Vrăjeli publicitare: Cine are copy-right-ul pe iubire?

Scris de coolnewz

Dacă ar fi să iei măcar un pic, un pic de tot în serios campaniile publicitare la diverse produse ai crede că lumea în care trăim e pură ca aripile de puf ale îngerilor iar noi mâncăm  iubire pe pâine. Ai crede de pildă că licoarea Coca Cola nu este o băutură carbogazoasă cu un aport nutritiv îndoielnic ci o licoare magică, pe care mama, cea mai cea fiinţă din viata ta, nu uită niciodată să ţi-o pună la masă! Nu e masă fără ciorbă da’ nici fără Cola, cum ar veni! O şi auzi pe mama: “Nu discut! Nu te ridici de la masă până nu îţi bei porţia de Cola! Să fim bine înţeleşi!”😀

Apoi,  e sucul Granini.  Publicitarii au decretat:  fructele iubesc Granini, aţi înţeles? Aşa de tare îl iubesc încât parcă nu mai are rost nici întrebarea fundamentală pe modelul cine a fost mai întâi oul sau găina : cine a fost primul,  sucul sau fructele? De bună seamă ca sucul de vreme ce fructele iubesc sucul şi nu invers! Logic!

Am lăsat la sfârşit  serviciile financiare şi de asigurări. Şi aici dragostea îşi face de cap.  Dacă vă imaginaţi că  e vorba de bani, de mulţi bani pe care îi dai fără să ştii foarte exact cât primeşti în cele din urmă, pentru că, nu-i aşa, citez dintr-o campanie a ING: ” Nici noi nu ştim cum arată viitorul” ei bine v-aţi înşelat! Aici e vorba doar de dragoste! Punct!

Hai, ca sigur mai aveţi si voi exemple!  Băgaţi mare, chiar sunt curioasă!🙂

Posted on Ianuarie 29, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Cum, cine!?
    Nici Tristan cu Isolda, nici Romeo cu Julieta, nici chiar Othello cu Desdemona, ci industria publicitară.😀
    I’m loving it! =))

  2. „Hai, ca sigur mai aveţi si voi exemple! Băgaţi mare, chiar sunt curioasă!”

    Exemplul meu este ala ca faceam o vrajeala in liceu , mi-am publicitat-o unui coleg cu care mai stateam la „taine” si ala mi-a furat gacica ! Inca n-apucasem sa-mi iau dreptu’ de copirait !
    Dup’aia am cetit io ca „Sic transit gloria mundi” si m’am inlinistit.

  3. eu am o curiozitate…culniuz e femeie?

  4. melancolique ! 14.12
    Cred ca-i o combinatiune ratatuiascacolniuzeza!
    ( Hai ca te-am bagat in ceatza ! )

  5. $ mela
    E doi – o culniză şu un culniuz.
    Şi scriu, care când are chef.

  6. Bey, stati sa ne intelegem. Vorbim de reclame mincinoase? Ca daca-i asa, n-am exemple. In fond menirea reclamei e sa scoata in evidenta lucrurile bune ale unui produs, ignorindu-le pe celelalte si sa-ti ramina intiparita-n minte. Ce reclama ar fi aia care ar proceda pe dos?😆
    Una la Marlboro, care mi-a ramas in minte din cauza de originalitate era
    „SMOKE KENT!
    Marlboro doesn’t need a commercial”😉

  7. Mișto de tot, Papa! =))

  8. pinguinu nuclear


    adevarul e ca nu ne amagesc altii, ci doar noi ne amagim. Dar daca ma gandesc bine, chiar as prefera un audi.🙂

Lasă un răspuns

