted on Februarie 19, 2011, in Ghid practic de buimăcit lumea. Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Daca esti sef, sefa d’adevaratelea nu-ti stau subalternii cu curu’ pe birou !

  2. he he, unde dai si unde crapa! 😉
    Vezi, femeile astea numai pe barbati ii cred in stare de…asa ceva! 😆

  3. mai buimacilor,mie mai mult mi-a placut celalalt clip care apare la sfarsit,,la ginecolog”…:))

  4. Daca doamna este managerul, atunci a procedat corect, in sensul ca si-a protejat (atat cat a putut) subalternul, dar nici nu l-a lasat nepedepsit.

  5. Salutare buimaci! ce faceti voi sambata seara?

  6. @buimacii: eu una abia m’am adunat de pe drumuri. Deci I’am all yours! 😉

  7. viruse, nu pot sa cred!!!! iecsssssssssss!

  8. Da bine i-o mai facut! Barbatii astia cand vad un fund de muiere o iau razna de tot. Cate o palma vad ca ii mai aduce cu picioarele pe pamant!

  9. @Minoki
    Parca mai alaltaieri va isterizati la cipandei…

  10. =)) =)) =))

    ambele clipuri.. iooooi!

  11. yes,yes,yes si io ii dadeam fo doua! ce imi racesc gura de pomana? 😀

  12. Mie nu-mi place modelul acesta de șefă!!
    Așa că mi-am propus să vă abat atenția cu altceva:
    Stimați și dragi buimaci,
    Sper că realizați că această postare poartă numărul 100 și că-mi oferiți ocazia să vă urez: La mai multe și la mai mic! ( neîndoielnic , locul în ZeList! 😀 )
    Sunteți, evident…de vis! 😛

  13. @virusverbalis:

    Foarte dura abordarea! Uite una mai gingasa:

  14. Andrucu, multumiiiiiiiiiim! sa traiesti fata draga!!
    Ce spirit de observaţie ai! ptiu nu fi de deochi! :*
    Pupam la tine!!

  15. Traiane, cipandaii sunt intr-un cadru organizat. Stiu ca si muierilor le mai scapa din cand ochii pe slitul pantalonilor vostri dar o fac mult mai discret.

  1. Pingback: Misterul piesei lipsă « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

