Samba si, trabajo no!

În loc de prezentare, vă invităm la o scurtă audiție.

Poeții noștri-s mai buni ca ai lor!

Munca, dragostea mea!

Scris de papagigli

Ziceai ca munca-nnobilează, dar să nu-ți fie cu bănat,

De muncă încă se mai moare, dar nimeni n-a murit de stat.

Oare toți nobilii din lume, să-și fi luat titluri și averi,

Muncind ca sclavi la piramide, sau prin petreceri cu muieri ?

Așa o muncă zău mi-ar place, cu confetti și baloane,

Decât să-mping ca o drezină, o viață-ntreagă la vagoane.

Dar ce să fac dacă natura, cu sânge roșu m-a umflat?

Ca cel albastru-l terminase cu-n prinț din nu știu ce regat!

Lovi-te-ar trenul de natură, că uite cum rămas-am eu

Pe dinafară la-mpărțeală, cu plebea să muncesc din greu.

Dar las’ că nici eu nu sunt fraier, că aș munci, dar ce-s tractor,

Să mă deșăl săpând pământul? Ce, am în spate vreun motor?

Găsit-am un loc la căldură, dar l-aș ceda vreo câțiva ani,

Dacă mi-ar crește, în grădină, un pom să-mi facă ceva bani.

Dar nu îl am, și tot natura de vină-i că nu mi-a plantat,

În curte-o sursă de venituri, să mă susțină ne-ncetat.

Și-am să rămân în câmpul muncii, o viață-ntreagă de oftat,

Căci obștea te pensionează… când ești senil și terminat.

Așa o fi și pe ‘cea lume ? Că dacă e, nu vreau să mor;

Să vină dracii după mine, să-i pun să râme la ogor!

Și-atunci, vedea-te-aș Scaraoțschi, cu blana-ți neagră drept palton,

Băgând cărbune în furnale, la combinat, la Hamilton.

Lua-te-ar toti dracii de drăcime, că munca-i de la voi venită,

Sus în Rai nimeni nu munceste, doar jos la voi, minte de vită!

Îngerii cânta și dansează, voi, vă spetiți la câte-o oală.

La ei sunt păsări, flori, verdeață. În Iad, ce Dracu e ? Doar smoală!

Off ! Pe Pământ de-ar veni Raiul, mierea s-o-mpartă cu roaba,

Eu, benevol la ei m-aș duce și angaja să… stau degeaba.

Posted on Ianuarie 11, 2011, in Artă cu tendițe... artistice and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 171 comentarii.

  1. Gregorie Casă

    Azi am avut o zi tare încărcată. Am urmărit ore întregi cum se mișcă pendula ceasului de pe perete.

  2. @Gregorie: o, nu, de-a dreptul inuman! 🙂 Cum de ai rezistat?! 🙂

  3. Doctore, dar macar n-ati fost singur! Mi-a placut foarte mult pendula dumneavoastra!

  4. @Gregorie Casă, se vede după privire! :)))))
    @Pamela, și tu??

    …asta cere o samba pa ti tu ta ti papipu ti!

  5. Gregorie Casă

    da, e o pendulă deosebită. AM privit-o așa d emult încât mi-a imprimat o stare pendulatorie. De exemplu, acu, sunt pe blogul ăsta, iar … ( continuarea pe blogul slvc)

  6. Gregorie Casă

    … tipul ăla din quantum leap. Numa că eu pendulez între… ( slvc)

  7. Nu fii obraznic, colega!
    Adică, cum pendulezi între mine!? x(

  8. Domnule Doctor, n’ati vrea va rog sa’mi exlicati si mie ce-i aia quantum leap, ca eu n’am studiat engleza la scoala. Va multumesc.

  9. Plina de tâlc poezia!

  10. intre ce, adica? ca nici asta n’am priceput… 😦

  11. Gregorie Casă

    colega, nu sări. E ca faza din Star Trek în care… ( slvc)

  12. De la un personaj celebru a ramas pendularea intre cli….. si metafizică.Dumneavoastra, Doctore, tot asa?

  13. So (ca sa incepem asa ca ai ‘lelectuali, vroba Didinei), io nu inteleg ce are Santana cu poezia asta? Si nici ce are poezia cu melodia din capul poatarii. ori e poezie ori e melodie… 😕
    Ori e ceata … hihihihihihi

  14. Doctore, eu in halul asta nu mai rezist! Oare daca ti-ar da cineva doua perechi de palme, n-ar rezolva problema starii pendulatorii???

