De ce iubim atât de mult bărbaţii?

Scris de: Redsky

Unul din răspunsurile cele mai simple este: pentru că ar fi plictisitor să ne iubim doar pe noi și din când în când trebuie să ne reamintim de ce ne preferăm totuși pe noi, prin comparație.

Ce poate fi mai plăcut într-o zi plină, după ce ai robotit prin casă de ți-ai scos mâinile din umeri, ai prestat la serviciu făcând slalom printre toanele șefului și pretentiile clienților bine intenționați, ai îngrijit copilul care, în mod sadic, îți găsește noi preocupări testându-ți diverse abilități la obiecte de studiu care nici nu mai știai că există, și, cand, în sfârșit, hotărăști că gata!!! nu mai faci nimic… soarele vieții tale îți propune să mâncați altceva decât ce este în oala de pe aragaz (pe care s-o prepari tu, evident, pentru că el e rupt de obosit!) sau o ieșeală  în oraș, la o bere cu prietenii? Te privește candid, abia așteptând să zărească pe fața ta o urmă de contrariere. Și atunci simți că-l iubești mult, intens și arzător!

Sau când tace agresiv, după ce v-ați întors din vizita la maică-sa, unde tu te-ai simțit bine și chiar te-ai relaxat? După tot felul de clești, patenți și chei franceze pe care le folosești ca să-i scoți cuvintele din gură, afli motivul pentru care s-a inflamat: ai jignit-o pe vara de-a 15-a spiță referitor la programul de somn al pinguinilor din Antarctica și acum ai tupeul să râzi și nu realizezi că toată treaba e pe bune, și acolo CHIAR  se discutau chestii serioase!

Plecați într-un supermarket, la cumpărături, și împărțiți sarcinile, ca să meargă totul mai repede; în timp ce tu te uiți ce bulendre sunt la modă și vaaaaaaaiiiiiiii!!! ce de cizme, el studiază electronicele cu telecomandă , cu ecrane și butoane interminabile. Doar că tu ai probat deja jumătate de magazin, ai studiat și câteva din raioanele învecinate, dar el nu mai apare. Te târâi să-l recuperezi, și-l găsești tastând, încântat, la noul gadget despre care, la prima vedere, nici măcar nu știi la ce foloseste… și nici nu te pasionează în momentul ăla! Dacă tocmai și-a achiziționat o “farfurie zburătoare”, toate componentele vor fi împrăștiate pe covor, alături de ambalaje și cărți tehnice, iar tu ar fi bine să-ți găsești alte preocupări o vreme, pentru că -știm cu toții- ei se concentrează eficient doar asupra UNEI probleme o dată, iar  rândul tău nu e azi.

Bărbatul vieții tale tocmai iese din baie și miroase bestial. Ar fi bine să sari atunci pe el și “să-i faci felul”, pentru că dacă intri în baie, ți se va taia elanul sau vei rămane cu o nedumerire continuă: cum a reusit într-un timp așa de scurt să se bălăcească peste tot, de zici că ai, în loc de cadă, un  bazin olimpic cu cele mai avansate dotări? Exact același efect îl avea datul pe tobogan în vană al fiică-mii când era mică. Oare…?

Se întâmplă să ajungeți în același timp acasă, în fața ușii; tu ai mâinile ocupate iar el ar trebui să scoată cheile. Zic “ar trebui”, pentru că momentul dorit întârzie, el cercetând cu mare avant și meticulozitate fiecare buzunărel în parte, dar fără efect. Când ajungi la concluzia că sunt pierdute, lași plasele jos și încep toate să înflorească în toate direcțiile și să se multiplice pe podea… atunci, minune!, le-a găsit!!

Ai un mic minitehnicus în casă; știe să meșterească aproape orice și ești tare mândră de asta. Doar că la fel de bine meșterește amânările și textele pentru care termenul “acum” se amână pentru o dată care va fi comunicată ulterior. Bine, hai să fim corecte: când chestiunea se agravează, apare el, salvatorul lumii, și rezolvă tot din două mișcări, cât ai blinkuit din genele rimelate. Înclin să cred că fiecare lucru are perioada lui bine determinată de rezolvare.  Nu-i momentul? Râșnești, spumezi și te agiți la pereti! Că tot degeaba!

