Cel mai mare „lăv”*

Astăzi îl lăsăm pe Vlad – mai noul şi simpaticul nostru colaborac – să vă vorbească puţin despre dragoste şi identitate. Vlad, ai microfonul! 🙂

Scris de Vlad

*”lăv”- “love” dragă!

Nu contestă nimeni că poporul român este unul iubitor. Poate doar regresul demografic al ultimilor ani.

Pe cine sau ce iubeşte poporul român cel mai mult, să nu mă`ntrebaţi ! Nici nu ştiu şi nici nu vreau să mă surmenez demonstrând că nu ştiu. Iar dacă ştiţi, să nu-mi spuneţi pentru că mi-am impus din start să nu vă cred.

Pe vremea când eram dispus să mă surmenez cu astfel de gănduri şi mă suspectam cum că aş fi debil mintal, am tras o concluzie de om bolnav, adică: poporul român e singurul care se trage din maimuţă! Oricâte pastile şi supozitoare mi-am administrat, nu doar că le confundam destul de des băgându-le în celălalt orificiu, dar nici că au dat vreun rezultat. Am sfârşit prin a fi de acord cu mine: românii se trag din maimuţe şi nimic mai mult!

Nu există tâmpenie pe care s-o facă unii sau alţii şi noi să n-o copiem. Purtăm bostani pe cap, mâncăm curcani, cozonacu` l-am dat pe panetone şi dragostea pe love. Şi mai sunt numa` vreo câteva zile până atingem apogeul în materie de imitaţie cu ocazia zilei lu` nen`tu Valerică.

Atunci să vezi lăv maxim. Îmi şi imaginez cum intră treierătoarea în lanul de roze ca să ajungă la tot poporul; cum o să stăm la cozi ca odinioară la lapte, să luăm o floare, trei, cinci; cum o să fie pline oraşele de iepuraşi, ursuleţi şi baloane, crâşmele de amorezi şi cerul de artificii. Şi asta încă n-ar fi aşa de rău, da` te şi miri cum ne ia lăvu în masă şi nu îndepărtate au a fi zilele în care, cu mic cu mare, o să`ntindem o orgie de mai mare lăvu!

Acuma nu ne mai rămâne decât să ne alegem un preşedinte negru, să punem niscaiva steluţe pe drapel şi să substituim marea noastră de înjurături seculare cu inegalabilul fuck.

În rest, n-a mai rămas nimic din care ei să aibă şi noi nu. Poate, doar un pic de identitate…

Posted on Februarie 5, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 26 comentarii.

  1. Vezi că te pui rău cu poporul chinez prieten, amice! Toate inimioarele, balonașele și nimicurile alea de la ei le importăm, așa că riști să te împacheteze în vreun geamantan dacă le deranjezi afacerile. 😀

  2. Are dreptate băiatul. Georgiano, nu te mai referii la blog cu termenul de „blog”, că-i americănism. Spune-i „jurnal”, sau în cazul de faţă „oracol”. Puţin patriotism, wtf.

  3. Fără nicio legătură cu nen’tu Valerică, eu într-o zi de 14 februarie mi-am cunoscut soţul 😀 Deci vreau, nu vreau tre să sărbătoresc 😀
    co2day, ai dreptate man! 😀

  4. Geo, da’ cum asa? Stateati amandoi la coada sa cumparati ursuletzi si acolo v-o palit 😉

  5. Laura, eram la o crâşmă din Iaşi, la Casa Studenţilor şi acolo s-o dat un fel de discotecă cu ocazia lui Vali ăsta. M-o invitat la dans şi gata! hi hi N-am mai scăpat de el :mrgreen:

  6. Eu tot nu inteleg ce aveti voi cu lovul? Da putea sa fie altceva „hate” de ex . daca e rost sa sarbatorim de ce nu? E un bun prilej sa mai uitam de rahatul asta de viata in care ne balacarim. Scriam anul trecut ca sarbatorim si lovul si Dragobetele si tot ce se poate. Nici eu nu agreez kitsch-urile gen pernite , ingerasi si alte prostii de pe la tigani, dar puteam sa o facem in alt mod.