  15. De ce, Pamelo, a început să penduleze și între tine? =))

  16. da! si mi’e frica sa nu fac cistita, ca totusi se face corent cu pendulatu’ asta!

  17. Pamela, ar fi de preferat un ceas cu cuc in locul unuia cu pendula? Ar disparea riscul ala de care te temi?

  18. Un ceas electronic e de preferat in locul unuia clasic,cu limbi?
    Ma puteti lumina in problema?

  19. Gregorie Casă

    mâine-mi iau o clepsidră. clar.

  20. Doc, cu clepsidra stii doar ca trece timpul, dar nu si cat timp trece 😛

  21. Corectă observația, strigo! 😀

  22. Laura,crezi că a spus clepsidră in mod insinuant? Cu gândul la anumite forme?

  23. Sigur Sailor 😛 Am vast io (intr-un documentar) ca cica barbatii prefera femeile tip „clepsidra” … hihihihihi!

  24. Da,da .Iar femeile prefera ceas cu cuc…hihhihi

  25. Io prefer un ceas care sa mearga exact 😀

  26. Gregorie Casă

    Eu râd cu hahahaha. Mi se pare mai masculin.

  27. Gregorie Casă

    sailor, mai lipsea să o zici pe aia cu ceas cu rubine. Cercul era complet.

  28. Nu te supăra, colega, dar hahaha e cam gay. Hohoho e bărbătește!
    Eu râd cu hihihi! Vai de urechile ălora din jur! 😀

  29. Hi Hi Hi! e râsul meu printre dinţi.
    Pot râde si prezidenţial cu Hă Hă Hă!

  30. Sailor, normal ca poti! ca si ala’i tot marinar ca tine! Mrrrrrrrrr!

  31. Gregorie Casă

    HoHoHo e a lui Moș Crăciun. Am râs o dată așa și o mulțime de gagici au vrut să mi se așeze în poală și să-mi zică o poezie. Cu greu am scăpat. Le-am mințit că mă duc să aduc sacul cu cadouri că l-am uitat în sanie.

  32. Bai, dar cu hi hi hi (i cu caciula, dar nu de i) nu rade nime?

  33. Greg, hî hî hî !

  34. Se poate râde si mai suav, cu he he he…
    Bine Laura,rad eu acum cu toţi dinţii Hi Hi Hi !!!

  35. Sailor =)) Se poate rade si doar cu un dinte? Sau si mai fain doar cu maselele hihihihihi ?

  36. Daca stiam ca nu aveti chef de mine, ma duceam intr-un club in seara asta… 😦

  37. Eu cred ca poti ride si cu ah, ah, ah! Sau ala nu era ris? In orcice caz, tin minte ca era ceva legat de ceva amuzant 😆

  38. Dar de huhuhu ce ziceți?
    Cu varianta huh!
    😕

  39. Pam, tu ai ras exact cam cum cred ca rad io hihihi 🙂

  40. Oops, am intrat cu pufuletii dintr-o eroare de calcul 😉

  41. Pamela, in clubul manechinelor care beau doar apă plată cu lămâie?

  42. @Pamela, cine n-are chef de tine?! Auzi! Am stat (e drept că la un restaurant luxos, eu fiind la regim, errrr..), cu un client de la firmă (și cu Xaba, mno), trei ore,, vorbind nonstop…Sunt frântă! Dar de tine tot nu mă plictisesc. 😉

  43. @Sailorman , asta am mâncat eu azi! Apă plată cu lămâie… 😀

  44. Mirela, io n-as manca asa ceva nici sa-mi dai bani 😀

  45. Mirela, sună ingrozitor! Mie imi place shaworma!

  46. @LAURA!!!!!
    Samba si, trabajo no!
    Samba si, trabajo no!
    Samba si, trabajo no!
    Așa se numea postul când am postat eu Santana cu Samba Pa Ti! Acum e limpede, sper.
    Și avea legătură.
    Buimacilor, de când e alt autor decât Didina și alt titlu decat Samba si, trabajo no!? :))))))))))

