Victorisme

Inaugurăm o nouă secțiune azi, dedicată vlăstarelor noastre. Ne străduim să le educăm astfel încât să ne semene cât mai bine când vor crește mari.

Prima noastră invitată este Adela, mama lui Victoraș, cu care are discuții care ar face să pălească multe dintre conversațiile oamenilor mari.

 

Teiu

Îi spun, foarte des, lui Victor că îl iubesc. Azi de dimineaţă, vrând să-i fac o astfel de declaraţie, dar silabilisind (este un mod de-al nostru de a ne juca, uneori), îi spun:

– Te iu…

Și aştept ca el să completeze.

Şi el o face prompt:
– …tube.

Cum să nu-l iubeşti?  :)

Depinde de opt? Sau de zeci?

Victor mă întreabă:

-Mami, 80 este puţin?

-Depinde, îi răspund.

Înainte să mai spun ceva însă, zice:

-Depinde de opt sau de zeci?

Răspundeţi voi la asta!…

Albă ca Zăpada

Într-o seară, Mircea Badea, vorbind despre Băsescu, zicea ceva de genul:  ”Şi cum se uită el, Băsescu, în oglinzi, aşa…”, replică la care Victor adăugă:

– Da, se uită în oglinzi şi zice: ”Oglindă, oglinjoară… “

Posted on Ianuarie 11, 2011, in În mintea copiilor and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 25 comentarii.

  1. Sunt buimacă de onoarea de a inaugura secţiunea de azi.🙂
    Pupicesc juriul.🙂

  2. @Adela, aș alege zecile! :)))))
    Victor e un scump, are simțul umorului și îți seamănă!
    Uite, acum sunt invitată la restaurant, dar revin și dezvoltăm subiectul!😉

  3. @Mirela, distracţie plăcută la restaurant. Sigur, te aştept, mă găseşti prin curte.🙂

  4. No comment. Nu degeaba sunt fanul număru’ unu a lui Victor. Adela, când ai să publici şi cărticica pentru copii, vreau şi din aia un exemplar, dar semnat de Victor.😉

  5. @Adela, și noi te ”iutub”!😉
    Fain ficior mai ai! Te bagă în belea când te aștepți mai puțin, pupa-l-ar seleveceaua pe el să-l pupe de isteț!🙂

  6. Adela, să îi pui muzică scumpițului tău, chiar dacă o știe, e mișto!
    Dur, dur d’etre Bebe !

  7. Victor, la cartea cu poezii pentru copii, sunt coautor, alături de el. Proiectul prevede că va conţine şi toate perlele lui fi-meu. Vraeau să fie cadoul meu pentru el.🙂 Aşa că îţi va putea semna el.🙂 Mulţumesc, dragul meu.

  8. Mel şi eu vă „iutub” pe voi.🙂 Şi, aşa, aşa, dă-i tu apă la moară, să vezi ce-l trimit la tine să-i dai răspunsurile!😀

  9. Mirela, mulţumim şi pupăm. Vom asculta, chiar dacă o ştie.😀

  10. Auzi, în curând, când vei dori să îi povestești anatomie-știi-tu, te va întreba: ”ce-ai vrea să știi”? Așa că, fii pe fază, că-i precoce! :))

  11. @Mirela
    Nici n-o să-și răcească gura cu ea. O să-i dea doar niște linkuri! =))

  12. Aaaaa, să ştii că este posbil!🙂 Este adevărat că mici discuţii am avut deja şi nici nu am afişat, relativ la asta, o pudoare exagerată.

  13. Gregorie Casă

    Mie mi-a plăcut aia cu optzeci. Are ceva din teoria relativității.

  14. Adela, mi-ai adus aminte de finutul meu dulce si frumos! Mi-am propus sa-i notez „perlele”. Hai sa’ti zic doar una, care’mi vine acum in minte.
    Era la grădi si alerga pe acolo, tipa, se harjonea cu alţi colegi de-ai lui. La un moment dat, educatoarea cu un ton hotărât îi zice. „Dănuţ, nu mai alerga, nu mai ţipa, că dacă mă superi să ştii că mă apuc şi eu de ţipat!”
    La care Dănuţ: „sunt foarte de acord cu tine numai că tu oricum nu poţi să ţipi mai tare ca mama”!😀

  15. Geo, foaarte tare şi corect: mai tare ca o mamă, nu poate ţipa nimeni. :)))

  16. Cand sunt mici ii invatam sa mearga si sa vorbeasca si apoi, cand cresc,le spunem sa taca din gura si sa stea jos.
    Cam nehotarati si parintii astia.

  17. @ Gregorie: când mi-a zis asta, cred că tot la teoria relativităţii s-a gândit. aia restrânsă.🙂

    „- Mami, ştii de ce îmi place mie ciocolata?
    – ?
    – Pentru că e sexi, ca o femeie.
    -Cum adică? îl întreb, neştiind dacă să râd sau sau nu.
    – Adică e bună!!!!!”

  18. sau alta: „Bunica, te rog sa ma intelegi, am o stare care nu’mi permite sa dorm”! Asta a fost intr-o dupa amiaza in care nu voia nicio de-o culoare sa doarma.
    Is scumpi tare, ce mai la deal la vale!
    Sa-ti traiasca Adela si sa-ti provoace numai bucurii!

  19. Geo, draga mea, mulţumesc mult. Sunt extraordinari, aşa este. Să dea Dumnezeu sănătate şi noroc, tuturor copiilor!

  20. Pupă-l pe Victor din partea mea și a Enyei, care e cu totul de acord că ciocolata e sexy, pentru că-i… bună rău! :))

  21. Uite, cum găseşte Victor al meu numai aliaţi.🙂 Vă pupă şi el, că-i place, că sunteţi sexi, precum ciocolata. :)))

  22. Am incercat sa raspund nepotilor mei cind erau mici,dar dupa un timp am renuntat.
    Nu stiu cum e,dar presupun ca nu-i usor sa fi parinte.

  23. @fosile: ai perfectă, dreptate: nu este uşor să fii părinte! Dacă percepe asta şi cineva care nu este părinte, închipuie-ţi cum o simţim noi, care suntem.🙂
    Cât priveşte luxul de a nu-i răspunde, nu mi-l permit.🙂

Lasă un răspuns