Orice discuție despre meci, sau meciul în sine, trebuie ascultate la volumul maxim al tv-ului, pentru crearea atmosferei de pe teren cât mai exactă și la parametrii ceruți. Poate trage unul din spate o vorbă de duh, și drept atunci nu aude perla. Până nu e gata meciul , orice alt interes devine nul.

Te simți rău, și drumul până la bucătărie, să-ți faci un ceai, are aceeași dificultate cu escaladarea Everestului în costum de baie? Dacă îl rogi pe capul familiei să încerce să gătească savant un ceai, te va întreba, calm, peste umăr, urmărind atent rezultatul etapei la tv: “Îl vrei acum?” Dacă râmele reușesc să se târască prin pământ, cu atât mai ușor ar trebui să-ți fie ție să o faci deasupra lui, mai ales că ai în dotare, în plus, mâini și picioare. Folosește-le!

Desigur că acest post nu se referă la bărbații care ajung să citească pe aici. Oricum, problemele tratate mai sus caracterizează un segment extrem de mic și nereprezentativ de bărbati!😀

Posted on Ianuarie 18, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 129 comentarii.

  1. normal! extrem de mic si nesemnificativ. in rest, toti suntem minunati. lasam in baie curat, facem ceai la comanda, gatim samd. aham. chiar asa!

  2. Ihaa! Fain! Ai uitat să spui că atunci când sunt uşor răciţi şi capul doare, suferinţa lor este inimaginabilă şi toată floarea cea vestită a medicinei si farmaciilor lumii nu este suficient de dotată pentru asemenea suferinţă! Si bineinteles ca in acele cumplite momente , nimic nu li se poate cere.
    Si ar mai fi povestea cu stăpânirea absolută a telecomenzii televizorului…
    Si câte mai sunt si n-am timp să le înşir, câte toate multe specifice dragilor parteneri de pat …

  3. ”Bărbați”… ”segment mic și complet nesemnificativ”… Hmm, o minte mai vicioasă că a mea s-ar gândi la alte cele.😉

  4. redsky, ăsta e unul dintre posturile care, deși cu o oarecare doză de misandrinism în el, mi-a plăcut mult de când l-am citit la tine. nu mai știu ce ți-am spus atunci, dar îți repet ceea ce știu și cred despre tine: ai un condei tare priceput.😉

  5. floru' din grădină

    Vaaaaaiiiiii, skiuri roşiiii , dar de ce vorbiţi de excepţii şi nu vorbiţi de marea majoritate a masculilor care în nopţile reci de iarnă vă încălzesc picioarele ( şi nu numai ), care suportă cu stoicism efectele colaterale a PMS, care , care, care…

  6. cristiangheorghe

    cu programul de somn al pinguinilor din Antarctica nu e de glumit.

  7. Aste e un post feminist? :)) Mai, dar de ce nu spui nimic despre cata barba ii creste barbatului intr-o viata, asteptand sa iasa dumneai de la fardat, rujat, gatit si alte cele pe la baie?😀

  8. Bună seara!
    Red, faină postare, taman pe gustul meu!🙂
    Așadar, sărim pe el, îi facem felul, după care fuga la baie pentru:
    1.curățat părul din cadă
    2. curățat jegul lăsat pe marginea căzii
    3. LĂSAT jos capacul wc-ului
    4. adunat apa de pe jos
    5.strâns cele 9 prosoape ude !?
    6. adunat lenjeria purtată, aruncată peste tot
    7. șters oglinda
    8. stat pe gânduri…
    9. umput cada…pus cinci arome…șase geluri de duș…opt șampoane și nouă feluri de săruri relaxante. A, ar mai fi 10 lumânări parfumate…Vezi că se poate!
    10. ședință de spa! :))))))))))

  9. pentru autoarea textului, cu dedicaţiune:

  10. Nu contest cele spuse de tine.Probabil ai dreptate.
    Umil, as intreba:daca sint atit de rai, neajutorati, incompetenti si cite alte, ce nevoie aveti de ei?