  47. @Sailorman, e musai, că n-am bani de altă garderobă!
    @Laura, eu dacă mi-ar da bani, aș mânca șaorma lui Sailorman! :)))))

  48. Mirela, tu vrei şi banii şi şaorma? La munca! Toate vreţi doar samba, şaorma, banii…Am uitat ceva?

  49. Mirela, pai tu pe ce lucri pe apa plata cu lamai? ?? Ciudat…

  50. @Sailorman, in sfârșit recunoaște cineva că era alt titlu la început! măi, măi…
    ”Toate vreţi doar samba”, …asta arată că aveam dreptate!
    Șaorma aș mânca NUMAI dacă m-ar plăti cineva. :)))))

  51. Măi buimacilor! Ce are pendula doctorului cu poezeaua de mai sus? Omu a muncit! Păi uşor este să te zgâieşti ore în şir la o pendulă ? Păi ajungi de-ţi fac ochii flic-flac, flic-flac… şi pe urmă incepi să priveşti ca cine ştiu eu şi nu vreau să spun !
    Aici se comentează postul, ori se sare pe câte unul mai cu zvâc?… Mare brambureală şi de la o anumită vârstă nu-ţi mai merg neuronii ceas elveţian… dar… ce ştiţi voi juniorii ? Hai că mai vin pe aici şi ,ai îmi centrifughez creierii şi-oi înţelege şi eu despre ce este vorba în propoziţie….
    Până atunci… succesuri!

  52. Mirela, apoi e cam nasol, ca daca manci ceva bun doar cand iti platesc altii… ratezi cam mult din viata 😀

  53. @Laura, nici vorbă, că mie nu-mi place șaorma de nici o culoare! :)))))

  54. Laura
    Ceas cu…limbi sau digital? 😀

  55. Aaaaaaaaaha. 😀

  56. OK, să mă explic: ideea era că aș mânca așa ceva doar dacă m-ar plăti cineva. Turnul Babel e zero barat față de cum s-au înțeles chestiunile! Dar nu-i problemă, noi să fim sănătoși! =))

  57. Bai, da chiar, ca are dreptate si doamna cu sufletul stropit. Adicatelea eu m-am strofocat sa compun poezia si voi vorbiti de ceasuri si catarge 😆

  58. Vumasline, pai la poza pe care o ai nu iecsista decat un raspuns 😀 … exact!

  59. Deci ma simt generos in seara asta! Saorma la toata lumea!

  60. De-asta ti-am si pus intrebarea, ca sa-mi scoti in evidenta…poza 😉 Off si cind te gindesti c-am scos-o doar jumate 😆

  61. Cumasline, daca nu-i macar de 22 nu ne mai jucam 😀

  62. Marinelu
    Shaorma asta-i un fel de Sheherezada sau Sandocan? Ca sa stiu daca ma bag sau nu 😉

  63. Sailor, mai, tu hai cu un peste ceva, nu cu kebab 😛

  64. Laura
    Cum adica „ne jucam”? Pai tu vrei s-o folosesti de lopatica, sau cum? 😀

  65. mirela, asa-i: unde dai si unde crapa 😉

  66. Eu vă spun noapte bună și distracție plăcută cu Mr. Kebab!

  67. Nu de lopatica, de… trompa 😀

  68. Cumaslini, Sheherezada asta ma duce cu gandul la clepsidra si la dilemele doctorului casa.
    Si revin cu intrebarea: Daca am ceas elvetian cu limbi , ma calific?
    Si tu Laura, acu’ 2 zile a precizat Pamela ca voi nu aveti nevoie de peste, ca va descurcati si singure. Hi Hi Hi

  69. Buna seara, buimacilor! Merji treaba?

  70. Sailor, bai, ce rau esti 😛

  71. Salutari Georgie, cam greut asa, ca nu ne putem hotari asupra ceasurilor 😉

  72. Bai, vad ca o sa ajungem sa discutam si despre efectul razelor de luna asupra bobocilor de raţă! Se bat campii la greu!

