Subiecte

Scris de Balaurdegradina

Vineri dimineata, in drum catre birou. De jur imprejur totul e gri. Ploua marunt si gri.

Observ de la distanta doua fete.  Chiar nu-mi dau seama ce anume mi-a atras atentia la ele. La ora asta probabil chiulesc de la scoala. Par sa invarta vreo 18-19 ani. In realitate or fi avand 13-14.

Una mai mica, brunetica cu un ten foarte alb, cu parul valvoi (incercand probabil sa mai castige cativa centimetri fara sa-si faca detestabilul coc) asculta concentrata peroratia celeilalte. Nu pare foarte convinsa.

Cealalta: mai inalta cu un cap decat prima, alura atletica, gesturi largi.Toata atitudinea ei exprima convingere.

Devin de-a dreptul curioasa. Oare despre ce povestesc? O barfa zoaftosa despre vreun prof, despre vreo colega? Nop, n-au sclipirea aceea febrila in ochi. Vreo peripetie in amor? Nici asta nu-mi vine sa cred, nu au aerul acela special, cum ca impartasesc o mare taina… Pare mai curand o dezbatere. O dezbatere foarte serioasa as zice, matura, din aia cu argumente si contraargumente temeinice, indelung cupanite.

In sfarsit se apropie si-ncep sa aud:

– … pana la urma altfel se vede: si cand sta si cand e pe drum …  are alta tinuta decat ceilalti!

(Aha, deci e vorba, totusi, despre un EL.)

Plescait cu rezerve din partea brunetelei.

Opintire cu argument final din partea atleticei:

– Tu! Pana la urma un BMW  e un BMW,  si-n oras si pe sosea!

Ce straniu, ce ciudat. Deci despre asta discuta foarte temeinic doua fete cucuiete intr-o dimineata gri.Probabil ca daca as mai putea trage cu urechea la ce discuta doi baieti cucuieti la ora asta as afla ce crema de zi hidrateaza cel mai bine tenul.

Pana la urma fenomenul incalzirii globale ne afecteaza pe toti.

Posted on Februarie 17, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 24 comentarii.

  1. n-ai inteles nimic! ele discutau despre doi masculi, evident ambii posesori de masina, insa unul avea bmw iar celalalt poseda eternul rival, audi!
    se pare ca, pana la urma, specificul romanesc a castigat iar bmw-ul a avut mai mult succes! si posesorul lui in acelasi timp! norocosul cu doua fetite dupa el!
    pe ele le vei gasi ani mai tarziu la bratul unui fotbalist, afacerist (mai mult sau si mai mult oneros).. specimene din astea 🙂

  2. baLaura, fetele astea…sa le vezi cum conduc! Stii masinile alea mici, de doua locuri. La liceul unde invata fetita mea sunt doua posesoare, prin clasa a XI-a. Intra direct in curte, parcheaza langa mertanul directorului, abia ateapta sa faca 18 ani, sa-si ia si ele un BMW, ceva! 😉

  3. Mirela, şi eu abia aştept să-mi iau un BMW, dar să-mi bag picioarele dacă ştiu de unde să iau bănetu! 😀

  4. @Georgiana:
    De la Bucin SA.

  5. Virtuale, 😀 😀 😀 nu mă scapi din ochi o sencundă! nţ nţ nţ Mare figură mai eşti!

  6. Asa sunt sagetatorii, atenti la detalii.

  7. Virtuale, aham. Cunosc binişor săgetătorii. Plăcuţi oameni. Mama mea si pretena îs săgetătoare.

  8. Zaqk, ti-as fi dat dreptate daca fetele-ar fi fost niste pitzi. Da’ nu erau. Fapt pt.care le suspectez si-acuma ca fix despre masini povesteau 😀

  9. @balaurdegradina:

    Da, da! Corect! Despre masinile care le asteapta cand ies de la ore.

  10. Mirela, cand fie-me era in ultimul an de liceu,strada din spatele scolii unde invata ea s-a umplut de semne din alea cu oprirea interzisa. Gurile rele ziceau ca a fost un aranjament al directiunii, nu de alta, da nu mai incapeau daciile profilor de „adevaratele” elevilor…

  11. Virtuale, ma marturisesc: la varianta asta nu ma gandisem 😀

  12. :)) Pai de mici tra sa stie ce-i o masina adevarata 😉

    Dar unde au dreptate au 😀

  13. @balaurdegradina:
    Simpla intuitie masculina.

  14. baLaura, am vazut si eu in curtea liceului niste ‘adevarate”! Una decapotabila, a unui smecher dintr-a XII-a…Ei, asta este! 😉

    @Giana, mere si-un Peugeot! ,)

  15. Mie mi se pare normal ca pustoaicele sa vorbeasca de masini. Pai pe Moni ce-o fi atras-o la Iri? 😉
    Va invit la mine la un film si-o opinie!

  16. Mirela, merge! da’ alea’s degeaba? 😦
    iarta-ma ca nu m’am delogat :*

  17. sunteţi răutăcioşi de la primul pân’ la ultimul! fetele doar îşi făceau temele, în cazul de faţă la materia „kitsch (chici pi moldovineşti, adica pi limba mia) din picioare”, materia la care, dacă nu ştiaţi!, se învaţă arta frumosului, se formează gustul şi se dezvoltă apetitul pentru valorile societăţii actuale.
    Pun rămăşag pe una bucată electromotor dacia 1310 că fetele şi-au asigurat câte-un 10, timp în care noi riscăm să rămânem minim corigenţi pe vară. Şi cine-o s-o plimba atunci cu decapotabila bavareză, ăăă?!!

  18. Mirela, parerea mea: pustiul ii smecher cat il lasa cei op’spe anisori , tac’su insa ii fraier de mai multi!

  19. Vlad, deh, invidia ne roade 😀

  20. Io tot am spus,da nu ma-ntelege nimeni..De-asta nu-mi iau X5, Ca nu doresc sa ajung ca in situatiile mai sus mentionate..Totodata, evit situatiile jenante in care as putea rosi…

  21. Dupa cate vad Zaq,vrea doua Xcinciuri…Asta e,n-ai cum…

  22. Măi, nu vă legați de ”pejeuri” (vorba Ebei), că-s mașini serioase. Și eu, și semnatara articolului, în de-astea ne plimbăm fizicurile (fizicele? Iote că nu mă uitai în DEX!)

  23. baaaai, s-o luat careva de pejeuri? care-o dat cu pietre-n buna?

  24. De cand ma stiu, mi-au placut peujeoturile..De disain vorbesc si de sist de ungere.

Lasă un răspuns