  11. Mirela dragă:
    1. eu sunt tuns la 0 și dacă stau mai bine să mă gândesc bărbații pierd mai puțin păr pubian decât pierd femeile din cel capilar
    2. ești sigură că nu e vreo zoofilie la mijloc? chiar așa lasă soțul tău? jeg?!?!
    3. să înțeleg că voi îl ridicați mereu pentru noi? adică de ce noi am fi obligați să lăsăm capacul jos pentru a vă fi vouă mai ușor atâta timp cât voi nu faceți inversul pt noi? să nu mai pomenesc cât scandal faceți dacă găsiți picături pe colac…deci e spre binele vostru să stea ridicat, zic eu…
    4. voi chiar reciclați tot?
    5. păi nu așa reciclați apa?
    6. ar trebui să-i cumperi și niște haine de ieșit din casă
    7. petreci mai mult timp tu în fața ei
    8. bine că ai pe ce să stai, alții nu au nici scaune
    9. de aici aderența la jeg😀
    10. și te mai plângi că e rău să ai bărbat…

  12. @melancolique, sunt soțul Mirelei! :))))))))))
    Tu chiar nu râzi, n-ai obiceiul? La Buimaci cam ăsta-i obiceiul. N-o mai lua și tu de gata, e o satiră. Doar n-ai crezut?! Păcat, e o postare plină de haz! Mot a mot piere tot umorul.
    @Mirela, I pup you!😛

  13. @Xaba, merci!:))))))))))
    Nu prea merită!😉
    I pup you!😛
    Buimacii, pour vous:

  14. floru' din grădină

    bad Mela, bad !!!
    Aşe-ţi trabă !!!

  15. ;)) credeam că vorbește serios, îmi cer scuze…acum m-am prins :-))

  16. @Melancolique
    Iar nu ți-ai luat pastiluțe alea roz, iubire?

  17. alea roz nu erau drajeuri? am luat două flacoane, o fi prea mult? mă duc să iau și din alea mov, s-or anihila între ele;;)

  18. Melancolice, sper ca nu esti daltonist, pacatele mele!!

  19. @melancolique, am și eu unele, dar nu știu exact la ce-or fi bune! Sunt fucsia! :))))))))))
    Buimacii, ce-i cu voi, scrie Red așa o bunătate de postare și lumea … pauză!

  20. @Georgiana,😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

  21. @floru’ din grădină, ai văzut videoclipul? Deci?!😉

  22. Mirela, stai să-i vezi cum apar acuşica…. îs mai nocturni, aşa…

  23. @Domnu Floru
    Da di ce?
    Are și ea segment deă-la?
    Că nu pare…
    Iote cum bagi lumea la idei…
    Dacăi p-așea, măc să dau cu flor clor la baie!

  24. Georgiana, dar eu acum nu pot fi nocturnă, că am dormit doar trei ore azi noapte. Munca bat-o vina!

  25. Mireluşa, bine că-i de muncă! Şi în definitiv o viaţă avem! o dormim şi pe aia??😛 Tineri şi neliniştiţi! Am zis!

  26. Gregorie Casă

    Unde-i Pamela? Sunt cu chef.

  27. Giorgi, mai degrabă neliniștiți!😆

  28. floru' din grădină

    Acuma fără supărare , dacă mă apuc să mă spăl cu 10 şampoane, cu 20 de balsame, să îmi rad pilozităţile, să frec gresia , faianţa, oglinda şi să şterg pe jos crede nevasta că am filet pe invers sau mi-s fătălău.

  29. Doc?? La dispozitia dumneavoastra!!

  30. …Deci fetele carcotase ar astepta ceva mai multe „pase” facute cu o maiastra bagheta magica….hm.

  31. Mishulake, eu nu-s cârcotaşă! Eu am o singură dorinţă în ce priveşte bărbaţii: să aibă conturile grase!!!

  32. Gregorie Casă

    Pamela, vă mulțumesc pentru promptitudine. Am un chef liric în seara aceasta. Vreți să vă recit ceva?