  73. Eheiii..munca dacă era bună, o luau boierii 😀

  74. Pai doar suntem buimaci, ce muma zmeului 😀 Ar fii culmea sa fim on topic!

  75. Sailore, am si io o intrebare, se poate?

  76. Laura, nu te abtine!

  77. Domne, inteleg ca la unison ne cam bagam piciorele-n ea de munca, ceea ce ma face sa cred ca judecata mea e dreapta 😆

  78. Sebra
    Tu cine esti? Iti place limba cu masline? 😀

  79. Saolore, dar tu de pe ce blog vii si cum ai aparut pe aici si la Slvc? Parca pana la deschiderea „bumacilor” nu te-am mai vazut.

  80. @papa
    Mie si tittlul, dar mai ales poezia mi-au reamintit un proverb cubanez, pe care-l tin la mare cinste :
    ”un Hombre que trabaja pierde tiempo precioso”
    Deci,dreapta judecata! 😛

  81. Cumasline, nu sint de acord! Protestez! Vreau sa muncesc!

  82. Andru, pai de aia e cuba unde e … hihihihihi

    Si mie imi place munca, mai ales cand ma uit in cont 😀

  83. andruska
    Imi erau dragi cubanezii, dar nu stim de ce. Acum m-am dumirit 😀

  84. Marinelu
    Munceste tata, munceste si pentru mine daca zici ca te maninca 😀

  85. Laura, am fost plecat pe mare .Am mai fost asta vara, prin august la slvc, bag seama cand era lumea in concediu.De atunci am fost plecat.Am venit si eu din blog in blog…original din blogul roz mi se trage.

  86. Cubanezii sau cubanezele??! Hei, de tigarile de foi si trabuce ziceam 🙂

  87. Sailor, aha, deci de aia nu te cunosc de nicaieri; prin august nu am prea frecventat bloagele. Blogul roz?

  88. Pfuaiii! Cuba,nu ma pot abtine! Am vazut Cuba in zi de 1 Mai 1996, Ziua Muncii, ca tot sintem la ora despre munca.
    Ilustreaza cel mai bine titlul postarii!

  89. Cumasli, pai n se zice ca munca ar trebui sa te elibereze ;))

  90. @cumasline,
    Nu. Doar fiartă 😀

  91. Marinelu
    Spune coane si mie, ca ma roade cur_iositatea si piz_ma, aveti femei gonflabile pe vapor. Asa, pentru caz de naufragiu 😉

  92. Mie mi-a povestit cineva care a fost in cuba, ca acolo, desi oamenii sunt foarte saraci emana o bucurie si un chef de viata nemaiintalnit la alte natii. Nu stiu, parca nu-mi vine a crede…

  93. Laura, simonatache.ro
    Apoi pe la georgiana si apoi pe la slvc…
    Eu chiar sint sailorman si nu am timp si net asa ca voi, „pamantenii”.

  94. Sailor, si amu esti „pe uscat”? Chiar esti marinar? Pe un vas mare? Interesant…

  95. andruska
    Da, cubanezele sunt femei extrem de generoase, asa e. Daca te vad mai din nord, fututu’ te cheama 😉

  96. sebra
    m-ai dezamagit. decit s-o fierb, mai bine ma duc cu marinelu pe vapoare 😀

  97. Cumasline, sint doar legende!
    Laura, cheful ala de viata e in toata america latina.Eu, dupa o luna in Cuba , imi venea sa cer cetatenia!

  98. Laura
    Pai de ce nu-ti vine a crede? In Cuba, ma refer la cubanezi, in afara de muzica si fut, nu au alte distractii. Adica distractii ar fi, dar pe bani si bani, canci!

  99. Pai tocmai ca nu ai bani, nu is suparati ca nu au? Nu incearca sa faca bani?
    Dar doar distractie toata ziua parca te mai plictisesti ce naiba. Aia nu gandesc, sau lucra nimica?

  100. Marinelu
    bai, da’ tu ce crime ai comis de te-ai fi ascuns in Cuba? Ce draci sa faci acolo? Cind ai iesit din resort e jale nene. jale arhitectonica, jale umana, jale infrastructurala, jale monetara si tot felul de alte jeli 😀

  101. Laura, pe uscat nu sint, ca am un pahar cu vin in raza mainii drepte, dar sint in acasa, la malul marii.Si da, am fost si pe vapoare mari si mai putin mari. E chiar mai mult decat interesant, cateodata e stresant!

