Flexu

Deja academicienii noștri, animați de dorința de a împărtăși din vasta lor experiență și a le pasa încet-încet treburile mai dificile a duce gloriosul steag al buimăcimii mai departe, au început să-și caute discipoli. Ultimul aterizat în ograda noastră pare a îndeplini toate condițiile cerute de fișa postului: e tânăr, virulent, iute la vorbă și la minte, așa că nu mai stăm pe gânduri: îl aruncăm în apă, că numai așa va învăța să înoate. Succes! 🙂

Scris de virusverbalis
Neminimalizându-i utilitatea, una dintre cele mai diabolice scule este, cred, flexul. Mai ales când încape pe mâna unui nepriceput. Dureros e și faptul că, de multe ori, nu poți să localizezi spatiul sursei sonore și nici să-ți dai seama ce material e demolat. Material care, mai tot timpul, opune rezistență și-ți prelungește astfel starea de excitație nervoasă. Încântarea sonoră va începe maltratarea corpului nostru în mod progresiv, de la degetele picioarelor (unde vei simți ușoare furnicături), va trece abrupt prin nervii maxilari, prin scărițe și nicovale, va lovi cu brutalitate globurile oculare (ce vor lua consistența ochilor de melc) și se va opri în creier, pe undeva prin scoarță.De fapt, creierul va fi ultimul din redută, și cel ce va conștientiza macabrul traseu.

Vor fi și momente când te vei ruga divinității să se întrerupă curentul electric, chiar dacă în momentul ăla privești (impropriu spus!) un meci de fotbal sau un film de acțiune. Sau vei dori ca “meșterul” să ia o pauză de țigară și să mai tragă o dușcă de băutură… De regulă, -paradoxul flexului!- ruga nu-ți va fi îndeplinită, caznele vor continua cu aceeași intensitate iar deznodamantul va fi -după chinul îndurat- unul firesc, deschizându-ți larg calea înjurăturilor românești neaoșe și colorate, cu referiri directe la adresa posesorului și , dacă știi, a producătorului de flex…

P.S. Să dea Domnu’ , s-aveți zile liniștite!!!

Posted on Ianuarie 26, 2011, in Buimăceli din lume luate şi înapoi la lume date and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 75 comentarii.

  1. Domnu Virusu
    Te rog io frumos să mă scuzi pentru ieri cân ai bătut în țava caloriferului. Nu era niciun maistru, bre, ci io care spărgeam niște ciolane să i le fac lu Barilu cu fasole. Nu găsam toporu ăla de bucătărie, așa că le fasonai cu flexu lu bărbatumiu. Și dacă tot ma-m apucat, am zâs că să fie așea mai artistice, așa că le-am dat diferite forme, că cică mâncarea se mâncă și cu chii nu numa cu gura.

  2. floru' din grădină

    @ bacilus-logoreicus
    Ieste ceva mai fain.
    Bormaşina cu percuţie.

  3. Bai, nu stiu voi, da’ pentru mine, freza dentara e campioana absoluta in ceea ce privesc zgomotele insuportabile. La aceeasi categorie as incarda si hirsiitul furculitei pe farfurie. Bai, v-o spun cu mina pe drapel, mie mi se sterpezesc dintii cind le aud p-astea si daca ar fi sa le aud zilnic, cred c-as da in tulburari comportamentale. Vreau sa spun, in mai multe decite dau in mod obisnuit 😆

  4. @virusverbalis, auch! Uii!
    @papa, groaznic.Brrrgrrrrrr! 😀
    Ar mai fi vocea lu gabirirea, ce zici, Didino?! 😆

  5. Gregorie Casă

    Acum înțeleg de unde vine gerul ăsta. Instalația de încălzire globală e în revizie prelungită.