  33. Bună seara! Înţeleg că noi, bărbaţii am fi doar o prelungire inutilă a penisului? A?

  34. buna seara m-a cautat cineva?😀

  35. imi cer scuze m-am scapat la manichiuri si nu stiam de ce sughit. multumesc pentru aprecieri tuturor si precizez pentru cei care nu ma cunosc ca nu sunt misogina si iubesc sexul puternic (barbatii! nu va ganditi la prostii!)
    georgi-super melodia :*

  36. Pam ! 21.58
    Vorbesti la plural sau mi se pare mie?

  37. floru' din grădină

    Tu pamelă tu, dar tu eşti romantică tare !!!
    Ştiai ?

  38. da redy, cred că ai avea o reală problemă dacă ți-ar plăcea sexul moale;))
    app: știi cum e să faci sex la 70 de ani? ca și când ai juca biliard cu o funie;))

  39. Mishulake, da!:mrgreen:
    Doc, te rog recită-mi, dar să fii on topic, da?

  40. Floru, ai bani?

  41. melancolique- 😆 interesant punct de vedere, da-ti peste gura!

  42. Melancolicule, nu generaliza😛

  43. floru' din grădină

    $ mamela
    oh-ho-ho , şi încă câţi !!!
    99

  44. floru' din grădină

    @ skiuri roşii
    Cu ce ?
    Cu funia ?

  45. @Red, ia o tastă și-ncă una, așa…și răspunde la toată lumea, că ai lipsit nemotivat!😆

  46. floru' din grădină

    Doamna Mirela, nu cu tasete face skuri roşii, ci cu degetele – că are taciscrin şi desenează, că-i hartistă !

  47. ezisctă ceva mai trist în casa unui om decât o sticlă de vin goală?😦 mi s-a finit vinul cel bun și am trecut pe ceva ce are culoarea pipiului cu infecție urinară:-(

  48. Red, „da-ti peste gura”? Cu ce?

  49. Ala da bai! Sa se gate vinul…. cuuuum naiba, mai? De ala tra sa te ingrijesti sa nu se gate… ce organizare… ntz ntz ntz…

  50. floru-de unde stii?🙂
    nu cu funia, ca ramai fara dinti si-i scump rau acum de reparat fasolele.

  51. sailor-cum cu ce cu „datatorul peste gura”!

  52. da băi lăurico, s-a dus dracu parfumatu…acum degustăm rahatu:-(

  53. Melancolicule asta tare imi aminteste de ce zicea maica-mea: in casatorie la inceput e in butoi mierea, apoi dai de rahat😀

  54. să-nțeleg că mama ta avea ceva cunoștințe de apicultor fetișist? cum dracu rahat la fundu mierii?

  55. =)) nu stiu, ca io nu am rabdat atata😀

  56. floru' din grădină

    $ mel-alcolicu
    Nasol frate, greşeala asta o plăteşti scump.
    Cum drec’ nu ai provizii.
    Eo personal când proviziile de vin , sau bere sau tărie scad sub autonomia de o băută-n doi, complectez.
    NImic mai criminal pe lumea asta decât să ţi se deschidă supapele şi să nu mai ai nimic de vărsat pe ele.

  57. eee…am cu ce să suptstitui, doar că mă simt ca un trabant în care bagi de la acetonă, gaz până la vodcă…

  58. Apoi tot ca si un trabent mere…😀

    Cre ca in postare mai trebuia adaugat ca noi iubim barbatii,mai ales ca tra sa ne ocupam de proviziile lor ;))

  59. După o indelungă reflecţie cred că am găsit răspunsul la întrebarea din titlu:
    PENTRU CĂ MERITĂ!

  60. floru' din grădină

    $ mel-alcolicu’
    Nasol .

  61. Sailor =)) Maaai , da’ ce te-ai mai gandit de bine!

  62. Laura, pai eu numai de bine mă gîndesc! De bine pentru mine, bineînţeles.

  63. floru' din grădină

    Cât altruism pe marinarul ăsta dom-le ?

