Sa râdem cu Stan şi Bran. Şi nu numai

Scris de coolnewz
Nu ştiu dacă vă plac filmele cu Stan şi Bran. Eu sunt mare fan motiv pentru care mă gândesc foarte serios să îmi introduc şi copiii în lumea minunată a gagurilor şi gafelor alb-negru în care slăbănogul şi grăsanul îşi toarnă reciproc făina în cap sau alunecă de-odată cu pianul pe scări. Şi nu doar pentru că sunt funny, ci şi pentru că sunt un soi de  uşurare,  o confirmare că se poate şi mai rău. Şi că nu trebuie să fii omorât cu pietre dacă mai  dai cu bâta în baltă, uneori. Câţi dintre noi nu s-au simţit măcar o dată în pielea lui Stan (sau a lui Bran, după gust:)? Aud? OK! Hai, că încep eu, că sunt gazdă.

Una dintre fazele de Stan şi Bran al cărei personaj central am fost s-a petrecut acum vreo … mă rog, nişte ani. De fapt s-a petrecut cu repetiţie, la diferenţă de vreo 5 ani. Prima dată, pe vremea când lucram la un post de radio din Galaţi şi aveam o maşină. O Dacie albă.  După vreo 8 ore de spus ştiri, ies eu din tură, cobor în faţa clădirii, încerc să deschid maşina, dar… cheia nu intra în yală. Insist. Mă opresc. Încep sî mă îngrijorez. “Ce o fi? S-o fi aşezat cineva pe geanta mea- în care erau cheile – şi s-a deformat cheia. Hm… Ce mă fac?”. Mai încerc o dată. Nimic. Mă învârt în jurul maşinii şi, în cele din urmă, renunţ. “Asta e, mă duc în radio şi dau un telefon, să vină cineva de la un service să îmi deschidă portiera.” În drum spre radio trec pe lângă o Dacie albă. Mă uit mai atentă. “Băi… nu se poate … Nu cumva ASTA e maşina mea, de fapt”??? :) ))))

Faza s-a repetat la câţiva ani distanţă pe vremea când aveam un TICO alb. De data asta, până să mă prind că eram la câteva minute distanţă de a sparge o maşină străina!, la insistenţele mele telefonice au apucat să vină nişte băieţi de la un service care au încercat fără succes să deschidă maşina. De data asta însă, eu i-am oprit. “STATI! Asta nu e maşina mea! Husele au alt model!”. Câţiva metri mai încolo, neagresat de nici o cucoană cu capul în traistă ca mine, mă aştepta liniştit TICO-ul meu.

Ei, acuma să vă văd! Aşa ceva aveţi în palmares?

Posted on Februarie 6, 2011, in Cu ochii cât cepele. Bookmark the permalink. 61 comentarii.

  1. nu stiu d’astea … Mie nu mi se intimpla astfel de dume! 😉

  2. Ratatouille, dar ţie de care ţi se întâmplă? 😀

  3. mie mi se întâmplă frecvent să mă apuc de căutat panicată telefonul până-n momentul în care realizez că-s angajată fix atunci într-o convorbire telefonică… mda…

  4. Mie mi s-a intamplat sa uit unde am lasat masina, in oras, asta pentru ca am parcat in timpul unei discutii extrem de neplacuta, discutie care a continuat si pe strada. Pentru ca am baut ceva, m-am hotarat sa merg pe jos acasa. Pentru ca nu gasisem loc in vreo doua carciumi, am tot schimbat locatia si asa am ajuns sa nu mai fiu capabil sa refac filmul ….

  5. pinguinu nuclear

    pe una dintre televiziunile sarbe (iugoslave) – pe Beograd 1 cel mai probabil, in fiecare zi, pe la amiaza, transmiteau un film (de obicei o comedie) mai vechi. Inainte de 89 nici nu mai conta ca era titrat in sarba un film englez/francez si eu nu stiam de nici una. Era de ajuns umorul de situatie 🙂 Norman, Louis de Funnes, Stan si Bran – erau insotitorii nostri de zi cu zi, de la terminarea scolii si pana ne veneau parintii de la lucru.

  6. Georgiana: … intiNpla?
    [zimbet timp, deget in nas]

  7. Daaaa, sunt fan Stan si Bran. Am facut rost de colectia cu toate filmele lor si (vorba reclamei) inca ceva in plus . Total 40 DVD-uri alb-negru si color. M-am uitat lai ei tot concediul. La ei si la Louis de Funès al preferat al meu.

  8. Si mie mi s-au intimplat scene cu frisca, dar n-as spune ca erau similare cu cele ale lui Stan si Bran, ca astia n-au turnat XXX-uri, din cite stiu 😆

  9. papa: cu ciocolata topita (fierbinte!!) nu ti s-au intimplat?

  10. cool
    nu bey, eu sunt cu filmele istorice, basca faptul ca nu ma omor dupa dulcegarii 😀
    frisca (neindulcita 😀 ) si alcoale, nici un alt ingredient 😉

  11. vai să-mi tuf una! am făcut o ciorbă de perișoare de mănânci până la constipare!!!

  12. @Giano
    Iar ai uitat sa te demachesti ?

  13. Traian, de data asta nu eram eu 😀
    Eu am gatit azi o supa de vacuta, ghiveci – si’o fripturica de porc la ceaun 😛

  14. n-am mai vazut demult stan su bran,nu stiu daca n-ar distra acum…dar am sa incerc 😉
    eu imi caut uneori ochelarii care stau cuminti pe nas sau mobilul pe carel tin in mana ca tocmai plec si sa nu-l uit!

  15. @giana
    Scuze, ere stilul tau .

