Monolog portocaliu (astăzi, în loc de vorbe de duh)

Ne-a mers buhul de sfătoși, așa că lumea a început să apeleze cu încredere la sfaturile echipei și colaboratorilor noștri. Dar nu întotdeauna au neapărată nevoie de recomandările noastre avizate, ci uneori doar doresc să ne împărtășească din experiențele lor. Ca Teo de la radio, par eczampl!

Scris de Teo Negura

E clar, am alergie la culoarea ţifraşă şi pace. Îmi strigă în timpan mitocănie, kitsch, tupeu şi-mi lasă totdeauna impresia acută că sunt luat de prost. Dar au şi proștii, în minoritatea lor de un procent sfrijit, o limită de toleranţă la… escrocherie.

Nu sunt un tip ce pierde ore bune într-o zi, la telefon. Şi nici nu mi-am făcut un scop în viaţă dintr-un simplu instrument, banal de altfel, de comunicare. Sunt, pe alocuri, în limite decente, un exemplar normal…

Dar m-am trezit, acum vreo lună, cu o factură la mobil cu mult prea mult oranj la rubrica finală, cea cu TVA. Deh, oranjul subţire, cu cheltuială se ţine… da’ nici chiar aşa: vroiau să mă convingă, vezi Doamne, că vorbisem în… Afganistan, probabil la Kahul, cum ar fi zis tovarăşu’ cel sănătos, la minte şi la trup.

Le-am zis că nu plătesc nici dacă îmi ucid abonamentul, că nu-s transfrontalier şi nici măcar transfug, iar dacă nu se hotărăsc să zugrăvească-n alb coloana infinitului, sunt hotărât să mă (tele)portez. Într-un final, de la solii prăpăstioase, au trecut la vorbe fără pic de duh. Poftiţi şi lecturaţi!

Stimate domnule Negura,

Raspund sesizarii dumneavoastra referitoare la taxarea convorbirilor efectuate de pe numarul de telefon 07444XXXX1.

Situatia semnalata de dumneavoastra se referea la apelul efectuat in data de 8 ianuarie 2010, la ora 13:33, catre numarul de telefon 0093698007400XXXX7, apel cu o durata de 11.18 minute.

Din verificarile efectuate, acest apel a fost inregistrat in baza noastra de date ca si un apel international.

Motivul acestei tarifari a fost tastarea eronata a cifrelor 00936980, in fata numarului Orange 07400XXXX7, numar ce a mai fost apelat de pe contul dumneavoastra.

Am hotarit insa compensarea acestui apel, reducere ce se va evidentia in cadrul facturii din data de 2 aprilie 2010.

In speranta ca informatiile oferite va vor fi de folos in clarificarea situatiei prezentate, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului Clienti.

Cu stima, A–a C—–l

Deci m-au solvat, şi se-aşteptau să-nghit şi să mă scuz pentru deranj, probabil. Dar sunt un vorbăreţ, aşa că le-am răspuns:

Stimata doamna,

va multumesc, dar nu mi-ati facut niciun favor.

Odata tastata o singura cifra, telefonul meu nu imi mai permite sa intru in agenda pentru a-i adauga un alt numar de contact acestei cifre, in ideea unei apelari accidentale, pe care dumneavoastra mi-o sugerati. Cu alte cuvinte, daca nu as fi tastat accidental intregul numar, apelarea ar fi fost imposibila, aparatul nu-mi permite sa fac asocieri de jumatati de numere pe care le tastez cu vreun alt numar din agenda mea.

Raman la parerea ferma ca a fost vorba de o eroare a dumneavoastra ori a soft-ului, dar va multumesc pentru intelegere, chiar daca aruncati pisica moarta in gradina mea.

Sper ca pe viitor asemenea litigii sa nu se mai iveasca.

Va doresc o zi buna,

Teo Negura

Cu purpuriii încă n-am avut necazuri, iar verzii mă tot tachinează. Mi-ar fi plăcut un pic de galben, dar nu e în ofertă, anul ăsta…

Posted on Ianuarie 16, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Cu vișiniii n-ai încercat?😀

  2. ba eu am o coriozitate…pe aia de ti-a raspuns la sesizare o chema Anca Carmol?

  3. Intrucit pe mine Rogers-ul ma satisface😉 , iar portocale avem doar in raioanele cu fructe, am sa ma refer la un tic verbal pur romanesc, pe care, sa de-a dracu daca-l inteleg. Io-te exemplul extras din epistola telefonistei. ” …in baza noastra de date ca si un apel international” De ce „ca si un apel” si nu „ca un apel”, ca doar nu era vreo cacofonie de evitat? Sau la moda e sa evitam si ce nu-i de evitat?😆

  4. Pentru un heterosexual, remarca ai cu Rogers e chiar… interesantă ;))

  5. Numai la sex va e mintea. Parc-ati fi eu 😆

  6. Toate firmele astea de telefonie îs cu probleme, îţi zic eu! Nu-i niciuna mai brează!

  7. ce-i rosu,ce-i galben si ce-i verde, ca pe mine m-ati pierdut cu colorile aistea😀

  8. Bună, Buimacii!!!
    Teo, azi n-am intrat, tocmai la postarea ta, dar e ziua mamei mele si am chefuit!
    Care știți bancuri cu telefoane mobile?!
    Încep eu
    Arheologii englezi sapa vreo 10 metri si gasesc fire de cupru. Trag concluzia:
    – Anglosaxonii comunicau prin telefon inca de acum 500 de ani.
    Sapa si nemtii la ei si gasesc niste firisoare de sticla, la vreo 50 de m adancime. Trag concluzia:
    – Germanicii comunicau prin fibra de sticla inca de acum 1000 de ani.
    Sapa si romanii. Nu gasesc nimic nici la 10 m, nici la 100 m, nici la 1000 m, nici la 10,000 m… Trag concluzia:
    – Dacii aveau telefoane mobile.

  9. red scai…culorile de la semafor dragă

  10. da? eu credeam ca-s de la astia cu mobilele, da’ daca tu zici…

  11. Care-s visiniii, Mel?😛
    Melancolique, o sa verific si revin😉
    @Papagigli De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere…
    @Giana Sunt convins de asta, eu cu astia am avut necazuri, altii… cu altii😛
    @Red Sky E vorba de Orange, Vodafone si Cosmote😉
    @MIrela La multi ani mamei tale, chiar si cu intarziere!🙂

  12. Cum, care vișinii?
    Buimacii! =))

  13. Haha, rapidistilor!😉 Mna, si mie-mi place Rapidul, e OK🙂

  1. Pingback: O poză şi o frază « Cristian Dima

  2. Pingback: Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

