Salade de fruit

Cum se pune un ţigan pe „mute”.  Acţiunea se petrece în Franţa, la Marsilia, probabil înainte să ne fi fost trimişi acasă😀

Posted on Februarie 5, 2011, in Artă cu tendițe... artistice, Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date and tagged , , , . Bookmark the permalink. 63 comentarii.

  1. acuma, nu stiu care a fost mai civilizat. Tiganul sau francezul?

  2. la asta m-am gandit si eu cand am vazut prima data clip-ul😀

  3. gabriela
    francezul era de origine rroma😆

  4. Traiane, excelentă observația!
    D´ aia mi-e mie drag de tine: ești esență pură :-*

  5. Dragi buimaci si buimacite,
    am decis sa va trec si in blogrolull-ul meu, ca sa nu mai buimacesc, atunci cand va caut… 😛

  6. Carmen Negoita

    Amândoi urlau tare. Trebuia unul să-l reducă pe „mute” pe celălalt. Doar că al doilea a făcut-o cu mai multă convingere.😆

  7. De înțeles gestul francezului. Oricum, la cât de fals cânta ăla, i-aș fi făcut și eu instrumentul guler.😀
    Lăsând gluma la o parte, nici gestul marseiezului nu a fost cu multe clase deasupra prestației artistice a coloratului. Cred că se putea găsi altă metodă de reducere la tăcere.

  8. Mai oameni buni! Eu m-am speriat rau cand am vazut asa lovitura, asa ca …no comment!

  9. Să mă trăznească dacă n-am sentimentul că trăiesc într-o lume paralelă. În care m-a vizitat Traian! :-*
    Oi fi citit pe alt blog, la alt post??!
    Io știu că mi-e puțin somn, da´ mă duc să mă spăl pe ochișori cu apă rece și revin.
    Mai vreau o dată!!!

  10. Filmul ăsta atrage într-adevăr după sine o întrebare: care-a fost mai ţigan dintre cei doi?🙂
    Pe de altă parte, nu mi-e prea milă de ţigani după ce mi-au şutit odată tot salariul din buzunar…E reciproc deci, nici nouă nu e milă de ei după cum nici lor nu le este milă de noi.

  11. Andru, după Traian mă uitam şi eu! am crezut că nu văd eu bine!😀

  12. Sărumâna Georgi!
    Nu glumesc, începusem să-mi pun întrebări :))

  13. :)))))))))))) si cand colo e la postarea precedentă!!😀 Traian!

  14. Nu Gianucule! Io n-am răspuns la aia cu blogg-ării…
    Habar n-am ce se întâmplă!!! 😀

  15. Pana una , alta, eu l-am vazut pus pe „mute” pe tanarul cu inghetata…
    Oricum, manestrelul putea sa si-o fure si mai rau, la cat de prost canta.

  16. Andrucu, ai dai cu apă rece pe faţă? ahahahaha!

  17. Dem ulte ori, când întâlnim vreun factor de stres, avem fantezii despre insolitul mod în care dori să punem capăt momentului! Nu știu dacă e bine să-l ducem până la capăt sau e suficientă numai plăcerea 😉

  18. Urăsc lipsa editului =((

  19. andruska
    Traian vrea sa stie unde sa-ti raspunda😀

  20. @Giana
    Nu mă păcălești!
    Traian a mărturisit că știu unde este Trivalea :))
    Nu trebuie mai mult…

  21. Nah, chiar mă duc să mă mai spăl cu apă rece pe ochișori!!!!
    1) Era vorba de Mr. Papagiglio ( recunosc sunt toantă! ). Nu poți face așa confuzii!!!;
    2) Traian Știe ( nu contrează că io știu… )
    Sorry!!! 😀

  22. Andruska tata , sigur ti-e bine ?!

  23. Habar n-am, dar cred că mi s-a indus un somn de zile mari! Noapte bună! :-*

  24. Domnule Edit : mă declar înfrântă…

  25. Andru, nu plecaaaaa!! Povesteste mai bine cum a fost la Sibiu!!

  26. Andru, Edit’ul si-a facut treaba!😉

  27. @ Buimacii
    Vă rog frumos să mă lăsați să trăiesc această nou-născută poveste de dragoste cu Mr. Edit!!! De mult n-am mai întâlnit pe cineva care să treacă la fapte, cum îmi exprim vreo dorință!
    Ps Nu-mi spulberați visele cu vreo mărturisire despre Mrs Edit! Plizzzz 😛