  6. Io nu poci decat sa-i dau lu’ papaglio dreptate cu zgomotele alea infernale si sa mai adaug unul cu care pe mine ma scoti din sarite: zgomotul de scartait al zapazii artificiale. Doar cand ma gandesc si-mi ies din pepeni 😀

  7. Ia nu vă legați de Găbița Firuța!
    Cineva o place și pe ea de n-o dă afară! 😀

  8. Aş vrea să fiu eu cel care va inventa polizorul unghiular cu amortizor de zgomot. Cred că m-aş imbogăţi.

  9. Pe mine ma mai enerveaza si zgomotul pe care-l face aspiratorul sau fönu’.

  10. Sailor si un fön nezomotos sau un aspirator si tot te-ai imbogati 😀 (tra sa-mi dai si mie ceva, ca ti-am dat ideea 😉 )

  11. Neah, zgomotul uneltelor este tot schepsisul! Și face parte din conspirația generală a creatorilor de unelte uniți cu măeștrii meșteri. Păi vă dați seama cum ne manipulează, dacă am ajuns ca noi să îi plătim să facă o treaba și tot noi ne bucurăm când fac pauze dese?!

  12. Off topic şi chiar out of time:
    Cred că folosirea cuvintelor obscene pe blogul ăsta nu numai că nu se justifică in numele libertăţii de exprimare dar nici nu are se poate scuza in numele frumuseţii literare a textului. Simplul fapt ca vârful degetelor care apasă pe taste e mai departe de creier decat gura care rosteşte cuvintele ar trebui să fie o logică autocenzură.

  13. Laura, mergem parteneri la afacere..aaa .. Te bănui că ai taste nemţeşti de scrii feon aşa…Mă apropii?

  14. Sailor, esti chiar fierbinte ;))

  15. Andru =)) =)) =))
    Cre ca si tu ai fost ceva terorizata de asa maestrii 😀

  16. @Laura
    Cam! Dar o rezolvam simplu, bărbătește: plecam de acasă 😉

  17. Lauraaaaaaaa!!! ai grijă ce scriiiiii!!! E doamna marinar lângă mine şi a zis că ne vom decupla de la încălzirea centrală dacă tot sunt fierbinte!!! In iarna asta trebuie să mă menţin tot timpul fierbinte!!Cine m-a pus să comentez aici???

  18. @Sailor
    Stai liniștit dragule, cu toții am știut că soția a ți-a scris comentariul de la 22:35 😛

  19. @Sailor
    Adica ai pus-o…!

  20. Sailor, pai ar trebui sa te bucuri. Inseamna ca are planuri maaari si fierbinti cu tine 😉

    Andru … ioi, adeca tu … hihihihihii… tu in ce port esti? Ca sa stiu sa ma pun in alt port 😉

  21. Fetele, staţi liniştite că e o doamnă şi ştie când să plece la culcare. Are încredere maximă, altfel ar fi abandonat demult corabia. Comentariile le scriu doar eu, ea le aprobă.

  22. Ce doamna, cata incredere… dar de stiut tra sa le stie 😉
    Hihihihi… sailor, apoi daca esti marinar chiar ca-i trebe incredere 😀

  23. Şi un banc, apropos de meseriaşi…

    Seful echipei de Formula 1 Ferrari si-a concediat tehnicienii si in locul lor a angajat tigani din Romania pentru ca scot rotile de 3 ori mai repede.
    Mai tarziu i-a parut rau…
    E drept ca fata de timpul obisnuit desfaceau rotile in 3 secunde insa in cele 7 secunde ramase au revopsit caroseria, au schimbat seria de fabricatie si au vandut-o drept Honda.

  24. Laura chiar nu văzusem că și io. 😛
    Ești pe fază! …. Io pe nul! 🙂

  25. Hihihiihi… buni tiganii nostri, buni 😀

  26. Seara bună buimăcime!

  27. Un tigan fura o gaina si o duce langa lac sa o jumuleasca si sa o gateasca. Cum jumulea tiganul la biata gaina, la un moment dat vine politia. Vazandu-i in timp util, tiganul arunca gaina in lac. Politistii il intreaba :
    – Ce faci tigane aici ?
    – Ce sa fac ? Aia face baie si eu ii pazesc toalele …

    mai sunt şi găinari unii…

  28. Sara buna, Geo 🙂

  29. Vaz ca de zgomotul manelelor nu aminteste nimeni. Banuiam eu ca sunteti lesinati dupa ele 😆

  30. Papaglio, apoi era vorba de munca, nu de distractie 😉

  31. Laura, ha! ha! halal distracţie!

  32. Pai daca ar fi sa alegeti intre o manea si flexu’ ce naiba ati alege?

  33. Si va distrati, ha ?

  34. eu aş alege flexu, clar! 10 flexuri!! 😀

  35. @Laura
    Maruntica la podele !