  64. Floru, dacă-s mai „piţi” (c-aşa mi-au spus unia), nu înseamnă că poţi să-mi stâlceşti numele, da?

  65. apropos de femei

  66. @Domnu Cloru
    Da au și bărbații supt ape dea-lea? Că io credeam că numa femeile…😕

  67. Melancolice, daca iti zic ca am avut rabdare si am ascultat tot😀
    E tare faaaain!

  68. floru' din grădină

    Scuzaţi coano Pamela, dar am grăşit taxta.
    În loc de P a ieşit M, şi tanti Didina nu a montat editare la căminul ăsta coltural.
    S-a gândit doar la mături, mopuri şi făraşe.

  69. Doi bosorogi pe o banca. Zice primu:
    -Ce dreacu’ esti ma asa de suparat?
    -Ba…mi-a nascut nevasta.
    -Pai si asta e motiv de suparare, ma?
    -Da, ma, pai io’s blond, ea blonda si copilul roscat…a?
    – Vezi ma, rugina…

  70. Florule, la căminul ăsta prăşesc şi eu, doar că eu mă ocup cu partea materială. De ce credeţi că caut bărbaţi cu bani? Ne dorim şi noi o căsuţă a noastră, să ne putem ridica poalele-n cap în voie … dacă mă înţelegeţi….

  71. floru' din grădină

    $ melalcolic.
    Sincer mi se pare o labă povestea aia. Idei de ţărănoi cu jegul solzi la coae care-n crâşmă rupt de beat se crede stăpânul lumii şi apoi o dovedeşte acasă când ajunge luându-şi la pocnit nevasta şi copchii.
    Căcat cu perje.
    Bă io am cunoscut câteva muieri care le dă clasă la mulţi bărbaţi.

  72. Sailor :))
    Pam, ia aminte la mirela ca parca ea era cu sfaturile cum sa faci rost de ceva barbati grosi la punga😀

  73. @Domnu Cloru
    Și io am cunoscut pă unu de semăna tare bine la vorbă cu matale! De la ”perje” ți s-a tras!😀

  74. Pam,
    Cum e astea „poale’n cap”? Eu am auzit de „poale’n brau”.

  75. Ia-o și dumneata dialectic: mai întâi în brâu, apoi în cap.😀

  76. florule ești degeaba…arta e artă, indiferent de ce crezi tu
    sincer, cam te banghesc eu cine ești tu și nu te prea pretezi la genul ăsta de spectacol

  77. noapte bună!

  78. Noapte bună, Melancolicule!
    Semnat, restul echipei.

  79. floru' din grădină

    $ melancolicul
    IO n-am perceput arta, am perceput CONVINGERI misogine, ce fac parte din colecţia ” Noi suntem ROmâni ” ( urlată când e mangă omu’ ) şi altele.

  80. floru' din grădină

    Coano DIdino, mângâiaţi-aş mopul .
    Io credeam că de la comentariile de la postarea trecută.
    Alea cu înâlbitorul ACE.

  81. @Domnu Cloru
    Vă rugăm, mai încetișor așea, că și-or făcut efectul pilulele de le bău cu vinu și abea reușii bietul de el să adoarme. Că totată după-amiaza stătu cu ochii-n perete și da din cap… cine știe ce gânduri îl frământa… Da dea-lea cu semnu întrebării, nu afirmării.
    Leiteridit: Io-s mai grea di cap așea, că altfel mișcam pixu, nu mopu. Numa la perje mi-o picat fisa. Poate pintru că n-am mâncat mai nica azi…🙂

  82. Sailore, da’ ce cuztu ai…😀

  83. Merji treaba, merji, merji?

  84. Laura, mi-a naufragiat corabia in seara asta. Parcă simt ceva mortal in regiunea fiinţei mele. Mă stii că sunt sensibil!

  85. Buna noaptea buimaci! Care pe cine mai face?
    Vaz ca Redinsky se ia de barbati, desi o banuiesc moarta dupa noi😉

  86. floru' din grădină

    Acu’ , depinde de cât timp a trecut de la ultimul duş.

