Mărturisirile unui expert în datul laptelui în foc

Scris de: coolnewz

Aproape că a devenit un ritual ca la mine în casă, dimineaţa, să miroasă a lapte ars. S-a întâmplat şi azi.  E un ritual pe care deja, cu mic cu mare (şi nu glumesc, cu mic, adică si copiii mei, până sa plece pe la treburile lor stau cu ochii pe aragaz!) toată lumea din casa îl anticipează şi încearcă să deturneze scrierea a încă unei pagini din istoria aragazului înecat în lapte pârjolit! Fata mea cea mare mă îndepartează discret de aragaz şi preia ea sarcina asta. “Mamă, lasă, sunt mare, îmi încălzesc eu laptele”. Şi nu dă niciodată laptele în foc. Chiar dacă se îmbracă, chiar dacă se piaptănă, reuşeşte să ţină sub control situaţia. Aragazul rămâne intact iar laptele ajunge doar în cană.

Însă eu, am o precizie în treaba asta pentru care m-ar invidia şi medicii neurochirurigi. Nu îmi scapă niciodată, nu uit, nu trec peste momentul ăsta. Sunt expertă în datul laptelui în foc şi mai sunt expertă în câteva chestii cum ar fi:

– să am chef să îmi aranjez părul FIX când afară s-a stârnit o ploaie sau eventual o furtună;

– să mi se dezumfle roata de la bicicletă FIX în ziua când, după o lună de zile de pauză, am chef să merg cu bicicleta;

– să îmi fac pantofii/cizmele şi să anulez totul cu prima baltă în care calc ( şi, atenţie, pe aici nu sunt prea multe bălţi cu apă!);

– să mă dau cu ruj şi imediat să uit, şi să mai beau un pic de apă sau să muşc dintr-un măr.

Deci, da, am momentele mele de glorie când sunt o catastrofă. Voi cu ce vă lăudaţi :) ?

Posted on Februarie 13, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , , . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. -Sa ies pe usa si sa-mi amintesc ca am uitat sa incarc telefoanele
    – sa ajung in autobuz si sa constat ca am uitat portofelul acasa
    – sa plec de acasa si sa ma intorc de la jumatea drumului (pe un ger de crapau piterele) sa verific daca am scos fierul din priza si el sa fie scos
    -sa cumpar paine si lapte de la o alimentara si sa ma duc sa iau si de la alta alimentara paine si lapte pentru ca am uitat ca am cumparat de la prima (asta e ca si cu laptele dat in foc)

  2. Mie-mi da -n foc , cand privesc cum fierbe…Intra crema-n ei cand imi fac pantofu…Ma stropesc masinile din balti…Calc in cacati de caini cu noroc…Cu ruj nu..

  3. După ce’mi ojez unghiile şi’ar trebui să stau liniştită să se usuce, ca un făcut, ori îmi vine să fac pipi ori mă apucă hărnicia. Dacă nu mi se întâmplă niciuna din astea, atunci cu siguranţă mă apucă fumatul iar in demersul meu de-a scoate o ţigară din pachet sigur buşesc o unghie! :D. La fel si dupa ce’mi spăl părul sau fac baie: mă apuc de prăjit ceapă sau peste deci oricum chestii din astea împuţicioase care au menirea să-ţi îmbăcseacă tot!

  4. …Sau sa-ti uiti cheile in masina …
    Norocu’ este, pentru altii, ca nu lucrezi ceva in domeniul proiectarii si alcatuirii tehnice , banuiesc eu, s-ar duce naibii sistemele de atata „concentrare”, precis se rupe ceva !

  5. @Georgiana:

    Nu am nici cea mai mica indoiala, chiar si in aceste conditii vitrege, coafura rezista!

  6. -mototolesc o hartie si-o arunc la gunoi, mai pun una alta peste si constat ca-mi trebuiau datele notate pe hartie!
    -uit ca am terminat bulionul si imi dau seama dupa ce am demarat mancarea si doar materia rosie mai lipseste.
    -ma suna cunostinte pe care nu le-am mai auzit de ani si cu care am de barfit o luna, drept cand mie telefonul descarcat.

  7. Virtuale, indubitabil! Poa să ningă, poa să plouă, freza mea este ca nouă! 😀

  8. Specialitatea mea: zvârlitul telecomenzii!
    Dacă fac patul – o zvârl, dacă mă învelesc – la fel, dacă o caut – îmi rezistă și se ascunde sub pat, căutând-o în disperare, precis o lovesc cu piciorul și se ascunde sub șifonier!
    Este coșmarul vieții mele, atunci când nu mă răzbun și-o târăsc la serviciu, să fiu sigură că nu chinuie pe altcineva, în lipsa mea 😛

  9. Andruska esti sora mea! (sau frate, pentru ca nu te pot identifica!)

  10. @Minoki
    Plizzz, nu mai glumi așa!
    M-au chinuit destul, la început, necrezându-mă că-s muiere 😛
    A fost nevoie să las să se vadă cât de blondă-s, ca să spulber dubiile!
    Acum serios, zici că nu-s sigura care suferă de telecomandită cronică ireversibilă??!
    You made my day! 😀

  11. Scuze pentru comentariul de mai sus! Al meu era, dar mi-a scăpat aiurea… 😛
    Mulțumesc frumos, pentru întelegere!

  12. Si mie mi se intimpla sa fac aceeasi timpenie zilnic, desi incerc din rasputeri s-o evit. Ma duc la serviciu. Ceea ce, dupa cum ii spune si numele, e un viciu si, sincer, fac eforturi sa ma stapinesc, dar uite ca inca n-am reusit. 😉

  13. Io sustin faza cu unghiile, ca Giana :))

  14. @Buimacii
    În calitatea mea de blondă, am dat drumul la un mesaj care așteaptă moderare. Era semnat: Anda.
    Plizzzz, ajutați-mă 😛

  15. andruska
    Sa te ajutam sa ce? ca si eu sunt blond 😆

  16. eu o patesc exact ca Geo! :))

  17. andruska
    ai fost aprobata 😉

  18. @Papa
    Mare om, mare caracter! :-*

  19. Andruska, acu ca m-am lamurit careui sex apartii, pot avea o viata linistita. oricum ma bucur ca esti de-a mea , fato!

  20. andru
    asa e sis! si eu ma mir de mine, citeodata 😆

Lasă un răspuns