  7. Minoki, mie cel mai mult la faza asta asta imi place ca e prilej de primit cadouri 😀

  8. N-ati inteles nimic! ideea este ca avem si noi dragobtele nostru si pe ala nu-l baga’n seama nici bunica!

  9. Am scris io asta…? Hmm, am avut şi zile bune după câte pot constata… mi-a scăpat probabil!
    Vă urez multă iubire tuturor şi, după caz şi necaz, mult lăv la evribadi!

  10. Vlad, modestule! 😀
    Multumim ca ni te-ai alaturat si’ti dorim si noi tie toate cele bune!!
    Make love, not war! zicea un vechi proverb romanesc!

  11. Să nu mă înțelegeți greșit.
    Mie-mi plac toate sărbătorile, fie autohtone, fie importate. Nu mă împac însă cu kitsh-ul care le însoțește.

  12. Melami, nici eu nu ma impac cu kitschul! Si zau ca le insoteste, ba chiar le tine trena! 😆

  13. păi cum naibii să nu fie kitschul în floare şi ridicat la nivel de artă când 8 blogări din 10 sunt semianalfabeţi? îmi imaginez că unu’ care scrie „să fi cuminte” sau „nu mai fii rău” să preţuiască kitschul tocmai pentru că are acelaşi nivel atât în cazul gramaticii, cât şi al esteticii, bunului-gust.

  14. da mai, e belea cu „i”-urile astea!! :))

  15. Da, bre, e de belea. Că-i tare greu de reținut că se pun doi de ”i” la afirmativ și doar unul la negativ. La imperativ, firește. 😀

  16. Bai, ce draci faceti voi aici? Puneti punctul pe „i”? 😉
    Vlad
    Vezi coane ca „evribadi” se srie cu doi „i” 😀

  17. Asa-i cu blogarii astia…!

  18. am sunat la informaţii şi mi-a zis telefonista de serviciu că numa’ evribadi scrie cu doi de „i” pe evribadi. nu m-am regăsit! 😉

  19. Vlad
    Eu merg mai departe si spun, hai s-o punem de-o revolutie culturalo-maotzista, ca decit sa le urmam exemplul, sarbatorind dragostea(sentiment eminamente imperialist), mai bine ne luam dupa ei si trimitem militari in Afganistan 😆

  20. Eu am auzit cum că în testamentul lui Ştefan cel Mare există lăsată cu limbă de moarte o limbă de pământ in Afganistan şi astfel se explică de ce avem o ceată de ostaşi prin cele deşerturi.
    Cât despre lăvul de acolo… ce să spun?!… cred că e în floare, nasol de ei că nu prea există prin părţile locului părţi fomeieşti. Da’ pân’ la urmă, cu femeie sau cu bărbat, dacă faci lăv tot prostituţie se cheamă!

  21. Maaai, io daca as avea ce sarbatori si cu cine as face-o. Si as face-o nu numa’ de valentinu’ asta ci si cu o zi inainte sau dupa sau cand mi se pune pata 😀

    Pe mine ma enerveaza doar aia ce vin in restaurante cu trandafirii aia plin cu otrava. Io nu-i cumpar
    1. Ca is plini de otrava
    2. Mi-e mila de vanzatori
    3. Nu vreau sa incurajez chestia.

    Nu-i vorba ca nu-i cumpar, dar nu permit si nu am permis sa mi se cumpere. In rest mi-e cam indiferent Valentinu’ asta.

  22. Mesio Vlad nici io nu prea stiu iegzact cand se scrie fi sau fii si nu ma simt deloc semianalfabet 😀 Dar chiar oare ce-o fi aia? Adica aia ce stiu doar alfabetul pana la litera M 😕

  23. Limba? Ce limba? Care, unde?

  24. @Strigo: sau ăia care-l ştiu de la M încolo, sau din doi în doi, sau numai partea de mijloc…

  25. pinguinu nuclear

    fenomenul de copiere/adoptare a sarbatorilor/obiceiurilor ce apartin altor popare este un fenomen mult mai vechi decat poporul roman si, cu siguranta, nu detinem monopolul. Mai mult, in epoca contemporana, nu cred ca suntem cei mai afectati de americanism (californication).
    In rest, un articol „tru” :-).

Lasă un răspuns