    Cumasline, in privinta cubanezelor, nici nu stii cata dreptate ai! Doar daca ai fost acolo! First hand!

  102. Marinelu
    Am fost coane si cind am dat cu nasul de Havana, m-am ritornerat de urgenta in resort ca mi-era si sila si frica

  103. @Laura
    Pai, tocmai in asta sta frumusetea filosofiei lor de viata!
    Uita-te la romani, nu ne intra nimeni in voie, tunam si fulgeram daca n-avem bani. Nu mai zic despre ce suntem in stare sa vindem ca sa-i facem rost!
    Pe cand cubanezii, nici bani , nici intristare, nici suspin… doar …samba 🙂

  104. Poate cu turist cu bani, esti tratat bine Sailor, dar sa fii parlit fara un cent in buzunar, ca-ti trag aia un sut in fund de nu te vezi. Io una nu prea cred in natura asta umana asa „buna” cum descriu toti cubanezii. Daca ar fii chiar asa ar arata tara aia altfel. Ma dispera cand va aud asa!

  105. Cubanezii sunt primitori si petrecareti, ca tot omul sarac, ca nici la noi nevoiasi nu-s tivnosi, iar fetele sunt din calea fara de dotate, profesioniste si rele de musca 😉

  106. Cumasline, am fost cu vaporu,nu glumesc! Chiar sint marinar, am dus un vapor de grau din Franta pentru paizani.La tehnologia de descarcare de acolo am stat 4 saptamani ! Nu ca am fi regretat vreunul! Asa am reusit sa-mi plimb fizicul printr-o plantatie de ananas(curiozitate din copilarie).

  107. Cumasline stai ca am vast ca noi suntem intr-o tabara 🙂

    Andru e cu Sailor 😀

  108. Gregorie Casă

    Cumăsline: iartă-l pe marinar. Uneori îl ia valul. Dar apare acuși soția dumnealui și își revine.

  109. Laura
    Nu cred ca e nici andruska si nici Marinelu. Da’ stii cum e cu clima, cu cit te lasi mai spre ecuator, cu atit miserupele e mai pronuntat

  110. Sailor, dar aia te-au vast ca strain cu bani, nu ca un parlit!

    Andru, pai fara bani chiar ca esti nimic pe lumea asta. Bine doar in manastire da careva ceva pe tine, in rest…

  111. Greg
    Pai nu vezi ca bagabontu’ nu vrea sa dea nimic pe gusa? Ca daca a stat trei saptamini in Cuba, pot sa-ti povestesc si eu ce-a facut 😉

  112. @Doc
    Ai pus un diagnostic precis!
    1 a folosit expresia: first hand. Pe mine ma baga la idei, recunosc.
    2 in 4 saptamani, cea mai faina a fost plimbarea pe plantatia de ananas.
    Deci, clar, doamna Sailoreasa citeste blogul! 😀

  113. Havana e frumoasa doar in locul destinat turistilor-un fel de Centrul Vechi.In rest e un dezastru.Am sta 2 saptamani acolo si 2 in Santiago de cuba ,un fel de Galati de pe la noi, ca aveau cartiere ce se numeau Micro.Totusi, turistii se inghesuiau din cauza preturilor foarte mici.
    Comunismul si caldura tine tara aia in mizerie, parerea mea.
    Totusi, sint foarte mandri in saracia lor.

  114. Andru, buna analiza =))

  115. Sailore, cum dracu’ sa fie mandri de saracia lor?

    Pe mine, cum v-am zis, m-a surprins ce incantata era persoana respecativa de ei. Cred ca era ca un cal ce avea clapa trasa pe ochi.

  116. Andru , ma vad nevoi sa recunosc ,dar asta numai pentru ca am un respect nemarginit pentru logica Doctorului Greg: Am mai fost si la o nunta! Am onorat masa cu 10 dolari , am pupat mireasa si am baut o ţuică de banane.
    Mai multe nu dau din casa. Stiti vorba ceea: Restul e can-can!

