De ce urăsc eu slănina!

Văzând că până şi Didina s-a încumetat să-şi lase mopul şi să se apuce de scris, Pamela s-a  gândit să-şi reprogrameze şi ea şedinta de Pilates şi să scrie câte ceva. Chiar suntem curioşi…

Am să mă efortez puţin pentru că, recunosc, n-am mai scris nimic încă de când am terminat Spiru Haretu’!

Aşadar, am să vă vorbesc puţin despre colegii mei de gimnaziu. Înainte de toate, trebuie să fac menţiunea că am studiat la cel mai tare liceu din oraş, dar nu pentru că aveam eu cine ştie ce rezultate spectaculoase la învăţătură, ci pentru că ăla era liceul de care aparţineam, adică prin zona aia locuiam, c-aşa era înainte, nu se dădea examen şi pentru intrarea în clasa a V a.
Pe acelaşi criteriu au ajuns şi colegii mei la liceul ăsta – cu alte cuvinte, eram o adunătură pestriţă de vecini de cartier. Oricum, eram, de departe, cea mai frumoasă şi mai inteligentă dintre ei, ca întotdeauna de altfel.
Nu pot s-o uit pe colega care ocupa banca a treia de la lângă fereastră . Repeta a patra oară clasa a şasea şi era îndrăgostită lulea de un vatman pe numele lui: Viorel. Cât era ziulica de lungă se iţea la fereastră în aşteptarea fătului frumos ce avea să vină călare pe tramvaiul 213, iar când acesta apărea în sfârşit, se apuca de nebună de lălăit cât o ţineau plămânii: „Viorel al meeeeu! Viorel al meeeeeu”, bineînţeles fără să conteze câtuşi de puţin că-i un profesor în clasă. După ce Viorel, depăşea aria ei de acoperire vizuală, punea mâna pe andrele şi se apuca nestingherită de împletit. Frac-su, coleg şi el cu noi, îl imita cu succes pe răţoiul Donald, fireşte, tot în timpul orelor, astfel că profesorii, ajunşi în pragul nebuniei, odată terminată ora de curs apucau cu repeziciune catalogul,  îşi făceau o cruce mare şi aproape-n fugă ţâşneau pe uşă!
Nebunia mare era însă în pauze. Grăsanul clasei îl chinuia pe ăl mai pricăjit dintre colegi, un altul, cum suna de pauză, punea mâna pe cridă şi se apuca de mânjit tabla, dar cel mai ciudat şi mai nesuferit era ăla de-şi scotea pachetul cu mâncare din geantă şi se apuca de aruncat în colegi cu bucăţi de salam, şuncă, pâine sau ce naiba-i mai punea mă-sa acolo. Odată a aruncat c-o bucată de slană în mine, ocazie cu care a început toată clasa să râdă. Eu nu înţelegeam nici de-o culoare ce-i aşa amuzant şi de ce nu se mai opresc naibii din râsul ăla devenit isteric între timp, neştiind că bucata aia nenorocită de slană rămăsese lipită de obrazu-mi fin ca de piersicuţă (cum e şi acum). Bineînţeles că zevzecii ăia nu s-au prins că individul făcuse gestul ăla pentru că era topit după mine, aşa că faza asta a făcut înconjurul liceului şi nu mi-a fost deloc uşor să accept pentru o bună bucată de vreme,  postura de Popa Prostu. Spre nefericirea lor însă, toate astea aveau să dispară odată cu începutul relaţiei mele cu Marin. Dar despre asta, altă dată.

Posted on Februarie 2, 2011, in Seralu și fefeu, neică!. Bookmark the permalink. 76 comentarii.

  1. Mai trebuia o bucata de ceapa si o stampa de palinca si era pranzul gata 😛

  2. Adecatelea, tu ai fost combenata cu Marin si eu de-abea acum o aflu? Ahhh, simt cum presiunea arteriala imi umfla aorta! Mintea mi se tulbura din cauza excesului de oxigen. Extremitatile-mi zvicnesc. M-ai bagat in spetal cocoana!
    Mistoc postul! 😉
    pup u

  3. Lasă ca face bine la ten, cucoană! Conține vitamina A naturală. Ar trebui să-i mulțumești zevzecului, nu să-l porcăiești! :)))))))))))

  4. Doamna Pamela
    Nu ma-i dat cu numele, da să știi că m-am recunoscut! Și să ști că Viorel ăla nu se compară nici pe departe cu Barilu meu. Și c-o să te spun lu frate-miu că la-i făcut prost.
    Crapă fierea întine că io am făcut Cantemiru și tu numa Șpilu Haret, asta ie!