  36. Laura
    Era vorba de zgomote, nu de munca, dar am inteles ce te distreaza si te-am etichetat. Ia ca ma duc sa-ti caut o dedicatie zgomotoasa 😆

  37. M-am linistit … m-am si speriat ca apare o manea … hihihihi…

    Mersi papaglio 🙂 E faaaaina si necunoscuta melodia.

    Stai sa caut si io o dedicatie special for you 😉

  38. Ce bai, ati fugit? Chiar credeati ca pun fo manea? 😆

  39. cumăsline, n-a fugit nimenea, te ştim de om serios …

  40. Papa, orchestra-i de milioane!

  41. Cu maslini,
    Savurăm victoria de aseară….

  42. E Ritchie Blackmore de la Deep Purple. Adica asta

  43. Sailor
    Si noi p’a lui Dinamo!

  44. Gregorie Casă

    Mă scuzați, am fost reținut la o conferință. Nu mă întrebați ce s-a discutat acolo, că n-am fost atent. M-am dus pur și simplu că-mi place conceptul de conferință. Mă face să mă simt mai intelectual, așa.

  45. cumăsline, hai măi, că mai ştim şi noi din astea, nu tre să ne zici chiar aşa, ca la nepriceputeni 😛

  46. marineru
    Nu ma-ndoiesc coane. Avusesi dreptate, astia incep sa joace din min 70 😆

  47. Faină melodia! Imi aminteşte de pub-uri irlandeze vizitate in scurtele mele preumblări pe uscat.

  48. G
    Pai sa stii ca multi n-au auzit de combinatia asta dintre Blackmore si sexoasa Night

  49. Sailor, iar te lauzi? hmmmm

  50. Poate suna ceva mai ciudat, dar na, indraznesc sa pun 🙂

    http://www.myvideo.de/watch/7016362/Ich_Ich_Pflaster

  51. Georgiana,
    Singurele conferinţe la care am participat s-au ţinut in acele locaşuri de cultură populară. Ce să fac dacă sunt umblat?

  52. Sailore, apoi la astia ce-s mai mult pe ape, cum le zice „aposi”? Ca la aia ce-s prin aer parca le zice „aerieni” 😀

  53. Sailore,
    Pai ţi-am zis ce să faci: povesteşte la copii şi la nepoţi. crede-ne, suntem şi noi umblaţi!!!

  54. Laura, poţi fi ceva mai explicită? Că mi-am prins urechile la videoclipul ala.

  55. Pe asta sunt convins c-o stiti

  56. Iar v-a luat somnul? Hai scularea 😉

  57. yeees boss 😉

    Si acum o tai la nani.
    Noapte buna 🙂

  58. nb Laurico!

  59. Marineru
    Unde palaria mea te-ai ascuns? Sau te-ai apucat sa dansezi? 😀

  60. nuapti bună, Lăurico! suit drims!

  61. N’auzis ca serbeaza victoria?

  62. Cumasline,
    Citeam stenograma unei conferinţe in domeniul pirateriei pe mare.

    Noapte buna Laura!

  63. Marineru
    Bai, eu ti-am spus sa nu treci prin preajma Yemenului 😆

  64. apropo de stenograme, eu am studiat in liceu Stenografia 2 ani da’ sa mor daca mai stiu ceva 😀 Si mai ai si diploma de stenograf! 😀

  65. Sunteti cam fara chef tonight. ia ca-mi iau si eu putina viteza, ca parca mi s-a facut o foame-n gura 😉
    Va pupezez si va urez o noapte agitata si plina de sexisme 😉

  66. Pofta buna cumasline!

  67. am diploma, scuze, greseala de tastare 🙂

  68. Pa papiţ! te pupez!
    Nuapti bună şi de la mine pentru tine!

  69. Noapte buna !

  70. papa @ 18:00: io stiu pe cineva caruia i se strepezesc dintii cind aude catrenu ploua-ploua/babele se oua/ ninge-ninge/babele se linge …

  1. Pingback: Noapte misterioasă « Cristian Dima

  2. Pingback: Ultima mea umbră « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

