Iubim

Şi ca să nu fim nici noi – doamnele – mai prejos, venim cu  replica la  cele spuse de Doctor Gregorie Casă la postul precedent. :mrgreen:

Scris de Redsky

… cu aceeasi putere cu care uram, ignoram, devenim indiferenti! Spre exemplu daca initial ne compleseam jumatatea cu sms-uri tandre si delicate, dupa finalizarea relatiei putem sa-i trimitem “atentii colorate in diverse tonalitati scabroase”. Daca initial il gratulam cu “puisor” acum putem sa-l atentionam ”boule/vaco!” Toate evolueaza in timp, deci si limbajul, nu? Daca la inceput cand dragostea e mare, stapana si curge rauri inundand tot in jur, i-am oferi inima, un rinichi sau o parte din ficat (am vazut eu la Dr. House ca se poate, nu mai comentati atat!), dupa despartirea dureroasa, “curatam” tot in jur, mobila, masina, si daca nu putem lua  apartamentul cu totul, demontam macar intrerupatoarele si corpurile de iluminat sa stea pe intuneric, nu i-ar mai trece multi prin fata!!!

Daca la inceput el ii aducea micul dejun la pat, cu un trandafir rosu accesorizat cu niste cercelusi sau inelus ascunse delicat sub servet (da, stiu ca exagerez, dar Papa e de vina, subiectul ma inspira!) dupa un numar de ani singurele atentii pe care le va mai primi, vor fi zgomotele bubuitoare din baie, cu scuza “bine dar nici acolo nu am voie?”, sforaiturile gen raschetarea zugravelii de pe pereti si o gratulare matinala “nici macar camasa asta nu esti in stare sa o calci!”

Daca la inceput isi sfarama creierii cu ce sa te surprinda de ziua ta, Craciun, Pasti si cauta orice prilej sa-ti faca o surpriza, acum dupa ce te va vedea bosumflata suficient de mult incat sa nu se mai poate preface ca nu observa si va sesiza ca a gresit undeva, te va intreba candid “am ratat vreo aniversare?”, numai dupa ce va vedea casa plina de flori primite de la serviciu.

Daca la inceput te ajuta sa nu-ti obosesti manutele delicate nici cu o floare, acum il pierzi prin supermarket ramanand subjugat intentionat in fata rafturilor de electronice si dupa ce ai carat si incarcat toate cumparaturile in masina, constati ca iti lipseste soferul… asta daca nu cumva remarci acasa ca l-ai uitat in magazin si-l lasi sa se descurce singur!

Daca la inceput la petreceri deschideati dansul impreuna, rupand talpile la pantofi, acum se plange de spate, dar cu mainile manevreaza bine, fiind tare indemanos la pahare. Initial iti facea placere sa-l dragalesti cand se simtea rau, sa-l cocolesti cand era racit putin. Acum cum da semne de mahmureala sau indispozitie alimentara, gasesti urgent ceva de cumparat in cel mai indepartat colt al orasului si te decizi sa te intorci doar dupa o saptamana cand e decisa deja treaba: ori a supravietuit singur, ori… l-a doftoricit ma-sa!

Iubim…uram, tratam cu indiferenta, important este ca reusim sa o facem impreuna si cu cat trece timpul ne putem felicita ca nu ne-am lasat invinsi de micile-marile greutati ale vietii. Sa fiti iubiti!

Posted on Februarie 14, 2011, in Cu ochii cât cepele. Bookmark the permalink. 29 comentarii.

  1. Vezi, se poate pune problema mai simplu. De la inceput fara dragalasenii, fara atentii, fara surprize! Oricand in viata ulterioara de cuplu se poate spune: nu s-a schimbat nimic intre noi, fara ca sa minta careva catusi de putin!

  2. Emoționant. Sau nu.

  3. Nimic nu s-a schimbat, totul este la fel ca la inceput.

  4. Copilasi, ce draci sarbatori astazi, Sf. Valentine sau Sf. Iuda? 😀 Cum s-o fi urind la asta pe urma? „Have a Happy Hate day!”? 😆
    1. Hate Day
    buy hate day mugs, tshirts and magnetsThe anti-valentines day. Happens every 14th of February. It is a time when groups of people come together to take the piss outta the hallmark day.