  16. Io nu pot sa rad cand vad cat is de prosti unii. Sau ca le merge rau. Nu pot.

  17. Laura? eee! dar tie nu ti s-a intamplat niciodata sa fii imprastiata? nu e vorba de prostie aici 🙂

  18. Giana, ba daaaaaa! 😀

  19. Seara bună! Am venit direct la film.

  20. Laura, ca de exemplu?
    Sailor, seara buna! vizionare placuta!

  21. Buna seara, Sailor 🙂

    Giana, nu stiu. Nu imi amintesc acum de nimic 😀

  22. Da Georgiana, că a durat şi mult. 6 minute. Dar e amuzant oricînd.

  23. Sailor, tu? nicio faza de relatat?

  24. Eh , mărturisesc că mi se mai întâmplă să bat la propria mea uşă.Dar asta o iau ca pe un efect secundar al vieţii pe mare.
    Altceva nu-mi vine in minte acum.

  25. :))))))))) asta e cea mai taaaaareeeeeeeeee!!! ahahahaha!

  26. Da , da. Gravatarul mărturiseşte!

  27. Sailor, deci maine pleeeeci?

  28. Nu Laura, marţi seara.
    Dar nu am uitat.Am asa: pentru tine un fular, pentru Giana o căciula(cu dolari) iar pentru Papa ceva care să aducă cu o sondă.Am pus lista în portofel, să nu o uit.

  29. 🙂 Asa-asa.

    Sa speram ca ai net’ pe vapor sau la tarm. Pe ce fluvii sau mari mergi?

  30. E navă de pasageri şi va sta acolo, in Dubai, dupa informaţiile mele. Trebuie să suport căldura, asta e. La navele astea , de obicei, am net.Să văd şi în ce condiţii.Oricum voi căuta să intru şi să vă salut.

  31. vin banii :mrgreen: mi-a ieşit dimineaţă în cafea 😆

  32. Sailor
    …niste carlige de pscuit, plizz !
    Nu-i musai sa fie din aur…

  33. DE PESCUIT, BRE !

  34. Domnu cu vaporu’
    Te salut si-ti urez drum bun! Ti-as mai ura eu si altele, dar nu vreau sa fiu on topic si sa fac vreo gafa 😆

  35. Ai văzut Giana? totul ţine de astre, zaţ şi puţină vorbă bine meşteşugită.

  36. Papa
    Ce să-i mai urezi, că-i taie ăia beregata, doamne fereşte !

  37. Traiane, o să te intreb direct de acolo că e oferta foarte variată in domeniu.
    Papa, mulţumesc de urări. Mă duc pe teren cunoscut.

  38. Traiane
    Ei da, dar pina ajunge, stii cum e, talazuri, luna, rom, cer intelat, vraja marii, alte vrajeli… 😉

  39. Bai, pentru a elimina ambiguitatile, ma refeream la o poezie, ceva… 😆

  40. Traiane,bagă diacritice măcar la fraza asta.Că are mai multe înţelesuri.

  41. Bai da’ vad ca Stana si Brana au disparut. Am ramas intre noi, Stanii si Branii. Fromos, n-am ce spune! 🙂

  42. melancolique
    Bai, ce ciorba-i aia care constipa? Ai facut-o cu telemea?

  43. Fetele sunt la bucătărie, dincolo.

  44. Aha, gatesc la gazele Didinei 😆

  45. Traiane, scuze, vroiam să ştiu dacă te refereai la ăia, arabii , sau la aia, consoarta, dacă citeşte recomandările lui Papa. Că sunt la fel de periculoase ambele variante.

  46. Sailor, ce diacritice trebuia la Traian că n-am înţeles!!

  47. trebuiau, scuze

  48. Sailor
    Ne pierdem in amanunte ? Vrei sa-ti zic de Manchester ?!

  49. Traiane, zi-mi pe ce loc e Manchester . Restul sunt amănunte, vorba ta.

  50. Pfuaiii! Ce mi-am adus aminte de Chelsea!

  51. Sailor
    N-o nimerisi, eu sunt cu Barca !

  52. Dragilor, eu va à bientôt, ca am program 😉
    pup u de good night

  53. NB :-*
    Si Sailor, sa speram ca mai apari si maine 🙂

  54. Eu am spus Chelsea că poate se aude pînă în Canada.

  55. Da Laura, mai apar. Noapte bună!

  56. OK, noapte buna copii !

  57. noapte buna, copii! :*

  58. Marineru
    Canada a receptionat meciurile in direct. Si cel cu Man U. 😛 😆

  59. nu mă afund în detalii, da’ ceva zestre în materie de uitucenie am şi eu. Bunăoară: m-am dus să duc gunoiul fără să-l iau cu mine; am plecat în şlapi din casă către discosfeclă şi nu ştiam ce naiba se aude lipa-lipa; am copiat, printr-a zecea, la obiectul m.e.e din caietul de c.c.e şi, deoarece aveam aceeaşi profesoară la ambele obiecte, m-a ascultat după corectarea lucrărilor şi la un obiect, şi la altul, iar notele, însumat, au dat cam circa aproximativ 6…
    Vă urez un Crăciun Fericit şi să vă aducă iepuraşul tot ce vă doriţi sub pernă!

  60. Ăleu, Vlade!
    Ia zi repede ziua, luna și anul în care suntem!
    Cât fac 3 x 3?
    Și numele de familie dacă se poate…
    (Ofofof, că de tineri îi atacă… Floarea României, ce mai!)

  61. asta da promptitudine!
    07.02.2011
    9
    irelevant
    🙂

Lasă un răspuns

