Dialog

Asta, pentru că tot sunteți iubitori de animale! 😀

Postarea aceasta îi e dedicată în mod special lui Papagigli, ca ilustrare a postării lui de azi! 😀

Posted on Februarie 4, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date. Bookmark the permalink. 39 comentarii.

  1. Dialog? Eu il vad mai mult monolog 😀
    In fine, ca sa fiu sincer, asa cum v-am obisnuit, 😉 ma-nebunesc dupa animale. In special dupa cele bipede si cu un dezvoltat simt al umorului 😆

  2. Da’ le cautati mult pana le gasiti? Am ras si de clip si de maotanul meu care a stat cu ochii beliti pe monitor.

  3. @Minoki
    Și, ce-a zis?
    Hai că ne interesează comentariile lui. Precis că a fost de partea motanului din videoclip! 😀

  4. Al meu e castrat saracul, asa ca nu a inteles el prea bine cum vine treaba aia…ma intelegi….decat ca a auzit niste schiolalaieli.

  5. Să nu te audă Papa că l-ai castrat, că se-nfoaie la tine. 😀
    Vezi postarea lui de azi! 😉

  6. Am citit postarea lui. Deci: pe motan l-am castrat pentru binele lui. Un motan necastrat risca sa faca mult mai repede pietre la rinichi. Chiar am vazut un motan cu blocaj renal (din acelasi motiv) si sincer nu e un spectacol prea placut. Chiar am vrut sa-i aducem o pisica sa se bucure si el macar o data in viata inainte de a-l castra, dar nu am gasit si am inteles ca ,in afara de delfini, niciun animal nu simte placerea fizica atunci cand se imperecheaza. Totul este instinct.
    Si tot pentru Papa: ce te faci cu ei cand intra in calduri? Animalele nu stiu sa se masturbeze.

  7. Copilasi dragalsi, bag seama ca voi l-ati citit pe altu’ si dati pe mine 😀
    Nu am nimic impotriva a tot ce se intimpla. CLAR? Nu sunt un animal lover. Imi plac, dar eu consider ca fiecare cu regnul lui. Mai mult, fiecare poate castra pe cine doreste, atita timp cit nu se atinge de-ale mele 😆

  8. E clar, Papa, trebuie să mai faci o postare pe tema asta. Explicativă! 😀

  9. buimaco
    Explicatii explicative la explicatiile explicite? Nooo, cred c-o dau pe manele 😆

  10. Papa
    Ce te miri ? Asa se intampla cand te maninca !

  11. Traiane
    M-am mirat, coane, la inceput, dar acum nu ma mai mir de nimic 😉 Mi s-a atrofiat mirarea 😀

  12. =)) :((

  13. Strigo
    Cam asta simt si eu 😆
    Am postat pozele de dupa furtuna de acum doua zile, dar nu va asteptati la cine stie ce grozavii, ca-n postul precedent 😆

  14. Papa, eu zic să lăsăm câinii şi pisicile şi să trecem la cămile.
    Cred că o să dau o raită prin Dubai. Ce vrei sa-ţi aduc de acolo?

  15. Sailor
    Un caine si o pisica…

  16. Traiane, de pluş? Sau de aur?

  17. Marineru
    o sonda 😉

  18. Marineru
    Bai, bai, bai! Nu d-aia de clisme 😀

  19. Sailore, io as dori un fular frumos de matase, daca se poate ;;)

  20. Papa, acolo, in emiratul ăla in mod special nu sunt multe sonde.Sunt bazaţi pe comerţ mai mult dar macar un breloc in formă de sonda tot se gaseşte
    Laura, primul care o să vîndă acolo fulare şi mănuşi o să dea lovitura.Cred. Oricum, fac tot posibilul , ptr tine.

  21. Domnu cu vaporul
    Bun si brelocul, vezi sa semene cu turnul Eiffel 😉

  22. Papa, ştii ce m-a rugat cineva să-i aduc odată? Nisip din deşert. Fin ca scrumul de ţigară.

  23. Sailore, apoi sa fii multumit ca nu ti-am cerut o saniutza 😀 (nu ca nu mi-ar trebui… deci daca se poate… )

  24. Sailor, eu nu vreau nimic din Dubai decat bani! eventual dolari, ca sa nu zici ca’s neam prost!

  25. adica puteam sa cer euro….

  26. Sailor
    Bai, noi il avem pe A380 care face ruta directa. Anul viitor e planificat Dubaiul si daca va fi in combinatie cu Burj Dubai, cu atit mai bine 😉

  27. Georgiana, bine că nu ai cerut o cisternă de petrol!! Banii sunt cel mai uşor cadou.

  28. Papa, eu ca vechi calator prin zona iţi recomand vremea asta pentru Dubai.Plus ca e şi festivalul cumpărăturilor.

  29. Sailore, nu uita sa spui ca tra sa vina papaglio cu sacosa de dolari 😀
    Deci io stiu: cuparaturile in dubai nu-s pentru mine 😀 Desi rata impozitelor la ei ma atrage teribil 😉

  30. Sailor
    Mercic boierule! Bine de stiut.

  31. Strigo
    Ce sacosa don’soara? Ucidizez cardul 😦

  32. Papa,
    Acolo îţi dai examenul în arta negocierii.

  33. Papaglio, apoi imi era mila de card si parca auzisem ca daca negociezi anumite chestii aia vor cash 😀 Asa-i Sailore?

  34. Laura, sunt dotaţi şi în ultima bojdeucă cu cititor de carduri.Dar e mai bine cateodat să pui bani cash pe tejghea . Face parte din scenariu.

  35. NB dragilor buimaci :-*

  36. Noapte buna Laura.

  37. Noapte buna, Laurica :*

  1. Pingback: Duzina de cuvinte. Schițe venețiene pentru America « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