    This year, 2006, Hate Day organizers have made up posters which mock Bob Geldof & Co.’s „Make Poverty History” slogan and ad styles.

    The posters can bee seen in Temple Bar in Dublin City, Ireland.
    Hate Day: Make Valentines History

    De fapt fiecare sarbatoreste pe cel ce-l aranjaza mai bine
    Eu o tin pe-a mea si ma simt bine 😉
    http://www.contactmusic.com/videos.nsf/stream/faith-hill-tim-mcgraw-lets-make-love

  5. papa, citez din header’ul blogului nostru: „Conţinutul blogului este pamfletar şi trebuie tratat ca atare.” 😀

  6. Geo
    Stiu draguto, nu la blog ma refeream 😆
    Dar pamfletul e un gen literar care satirizeaza realitatea. Iar realitatea, dupa cum se observa, e trista. Iar eu la asta faceam referire. Tot pamflet, dar mai putin voalat 😉

  7. beau un pahar de şampanie în cinstea tuturor buimacilor! hai noroc şi la multă iubire! am zis!

  8. Geo
    Ha, si eu tot cu sampanie ma tratez, ca sa nu schimb gustul de ieri 😉
    Noroc si sa fii iubita!

  9. @Georgiana @papagigli

    Lasati sampania si treceti pe vin rosu!

  10. Virtuale, am un vinoc bunuc pe numele lui „Sange de taur”. Foarte potrivit pentru ore tarzii…

    papa, iu tu! 😉

  11. Se poate si asa?
    Nu-mi vine sa cred.

  12. Iubesti, te simti bine impreuna si cand nu mai mere impreuna fiecare o ia pe drumul care crede ca-i mai bine.
    Civilizat, frumos, fara magarii si alte rahaturi. E un semn de respect unul fata de altul.

    Asta inainte sa se ajunga la vaca/bou. Asa vad eu lucrurile.

  13. Buan seara si Happy valentine’s day.! Pe mine m-a uns la suflet articolull ca tare bine le-a mai spus spus Redsky!

  14. Hai mai, ca beu cu voi, ca si io mai am ceva de ieri 😀

    Sa fim iubiti si sa iubim!

  15. Norocel, Strigo! Hai ca aduc acum si-o fripturica!

  16. Hai Geo ca-nghit in sec de doua ore dupa fripura si cirnatii aia 😀
    Noroc strigo!

  17. Asa-i, hai Geo cu friptura. Vezi ca nu-ti arzi iar bretonul cand o scoti din cuptor, de emotie 😉

  18. Mai, bem si pentru Sailor? Ca saracu’ e cam departe…

  19. Laura, bem pentru toata planeta! da’ de mancat, nu garantez 😀
    Papa, hai ia d’aici un carnacior, asa, asa, ia si cu harbujel murat, s’alunece 😀

  20. Giano, da’ ce-i aia „harbujel”, ca io nu am mai auzit asa ceva… hrean?

  21. Laura harbuz = pepene.
    harbujel e forma alintata 😀

  22. Pepene murat? Adica acru cu otet??????

  23. Citindu-vă, mi-am adus aminte de câteva cuvinte foarte dragi de la sfârșitul romanului Magicianul, al lui John Fowles:
    ”Mâine să iubească cel care n-a iubit niciodată și cel care a iubit să iubească mâine.”
    Asta să fie urarea pentru toți! :-*

  24. Laura, nuuu, murat!! in apa cu sare!

  25. Hai sa incercam sa avem o alta abordare pentru ceea ce inseamna „lovstori”:

  26. Pepene sarat? Nu stiu, ca nu am mancat niciodata, dar asa nu cred ca imi place. Dar as incerca totusi odata…

    Pepene rosu sarat… hihhihhi… tare mi se pare ciudat si nepotrivit. (ce taranu’ nu cunoaste, nu manca:D )

  27. Geo
    Hai ca m-am udat in gura de la pepenele tau. Cum eu am doar conopida si niste morovi cit tepele lui Vlad 😉 , am sa-i fut o salata de varza murata cu ulei si piper. Cirnat am 😆

  28. Papa 😆

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 55) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