  117. Andru, mi-am amintit acu.Sa ma pupi mai discret de noapte buna ca raman urme de ruj.Da?

  118. @Sailor
    Logica lui Doc am apreciat-o si io!
    Daca nu esti genul kiss and tell, deja incepi sa-mi devii simpatic 🙂

  119. @Sailor
    Roger.
    O sa demarez din timp manevrele de acostament, in conditii de siguranta maxima!

  120. Laura
    Aia-s mindri exact cum e capra riioasa. Iti spun eu care este problema. Cubanezii ii urasc pe americani mai mult decit pe Castro. Asta-i si motivul pentru care Castro s-a mantinut dupa caderea dictaturii comuniste sau ce draci a fost aia

  121. Laura, mandria remarcata de mine a fost atunci cand vorbeau despre invatamantul gratuit din tara lor.

  122. Sailor, te-ai decavat financiar cu ăia 10 dolari! 😀 Cam mult! Părerea noastră!

  123. Dar de ce ? Ca doar Americanii ar putea sa ii ajute sa isi revina din situatia aia. Si dupa atata timp…

  124. Lasa ca pentru ei era un salar mediu,aia 10 dolari! La nivelul anului 96.

  125. Gregorie Casă

    Cred că sailor vroia să zică altceva legat de mândria asta a lor: în Cuba fetele nu iau banii direct din mâna clientului. Clientul pune banii pe noptieră.

  126. Sailor, cum dracu’? Mare branza! Cate state n au invatamantul pana la un anumit nivel negratuit?

  127. Doc, si cum ii numara daca is toti? Sau de aia le mere asa ca nu numara bani 😀

  128. Cumasline, avem aceeasi parere in privinta motivelor pentru care a rezistat Castro.

  129. Sailor, Cumasline, mie motivul mi se pare aiurea. Si daca e asa, apoi cu atat mai mult nu-s cubanezii de admirat.

  130. Laura, in Cuba te uimesc multe lucruri. Nivelul de educatie mi s-a parut destul de ridicat dar totusi LENEA e foarte mare. Mai ales cand e soarele sus pe cer si „iarba ” se gaseste la tot pasul.

  131. @Doctor Casă
    😀 😀 😀

  132. Laura, inainte sa vina Castro, pe vremea celeilalta dictaturi, americanii au stapanit totul. E ca la noi in anii 90-90, teama de mosierii care vor veni si ne vor pune botnita pe plantatie.I-a stricat comunismul.

  133. Sailor, pai pentru „iarba” aia tra sa faca ceva. Oricum suntem on topic, ca poazia asta mere la Cuba 😀

  134. Da Laura, fura! Fiecare de unde poate.

  135. Laura
    De cite ori ai fost tu sub americani 😆 ca sa vezi cum e? Draguto, chestia cu trestia e ca propaganda functioneaza la intensitate maxima, pe de alta parte, cubanezii pe timpul lui Batista au dus-o rau si in 59 cind a venit la putere, Castro pe asta a batut moneda. O ducem rau, dar suntem independenti.

  136. E rau de tot in Cuba, isi distrug tineretul asa… 😦 (pfuai ce serioasa am devenit, e timpul sa o tai sub plapumioara!)

  137. Cumasline, in Europa, dupa al doilea razboi mondial, americanii au facut chestii faine (bine si cei ajutati au facut ceva). Noa, de ce nu ar face si in Cuba? Bune e un domeniu unde nu ma pricep, dar totusi… fapt e ca in cuba e nasol.

  138. Sailore, daca nu ne zici si cu cate te-ai iubit in Cuba, n-ai facut nimic… Ma ustura ochii de cand citesc la comentarii si nimic! Ah! Apropo de ochi! ma duc sa-i ung cu Q10!

