Single lady video

I-am văzut până acum la muncă; gândind; rezolvând problemele curente domestice… I-am urmărit antrenându-se la arte marțiale, ca să-i placem mai mult chiar decât până acum. Le-am apreciat eforturile și ne-am zis că sunt dovadă de iubire. Iată-i însă că se depășesc pe ei înșiși, dar scopul lor e nobil: pur și simplu vor să ne înnebunească complet, să ne facă dependente de ființele lor minunate.

Posted on Ianuarie 30, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 42 comentarii.

  1. Banc cu multe xxxxx-uri

    PURITANII, FATA LA PERETE!

    Deunazi, in timp ce faceam dragoste cu iubita mea, ea s-a uitat adinc in ochii mei soptindu-mi tainic la ureche:
    „vreau sa ne iubim ca-n filme!”; indata am intors-o invers si i-am bagat-o in gura, cautind sa i-o indes cit mai adinc in git;
    cu o mina am inhatat-o de buci tragindu-le mai aproape, apoi am scuipat-o in fund si in vagin strecurindu-i cite un deget in fiecare;
    in timp ce o trageam cu dintii de clitoris, mi-a venit sa ejaculez asa ca am improscat-o pe toata fata si parul.
    De atunci n-am mai vazut-o si nu-mi dau seama de ce… presupun ca nu ne uitam la aceleasi filme…iar eu, Casablanca, oricum n-o vazusem

  2. Inca unul, cam tot pe acolo

    Două doamne elegante:
    – Auzi, dragă, cică acu’ e la modă să faci sex în ureche.
    – Vai, tu! Da’ nu rişti să rămîi surdă?
    – Da’ ce? Pînă acu’ ai rămas mută?

  3. hahaha, Papa!

    Cat despre domnul din videoclip.. cre’ ca era excitat o tzara! II face bine travestiu’ :)))) Ce miscari! Am ras cu lacrimi!

  4. pinguinu nuclear

    aiurea film (tocmai mancam…)🙂

    Marie si Leana, pe camp, la recoltat cartofi. Ia Marie un cartof mare, lung, plin de noroi si noduros, il ridica si zice:
    – Leana, uite asa are o si Ion!
    – Asa mare???
    – Nu ma, asa murdara…

  5. Ăsta mai are un pic și ajunge ca ăștia!😀

  6. Pinguinu, te’ai gandit ca daca tocmai ti-ai stricat tu pofta de mancare, sa ne-o strici si tu pe’a noastra!😀 ha! ha!

    Tipul din clip e gratios, nu fiti invidiosi!:mrgreen:

  7. Mel, fix un pic! doar oleaca nu-i o vaca😀

  8. Tre sa’l vedeti si pe tipul asta!

  9. mireasa cam stresata, isi cam trage rochia de teama sa nu-i iasa sanii din corset😀 dar tipul danseaza de rupe!

  10. Bună, buimacilor!
    Da sexoși bărbătuși ați găsit pentru seara de duminică!😉

  11. @Georgi, l-am văzut pe tipu ăla!😆

  12. Saluti, Mirelo! Ce faci draguto? te’ai adunat pe la căşi? Stai cu noi, să înţeleg?

  13. Giana, nu cred ca era bine strans corsetul :)) iar sanii sunt mai mici decat cupa !

  14. Mirela, e meseriaş tipu, nu? sper că de ăla din videoclip vorbeşti!😀

  15. Leidi, crecă! atâta ce şi-o mai tras rochia aia, băie băete! el in schimb, pătruns tot!

  16. da…. :)))) mi-a placut!

  17. Georgi, drăguțo, tăt la căși, ba și cu mosafiri! Am venit să mă amuz, tu! Da, tipu din clip.😉
    Da nici cu balerinii lui Lennox nu mi-e rușine, devastator de sexoși!😆

  18. Mirela, ai mosafiri? cum de poţi sta pe net? hi hi hi

  19. Au plecat, Giana! Doar nu crezi că m-ar lăsa…conștiința!😉

  20. Buna seara!

    Niciodata nu poti sa spui ca le-ai vazut pe toate:

  21. Virtuale!😀😀😀 foarte tare!!

  22. G
    Stii cum se mai spune?
    Nu te pune cu prostu, ca te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta😉

  23. @Virtualule, așa da!😆
    Giana, papa, ce mai faceți?

  24. mai e bestial tipul. Si am vazut ca era destul de bine coordonat, stia miscarile, semn ca exersa de ceva vreme. O fi fost si el, „single lady”? Costumul ii era de-a dreptul incitant.🙂

  25. @Gabriela, salut! Bestiali sexoșii ăștia! 😆😆😆😆

  26. @Mirela:
    Inca nu m-ai vazut pe mine…….

  27. Mirela, iaca ce să fac? mai învârt într-o cratiţă, mai calc o cămaşă… chestii dintr-ăştia naşpa. Tu ci faci?

  28. Sarut-mana, fetele!
    Liniste peste tot, nu-i asa ?

  29. Traian, saluti!
    e aşa de linişte că mi-e frică să nu se stârneacă vreo furtună!

  30. N-are cum, Geo. Și Melancolicul și Florul sunt dispăruți, așa că n-avem cu cine ne certa!😀

  31. @Melania:
    Ia sa vad si eu cum se cearta doua doamne!

  32. Doamnele astea două, de față, nu se ceartă. În schimb se tot uită în draft, după ceva de la Sburători…

  33. @VirtualKid
    Inițial, am vrut să mă bag în seamă, să văd dacă pot stârni ceva sămânță de scandal. Apoi, am recitit comentariul tău și mi-am dat seama că nu pot păcăli pe nimeni: io nu-s o Doamnă! :-*
    I´ll rest my case🙂

  34. slvc
    Adica Floru – Stelu, dupa ultimile canoane…!

  35. Cine stie ce-o fi cu Sburatorul”?
    Poate pregateste un dans cu tema generoasa si nu mai are vreme de draft….

  36. @Traian
    Poate ți-o iei de la ei. Că, după cum îi știu, sunt extrem de hetero amândoi.😀
    @Virtual
    Ce n-aș da să-l văd în toutou, cu fundițe, glisând grațios pe poante, de-a lungul scenei.😀

  1. Pingback: Despre supravieţuire « Blogul lui Teo Negură

  2. Pingback: Iertare « Cristian Dima

  3. Pingback: Ora de sport « Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