  28. Andru Mr. Edit este de fapt Mrs. Edit😦 sad but true!

  29. Aveți idee de ce nu mi-am ascultat primul impuls și nu m-am dus la somnic??!
    Sorry, big mistake!!!

    PS Dacă astă seară se transmiteau oareșce premii, încercam să scap cu varianta de scandal: ne sărutăm și fugim care-ncotro😀

  30. Se poate sa ti-o mai furi si la bucurie:

  31. andruska
    Fa-ma draguto sa-nteleg, cine e pina la urma „esenta tare”, ca uite, ma bat cu Taian pe titulatura respectiva si nu reusim sa-i dam de cap😀

  32. Așa palme i-a tras besmeticul ăla tipei, că s-a dereglat și clipul! ;))
    Proaste-s ele, că stau!

  33. mama, ce cap in gura i-as fi dat, iertata sa’mi fie expresia…

  34. Papa
    Cine sa le mai inteleaga ?
    Tu cum te stii ?

  35. Traian
    Coane, ce sa zic? In privinta mea, parerile sunt impartite😆

  36. @Papagiglio & Traian
    Evident că amândoi! :-*
    Mai ales în fața unui naturel așa simțitor ca al meu😛

  37. Georgiano, cap in gura? imi placusi😆 Adica stai, sa nu crezi c-ar fi pentru prima data😉

  38. andruska
    Nu stiu Traian, da’ pe mine m-ai umplut de respect! muah!😉

  39. @Papa
    Să recunosc că și tu?! Și nu-i prima dată când reușești, deh…

  40. papa, stiu, stiu! Iar tu stii ca-i valabila si viţă vercea, nu?😳

  41. iote ce te mai iubeşte fetele! n-ai dat încă ochii peste cap?

  42. @Andru
    Cred c-a fost ” esenta ” cam tare…!

  43. Geo
    Lasa tu sa ma iubeasca femeile, ca daca oi ajunge sa ma iubeasca barbatii, e posibil sa-mi cauzeze😉

  44. Papa, raspunzi cam greu, spune drept pe unde mai bântui?

  45. Pfoaiii!! Ce critic muzical şi francezul ăla!

  46. Haidati mai, ca micutzului i-a placut cum canta nenea. Uita si sa-si pape inghetzata :))

  47. Da , da , micuţului cred că îi era frică să nu şi-o ia şi el.

  48. Ba, nu-i era frica. io cred ca ii placea😀 In fond omul canta si tzopaia acolo de nebun!

  49. nţ nţ nţ ! copilul nu trebuia să vadă aşa ceva! ce urââââââââât!

  50. Giana, apoi cum sa invete altfel😉

  51. Laura:mrgreen:

  52. Si asa ti-ai cunoscut barbatelul, hai? Un dans si atata io fost :))

  53. Laura, cam da! de atunci încă mă mai suportă😀

  54. Las’ ca-i bine asa🙂

    Ai vast in cpilul asta ce iute se poate gata cu dansul ;))

  55. Da băi… oare de ce-o fi pocnit-o? nu dansa cum trebe?😀

  56. Io cre ca shlapii aia is de vina… nu putea dansa ca lumea😀

  57. Părera mea că trebuia să umble cu telecomanda la vedere!😛

  58. Andru, mie parca i-e teama sa ma gandesc la ce te refereai tu prin telecomanda? (ca mintea mea bolnava e cam porcoasa la ora asta😉 )

  59. Numai la sex va e mintea! Offf, nu mai fac eu academicience din voi!😆
    Uite una sa va mearga la suflet. Mie, va spun drept, mi se-ntaresc sfircurile cind ii ascult p-astia trei.😉

  60. Hai ca va mai pun un altra che mi piace tanto si atit va trebuie, sa strimbati din nas😛

  61. Exprimarea „iti dau un cap in gura” este atat de ofertanta incat ar trebui inregistrata la OSIM.

Lasă un răspuns

