Zăcui

Am lipsit fo câteva zile, da nime no băgat de samă. Am fo răcită. Și m-am dus la medica de familie. Care erea și ea cu nasu-n batistă și behăia de mai mare mila. Păi, cum să mă-ncred io în una care nu se știe păzi și trata… Așa că am luat conced de la iea, da rațeta am aruncat-o, cu na-vea cum să-mi facă bine dacă iei nu i-a ajutat.

Așa că ma-m tratat cum știu io. Rădiche neagră cu miere. Ceai de ceapă. Vin șiert. Fracție cu Galenica. Prișniți cu semințe de muștar. Supă de pui, cum am cetit io pe blogu lu aia cu nume lung, de la unu chichiu; numa c-o ieșit cam diluată, că cada mea îi mare. Sirop de brad și de cătină. Echinacaceeia. Aspirină, da nu dea-ia a săracului, că Barilu îi pe teren, deci na-re cine să mio administreze (ne-ologism!) Și stat în pat, de mi-o ieșit os pân os.

Și dacă tot am zăcut, mam uitat la teveu. Na-i domle ce vedea acolo, că mă și mir că-și perde unii toată ziua cu iel. Numa gagice despuiate, că te și miri de unde au atâta piele de dezgolit pe frigu ăsta. Na-m văzut atâtea ugere de când îi pășteam cireada lu Fichiu a lu Gorobete de pe linia principală… Fătuci de-alea cu buzele umflate cu colagene, de parcă și-ar primi-o întruna peste bot. Mia-duc aminte că la noi la țară toate alea buzatele erau luate în râs. Da uite că la orășeni le place. La-m auzit pe un pisicanalist zicând că ie o tendință sado-mască refutată. Adecă bărbaților le-ar cam place să le-o tragă; peste bot adică;  și lor, la gagice adecă, să și-o primească. Păi, decât așa, mai bine-l colagenez io pe Barilu decât iel pe mine. Că doar și io am dos de palmă și pumni, nu numa iel. Șam văzuto și pe Mudrea aia, când să se urce pe o sanie. Cică nu vrea cu Anastasa-aia-zimentala, că să rupe atelaju sub iepe iele. Normal, că cel mai inteligent cedează (ne-ologism!) mereu. Și la-m văzut și pe sfătosu ăla de mogul de la Antene, da nu prea mult, că aveam cinstită și așa se mai sâsâia, de trebia să merg la baie din cinci în cinci minute, că mă trecea imperios (știți voi: ne-ologism!).

Cam ăsta fu concedu meu, că trebuii să-l întrerup, că mă sună Pamela să mă cheme la treabă. Ai de capu meu, că nu li sa-r lega mopu ăla de mâni nici din greșeală și or scrumat și în castronu cu murături, numa să nu golească scrumierele alea. Da nu stau mult, că tre să ajung acasă, că ma-m apucat să cetesc di pe o carte primită de la Papa: ”Limba noastră-i o comoară”.  Are cam multe poze și schițe, da sper că nu-i cu măscări, că-l știu om serios. Iar dacă nu ie, o să trebuiască să-mi demonstreze!

Posted on Februarie 9, 2011, in Seralu și fefeu, neică! and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. iar v-ati chefuit si doarme toata lumea?
    didino, bine ca ti-ai revenit nitel ca ne-a fost tare greu fara tine. hai sa traiesti ca faci progrese de invidiat-neologismo!

  2. Apropos da limba noastra ca comoara, „O ! da limbi romane ” o poezea de mare adancime ! E pe / print’e multe buze rostita! Si la propiu (!) si la figurat !

  3. Doamna Redsky
    Matale ești fomeie cu suflet, nu ca ălelante! Mia-i ocservat lipsa.
    Domnu Mișu
    Știu io? O fi vorba tot de-o limbă ca aia a lu domnu Papa… Să termen întâi cu iel… că naș vrea să le încurc.