  5. Oho ! P-acilea se lasă cu jelozie-crimă-dramă .
    Mă întreb doar : L-a anunţat cineva pe senzaţionaldiaconescu ?
    Că Desdemoana şi Otelu îs deja prezenţi .

  6. Papa, am omis… a fost doar o aventură… Am ieşit doar de două – trei ori la un Cico şi-o prăjitură. Nu se compară cu tine, cu banii tăi, cu tot!! Eu zic să nu te stresezi inutil! :*

    Silavaracald, eu n-aveam nevoie de vitamina lui, că mie îmi aducea unchiu-miu din Izdrael creme din ălea bune, care nu se găseau pe la noi! Şi nu l-am porcăit, lasă că ţi-oi povesti cum l-a porcăit Marin!

    Didino, haidi fatăăăh, nu te bosumfla aşa, doar ştii cât de mult „te apreciez”, ş-apoi dacă nu ziceai tu, nu ştia nime că despre tine-i vorba!!
    N-ai decât să mă spui lu frac-tu, ce? eu nu pot să-l pun pe Gigli să-i sară la ficaţi? 😀
    Nu-s invidioasî deloc pe tini, oricum sunt mult mai deşteaptă şi mult mai frumoasă!!! Ţi-as mai zice vreo două, dar tre să mă duc în oraş, sunt invitată de cineva la o apă plată cu lămâie!

  7. Imediat se iau de flo-ri gajicile .
    Dau drecu tilicomanda blocată pe oteveu, că acilea-i mai palpitantă treaba.

  8. Domnu Stelu, nuuuu, că acuma nu mai zice nimic, c-aşa face! aruncă cu foc şi dispare! N-o ştiu eu pe Didina?? heheee! intri-n gura ei, nu te mai scoate nici muma lu Ştefan cel Mare!

  9. i-o plătit Barilu facultatea cu bani grei, ş-acu îmi flutură mie diploma pe sub nas! ha!

  10. Seara buna buimacii!

    Se plictiseau leul şi leoaica într-o după-amiază de vară. Convoacă ei toate animalele şi leul le zice: – Care sare în prăpastia cea mai adîncă din padure poate s-o f**ă pe leoaică. Se uită animalele la leoaică, hmmmm, bună bucată. Se uită pe urmă la prăpastie şi se înfioară… Brrrr, ce adîncă este. La urmă, leul, văzînd că aştia se tot codesc, se plictiseşte şi zice: – Eu mă duc cu leoaica jos, să vedem cine apare primul… Zis şi făcut. După un timp, apare un mic punct maro pe cer, care se face din ce în ce mai mare şi buf! ursul se face plăcintă la picioarele lor. Se ridică, îşi îndreaptă oasele, îşi scutură blana de praf şi pe urmă dă să plece. Leul îl opreşte, spunîndu-i: – Unde pleci? Ţi-am promis că-ţi dau leoaica s-o f**i! – Da, bine, da’ prima dată mă duc să-l f*t pe ăla care m-a impins!

  11. Bonsoir&good evening!
    Bună seara buimăcime!
    Înțeleg că se halește slănină aici. 😉

  12. Pamela, tu ai fost fericita ”înslăninată”? :)))))
    Sailor, bietu urs, și nf și făcut plăcintă! 😆

  13. Poanta cinica:

    -Stiti cand nu mai zboara pasarica?
    -Atunci cand se depune slanina la aripioare.

  14. Pai vezi mai Pamela? Slanina a fost buna la ceva..ti-a facut tenul frumos.
    Trebuia sa iti dea idei si sa patentezi asta..crema slaninoasa cu soric(cred ca asta era buna pentru celulita,nu pentru ten).

  15. G
    Iubire, eu te apar daca e nevoie, dar pentru atacuri, hepatice, angajaza si tu unul artagos 😉

  16. kid
    s-o crezi tu! 😀

  17. @papa, gând la gând! Șunt o grămadă de ”aripioare” …zburdalnice” 😉

  18. @Scorpio, ar fi o fază să o patenteze! 😆

  19. Mirela
    😆 primisem acum doua zile un mail cu niste aripioare disparute in slanina si care erau extrem de vioaie, ca sa zic asa 😉

  20. @papa, mă faci curioasă! 😉

  21. @mirela,papagigli:

    ….depinde spre care aripioare va merge gandul.
    In mod normal, cand apare slaninuta pe ele, creste dorinta de zbor, dar se raresc cursele pentru ca devine tot mai dificila decolarea.

