De ce au nevoie femeile de cataloage de modă

Pentru că am observat că indiferent cu ce scriitură ne prezentăm seara în faţa dumnevoastră, comentariile sunt pe lângă, ne-am hotărât să vă ducem iar la film. Da, știm, e mai vechi, dar e plin de învățăminte, ori noi fiind un blog educativ… 😀

Posted on Ianuarie 22, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , . Bookmark the permalink. 43 comentarii.

  1. E prima data cand il vad. M-am amuzat 😀

  2. Doamna Pamela
    Să mă înveți și pe mine să salvez filmulețu ăsta, că trebe să-l studiez în amănunt, că vine al meu în conced acasă și vreau s-ăl conving de ceva. 😉

  3. floru' din grădină

    Ce noroc că magazinele Româneşti nu tipăresc cataloage.

  4. Stop Domestic Violence Against Man! 😆

  5. =)) =)) =)) Si io vad pentru prima data reclama, desi io is clienta otto 😀 (numa’ ca io comand prin internet 😉 ) Deci io cu ce dau?

  6. Prea lung, Papa. Uită omul ce-a vrut să spună până termină de zis.
    Mai simplu ar fi: ”Nu mai dădea, fă, că te snopesc cu bătaia după ce m-oi întoarce de la spital!” 😀

  7. Da! Da´ pentru a spune asta, ar trebui să iasă de sub masă! 😛

  8. N’am decat Ziarul de Iasi in casa. Nasol.

  9. Giana, ala-i pentru Gipsi 😀

  10. floru' din grădină

    doamna Giana, păi colecţionaţ ziaru’ şi când e aşa de juma de am – gata arma !

  11. Gregorie Casă

    Clipul e bun. Presupun că va apărea și continuarea.

  12. Mi-am adus aminte de un alt avantaj al edițiilor tipărite. Nu râdeți, că nu la ăla mă gândesc :))

    PS Sper să nu-l fi văzut la voi și să fi uitat.

  13. Eu zic c-ar merge si pagini aurii… editia de Bucuresti ca e mai stufoasa. 😀

  14. Mah! da’ prost ala, proost, prost rau da tot ! Tipesa ierea la o oarece nevoie si iel avea fantezii cu perna ! Pfuiii! da-l dreaq de fraier.
    Mah ! da’ ce eruptie pa ‘mneaei ! huuuf !

  15. floru' din grădină

    =)) =)) =))
    $ andruşku’
    Şi ui cum îşi futu’ nenea ziaru’ de 500 de eurici.

  16. Domnu’ Floru, asa-i ca sunteti inginer? Ca prea bine le ziceti! 😀

  17. Gregorie Casă

    Mda. Tocmai am citit în ediția online de astăzi a prestigiosului hebdomadar ”Videoclip Watcher’s Weekly Magazine Tribune” că va exista și o continuare. Conform zvonurilor, neconfirmate încă de casa producătoare a videoclipului, se filmează simultan părțile II și III ale acestui megasucces. Acțiunea se va muta din dormitor în baie, pentru ca în partea a III-a deznodământul să aibă loc în bucătărie. E sigur încă faptul că Otto a suferit o puternică traumă psihologică în timpul filmărilor și va fi înlocuit. Încă se lucrează la casting, dar conform zvonurilor, se pare că favoritul va fi ”Pagini aurii”. Galbenul este liniștitor și optimist, ceea ce va încuraja consumul de popcorn la vizionare.

  18. floru' din grădină

    da, şi când ieream mic am colecţionat arici pogonici.

  19. Andru =)) Si musca inca traieste…

  20. Domnu’ Floru,
    si v’a ajutat??

  21. @Oanaclara
    Da, măi, dar e de muncit cu aia, că n-are așa putere de impact ca Otto-ul ăla. 😀

  22. Didino, lasi mopu’ ala naibii si vii sa te invat cum sa salvezi filmu’?

  23. floru' din grădină

    Enorm !
    Fără nu puteam aprinde focul.

  24. Domnu’ Floru, aveti soba sau semineu? 🙄

  25. Să-l salvez?
    De cine, fă doamnă? 😕

  26. Didino, adună-te! te-o luat de cap mirosul ăla de apă de javel! Păi nu zisăşi la orele 21.34 că vrei să te învăţ să salvezi filmuleţu?
    Eşti brocolli la creer, zău aşa!

  27. floru' din grădină

    CALORIFER.

  28. domnu Floru, dacă în faţa caloriferului aveţi şi-o blană de urs, acuma vin înspre dumneavoastră! 😳

  29. floru' din grădină

    Păi de unde să fac rost la ora asta de un urs ?

  30. Maaai, sa puna careva o haina pe domnu’ floru, ca prea umbla despuiat pe aici si ma rusinez ;))

  31. Domnu Floru,
    bine, fie! nu e musai să fie de urs! :mrgreen:

  32. floru' din grădină

    Păi hai matale cu aia de veveriţă .

  33. domnu floru, ce ma fac? fix aseara am ras-o! de veverita zic!

  34. Îndrăznesc o sugestie: nu se poate cu ceva mai domestic, gen blană de oaie, capra etc ?!

  35. Andru, ca bine zici, dar oare cu pene merge?

  36. Laura ai dreptate! Merge. Doar să fie originale, de struț și să formeze un evantai, folosit în diverse m.. . Nu! Folosit. 😛

  37. E rele, domne! Da’ e si bune, cind vrea ele 😉

  38. @Papa 🙂
    Vezi că nu ești zburător! N-am adormit! 😛
    …sau te-am așteptat??!

  39. … șia-i adormit acilea tot așteptându-l, de o trebuit să mătur prin prejuru lu matale. Și nici cu clor na-m putut da, să nu te piș te la nas și săn-cepi să strănuți…
    Și iar o să vină fâța aia de Pamela să-mi frece redichea că na-m făcut cum trebe curat și-o să-mi arate iea cum să dă cu mopu, ca blonda aia lu guvernu, de ne arătă la teveu că se știe și cu dea-stea casnice, de parcăș căuta bărbat, nu loc de muncă… mama lor de pițipoance, că nu mai are loc de iele fomeile cistite și fără de noroc…

  40. andruska
    Ba sunt 😛 Poate nu chiar acum, ca e o situatie, dar in general… 😉

  41. Donna Didina
    Se pare ca doamna e moarta du pe mine. Eu am vizitat-o aseara, si cum statea ea asa adormita, cu capul pe masa, semana atit de bine cu Julieta, ca mi-a fost greu sa n-o dezmierd. Te vazusem si pe matale, da’ mi s-a parut ca te valsai cu mopul si nu mi-am permis sa va-ntrerup, ca prea pareati dedicati unu’ altuia 😆

  42. Didino, ce-ai fată, ce-ţ’ veni cu locul de muncă?? ce vorbe-s astea? Munca-i pentru bărbaţi, dragă! Nu ştiu când ai să pricepi!!

  43. @Domnu Papa
    Mă bucur că mă înțelegi așa cum îs. Delicată cu mopu. Păi, da, că ie și iel suflet și nu merită numa s-ăl târnosești, mai trebe și dezmerdat. Mai ales pe coadă așea.
    @Doamna Pamela
    A dreacu pelea pe tine! De față cu alții, ești miere, da cân ești doar cu mine ești fiere.Lasă numa lasă…

Lasă un răspuns