  4. Didina buimaca !
    Nu tre sa stii, am zis si io ca apropos da comoara limbii ! No offence.
    Nu-ti dirijez io lectur’li da’ am cetit o kestie in ziar cum ca:

    „Mare a fost surpriza anchetatorilor momentul în care au vizionat imaginile surprinse se camerele de supraveghere. Se pare că la Punctul de Trecere a Frontierei Stamora Moraviţa, angajaţii aveau obiceiul să facă sex în timpul serviciului în birouri. În mai multe rânduri, camerele de supraveghere i-au surprins pe poliţiştii de frontieră care îşi iubeau colegele la locul de muncă.”

    Ca sa vezi unde a ajuns perfectiunea in meserie, astia se vamuiau si inde iei !

  5. Prima discutie dintre anchetatori si cei retinuti”

    – Buna dimineata! Ce faceti aici?
    – Vamuim!

  6. Didino, sănătate maximă, chef de lucru și de distracție, normal! :))
    Fug la munci, măi ce viață, mi-ar prinde bine niște sclavi, dar să nu mă spuneți!😉

  7. Didino, te asigur ca n-o s-o mai lasi din mina. Cartea, de!😉 Ca cica limba aia are efecte curative. Aia romana, de!😉 Unii spun ca-i ca aspirina. A saracului, de!😉
    Da acum vin si te-ntreb, cu cin’ te pupasi soro, ca-mi suna a Virus?😆

  8. Bine-ai vinit iar Didino, că ai dreptate, Pamela nu ştie să dea cu mătura aşe ca tine😀

    A hi vai de bostanu’ meu când m-o prinde Pam, cum că am lăudat-o aşe.

    PS: las’ că are ceva bun şi răceala asta, ui ce de reţete fantastice ne-ai dat (mai ales aia cu vin şiert :)) )

  9. Didino,fata mia..Is bune si marafeturile astea cu ierburi si leguma..Da io am baut odata o vadra de suc da ridiche neagra adusa din gradina ursului,pentru fiere,ca cica era maloasa si nu vroia sa fie mai vioaie,lenevea tata ziua …Am ras la sfecla, de-am facut basici la degete..Mirosea in bucatarie numa a basini Cristian Dior…Si tat dijaba!Tot mi-au pus-o aia cu eter…

  10. Iar de vrei,iti zac si ce-am patzat in sectoru pampersilor…

  11. Fain conșediu… Tăt așa de-amu nainte😀

  12. Virus😀😀😀 esti de pomină!

  13. Didino..deci, cistita se sasaie? Ca sasai si la mine si nu stiui de ce…:))

  14. Didino, de când te ştiu te frăsui! Lasă dragă, c-au mai avut şi alţii viroze respiratorii şi au venit la muncă. Ai început să te cam alinţi în ultima vreme! Ia să văd eu ce carte ţi-o pus Papagigli ăla în mână, că-mi pare că asta-ţi cauzează!

  15. Pamelo, nu mai arunca cu vina dupa mine, ca-s inocent ca porumbelu’ pacii.😉 Virus e responsabil cu virusurile pe blog, el a virusat-o. Tu de ce crezi ca port masca asta, cind il vad p-aproape?😀

  16. Voi vă cam râdeți de mine bag sama!
    N-am nici un virus, bre, am o bagterie! Ia nu mai daț vina pe bietu om!
    Și nu mă mai deranjaț la lectură, că abia acu pricepui io ce minunății poate face omu numa cu limba!
    Domnu Papa, da lucrări practice nu facem, bre? Rămân numa cu teoria așea…? Că la asta și Barilu se pricepe.

  17. Didino
    Cum nu, don’soara. Mintenas trecem si la demostratii practice. Stiai ca mi se zice „elicea”?😉 Adicatelea, n-o sa-ti treaca raceala, dar te pot face sa uiti de ea si poate si de tine😉

  18. Io crecă numa limbacumasline e în stare de așa ceva, așa că fii și mătăluță mai modest. Nu pot fi fofează pentru orice sfârlează.

  19. Vai Didino, draga mea, dar limba de care-ti vorbesc, are un caracter profund cu modulatii, penetratii, inflexiuni si circumvolutiuni. E o limba plina, care umple spatiile si orificiile si care rezoneaza pina-n adincul fiintei. De limba romana vorbeam😉

  20. A zis cineva ceva de cumăsline? Grijă mare, că-s cu ochii pe voi!

  1. Pingback: Miercuri PA! « Cristian Dima

  2. Pingback: Broaştele ninja « Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