  22. Mirela, da! eu! iti dai seama??? eu cea mai frumoasa si mai desteapta din liceu sa patesc asa ceva???!!!

    Papa scumpule, aia cu ficatii era o figura de stil, draga!

    Scorpio, eu zic sa nu incerci asa ceva acasa!

  23. iar apropo de aripioare, mie-mi plac aripioarele de la KFC 😀

  24. Da, papa, știu. Și eu le-am primit prin amabilitatea cuiva. Mi-au tăiat pofta de sex pentru o lună! 😀

  25. slvc
    Taci ca i-am taiat-o si Mirelei 😀

  26. kid
    aici, in sat, le spunem labii 😆

  27. deci cele purtatoare de labii se numesc labile?

  28. Pam
    Iubire, io-ti spusei ca sa nu-mi vii cu pretentii de foie grass 😀

  29. Pam
    Nu, zambile 😉

  30. @papagigli:
    serios! si folositi si solutie de degivrare inainte de decolare?

  31. Măi, nivelul conversației mă depășeste complet!
    Voi vreți să iasă toate fetele de pe blog?
    Ce-i aia degivrare, bre, Virtuale?
    Dezvirginare știu… dar degivrare…

  32. Mi-a imprumutat Papa DEX ul si uite ce’am aflat
    DEGIVRÁ vb. I. tr. A înlătura straturile de chiciură sau de gheață formate pe anumite suprafețe (metalice). [Var. dejivra vb. I. / < fr. dégivrer].

  33. @papa, mi-e o lene să deschid mailul…așa că, încă nu ”mi-ai tăiat-o” . 😉

  34. Eu mi-am inchipuit ca toti cei care obisnuiesc sa zboare sunt la curent cu precautiunile decolarii….
    Ca doar nu se decoleaza asa, oricum…

  35. @ silavaracald
    Păi întrebaţi şi dumneavoastră prin vecini, poate ştiu ei.

  36. Maaaai, sa strice el bunatate de slana asa… hihihihi… N-ai luat-o, ai inghitit-o delicios si apoi sa-i fii multzumit ca te-o salvat de la infometare 😀 M-ai facut curioasa cu Marin asta … ntz ntz ntz

  37. kid
    Bai tu chiar crezi ca-s vreun cocor sa cunosc actiunile de decongelare la zburatoare?

  38. Mirela
    Cu cit te va tine lenea mai mult, cu atit mai bine pentru tine 😆

  39. papa, atunci nu-l deschid! 😆

  40. @papagigli:
    decongelarea se practica doar la tigaie.
    dar la zburat…. acolo este nevoie de sofisticaciune, de vrajeala complicata – nu poti sa-i spui dezghet si gata!

  41. @Stelu
    Păi, ”vecinii” ăia-s și ei plecați prin vecini, deci am rămas cu întrebarea nerostită. Noroc cu Geo! 🙂

  42. kid
    De unde, pacatili meli, sa stiu eu d-astea. Eu crezui ca-i ca la microwave, apiesi botonul de defrost 😉

  43. Mirela
    Nu-l deschide, da’ salveaza-l, ca nu stii cind oi vrea sa-ti treca pohta si atunci ti-o fi de trebuinta 😉

  44. Strict şi la obiect,
    Urăsc slănina aşezată pe corpul femeilor!!!

    Papa,
    Am ratat ocazia de a te saluta direct din Sankt Pauli uichendul ăsta. Din cauze de net la purtător.Aşa că te salut tot din Romania.

  45. Sailor si io chiar ma intrebasem pe unde umbli 😀

  46. Da’ chiar Sailor. Pe unde umbli?

  47. @papagigli:

    Am cautat in literatura de specialitate si am gasit o „plansa” care sa ne faca sa intelegem de este necesara degivrarea in cazul acumularii de unsoare le aripioare….

    Ca sa fim lamuriti, odata pentru totdeauna!

  48. Fetili, ştiţi voi ce păsărele zboară la cea mai mare altitudine? Hai că nu e greu!
    Eh, in compania ăstora am petrecut câteva ore dus-întors pînă in Hamburg. Dar a fost strictly business.

  49. Tu Laura, având taste nemţeşti cam bănui tu ce e Sankt Pauli ăsta.

  50. Sailor, is in Bundesliga 😀

    Si in afara de asta un port Hamburg 😉

  51. Sailo
    Borfet .

  52. @Traiane
    Iui, ce vorbă rostiși matali!
    Nu borfet, ci piare! Asta am învățat-o de la Virtual. Deci: PR-e!

