Jesse – câinele utilitar

Pentru cei care NU iubesc animalele, pentru că iubitorii lor oricum sunt topiți când văd așa ceva! 😀

Posted on Februarie 3, 2011, in Cu ochii cât cepele. Bookmark the permalink. 39 comentarii.

  1. catelul asta e bun pentru barbatii singuri! 😀

  2. pinguinu nuclear

    sau pentru femeile cu barbat. 🙂

  3. Măi, buimacilor, omenirea nu se mai însoară/mărită, să vezi cuplăraie, odată câinele pus să-i învețe și pe alții cățelași meserie! 😉

  4. oricum, stie mult mai multe decat am reusit eu vreodata sa-l invat pe balaurul consort …

  5. Mai multe, nu chiar, dar mai bine și mai prompt, în mod sigur! 😀

  6. @balauro, știe!
    @Mel, asta cam așa-i! :)))))

  7. Acuma, ca s-or dus douspatru di ore de la lansarea articolului, vin si eu si intreb: Ce-o dorit sa spuie Pamela cu „Pilates” ala?
    O mai asteapta atata vreme?

  8. Iote că-ți răspund eu: Asta e!

    Aaaa, te așteptati poate să vezi ceva gagici despuiate! 😀

  9. As vrea si eu vreo doi catei . Se poate? Am de facut curatenia de primavara si mi-ar prinde taare bine!

  10. Daca sunt doar despuiate n-am facut nimic.
    Tre’ sa fie si despletite!

  11. se sta la rand pt comanda? sa dea la fiecare cate unul sa ajunga la toti!

  12. virtuale, si fecioare eventual!

  13. Bun. Dar nu suficient de bun. Nu ştie să desfacă sticle de bere. Încă.

  14. ceea ce ne emotioneaza pe toate nici nu cred ca e ceea ce face, ci placerea cu care o face 😀

  15. Balaura, cainele mele nu stie nici comanda „şezi” dar eu tot îl iubesc de nu mai pot! 🙂

  16. Știu că dresajul unui câine pentru găsirea trufelor costă 3-4.000 euro.Fiind o afacere bănoasă, merită investiția.
    Întrebarea mea cea mai arzătoare, la acest moment : cât ar putea costa un dresaj pentru lucrurile de mai sus?!
    Răspunsul mă va ajuta să mă hotărăsc dacă o să caut pe cineva în vederea căsătoriei sau o să-mi păstrez iubitul și o să dresez un câine? 😛

  17. @georgiana:
    …adica nascute in septembrie, nu-i asa?

  18. Georgiana, poate ar trebui să fie o rugăminte şi nu o comandă.Zic şi eu.

  19. Virtuale, da, da! la zodie ma refeream 😀 sprinten tot! dă să te ţuc pe frunce!

    Sailore, dar l-am şi implorat, numa-n genunchi nu m-am pus!! El tot nu şi nu! a naibii cockerii iştia, crapă chelea pe ei de încăpăţânaţi!! 😀

  20. Ce sa zic? Interesant, dar nu ma-ncinta. Desi nu sunt vreo Brigitte Bardot sau vreun alt activist pentru drepturile animalelor, iubirea pentru animale o inteleg oarecum diferit. Miine voi posta la mine aceasta parere si cine doreste s-o combata, e binevenit. Cine nu, e la fel de bine venit 😆

  21. Andru, varianta doi! 😉

  22. @Gianuca
    Te informez că ceea ce spui poate și va fi folosit împotriva ta 😀
    Dar tot îți mulțumesc pentru sugestie!
    N-o validez până nu aflu costurile.

  23. Coano andrusko , dresează-ţi iubitul !
    În loc de bucăţele de carne îi dai felii de fofo.

  24. @Nea Oțelu´
    Nu-mi plac condiționările ….mereu! 🙂
    Dar ceea ce ai spus, mi-a adus aminte o întrebare grea și un răspuns pe măsură:
    De ce le iese femeilor șpagatul mai bine decât bărbaților?
    E ca la cărțile puse pe masă: stau drept unde au fost deschise mai des.

  25. E tare shod cainele asta. Si cum asteapta el rasplata 🙂

  26. Papa, apoi pe tine numai gagicile te incanta! :mrgreen:

  27. Şi pe mine mă încântă gagicili! Că doară nu flăcăii!

  28. Sailor, să înţelegem că nici ţie nu-ţi plac animalele. Nu-i nimic, nouă ne plac şi tocmai de aia o să avem câte un filmuleţ din ăsta pe săptămână! 😀

  29. Buimacii, aţi înţeles greşit. Îmi plac şi puteţi pune chiar mai des filmuleţe din astea. Sunt amuzante.

  30. Marineru
    Si pe mine m-au inteles gresit buimacele astes iubarete 😀 Si eu iubesc animalele, da mai bine cititi postul de miine pentru a defini iubirea 😉

  31. Vai, papaglio pe mine ma facusi deja curioasa sa aflu ce-i iubirea din ptdv.

    Sailor, papaglio, la sefa (adica slvc) pe blog dezbatem o chestie. M-ar interesa parerea voastra daca vreti. E legata de postarea anterioara.

  32. Loreley
    vin don`soara, cum te-as putea refuzaÉ

  33. Mersi mult papaglio :-*

  34. noapte buna, Laura! :*

  35. Toate ca toate…da’ sa fac masaj…si sa-mi aduca telecomanda?!
    Wow!!! How Much Is That Doggie in the Window?? 😀 😀

  1. Pingback: Când este timpul miracolelor? « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