  87. Salior, corabia aia imi placea mai mult… puteam visa mai fain… asa pe cutz nu pot decat sa-l duc la plimbare😀

  88. Bai, da’ ce-i floru asta? O floare cu pistilul extirpat? 😆

  89. Domnu Marineru, de ce esti dome asa „ciinos”? Te-a involburat postul?😀

  90. floru' din grădină

    nţ-nţ-nţ

  91. Papaglio, mai da’ sar zice ca ai conoaste fomeile ;))

  92. Laurico
    Pai cutu asta-l depaseste pe cumasline si-n lungime si-n asprime. Cred ca s-a schimbat la fata ca sa-mi faca o leaca de concurenta😀

  93. Papaglio, lunginea nici nu e asa importanta… tehnica domne’ aia-i baza😀

  94. Ehei, Laurico, nu i-as spune chiar femeie, dar se zice ca la timpul ei, ar fi mai buna ca zece femei😆

  95. Laura, mi’ai suflat’o!

  96. Mmmmda, deci inca ma mentin in fruntea listei😉

  97. Papaglio, cum reusesti sa-l faci pe ala care rade de zici ca-i un cal?

  98. Laura, am schimbat avatar pentru ca nu sunt statornic.Sunt ca marea. Dar pot reveni…in rada portului Cannes(locul ultimului avatar).

  99. Chiar, ca veni vorba! Pe unde’o fi Cumasline? Parca mi’i dor oleaca😳

  100. Simplu, il gidil de-l iau dracii😉

  101. G
    Vrei sa ti-l aduc? vine baiatu’!😉
    Laura, pune si tu cursorul pe hepatic si-a sa vezi cum sa-l mesteresti

  102. Georgiana, şi dacă ţi-a suflat-o , ce? Ţi-a stins-o?

  103. Papaglio, la mine nu arata. Am tot pus cursorul pe el😦

  104. Laura, se face asa, dar fara spatii : lol :

  105. Sailor, era vorba de replica, bre!

  106. Ioooi, ce nasol arata emoticonul asta😆

  107. Laura, iaca razi si tu acuma ca calu’ ! hai si eu!😆

  108. Iata-ma, in toata splendoarea limbii mele!😀

  109. Replica bre, dar vad ca pe aici se tot pune „curisorul” pe ceva!

  110. opaaaaaaaaa! o disparut catelu’ lu’ sailor!! unde-i cuţuuuuuuuuuu???

  111. Cumasline, saluti!!! ce faci, draghe? Pe unde-ţi mai steclesc ochişorii?

  112. G
    Ce sa fac iubire, cu gindu’ la tine. Cum altfel?😉

  113. Da, mai domnilor, acum aratati superb! Pot sa visez frumos la noapte! Noapte rea…. ah, pardon buna😀

  114. Laura
    Eu ti-o doresc umezita de zburatori😉

  115. Noapte bună, somn ușor,
    Hai, plecați, că dau cu clor!

  116. Didino
    Minca-ti-as dintisorii aia de cinematografiata! Lasa cloru’ ca doar n-a dat aviara-n noi😀

  117. Laura, o noapte excelenta!

  118. Hai napte-n…buna si de la mine! Ne mai auzim miine
    pup u

  119. Noapte buna, Lauro!
    Cumasline, eu intrebam pe unde-ti steclesc ochii nu la cine stai cu gandul… ufff

    Didina, noapte buna, somn usor
    Poti sa dai cât vrei cu clor
    De la asta n-am să mor!

  120. Noapte buna vă zic şi eu!

  121. Femeia de seviciu la interogatoriu, dupa ce fusese violata.
    -Si, de ce nu ai fugit? intreaba politistul.
    -Pai unde? In dreapta perete, in stanga perete iar in spate abia spălasem…

  122. Noapte buna la toata lumea.

  123. Redinsky
    Antipatic barbat ai mai avut!😆

  124. @Doamna Pamela
    Ei, la câte chestii sunt pe-aici, dacă nu dedeam io cu clor zilnic, mirosa a pucioasă! Da dea-cuma o să dau și cu flor!😉

Lasă un răspuns