  53. Traian, Ai cea mai vagă idee de modul de organizare a borfetului nemţesc?
    Dacă îţi spun că sunt la program respectat cu stricteţe indiferent de vremea de afară mă crezi? Am crezut că e naţionala de biatlon a germanie! Aşa erau îmbracate!
    Vroiam să mai remarc faptul că am ajuns la Hamburg inaintea lui Torje. Esti cunoscător si şi ştii despre ce vorbesc.

    Laura,
    Aşa e , Hamburg e un port.Un mare port.Frumos oraş.

  54. Sailor
    Nasol ! Pana dezbraci una din aia…iti cade catargu’ !

  55. Traian, la tehnica din germania, ma aştept să aibă un buton ascuns pe undeva pe care apeşi şi sar ele hainele singure dar ideea era că nu pleacă de la locul de muncă indiferent de condiţiile meteo.Devotament pentru meserie.

    În rest, Hamburgul e un oraş plăcut…e chiar in Bundesliga.

  56. Si Hamburgul si Sankt Pauli. Sankt Pauli e o parte din orasul Hamburg. Si da, e chiar fain. Am avut si eu norocul sa-l vad cateva zile.

    Sailor, cateodata tehnica nemtzeasca nu-i doar un boton 😀
    Dar disciplina, daaaa… am trait si io pe propria piele cateva luni ceva de genul. Si nu pot sa-i zic decat armata.

  57. @strigo
    Mai zi, ca-i interesant ; …si cat ai stat in Sankt Pauli ?!

  58. In Sankt Pauli doar pe zi am trecut pe acolo. Doar asa sa-l vedem. Cica nu e un cartier de „lume buna si sigur”. Au si steagul in Bundesliga cu un cap de mort.

    Iar Reeperbahn foarte cunoscut. E un bulevard care mai ales seara si noapte e de vizitat: „sex, clubs und Rock’n’roll”.

  59. Laura, poţi fi sigură că nu m-am referit doar la tehnica aia. Şi nici ele nu erau toate nemţoaice…Dar pe frigul ala eu nu am stat sa aprofundez diferenţele culturale. O bere şi o tequila au fost de ajuns pentru mine.

  60. misto clubul ala! rock’n roll !!! vreau si euuuuuuuu!

  61. Păi na, seara şi noaptea , că ziua eram cu catargele la reparat la Blohm und Voss.
    Anul trecut am stat 3 săptămîni, acu doar 3 zile.Dar nu e deloc periculos!!! E o secţie de poliţie chiar in mijlocul cartierului, pe trotuarul opus celui cu fete. Vine lumea ca la muzeu, cu ghid cu tot. Acum , au şi nemţii homleşii lor dar nu mi s-au părut agresivi.
    Oricum, un loc interesant, locul de baştină al Micuţului din cărţile lui Sven Hassel.

  62. Giana, cand am ajuns eu nu mai aveau rock’n roll! Doar…

  63. Georgie, tot bulevardul e plin de cluburi… ai de unde alege 😉

    Sailor, si mie mi-a placut orasul foarte mult. In general io nu prea am intalnit aici holesi agrsivi. Adevarul e ca primesc o gramada de bani de la stat. De fapt nici nu ar trebui sa existe. Vedeam pe sub poduri unde aveau paturile si valizele puse. Erau toate frumos aranjate 😀

  64. Domnu Marineru, te rog sa ma scuzi, da’ sunt cu ochii lipiti de teveu si de fut in balls-urile lui 😉
    Te salut coane si bine te ritornerasi!
    Fug inapoi sa nu pierd golul lui R7 😉

  65. @Giana
    Hihihihihihi !

  66. Papaglio, bre, da’ noi nu contam :(( :(( :(( Dar chiar deloc? Daaaar deloc-deloc? Si nici marca umpic? :(( :(( :((

  67. Papa, succes! Am auzit ca chelsea s-a întărit cu Torres de la Liverpool. Chiar avea nevoie , că Anelka…

  68. Sailore, apoi io ceva nu pricep: tu esti in ro sau in ienglezia de te uiti la prima liga? La divizia A nu te uiti?

  69. Laura, divizia A e in pauza. Şi cînd nu e tot la ienglezia ma uit. Pentru că merită!

  70. E cam cu curul în două luntrii Sailorul! 😀

  71. Eh buimacii, pun şi eu curul acolo unde nu mă muşcă nimeni de el.

  72. Cred că mi-aş pune eu curul acum în pat că e cam tîrziu.
    Noapte bună!

  73. Noapte buna, buimaci!

  74. Laurelai
    Cum sa nu contati draguto? Doar ca am si eu mici placeri lumesti, de care nu-mi pot vitregi trupul si mintea 😉

Lasă un răspuns