  139. Laura
    E foarte nasol si nici nu-i prea vad scotind capul la lumina. Nu uita totusi ca miscarea si partidele comuniste sunt mai tari in america de sud si caraibe decit in restul lumii, cu exceptia coreii de nord unde nimeni nu stie ce dracu este. A si poate Mongolia care parca nici n-ar fi pe Pamint 😀

  140. Gregorie Casă

    pentru cei care au deschis mai târziu aparatele de radio: expresia din titlu e chiar originară din Cuba. Fidel Castro, disperat că poporul nu are chef de muncă a ținut o cuvântare pe chestia asta. Ideea era că ”samba no, trabajo si”, iar poporul a început să scandeze această lozincă. Au scandat până seara târziu când, datorită ierbii de care ziceți, a devenit ”samba si, trabajo no”. Vă mulțumesc pentru atenție. Dar văd că de trabucurile lor nu zice nimeni nimic.

  141. Gregorie Casă

    Pamela, cum poți să-l rogi să zică așa ceva? Vrei să moară mam’mare?

  142. Pamela, nu le-am iubit! Doar le-am mintit.

  143. Pam
    Bai, tu ai trecut la atac frontal? N-auzi ca omul e casatorit si din cite am inteles, cu o femeie 😀 Pai nu sti cit sunteti de geloase? Femeia ar fi in stare sa-l arunce la pesti daca se afla ceva 😀

    Marinelu
    Ca d-asta zic, daca ne gaseam si noi un baiat de casa, poate n-aveam atitea restrictii 😆

  144. Greg
    De trabucuri se ocupa Clinton 😉

  145. Doctore , pura intamplare.Am ajuns in Cuba in ziua de 1 Mai.Pai daca ar fi vazut Carmaciul din Carpati asa defilare s-ar fi rasucit in mormant! Parca fumasera iarba inainte de a incepe defilarea.Dar discursul de 4 ore al Lideului Maxim a fost captivant!A reusit sa-i mai convinga inca odata de binefacerile comunismullui.

  146. Cumasline, pai daca ar avea sotie n-ar trebui să fie lângă ea la aceste ore târzii din noapte? Eu cred că raţionamentul tău nu-i bun!
    Sailor fatăh, trimite-mi si mie niste bani, macar de-o gentuţă de la Vuitton! dar nu 10 dolari, că nici de intrare în Mall nu-mi ajung!

  147. Un discurs de patru ore??? Apoi aia is bolanzi la cap!
    Noapte buna, clasa muncitoare (adica io, ca nca nu-mi permit sa fac pe boieroaica 😀 )

  148. Pam
    Lucreaza-n schimbul doi si trei 😉

  149. Hai un bon nuit si de la mine!

  150. Pamela ,trimite un numar de cont si se rezolva.Banii nu sint o problema.Mai degraba platesc decat sa recunosc fapte petrecute in Cuba.

  151. Noapte buna Laura si Cumasline! Cya!

  152. Cumasline, a tut alor!

  153. Bine că plecară!
    Că Cuba, că Castro, da în loc de ananason, tot semințe sparseră… Iote ce făcură pi jos: covor, nu alta. Puah, cică telectuali! Iar tră să dau cu clor…

  154. Fatăh Didy, lasă fatăh c-o fost bine, eşti brocoli la creer? n-ai văzutâlî că sailor îmi trimite bani? Mă omori cu cloru tău da’ nu te întrebi niciodată de unde fac rost de bani ca să întreţin casa asta!!??

  155. Da, că costă cloru de te rupe de șale!
    Lasă fă doamnă că mai umblu și io pân magazine, că na-m fabrică de dertegenți și mopuri acasă…
    Hai pa că strâng mâne!
    (Ia-uzi la iea… nțț, nțț!)

  156. Poftim recunoştinţă! Păi numa clor şi mop îţi cumpăr, fatăăăăh!??? Că m-ai nervat cu nervii capului Te mai prind eu că stai cu mâna întinsă când termini ţigările…. fir-ar să fie! Ia şi te culcă, că numai aşa-ţi mai tace gura aia!

  157. Îmi place aici! E relaxant! 😀
    Văd că ”fetili” se înțeleg de minune. Comentatorii, la fel. Să tot stai pe aici. 😀

  158. Acu bag eu de seamă că fărămăsline blogul aista ar fi un fel de ciolan jalnic, fără pic de bucăţică pi dânsul. Făcu şi omu o poezea numai bună de IMN NATIONAL şi ca să nu recunoaşteţi că vă reprezintă v-aţi făcut toţi că plouă şi-aţi luat-o pi arătură cât vă duseră boii cu jugul de+aţi nimerit şi+n Cuba, numnai aici nu.
    Deci
    VIVA CUMASLINE !

