Rezultatul concursului de poezie

Dragi votanţi buimaci,

În urma renumărării voturilor, am ajuns la concluzia că Băsescu a fraudat alegerile.😀

Oops! Vai ce buimaci mai suntem! Nu e vorba de prezidenţiale, ci de concursul nostru de săptămâna trecută, care consta în compunerea unei poezii . Aşadar, în urma votului dumneavoastră liber exprimat, vă prezentăm ocupanţii podiumului de premiere:

Locul 1. stropi de suflet

Locul 2 psipsina

Locul 3. virusverbalis

Să ne fie de bun augur nouă şi participanţilor această primă provocare! Felicitările noastre sincere câştigătorilor şi dacă tot sunteţi plini de lauri ia trimiteţi-ne un mail la buimacii@gmail.com pentru detalii cu privire la intrarea în posesie a premiilor.
Poeziile talentoşilor noştri buimaci le puteţi revedea: aici

Şi-acum, conform obiceiului haideţi să ne amuzăm împreună de filmuleţul de mai jos:

Posted on Februarie 15, 2011, in Concursuri. Bookmark the permalink. 25 comentarii.

  1. Felicitari celor trei medaliati!
    Well done bro!😉

  2. Felicitari si din partea mea, buimacilor poeti! :*

  3. Felicitari poetilor!

  4. Poetilor, faceti bine si contactati-ne pe mail. Vrem sa va luăm măsura la tricou si să vă aflăm adresa la care să vă trimitem premiile, da?

  5. Un Folksvagăn din ăsta îmi doresc şi eu ….

  6. Aham ! deci tricoaie este la premii. O mostra , ceva ? In poza? Ca cum arata !
    Si crec’ar fi pa corecte sa vedem in nuda lor valoare ,d’a concretelea, aici-sa !, productiunile di pa podium, 3,2,1, Sa nu le cautam prin cele zari . A?

  7. Tulai, ca io am uitat sa votez, dar de acord cu cei ce ai votat!
    Felicitarile premiantilor. Ca nu o fost deloc usoara provocarea.

    PS: hihihihi… deci totul e doar o maaare vrajeala😀

  8. Mishulake, reciteste te rugăm postarea🙂

    Laura, data viitoare îţi solicităm mai multă atenţie😀

  9. Stati buimaci, ca io votasem inainte sa facei voi chestia aia si apoi m-am luat cu alte posturi si am uitata😀
    Deci io am votat prima😛

  10. Laura, ok, eşti iertată!:mrgreen:

  11. Buimacii de serviciu !
    Multzamesc de rugaminte, daaaa’…
    Nnnham inteles. De ce tre sa recitesc ? Io-mi exprimai liber preferintza atunce cand fu cazul de vot, si ma gandeam ca ar da bine sa vada si altzi cetitori despre ce fu vorba . La concurs.
    Hai c-am recitit si tot asa-mi „iese” !

    ( doar dak cetesc si zisa la PS a lu’ Strigo 21.17 creca „intra’ al’fel)

  12. Mishulake, am pus link „Poeziile talentoşilor noştri buimaci le puteţi revedea: aici”. Să intre curioşii, nu?

  13. B U I M A C I L O R plus VIRUSVERBALIS

    ştiind că nu mă citiţi, am scris cu majuscule, poate sare în ochi comentul meu!!!

    Deci ar fi cazul să mulţumesc la atâtea felicitări, dar să ştiţi că felicitările, masa şi dansul se fac la mine pe blog , (vă asigur că am lăsat poarta deschisă şi am legat câinii, iar proteza mea dentară este la recondiţionat, deci nu muşcă nimeni ) L-aş invita cu surle şi trâmbiţe şi pe VIRUSVERBALIS a cărui poezea a avut darul de a mă face să râd cu gura până la urechi şi care merita infinit mai multe voturi !
    In ce priveşte măsurile şi alte amănunte… să fim sănătoşi. Distracţia contează!

  14. POIETILOR :)) felicitari!

  15. @ buimacii 22.48
    No, cam ase ! cu lincku’.
    Astept unu’ si cu trico. Linck. Sa jinduiesc si io la unu’ ! Mrr!

  16. Felicitari, Aura, ma bucur mult pentru tine. Felicitari tuturor!

  17. Felicitări tuturor! Am râs cu lacrimi! Cel puţin la „Virusverbalis”…mă durea burta de râs. Taman bine, aseară am nimerit prin farfurie un fir de păr!!😀

  18. Teo,îţi mulţumesc. Eu aflându-mă pe blogul acesta ca într-o ţară străină, mă bucur enorm că te-am întâlnit. Mă rog, a fost o experienţă care sigur nu se va mai repeta.

  19. Stropidesuflet, te rugăm, noi buimacii să ne trimiţi adresa pe mail🙂 Concursul e concurs şi noi suntem oameni serioşi. Aşa că hai cu mail-ul.
    Pupăciuni!

  20. @StropiDeSuflet !
    Te rog io mult de tot , trimite emailu’ unde trebuie, hai zi ca vrei !
    ( bai, mie nu-mi prea rezista fetile, d’aia m-am bagat.)!!!!

  21. Aurora, virusverbalis, felicitări!😉
    Auraș, abia aștept sa te văd in tricoul de campioană! Îl meriți!🙂

  22. Mishulake, eşti un gentleman ! Gânduri bune !

  23. @ StropiDeSuflet
    Je t’aime beaucoup !

    O atentie din partea mea numa’ pentru tine:

    Bourvil – Salade de fruits :

    Ta mère t’a donné comme prénom
    Salade de fruits
    Ah! quel joli nom
    Au nom de tes ancêtres hawaïens
    Il faut reconnaître que tu le portes bien

    Salade de fruits, jolie, jolie, jolie
    Tu plais à mon père
    Tu plais à ma mère
    Salade de fruits, jolie, jolie, jolie
    Un jour ou l’autre il faudra bien
    Qu’on nous marie

    Pendus dans la paillote au bord de l’eau
    Y a des ananas, y a des noix,de cocos
    J’en ai déjà goûté je n’en veux plus
    Le fruit de ta bouche serait le bienvenu

    Salade de fruits, jolie, jolie, jolie
    Tu plais à mon père
    Tu plais à ma mère
    Salade de fruits, jolie, jolie, jolie
    Un jour ou l’autre il faudra bien
    Qu’on nous marie

    Je plongerai tout nu dans l’océan
    Pour te ramener des poissons d’argent
    Avec des coquillages lumineux
    Oui mais en revanche tu sais ce que je veux

    Salade de fruits, jolie, jolie, jolie
    Tu plais à mon père
    Tu plais à ma mère
    Salade de fruits, jolie, jolie, jolie
    Un jour ou l’autre il faudra bien
    Qu’on nous marie

    On a donné chacun de tout son cœur
    Ce qu’il y avait en nous de meilleur
    Au fond de ma paillote au bord de l’eau
    Le palmier qui bouge c’est un petit berceau

    Salade de fruits, jolie, jolie, jolie
    Tu plais à ton père, Tu plais à ta mère
    Salade fruits, jolie, jolie, jolie
    C’est toi le fruit de nos amours !
    Bonjour petit !

  24. Mishulake , waw ! ce arme teribile de seducţie ai !!!!! Cine ţi-ar putea rezista ?! „…Le fruit de ta bouche serait le bienvenu…” … îmmmm!
    Total în extaz !!!

Lasă un răspuns