    A fost o dată – cumasline
    Un blog buimac – fărămăsline
    Si-o face lată – cumăsline
    Intr-un hamac- fărămăsline!

    buimaci există- cu măsline
    dar sunt nimic – fărămăsline
    plantaţi deci bloguri- cumasline
    şi nu citiţi – fără măsline.

  159. @ StropiDeSuflet
    Io cre ca fac lobby pentru poezeaua asta , s-o punem de motto, asa, la botonera !

  160. Stropi si Mishulake
    Uite cum ati reusit voi sa-mi stropiti si mie sufletul! 🙂 Grazie tanto, carissimi! 😉

  161. Mishulake, danke schon pentru lobby la poezea !

    De-oi vedea la botoneră
    Pe a mea poezieră,
    M-oi deda la osanale
    Să ţi le dedic matale !

  162. papagigli ,
    – Că sufletul ţi-am stropit ?
    – Motiv de sărbătorit !
    Unde sufletu-mi stropeşte
    Totul creşte şi-nfloreşte!

  163. SDS
    Iti multam,
    Nu ma pun contra
    Ca-i pacat
    De-asa o monta
    (sper ca stii de gluma, pentru ca eu sunt un pic mai nedus la biserici 😉 )
    Merci, ancore une fois, pentru aprecieri!

  164. Mersi pur le desapresiasifons, cum ar zice Didina. 😀
    (Sper să nu m-audă, că era cam mahmură prost dispusă azi…
    @SDS
    Facem ședință de redacție și votăm propunerea lui Mișulache.
    Dar vezi că l-ai menționat doar pe faramasline în ea… poate că se vor și ceilalți 3 membri menționați cumva. Bineînțeles, depreciativ, că astea-s așteptările lor la felul cum arată blogul. 😀

  165. papagigli,
    De glumă dacă n-aş şti
    În prostie aş dospi !
    Hazul e amicul meu
    Chiar dacă te dai tu zmeu !

    Appréciation est méritée !

  166. silavaracald , am luat notă! Vineeeee!

  167. We are waiting, my dear! 😀

  168. BUIMACII

    A fost o dată – cumasline
    Un blog buimac – fărămăsline
    Si-o face lată – cumăsline
    Intr-un hamac- fărămăsline!

    buimaci există- cu măsline
    dar sunt nimic – fărămăsline
    plantaţi deci bloguri- cumasline
    şi nu citiţi – fără măsline.

    Dar ca să spui: e cumasline
    Mai trebuie ceva:
    Sunt două june orfeline
    Şi un bărbat sadea!

    Didina – una dintre ele
    Ne bagă în belele
    Căci „Dina” nume mult dorit
    Ne-acuză c-am răpit.

    Pamela vine cu fason
    Şi-n cap cu un pampon
    Că de la Dallas a descins
    Cu creierul incins !

    Si in sfârşit, El: Melancolic
    Nici ortodox şi nici catolic
    Dacă ne luăm după limbaj
    Zis fără… ambalaj!

    Aşa sunt ei în separat
    Dar la grămadă când i-am luat
    Erau cu toţi de blog cârmaci
    Trăzniţi şi mai ales…. BUIMACI !!!

  169. @SDS
    Se pune la dosar și se supune analizei în sedința de redacție nr. 54/13.01.2011. Se va comunica în scris, pe data de 14.01.2011, la adresa bine-știută: http://stropidesuflet.wordpress.com

  170. Auliuuuu! Da şe ofişiali sunteţi! La doişpice trecute fix? Am emoţiuni foarte emoţionate !

    Don Măslină-i cu noroc
    Findcă mi-a căzut cu tronc.
    Cu buimacii …am glumit:
    Nici unul nu-i de zvârlit !

    Noroc! bine v-am găsit!

  171. Papa,ca tui esti poet,inteleg.Ca ai har de sus.
    Dar restul?
    V-apucati sa scrieti „divina comedie”?
    Nu-i rau,astept continuarea.

Lasă un răspuns

